- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Honor 200 Pro - mobilportré
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szbtms
csendes tag
válasz
tailor #13203 üzenetére
Szerintem nagyon jó áron van a 2021-es! 225 arany kell a fullozáshoz, ami már alapból nagyon jó ár
Ráadásul ebből visszajön 50, amivel megszerezted, 67 a bajnokságából, és fullos autóval nem elérhetetlen a B sem, ami 100 arany. Így visszajönne 217, szóval csak 8 aranyadba került
De ha a C sikerül, akkor is csak 58 arany egy fullos autóhoz. (Az M$-t nem néztem, mert azt gyorsabban lehet szerezni, de amúgy sem vészes, a fullozáshoz 2 230 000 kell.)
Én eddig egyet mentem a 2020-assal, 1:55.385, ez a C alsó negyede. 75.4-es az autó, L6, fullos Le Mans tuning. 2.3 mp-re van a B, megpróbálok rámenni, de eddig vártam a 2021-esre, hogy javuljon. A korlátlan jegyek miatt is jobb egy fullos autóval próbálkozni
Jelenleg van egy 17 mp-es leggyorsabb kör
-
válasz
tailor #13206 üzenetére
Nekem csak fullos autókkal sikerül a C, néha a csúszósabbakkal D.
Low fékkel megyek mindig. (kivéve néhány extrém esetet, amikor van időm piszmogni a féktávolkkal)
Nekem csak C a cél (Cél), és nem dőköl a kardomba akkor sem, ha úgy járok, mint a héten befejeződött wttt-nél: E lett a vége. -
ataaa
csendes tag
válasz
tailor #13171 üzenetére
Nekem pont ez a szép réteg nem jelenik meg, csak valami sőtét rácsos alap cucc, ami nem is textúra, hanem valami monoton ismétlődő algoritmus rajzol ki. Tudom hogy hogyan kellene kinéznie, mert megnéztem a párom telefonján is. Az lenne a fő kérdés, hogy ha hibásan jött le nekem a cucc, akkor javítható e, vagy hogy direkt így néz ki a gyengébb készülékeken?
-
tailor
őstag
válasz
tailor #13071 üzenetére
Na, én abbahagytam a C8-ast, visszatettem a backupból az előző mentésem.
Ez a talicska 3-as szintre fejlesztve is olyan, mint egy kezelhetetlen fosdoboz. Nem emlékszem más, hasonló kategóriájú autóra, amivel 80-90-nel kell bevenni egy-egy nem hajtűkanyart, különben a fal állít meg. -
válasz
tailor #13068 üzenetére
Én a heti wttt-t elengedtem. Már majdnem D-ben vagyok.
Igaz, az új autó még nincs meg (holnap lehet elkezdeni a Stingray-t), a jelenlegiekkel meg itt is fogok maradni.
És valóban sokan lettek jók, és gondolom sokaknak elég sok fullos autójuk van már.
Nálam továbbra is a C a cél. -
-
válasz
tailor #13052 üzenetére
Jó kis összefoglaló. Főleg a "minden kocsi más" szakasz.
Na igen, a mostani wttt. Hát F-ben kezdtem. Aztán cseréltem a tuningot LeMans24h-ról a másikra, na akkor már meglett az E.
Kellett pár kör, meg hibrid fék ahhoz, hogy feljebb lépjek. Az utolsó lassítónál sikerült féksegéd nélkül átmenni, és ott lett nagy a javulás (D). Aztán valahogy sikerült becsúszni C-be, de nagyon az aljára. Porche911-gyel. De még sanszos, hogy visszalöknek D-be. -
válasz
tailor #12554 üzenetére
Bizony azzal megjártam én is párszor, és offline visszabutított ellenfelekkel sikerült csak kivinni. Legalább 5x utolsónak fejeztem be a hunter-t előtte, és csak úgy sikerült az 5 körös e-berlin.
Asszem' annyira nem lett élvezetes ez a széria...Viszont a time-trial-nál sikerült összehozni egy C-t (eddig legalábbis).
A közvéleménykutatásnál amúgy jó kérdések voltak még?
-
válasz
tailor #12541 üzenetére
Ez az új módi. Úgy tűnik, hogy az utolsó frissítéstől a motorsportnál nem autót, hanem versenyzőt kell fejleszteni árányé', hogy tuggyon' XP-t gyűjteni, és cserébe alig pár PR-t növekszik az autó összességében.
Ez nem bug, ez fícsör.(cenzúrázott vélemény)
Ezt ajnározták rongyá az EA+majmok , mint csudajó, hihetetlen, fenomenális fejlesztés.... -
DigitXT
félisten
válasz
tailor #12385 üzenetére
Bejött a taktika... Elsőre elszúrtam: csak a negyedik helyen egerésztem,
de ott a pozícióharcok miatt sok volt a fogyasztás, így a legvégén, hogy
szégyen szemre ne fogyjon ki egészen a 17. helyre csúsztam vissza.Második nekifutásra hamar megvolt az első hely, ekkor ilyen ~5% volt a
fogyi (gyors kör 49), számolgattam, hogy mi a baj ezzel, hiszen 20x5 az
100, de rájöttem, hogy a 79% induló, és a plusz fél kör az elején az a baj.Aztán a mögöttem jövőt durván feltartottam, egészen 8-9. körig... Majd
amikor láttam, hogy 3.8% marad körönként, az simán ment, sőt, annyira
le tudtam rázni őket, hogy nem kellett a tükröt se figyelnem. Laza 3%-os
fogyival gurultam 51-es köröket, az utolsóra maradt 6% (megnyomtam).Egy volt veszélyes, hogy ha lekörözés volt, nehogy kilökjön, vagy valami:
olyankor kicsit hanyagoltam a spórolást, és inkább izomból lenyomtam.
A második helyezett legjobb köre volt 50.9, ezért volt kényelmes az 51...
(Össz. 10 másodpercet kapott a mezőny, nem voltak teljesen fakezűek.) -
válasz
tailor #12378 üzenetére
Azért előjátékként mindig hagyok egy rövid versenyt - autocross, speed record, elimination -, ahol lebutítom offline a botokat. Utána gyakorlatilag egy endurance is csak max. 3km
Itt nevezetesen 2.6kmNa és ezek után a 20 körös verseny első kanyarjában már 6-7 a pozíció, a kör végére tuti első vagyok, és ahogyan DigitXT említette, 1-2 kör gyorsan, onnantól már sima ügy.
-
DigitXT
félisten
válasz
tailor #12378 üzenetére
Az elején mész nagyon agresszíven, nem foglalkozva a fogyasztással: 1-2 kör és
első vagy, onnantól meg mehetnek a hosszú kigurulások, persze okosan feltartva
a mögötted jövőt. (Zárod neki a szöget, meg ilyenek...) Ha semmi sem jön össze,
akkor sajna nincs más hátra, mint előre. Tuningolni az autót, hogy jobban menjen.Ui: a fékrásegítést azt kapcsold ki, mert az tuti nem hagy normális tempót gurulni.
-
válasz
tailor #12376 üzenetére
Aztán csak ügyesen!
@(#12364) balintka
Igen, a 4M határ megmarad, nem bővöl az esetleges bónusz-túllépés után. Ha veszel valamit, és 4M alá kerül újra, akkor megint csak bónusszal lehet 4M fölé kerülni.
Ez miatt most az csinálom, hogy szépen lassan minden m$ alapú szériát felviszek 99%-ig - csak 1 röpke verseny maradjon -, és ha kell, akkor bevetem. Jólessza' "tarcsiba". -
l4ci
tag
válasz
tailor #10052 üzenetére
A Skyline GTR nekem is tetszett, de ez nem. A Ferrarik tényleg csúsznak, kivéve az FXX-K, az speciel egész jó lett, de a többi még fullozva sem az igazi... Amúgy régen még lehetett pimpelni a Ferrarikat is, nekem a régi profilomon még rá van téve némi szín meg matrica, azt egy frissítéssel eltávolították. Mármint a pimpelés lehetőségét, csak az alap színeket engedik rátenni, de semmi mást nem, viszont aki régen felmatricázta, annak az megmaradt, csak módosítani nem tudja már. Gondolom a Ferrari beszólt nekik, hogy nem kéne, mint annak az amcsi idiótának, aki IRL is szétmatricázta a Ferkáját...
-
DigitXT
félisten
Már rég nem mentem vele, de ha túlkormányzod, szerintem bármikor...
Nem mindegy milyen kanyar. Van amit F1 autóval is gyök2vel vesznek.A Fóka elsőkerekes, annak egy hajtűben is taposhatod, max. letolja az
orrát az útról. Ellenben egy hátsókerekesnek ha taposod (ugyanott!), a
segge fogja elhagyni a pályát, sokkal kezelhetetlenebb: legalábbis IRL.
(Ettől a játékbeli fizika természetesen eltérhet. És mókolhattak is vele.) -
Terapeuta
őstag
Nekem gyakorolni kellett a gépi ellenfelek butítását, aztán egy idő után belejöttem (mivel a hatás nem egyenszilárdságú, néhol/valamikor jobban működik, vagy éppen nem >>meg kell szokni). Mire megszokod, már nem lesz rá szükséged.
Én általában a beadott ellenfelek neveit nézem...onnan rögtön lehet látni, ha baj van
-
l4ci
tag
Veszits párszor. Sőt, állítsd Tilt B-re, és el se indulj a rajtnál, várd ki a 20 mp-et, majd end race, continue. Ezt eljátszod párszor, mondjuk 8x-10x, utána már jóval lassabbak lesznek a botok. Nekem így simán meglett 86.4-es autóval a kis levelen. A nagyon még nem járok ott, majd hétvégén befejezem.
-
l4ci
tag
Kicsit nehezebb nyerni gyengébb autóval, de ha a minimum PR megvan (86.4), akkor egy kis bot-butítással le lehet nyomni. Nekem az utolsó előtti elimination-höz kellett párszor veszítenem, a többi majdnem elsőre összejött. Daytona Road-on mentem vagy 3 próbát, mire összejött, először csak második tudtam lenni, aztán mindig elrontottam valamelyik féktávot, majd végül ahogy ráéreztem, már az első kör végére első voltam, innen már könnyű bevinni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Okos Otthon / Smart Home
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Telekom mobilszolgáltatások
- Építő/felújító topik
- Napelem
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- MacBook Pro 16 2021 M1 Max 32GB 512GB 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B360-Pro i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 8GB ZALMAN S3 TG Zalman 500W
- AKCIÓ! MSI Z390 i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Corsair Carbide Series 200R 600W
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest