Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Hopkins95 #34 üzenetére

    A Crytek megoldását ne vegyük ide. Ők hozzávetőleg 5 egész éve dolgoznak azon, hogy a CryEngine-ben legyen egy működő voxelizációs implementáció. Nagyon sokan belefogtak ugyanebbe, az Epic, az NVIDIA, a DICE, az Intel, de mindannyian elbuktak valahol. Emiatt van az, hogy a mai játékokban kétféle SVO implementáció működik: a Sony-féle CSVOGI (The Tomorrows Children), illetve a Crytek-féle SVOTI (Miscreated, Kingdom Come: Deliverance). A többit, hiába van még jópár, egyszerűen a gyakorlatban nem lehet alkalmazni. Tehát maga a probléma rendkívül bonyolult, ha fél tucat indulóból, csak kettő jutott el a production ready szintig.

    Most már nem nagyon fogják a hardvergyártók a voxeles megoldást erőltetni, hiába sokkal gyorsabb, akkor is a fejlesztési költség elképesztően magas a stúdiókra nézve, illetve a middleware-szerű megoldások nagyon lassúak implementálás után. A Unity SEGI, illetve az NVIDIA VXGI zabálja a teljesítményt, esetenként felezi, holott egy mélyen integrált rendszer, ami mondjuk a CryEngine-ben van, mindössze -5-10%-ba kerül. Tehát az sem igazán megoldás, hogy licencelsz egy rendszert a motorodhoz, mert orbitálisan nagy költséget fizetsz a mély integráció hiányáért a teljesítmény oldalán. 3rd party megoldás szintjén akkor inkább érdemes a DXR-t használni, mert egyrészt egyszerűbben implementálható, másrészt teljesítményigényben is hasonló. A Crytek számára megéri a saját megoldását használni, van benne fél évtized munkájuk, egészen természetes, hogy mindenkit meg tudnak vele alázni. De csak azért, mert más nem tartotta kritikus fontosságúnak, hogy fél évtizedet és egy rakás pénzt beleüljenek egy SVOGI implementációba. Most meg már késő.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz hombre[EU] #59 üzenetére

    Csak azért, mert nem értitek, ne szóljátok le.
    Az elsőnél az történik, hogy az ellen félrevezet téged, hogy a semmibe lő, így te keresed azt, akire lő, majd odamész hozzá, hogy megvizsgáld mi baja, ezután beveti a hatalmas cselt, és elkezd ütni, ha elé állsz, de mivel easy-n játszod, így esélye sincs egy puskatussal kicsinálni a játékost. Mindenesetre ő sebzett hamarabb, tehát bejött a trükkje.

    A másodiknál az történik, hogy össze akar kavarni téged azzal, hogy visszaküld le. Ezért mondja, hogy lent van. Felmerül a kérdés, hogy mi van, ha van lent valaki? Sajnos a videóból ez nem derült ki...

    A harmadiknál az ellen vert helyzetben van, de van annyira okos, hogy idegbetegnek tettesse magát, így pedig nem lövöd le, mert megsajnálod. Meg is menekült. Pedig úgy mentél oda, hogy lelövöd őt, de aztán megláttad, majd mondtad: Jaj ne! Retardált szegény... :(

    A ráadásnál pedig nem is emberről van szó. Téglákat dobál. Többet várnál el? Én a kinézete alapján nem... :)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák