- Poco X6 Pro - ötös alá
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Google Pixel 7a - venni vagy nem venni?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Augusztusban jön a Honor Magic V Flip 2
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Új hozzászólás Aktív témák
-
MongolZ
addikt
válasz
laposonly11 #64 üzenetére
Attól nem lesz okos egy AI, hogy állandóan kevés a lőszered és instant akármilyen helyzetben észre vesz....
-
_Scythe_
aktív tag
válasz
laposonly11 #82 üzenetére
De le ám
Ez nem olyan, hogy csak 1 kicsit látszik. És még a játékhoz is tud adni: egyszer pl úgy szúrtam ki egy ellenséget, hogy a mögötte lévő faszi rávilágított hátulról és a fegyver csövének a megnyúlt árnyéka árulta el. Kurva jó volt
-
wolfman
veterán
válasz
laposonly11 #91 üzenetére
Ha csinálna egy nagy cég végre egy értelmes, minőségi történetalapú, nem pörgőshentelős multiplayer játékot, akkor vennék azt is millióan, ez időről időre be is bizonyosodik. De ilyen évente egy két alkalommal van, de inkább egy (se).
-
laposonly11
senior tag
Olyan kalandjátékokban mint pl. a Myst, Syberia stb. de ezek rétegjátékok, csak az igényesebbek játszanak velük, a Stalker, Battlefield, Call of Duty stb. fps-ekkel viszont milliók játszanak és értelemszerűen a piac mindig a többséget célozza meg, őket kell rávenni hogy vegyék az új kártyákat.
-
haxiboy
veterán
válasz
Aprósólyom #89 üzenetére
Egy minőségi fejhallgatón azért meg lehet hallani a tömörítést, de közel sem annyira szörnyű a helyzet mint amilyennek felvázolják egyesek.
A raytracing is hasonló technológia - legalábbis a terjedését és sebességét illetőleg - mint a tessellation. Az elején nagyon lassan futott szinte mindenen, és mozgás közben a halandó számára nemfeltétlen tűnt fel a használata, ma már ki sem lehet kapcsolni talán. Nem lesz másként a raytracinggel sem. Valójában olyan minimális extrának tűnik hogy sokan azt feltételezik hogy nem veszi észre az ember játék közben, ellenben ez a technológia - vagy valamilyen modernebb változata a későbbiekben - lesz szükséges a fotorealisztikus látvány megteremtéséhez. ~10 éven belül szerintem nem az lesz a kérdés hogy észreveszed-e a bekapcsolt effektet, hanem hogy észreveszed-e a különbséget a játék és a valóság között. A látvány megteremtéséhez minden apró részletre szükség van, sok ezek közül erőforrásigényes.
Bár lehet hogy technikai akadálya nem lenne a megvalósításnak, elég csak a mai modern, költségeket nem kímélő CGI-ra gondolni, nagyjából ez a cél a szoftvergyártók részéről, csak éppen real time, de halandóknak jelenleg csak borsos áron érhető el.
Az én személyes véleményem az hogy a raytracinget jelenleg olyan játékoknál kellene használni ahol van idő odafigyelni a részletekre, és nem valami hentelős, pörgős lövöldében.
-
Aprósólyom
addikt
válasz
Varázslóó #55 üzenetére
"Sajnos látom hogy itt sokan nem tudnak különbséget tenni látvány és látvány között... mint az mp3 és a Flac között sem sokan. "
Ha jó minőségű rip/mp3 kódólást veszek alapul, akkor nem is értem, hogy miről beszélsz. Én whitefül ismerősöm, kb 50% eséllyel találta csak el egy ad-hoc vakteszten, hogy épp a flac vagy az abból, általam tömörített mp3 szól. A jazz minden apró részlete is megszólalt hibátlanul. Én is hallgattam és máig nehezen ismeri el, hogy de azért hallotta a különbséget... Persze, csak az 50%-os találtai ráta, nem erről árulkodik. Egyáltalán nem hall az emberek 99,99%-a annál jobban, mint amit egy jó minőségű rip forrásból, jó minőségben kódolt mp3 tud.
Pl.: Ha én nagy ritkán ripppelek valamit, úgy szoktam tesztelni a minőségét, hogy az eredeti rippelt wav és a kódolt mp3-t szélsőségesen kihúzott EQ-val mérem össze. És még ekkor sem lehet különbségeket hallani, pedig direkt gyorsan kattingtatok egyszer egyikre-másikra, mert az emberi hallás memóriája igencsak rövid, állítólag 5mp. Ha ennél több idő telik már el két azonos/nagyon hasonló hang összehasonlításakor, akkor drasztikusan lecsökken a korrekt/pontos összehasonlítás esélye. -
válasz
hombre[EU] #86 üzenetére
Az van, hogy én első olvasásra még el is hittem, hogy komolyan mondja. Mert hát mégis csak Abu...
-
green dude
tag
Szerintem hasznaltan meg mindig sokat akarnak kerni a 1080Ti-ert. Van 170 korul uj 2070. Tudom kb. alapverziok, meg kb. 10 %-al lassabb.
Regi szep idok... . Nekem abban az evben lett updatelve 512 MB ramra a gep, bar tavasszal a far cry miatt, de kesobb jol jott a doom 3-hoz is. -
K0vasz
aktív tag
hajrá-hajrá, terjedjen csak, aztán majd 1-2-3 év múlva, amikor esedékes lesz nálam a VGA-csere, már lesz is értelme a hardveres ray-tracing támogatásnak
-
_Scythe_
aktív tag
válasz
laposonly11 #5 üzenetére
Nagyon látszik a metroban az RTX On/Off közti különbség. Amikor először szállsz le a vonatról és látod a vizet, pocsolyában csillogást, tükröződést vagy bemész a metrókocsiba bekakkantasz.
Ami viszont szar benne, az a nem konstans framerate. 80 és 40 között ingadozik extreme, hairworks on, ray tracing ultra beállításokkal QHD-ben. -
Bossp
addikt
válasz
laposonly11 #70 üzenetére
Értem amit mondasz de nem ez volt. A Metro nem dobálja az fps-t nincsenek ilyen droppok inkább területfüggően magas vagy alacsony sávban mozog. Nem tudom megmagyarázni de bárcsak tesztelhetnék most egy vega VII-et
. Valahogy jobban kezeli az AMD a freesyncet mint az Nvidia a G/freesyncet.
ezelőtt G-synces monitorom volt.
-
Ragnar_
addikt
-
-
mert csak 2080 TI vel tudsz RT-t játszani? a 2060 kártya miatt érdekes nincs háborgás ami 115 K ért( 350$) hozta a Vega 64 és 1080 teljesítményét.Egyébként én most is látok Iponban 2080 Ti-t 370 K ért.Itt az Aprón meg 320 K .
Nem azért kérnek érte annyit, mert elsőre megvalósították.AMD nemn tudod miért kér 700 dollárt a radeon 7 kártyáért? nekem van egy sejtésem, hogy baromira nem olcsó 18 millió tranyót egy fél asztallapnyi GPU val legyártani manapság.Ha drága kihagyod. ennyi.
Intel? ha arra vársz hogy nekik adod a pénzed akkor hajrá. -
laposonly11
senior tag
Ez azért van mert pl. 144 fps - ről dropolva pl. 60-ra, miután szemed/agyad hozzászokott az abszolút ultrafluid 144-hez, ahhoz képest a "nemzetközileg is elfogadott" 60 fps is diavetítésnek tűnik. De ha alapjáraton minden jelenetben viszonylag alacsony pl. 40-50 frammel játszol az RX470-el, huzamosabb idő után az agyad megszokja ezeket az alacsony értékeket, erre ál rá, és sokkal fluidabbnak tűnik egy ilyen 50 fps-ről 30-ra drop eltérés, mint az abszolút agy-szemkímélő 144-ről, 60-ra.
-
válasz
Varázslóó #66 üzenetére
beszartak igen .
Egyetlen játékmotor támogatja ezt megoldást és a közeljövőben más nem is igen fogja. És az is fut a kártyáikon.Bármelyiken ugyan úgy . valószínűleg beszartak
Sokkal valószínűbb, hogy jön a GTX 1180 és akár még valamilyen GTX kari( 1170?) ahol a Turing kártyák RT mag nélkül is előnyben vannak a különálló INT feldogozók miatt valamint miért is ne engedjék? kb 60 % erőforrást veszítesz bármely más kártyán a Turingon kívül, plusz az RTX kártyákon kívül megvilágítást nem engedélyezik, csak a tükröződést az RT effektek közül. A teljes RT támogatás továbbra is csak az RTX kártyák privilégiuma marad, csak ez kimaradta hírből.
-
válasz
Varázslóó #62 üzenetére
Én is pont ezt láttam a TheVR-os streamben, Pisti is Hardcore fokozaton játszotta és sokszor 1 lövésből halt, ahogy pl. téged is 26:48-nál kilőttek..
Szerintem brutál erős benne az AI, főleg harcore fokozaton. Elkiáltják hogy "I can see him" és már tudja is mindegyik, hogy merre nézzen.
-
Bossp
addikt
Helyszín függő (1080 Ti-al volt olyan hogy kiakadt wqhd ultrán a 144 fps belső tereken de a sivatagos résznél volt kint 32 is folyamatosan
) másik hogy freesync 2 tesztre beraktam egy mini rx 470-et és valamiért negyed annyi fps el egy egy játék mintha fluidabb lett volna mint 1080 Ti-al
. (freesync 2-es monitorom van).
-
Varázslóó
senior tag
Visszatérve a témához, szerintem annak is kell örülni hogy élnek ilyen lehetőséggel, és a Crytech nek köszönhetően, nagyon beszartak az Nvidiánál, és ezért hozták ezt a döntést inkább
Szerintem közeljövőbe csak jó származhat belőle, mert nagyobb támogatást kap így az RTX -
Varázslóó
senior tag
válasz
laposonly11 #64 üzenetére
Végre valaki érti a lényeget
Akik meg Könnyű fokozaton tolják azokat meg nem értem mit panaszkodnak... egy sima 5perc alatt végig futható részen Hard Core ba 50 perc is lehet 5 perc helyett !
-
laposonly11
senior tag
válasz
Varázslóó #62 üzenetére
Erről van szó, ha könnyű módban játszik valaki, ahol gyakorlatilag sebezhetetlen a játékos, és ehhez még annyi ammot takarít meg, hogy lőszer nagykert nyithatna, ne csodálkozzon hogy "semmilyen" a játékélmény.
A Dark Souls fantasy sorozatot ismered, mert én a nehézsége miatt imádom, ott csak egy fokozat van, az ultra hardcore! -
laposonly11
senior tag
Hát a tégladobáló zombitól nem feltétlenül, bár ha az a tégla sokkal véletlenszerűbben repülne, és dobása pontatlan lenne, nem pedig ugyanabban a tökéletes ívben repülne 90 fokos szögben, akkor hihetőbb lenne és nehezebb lenne elkerülni. Egy két játékban láttam is ilyen random össze-vissza célzó noob ellenfelet, sokat dobott az életszerűségen!
Pl. a legújabb Resident Evil 2 remakeben kellemes(tlen)meglepetés, hogy egyes éppenhogy csoszogó béna zombikról, azt hinnéd hogy lazán elmehetsz mellettük, erre hirtelen pl. futásnak erednek, vagy utánad ugranak, elkapják a bokádak és nagyot harapnak beléd. Szóval vannak olyan Ai-k, amik ügyesebben nem engedik hogy komfortosan érezd magad. Persze előbb utóbb, ezeket a végesszámú trükköket is kiismeri a játékos, így sajnos(?) csak a multi adhat olyan élményt, ahol majdnem teljesen kiismerhetetlen az ellenfél.
-
Varázslóó
senior tag
válasz
hombre[EU] #59 üzenetére
Nekem ott kezdődik hogy 1 puska tus ütés és megfeküdtem.... Ha könnyű fokozaton viszed.. ami ovodásoknak van akkor mit csodálkozol ?
[link] itt a link róla nézd meg milyen könnyű a játék Hard Core on !
-
laposonly11
senior tag
válasz
Foglalt név #58 üzenetére
Persze ha ilyen sportszerűtlenül leütöd az ellenfelet létrázás közben, és nem várod meg a szerencsétlen NPC-t hogy lejöjjön és rádcélozzon, attól még jó lehet az Ai.
Mondjuk a Medal of Honor legelső részénél példásabb Ai-t, még ma sem nagyon látni, pedig az a játék vagy 1000 éves és csak egy 33Mhz-es processzoron ment(playstation 1):
https://www.youtube.com/watch?v=kVenAiMQ72oKb. ilyeneket tudtak akkoriban:
- Elbújt az ellenfél a sarok mögé és csak a kezével lőtt feléd, te kilőhetted a fegyvert a kezéből olyankor anyázott egyet, ő próbált utána menni, de ha gyorsabb voltál és elszedted előle, akkor szintén anyukázva elszaladt.
- Ha az ellenfelek meglátták hogy nagyobb fegyverel támadsz, mint ami nekik van, pl. nehéz géppuska, vagy rpg, akkor szintén szédszaladtak, ha látták hogy csak pisztoly akkor közelebb merészkedtek.
- Ha odadobtál közéjük egy gránátot, akkor a legközelebbi fickó megpróbálta félregúni, ha mégközelebb volt a gránáthoz, akkor akár a kezébe is fogta és vissza is próbálta hajítani, ha messze, akkor csak szanaszét rohantak. Az ellenfelet pl. ha karon lőtted kiejtette a főfegyverét, de még a pisztolyával próbált visszalőni.
Ha lábon lőtted, akkor a másik lábán ugrálva bénázott fájdalmában, stb.
Az ellenfeleknek le lehet lőni a sapkájukat, sisakjukat, a sisakról lepattant a lövedék, az ellenfél mindig fedezéktől fedezékig próbált megközelíteni stb. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
hombre[EU] #59 üzenetére
Csak azért, mert nem értitek, ne szóljátok le.
Az elsőnél az történik, hogy az ellen félrevezet téged, hogy a semmibe lő, így te keresed azt, akire lő, majd odamész hozzá, hogy megvizsgáld mi baja, ezután beveti a hatalmas cselt, és elkezd ütni, ha elé állsz, de mivel easy-n játszod, így esélye sincs egy puskatussal kicsinálni a játékost. Mindenesetre ő sebzett hamarabb, tehát bejött a trükkje.A másodiknál az történik, hogy össze akar kavarni téged azzal, hogy visszaküld le. Ezért mondja, hogy lent van. Felmerül a kérdés, hogy mi van, ha van lent valaki? Sajnos a videóból ez nem derült ki...
A harmadiknál az ellen vert helyzetben van, de van annyira okos, hogy idegbetegnek tettesse magát, így pedig nem lövöd le, mert megsajnálod. Meg is menekült. Pedig úgy mentél oda, hogy lelövöd őt, de aztán megláttad, majd mondtad: Jaj ne! Retardált szegény...
A ráadásnál pedig nem is emberről van szó. Téglákat dobál. Többet várnál el? Én a kinézete alapján nem...
-
Varázslóó
senior tag
válasz
hombre[EU] #56 üzenetére
Exodust Hard Core ba nyomatom, és a lézert a fegyveremen észreveszik... ha elvilágít mellettük... És folyamatosan máshonnan jönnek halálom után... nem mondható pl az Oroszok AI rendszere szarnak
1 lövés vagy nekik... ha meg 2 en jönnek rád halott vagyMi ez ha nem nehéz.... Egyik legdurvább nehézségű game, az AI miatt ! Menteni nem lehet
-
-
Varázslóó
senior tag
Itt végig olvastam kommenteket.
Valakinek gőze nincs és leszólja a Metro Exodus garfikáját...
Sajnos látom hogy itt sokan nem tudnak különbséget tenni látvány és látvány között... mint az mp3 és a Flac között sem sokan. Messze az egyik legszebb játék most az Exodus. Tény van sok hiányossága és sok helyen nem is olyan szép a texturája, de BF5 és Crysis 3 mon kívül nincs más játék ami megközelítené a minőségét.
Sajnos tegnapi nap szembesültem vele, hogy a Metro Exodus pályák alatt is tenger vanamit feleslegesen számol ki a játék ! És húzza le az fps-t
gondolom azért is esik be felére RTX nél az fps, mert a víznek is van árnyéka amit számolnia kell + ba ! Megoldják itt a gyártok hogy a 2080Ti össze fossa magát
és hogy 4K-n ne lehessen játszani a játékokkal
Felhívom még az emberek figyelmét hogy az Exodusba van egy Ultra feletti opció az Extrém grafika ami 30% fps csökkenést hoz az Ultrához képest !
Csak itt mindenki az Ultráról beszélt.... maximumról... sehol nincs az Extrém gépigényéhez képest !
és most lehet szétszedni a fejemet a kommentem miatt
Itt összes tesztben ultrát látok, most ezeket a teszteket megnézem extrémbe is máris nincs annyi fps
-
Aprósólyom
addikt
Ez arra lesz jó, hogy lassúnak érezzük a kártyánkat és idővel cseréljünk RT képes kártyára. Más értelme ennek a lépésnek nincsen.
-
paprobert
őstag
Tehát akkor mondhatjuk, hogy a DXR hivatalosan most jelenik meg, és a dedikált cache nélküli DXR futtatás itt tart most.
Ez lényegében a technológia univerzális sebessége, +-30% a compute képességnek és a memória sávszélességnek megfelelően.
A végén lesz itt értelme a Radeon 7 1 TB/s memóriasávszélének...
(nem)
-
hombre[EU]
veterán
Indie játékokhoz jók lesznek a gyengébb kártyák is
-
Gróf...
aktív tag
Én csak azt nem értem, hogy már a megjelenésekor kiderült, hogy maga az erre a célra gyártott csúcs 2080 ti sem képes normálisan megjeleníteni, akkor mi bánatos fenéért írjuk le újra és újra, hogy jönnek RTX-re a JÓVALgyengébb és most már (nem is arra fejlesztett) kvázi "elavult" kártyákra a támogatás.
Szimpla matek:
RTX > 2080 ti akkor a 1060 hogy viszonyul hozzá? >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>?
Te jóságos isten!!!! Vegyük már a fáradtságot, hogy nem nézzük egymást, és/vagy senkit hülyének!!! -
nexplo
őstag
Az a baj hogy az FPS számát is növelni kéne a használatához. Így mi értelme van?
Tök jó be tudom kapcsolni. És??? -
Ragnar_
addikt
A Wolfenstein2 120+ FPSel fut nálam, és kizártnak tartom, hogy a Metro Exodus grafikája annyival jobb legyen, hogy ugyanezen a konfigon 40 FPS-el menjen FHD-ban. Majd akkor veszem meg budget áron, ha legalább 80 FPS-el megy az adott VGA-mon FHD-ban. Én elhiszem, hogy el kell adni az RTX-eket, de wtf gépigény.
-
-
Caboose
tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Hopkins95 #34 üzenetére
A Crytek megoldását ne vegyük ide. Ők hozzávetőleg 5 egész éve dolgoznak azon, hogy a CryEngine-ben legyen egy működő voxelizációs implementáció. Nagyon sokan belefogtak ugyanebbe, az Epic, az NVIDIA, a DICE, az Intel, de mindannyian elbuktak valahol. Emiatt van az, hogy a mai játékokban kétféle SVO implementáció működik: a Sony-féle CSVOGI (The Tomorrows Children), illetve a Crytek-féle SVOTI (Miscreated, Kingdom Come: Deliverance). A többit, hiába van még jópár, egyszerűen a gyakorlatban nem lehet alkalmazni. Tehát maga a probléma rendkívül bonyolult, ha fél tucat indulóból, csak kettő jutott el a production ready szintig.
Most már nem nagyon fogják a hardvergyártók a voxeles megoldást erőltetni, hiába sokkal gyorsabb, akkor is a fejlesztési költség elképesztően magas a stúdiókra nézve, illetve a middleware-szerű megoldások nagyon lassúak implementálás után. A Unity SEGI, illetve az NVIDIA VXGI zabálja a teljesítményt, esetenként felezi, holott egy mélyen integrált rendszer, ami mondjuk a CryEngine-ben van, mindössze -5-10%-ba kerül. Tehát az sem igazán megoldás, hogy licencelsz egy rendszert a motorodhoz, mert orbitálisan nagy költséget fizetsz a mély integráció hiányáért a teljesítmény oldalán. 3rd party megoldás szintjén akkor inkább érdemes a DXR-t használni, mert egyrészt egyszerűbben implementálható, másrészt teljesítményigényben is hasonló. A Crytek számára megéri a saját megoldását használni, van benne fél évtized munkájuk, egészen természetes, hogy mindenkit meg tudnak vele alázni. De csak azért, mert más nem tartotta kritikus fontosságúnak, hogy fél évtizedet és egy rakás pénzt beleüljenek egy SVOGI implementációba. Most meg már késő.
-
Ez nem NV megoldása meg kellene értenetek. Ez a Microsoft megoldása ,egy szabvány, DXR a neve, amire mindhárom gyártónak be kell mutatnia megoldást, ha támogatni akarja.
A Crytek voxel alapú, nem háromszög alapú és nvidia már évek óta támogatja azt a megoldást, sőt saját megoldásuk is van ami szorosan összefügg ezzel,VXGI a neve, szintén Voxel alapú. -
egyedülülő
őstag
Crytek bejelentő valamit, nvidia is bejelent valamit.
-
ÁdiBá
veterán
Azért gyengébb mert az RTX szériában erre kifejezetten van egy szuper gyors Cache.
Nem azért gyorsabb a 2080-2080Ti sugárkövetés alatt mert olyan kurv@ jó, hanem mert első célpontja a sugárkövetés volt.
GTX1080 és társainak nem éppen.Nyilván sokat fog szerintem fejleszteni az nvidia hardveresen a következő szériában ami minden bizonnyal 7nano lesz már.
-
Dtomka
veterán
Érdekes... nem kell hozzá RTX kártya anélkül is megy. DE! Persze, hogy sokkal gyengébben. Miért? Hogy vegyél 20x0 vga-t
Hajrá CRYTEK!
-
ÁdiBá
veterán
Szerintem ezt kár erőltetni régebbi hardvereken, hiszen a 2070-2080-2080Ti is megtud vele izzadni.
Mit akarnak egy 1080Ti - től mikor negyedét tudja sugárkövetés alatt, nem értem?!
Én 2080Ti-vel játszom a Metro Exodus játékot, és azért tud érdekességeket mutatni a teljesitmény.
-
laposonly11
senior tag
Az unigine heaven cirkuszi komolytalansággal mutatja be a tesszelációt, a baloldali járdán ahogy te is mondod, még egy macska is megbotlana, a jobboldalin meg szándékosan olyan laposnak tűnő, alacsony kontrasztú textúrák vannak, hogy a vaknak is kiszúrja a szemét a különbség. Pedig ha csak kicsit állna ki az a macskakő a baloldalon mint egy valódi járdán, és rendes bump map lenne a jobboldalin, mindjárt nem lenne akkora látványos a különbség. A többi képen meg, ahol pl. a sárkány tüskéi vannak kihúzva tesszelációval, az teljesen fölösleges, mert azt ma a polygonszám növelésével megoldható, tehát eleve ilyennek kellett volna modellezni a sárkány tüskéit.
-
h_143570
addikt
Vegre ezek szerint hamarosan engedelyezheti az AMD is a DXR tamogatas driverbol. Valoszinuleg 1-2 honappal az NV driver megjelenese utan.
-
laceszgamer
addikt
válasz
RetepNyaraB #29 üzenetére
Valszeg aki eddig nem futott az RTX miatt 400ks VGAt venni, az ezután sem fog, csak azért mert úgymond kipróbálhatta a dolgot.
Csak az a baj, ha ez a tendencia folytatódik, pár éven belül simán eléri a milliós nagyságrendet egy egy csúcskártya ára, és akkor még nem is a Titan stb szintről beszálünk.
Hol van már az az idő mikor 170k-ért megkapta az ember a lehető legerősebb kártyát.
-
válasz
m0h0senator #28 üzenetére
Természetesen ez is lehetséges, én csak nem annyira szurkolok Vídiáéknak.
-
m0h0senator
őstag
válasz
RetepNyaraB #27 üzenetére
Vagy miután konstatálta, hogy ehhez kevés a 1080ti, kikapcsolja és játszik tovább ahogy eddig. És 2-3 év múlva vált tensor magos VGA-ra.
-
Nice try Nvidia. Miután a polgár lógó orral konstatálja, hogy ja, ez így nem az igazi a 1080ti alatt, majd szépen a kas(s)zához fárad, mi...
Bekaphassátok pedig a kis télre vermelt répát. -
fanti
addikt
válasz
bertapet11 #15 üzenetére
És ettől kéne lefosnom a bokámat.....?
Ez az a nagy beszabehu RTX?Ízesen derültem rajta! kb. nulla számomra.
-
arpii
tag
válasz
laposonly11 #5 üzenetére
Pedig nem gyengén plussz látványt adott hozzá a használata..
https://www.youtube.com/watch?v=PK8Jun0dguUAz előtt "térhatású textúra" csak bump mapping-al volt elérhető, ha jól emlékszem, de ehhez képest az is gagyi volt.
Az OFF-nak az OFF-ja, a fentebb linkelt videó bal oldalán a tessellation-t alkalmazva, ki a fr@nc tudna gyalog átvergődni akkora kövekből kirakott járdán?
-
Akkor egyszerűbben fogalmazok hátha mindenkinek át megy .....
más tartalom gyártók meg tudják írni úgy a játékokat, hogy élvezhető sebességen mennyen egy 1080TI on is egy játék és ne keljen 2080 at venni az ultra beállításokhoz...
Szerintem a metro nem jó példa arra hogy vga-t teszteljünk mert csúcs hw ren se hozza a kellő sebességet , szerintem , amúgy lehet későbbiekben javulni fog a sebesség ki tudja...
snecy20:
az, hogy nálad 70-80 fps és ultra beállítással az lehet de minden mást lowon hagytál ....
Tölts fel egy videót ezzel a beállítással szívesen megnézném hány fpsÉs srácok nem kötözködöm de vegyétek már le a napszemüveget nézzetek meg más játékot is ... ua jól kinéző játék 100* jobban megy mindenen.
Szvl metronak nem tudom mi a kifogása ,hogy így be terheli a hw-rt ,de hogy nem a "szépsége" az tuti....
-
Talán nem kéne a játékot full Ultra beállításokon játszani, hanem lehet ám lejjebb is venni. Ez tipikusan olyan játék, ahol az Ultra beállítás a jövő hardverére van kitalálva.
Amúgy a Battlefield V sem fut már full ultrán olyan jól, mint az elődje. Nem sokkal fut ám jobban a metrónál. Ne felejtsd el azt sem, hogy a Metro semi-open-world játék. Na most hogyan fut a Frostbite egy ilyen játékban(Lásd Anthem)? Semennyivel sem jobban, mint a Metro, s még egy rakás töltőképernyőt is kapsz cserébe.
Szerintem a Metro Exodus RTX implementációja éppen hogy látványos. Azért az olyan játék, hogy már tényleg érdemes lehet bekapcsolni, ha van rá kapacitás a hardverben.
(#15) bertapet11 Nekem tetszik, ez is elég jó implementáció.
-
2560*1080-ban játszom 144hz-es monitoron adaptive sync-el. Nincs meg még a 120fps sem, de bőven nem a röcögős akadozós a játék (értsd, 60fps és alatta).
Egyébként 150K-tól van 1080Ti aprón, 160 ért már bolti garos is akad.
Az meg, hogy nincs pénz redes hardverre, ne legyen már a játék készítőjének a hibája.
Anno a Doom 3 miatt cseréltem le az 1.2Ghz-re húzott Coppermine PIII-at 2.8Ghz-es P4-re és 6600GT-re.
Ha meg szerinted nem néz ki jobban mint bármi más, akkor csak youtube videókból ismered a játékot. -
#16939776
törölt tag
Nagyon nem mindegy, hogy 150 fps-ből 75 vagy 25 marad.
-
kár hogy az átlag arcoknak nincs TI je szerintem ne ezt kiáltsuk ki alap kártyának, nem hiszem hogy a TI hoz kéne viszonyítani , de tartom magam az előzőhöz
átlag60fps 1440p 1080 TI on sem nagy szám
átlag36fps 4k ba 1080TI on meg főleg játszhatatlan szerintemHA ez nektek jó akkor szerintem nem egyformán látjuk a dolgokat
és lezártam a témát
főleg hogy nem szebb a játék mint bármi más...
-
bertapet11
tag
Control: GeForce RTX Real-Time Ray Tracing Demo - GDC 2019
érdemes megnézni
-
edward2
addikt
válasz
laposonly11 #5 üzenetére
Már másik cikknél kritizáltam, hogy olyan ez az egész mint az mp3 vs lossless. A legtöbb ember elvan az mp3al a jó esetben 10k hufos fülesén, mert úgysem hallja a különbséget.
-
XuChi
addikt
Nekem az a véleményem, hogy most már a grafika nagyon szép a játékokban, most már inkább technikailag kellene fejlődni!! Tényleg okos Ai, nagyon komoly FIZIKA, tereprongálódás stb stb. És nem utolsó sorban értelmes dolgokkal megtöltött játékvilágokat kérnék, amiben nem unom halálra magam minden második küldetéstől, mert már megint ugyan azt kell csinálnom, mint előtte már 100x 500x.
#12: Mert nem vetted észre azért, de az igen is akad és röcög, megmondta a kolléga is nem ????
-
Jah a tesztek pont azt mutatják hogy a radeonon fut szarul a játék
még a vega 56 on is jobban fut mint egy 1080 on ...
még egy gondolat
Ha neked a 45 fps átlag jó az 1440p be az elég fura,de nem vagyunk egyformákviccet félre téve a játék nem szebb mint egy BF azt fele annyi fps van mint bf alatt bármelyik kártyán...
-
laceszgamer
addikt
Valszeg már az NV-nél is rájöttek, hogy nem lett ennek az RTX dolognak akkora marketing értéke mint várták.
-
snecy20
nagyúr
Be lehet célozni a 720p@25FPS-t, mint a régi szép időkben.
-
Carlos Padre
veterán
Lol
-
laposonly11
senior tag
1. A mezei felhasználó bekapcsolja a GTX1000-es kártyáján a raytracinget.
2. Mondjuk hogy az átlagnál élesebb szemű, és észreveszi a minimális különbséget a látványban.
3. Ha élesszemű ha nem, mindenképpen feltűnik neki hogy a mód bekapcsolásakor a pl. 90 képkockából lett most 5, ami diavetítésnek is kevés.
4. A továbbiakban lekakilja az RTX módot, vagy ha fanatikus vérpisti, akkor sírni kezd mikor jönnek olyan kártyák amik ezt normális frame mellett tudják hozni.Emlékszem volt anno a tesszeláció mint hú de nagy grafikai imprúvment, kb. 10 évvel korábban, mielőtt a hardverek rendesen tudták futtatni játékokban is játszható sebesség mellet. Érdekes hogy a mai napig egy két grafikuson meg a témával foglalkozó emberkén kívül, az átlag játékos ma sem tudja mi az, és csak akkor tűnik fel neki mit kell nézni a képernyőn, ha ezt ujjal mutogatva elmagyarázod neki.
Vagy itt van az anti aliasing kérdése, kb. 30 éve téma, igen egy két PC-s esetében, de a mezei játékos vagy konzolos azt sem tudja hogy ezt eszik e vagy isszák.
Nem veszik a drága 2000 es szériát az Nvidiától, ezért reklámozzék agyon a raytracinget, jobb ötlet lenne árat csökkenteni, akkor talán jobban fogynának. Bár ahhoz tudnom kéne mennyibe került az új RTX technológia legyártása, így nem akarok ítélkezni, de inkább tűnik ez most annak a "gyorsan meg akar mindenki gazdagodni" láznak, minthogy a megelégszünk a "tisztes" haszonnal, a 2000 es kártyák esetében. -
qad
senior tag
"Az NVIDIA azt ajánlja a fejlesztőknek, hogy az öregebb VGA-kra külön effekteket, amelyek nem annyira megterhelők, így pedig lenne értelme annak, amit csinálnak, hiszen kevés sugárral számolva ezek a hardverek sem rosszak ám."
A fenti mondatból hiányzik egy állítmány(pl készítsenek) vagy át kellene fogalmazni mert így értelmetlen.
-
Aztán a metro jó példa rá... ray tracing nélkül is szarul fut mindenen kb
Néha akkora laggok vannak benne mint állat...
-
Raysen623
addikt
Örvendetes a hír, mert így talán nagyobb boost-ot kap a raytracing a fejlesztőknél is. A kérdés az, vajon az MS megoldása működik e a konkurencia kártyájával is ha frissítik ott is a drivert?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ASRock RX 6600 8GB GDDR6 Challenger ITX Eladó!
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE GeForce RTX 4070 WINDFORCE OC V2 12GB GDDR6X 192bit
- Intel ARC B580, 2 év gyári garancia! Számlával, garancialevéllel, gyári dobozában!
- Inno3D GeForce iChill X4 RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X 256bit videokártya
- AKCIÓ! nVidia Quadro P4000 8GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép PC Játékra! R5 8400F / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256 GB / 88% akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
- Samsung Galaxy Xcover 5 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest