Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • james008bond

    őstag

    válasz hackeeeee #4308 üzenetére

    Elvileg ha vízálló telefont szakszervízben javítanak, akkor azt gyári állapotban kell átadni a tulajdonosnak, máskülönben értékcsökkent és funkciót vesztett termékről lesz szó. Ami már nem ugyanaz,.mint előtte volt. Egyébiránt a javítás után nyomáspróbának kell kitenniük a telefont, hogy meggyőződjenek a vízállóságról. Szerintem. Jelen esetben én visszaadtam volna a készüléket és ha nem tudnak újat adni, akkor a pénzt visszakértem volna. Rég volt garanciális ügyem, anno Telekomnál egy BT Nokia füles ment tönkre kb 1 hónap után. Nokia szakszervíz cserét indikált,.mivel javíthatatlan volt. Telekom üzletben ezt nem akarták elfogadni, saját szervízükbe akarták küldeni. Ezt megvétóztam arra hivatkozva, hogy a termék a Nokia központi márkaszervízben volt és nem gondolnám, hogy a Telekom sufniszervize azt felül írhatná. Aztán jöttek azzal, hogy a boltban van másik füles, azt adjak cserébe. Csakhogy az egy régebbi és olcsóbb készülék volt, táadásul ahhoz töltő sem járt. Felajánlották, utazzak a város másik végébe, ott van. Na akkor mondtam, azt már nem, kérem vissza pénzemet. Közben persze már az üzletvezetővel voktam hajlandó tárgyalni, felolvasva a garanciapapír ide vonatkozó sorait. Végül visszafizették az árát. Vettem maszek üzletben olcsóbban, mint előtte náluk és azt sokáig használtam is.

    Life's Good!/Samsung Galaxy S 6 Edge + Gold/Platinum/S 7 E/Fit 2/PowerBeats 2 wireless/Sony LX900

Új hozzászólás Aktív témák