Új hozzászólás Aktív témák

  • cryingdr4g0n

    aktív tag

    válasz Polarstar #25945 üzenetére

    Hát igen, az... :)
    Most az előbb viszont Kevin (a CrackBerrys) írt személyesen(!), és hát le a kalappal.
    Bár nem panaszkodtam vagy vádaskodtam a korábbi leveleimben, mégis azt írta, némiképp exkuzálva magát, hogy mivel sokáig húzódott a procedúra az "ő hibájukból" (én nem állítottam ilyet, csak annyit írtam, hogy az első tértivevényes mailem szemlátomást elkallódott), szóval hogy átvállalták a DHL házhoz futár költségét, amit már meg is rendeltek, nekem csak a napot kell megjelölnöm (ehhez küldött egy linket).
    Nagyon korrekt szerintem.
    Azért majd megírom (sőt, biztosan kérdezni is fogják, korábban is küldtek kérdőívet), hogy mik voltak a gondjaim, mert ezek miatt kevesebbet is használtam, mint ahogy szándékoztam. Mert alapból nem rossz a koncepció, csak hát az ördög, meg a részletek, amiben ő rejlik... :K

Új hozzászólás Aktív témák