- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
laposonly11
senior tag
1. A mezei felhasználó bekapcsolja a GTX1000-es kártyáján a raytracinget.
2. Mondjuk hogy az átlagnál élesebb szemű, és észreveszi a minimális különbséget a látványban.
3. Ha élesszemű ha nem, mindenképpen feltűnik neki hogy a mód bekapcsolásakor a pl. 90 képkockából lett most 5, ami diavetítésnek is kevés.
4. A továbbiakban lekakilja az RTX módot, vagy ha fanatikus vérpisti, akkor sírni kezd mikor jönnek olyan kártyák amik ezt normális frame mellett tudják hozni.Emlékszem volt anno a tesszeláció mint hú de nagy grafikai imprúvment, kb. 10 évvel korábban, mielőtt a hardverek rendesen tudták futtatni játékokban is játszható sebesség mellet. Érdekes hogy a mai napig egy két grafikuson meg a témával foglalkozó emberkén kívül, az átlag játékos ma sem tudja mi az, és csak akkor tűnik fel neki mit kell nézni a képernyőn, ha ezt ujjal mutogatva elmagyarázod neki.
Vagy itt van az anti aliasing kérdése, kb. 30 éve téma, igen egy két PC-s esetében, de a mezei játékos vagy konzolos azt sem tudja hogy ezt eszik e vagy isszák.
Nem veszik a drága 2000 es szériát az Nvidiától, ezért reklámozzék agyon a raytracinget, jobb ötlet lenne árat csökkenteni, akkor talán jobban fogynának. Bár ahhoz tudnom kéne mennyibe került az új RTX technológia legyártása, így nem akarok ítélkezni, de inkább tűnik ez most annak a "gyorsan meg akar mindenki gazdagodni" láznak, minthogy a megelégszünk a "tisztes" haszonnal, a 2000 es kártyák esetében.Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
Az unigine heaven cirkuszi komolytalansággal mutatja be a tesszelációt, a baloldali járdán ahogy te is mondod, még egy macska is megbotlana, a jobboldalin meg szándékosan olyan laposnak tűnő, alacsony kontrasztú textúrák vannak, hogy a vaknak is kiszúrja a szemét a különbség. Pedig ha csak kicsit állna ki az a macskakő a baloldalon mint egy valódi járdán, és rendes bump map lenne a jobboldalin, mindjárt nem lenne akkora látványos a különbség. A többi képen meg, ahol pl. a sárkány tüskéi vannak kihúzva tesszelációval, az teljesen fölösleges, mert azt ma a polygonszám növelésével megoldható, tehát eleve ilyennek kellett volna modellezni a sárkány tüskéit.
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz Foglalt név #58 üzenetére
Persze ha ilyen sportszerűtlenül leütöd az ellenfelet létrázás közben, és nem várod meg a szerencsétlen NPC-t hogy lejöjjön és rádcélozzon, attól még jó lehet az Ai. Mondjuk a Medal of Honor legelső részénél példásabb Ai-t, még ma sem nagyon látni, pedig az a játék vagy 1000 éves és csak egy 33Mhz-es processzoron ment(playstation 1):
https://www.youtube.com/watch?v=kVenAiMQ72oKb. ilyeneket tudtak akkoriban:
- Elbújt az ellenfél a sarok mögé és csak a kezével lőtt feléd, te kilőhetted a fegyvert a kezéből olyankor anyázott egyet, ő próbált utána menni, de ha gyorsabb voltál és elszedted előle, akkor szintén anyukázva elszaladt.
- Ha az ellenfelek meglátták hogy nagyobb fegyverel támadsz, mint ami nekik van, pl. nehéz géppuska, vagy rpg, akkor szintén szédszaladtak, ha látták hogy csak pisztoly akkor közelebb merészkedtek.
- Ha odadobtál közéjük egy gránátot, akkor a legközelebbi fickó megpróbálta félregúni, ha mégközelebb volt a gránáthoz, akkor akár a kezébe is fogta és vissza is próbálta hajítani, ha messze, akkor csak szanaszét rohantak. Az ellenfelet pl. ha karon lőtted kiejtette a főfegyverét, de még a pisztolyával próbált visszalőni.
Ha lábon lőtted, akkor a másik lábán ugrálva bénázott fájdalmában, stb.
Az ellenfeleknek le lehet lőni a sapkájukat, sisakjukat, a sisakról lepattant a lövedék, az ellenfél mindig fedezéktől fedezékig próbált megközelíteni stb.Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
Hát a tégladobáló zombitól nem feltétlenül, bár ha az a tégla sokkal véletlenszerűbben repülne, és dobása pontatlan lenne, nem pedig ugyanabban a tökéletes ívben repülne 90 fokos szögben, akkor hihetőbb lenne és nehezebb lenne elkerülni. Egy két játékban láttam is ilyen random össze-vissza célzó noob ellenfelet, sokat dobott az életszerűségen!
Pl. a legújabb Resident Evil 2 remakeben kellemes(tlen) meglepetés, hogy egyes éppenhogy csoszogó béna zombikról, azt hinnéd hogy lazán elmehetsz mellettük, erre hirtelen pl. futásnak erednek, vagy utánad ugranak, elkapják a bokádak és nagyot harapnak beléd. Szóval vannak olyan Ai-k, amik ügyesebben nem engedik hogy komfortosan érezd magad. Persze előbb utóbb, ezeket a végesszámú trükköket is kiismeri a játékos, így sajnos(?) csak a multi adhat olyan élményt, ahol majdnem teljesen kiismerhetetlen az ellenfél.Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz Varázslóó #62 üzenetére
Erről van szó, ha könnyű módban játszik valaki, ahol gyakorlatilag sebezhetetlen a játékos, és ehhez még annyi ammot takarít meg, hogy lőszer nagykert nyithatna, ne csodálkozzon hogy "semmilyen" a játékélmény.
A Dark Souls fantasy sorozatot ismered, mert én a nehézsége miatt imádom, ott csak egy fokozat van, az ultra hardcore!Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
Ez azért van mert pl. 144 fps - ről dropolva pl. 60-ra, miután szemed/agyad hozzászokott az abszolút ultrafluid 144-hez, ahhoz képest a "nemzetközileg is elfogadott" 60 fps is diavetítésnek tűnik. De ha alapjáraton minden jelenetben viszonylag alacsony pl. 40-50 frammel játszol az RX470-el, huzamosabb idő után az agyad megszokja ezeket az alacsony értékeket, erre ál rá, és sokkal fluidabbnak tűnik egy ilyen 50 fps-ről 30-ra drop eltérés, mint az abszolút agy-szemkímélő 144-ről, 60-ra.
[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
Olyan kalandjátékokban mint pl. a Myst, Syberia stb. de ezek rétegjátékok, csak az igényesebbek játszanak velük, a Stalker, Battlefield, Call of Duty stb. fps-ekkel viszont milliók játszanak és értelemszerűen a piac mindig a többséget célozza meg, őket kell rávenni hogy vegyék az új kártyákat.
Ordo est anima rerum.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...