- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- iPhone topik
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Hopkins95 #34 üzenetére
A Crytek megoldását ne vegyük ide. Ők hozzávetőleg 5 egész éve dolgoznak azon, hogy a CryEngine-ben legyen egy működő voxelizációs implementáció. Nagyon sokan belefogtak ugyanebbe, az Epic, az NVIDIA, a DICE, az Intel, de mindannyian elbuktak valahol. Emiatt van az, hogy a mai játékokban kétféle SVO implementáció működik: a Sony-féle CSVOGI (The Tomorrows Children), illetve a Crytek-féle SVOTI (Miscreated, Kingdom Come: Deliverance). A többit, hiába van még jópár, egyszerűen a gyakorlatban nem lehet alkalmazni. Tehát maga a probléma rendkívül bonyolult, ha fél tucat indulóból, csak kettő jutott el a production ready szintig.
Most már nem nagyon fogják a hardvergyártók a voxeles megoldást erőltetni, hiába sokkal gyorsabb, akkor is a fejlesztési költség elképesztően magas a stúdiókra nézve, illetve a middleware-szerű megoldások nagyon lassúak implementálás után. A Unity SEGI, illetve az NVIDIA VXGI zabálja a teljesítményt, esetenként felezi, holott egy mélyen integrált rendszer, ami mondjuk a CryEngine-ben van, mindössze -5-10%-ba kerül. Tehát az sem igazán megoldás, hogy licencelsz egy rendszert a motorodhoz, mert orbitálisan nagy költséget fizetsz a mély integráció hiányáért a teljesítmény oldalán. 3rd party megoldás szintjén akkor inkább érdemes a DXR-t használni, mert egyrészt egyszerűbben implementálható, másrészt teljesítményigényben is hasonló. A Crytek számára megéri a saját megoldását használni, van benne fél évtized munkájuk, egészen természetes, hogy mindenkit meg tudnak vele alázni. De csak azért, mert más nem tartotta kritikus fontosságúnak, hogy fél évtizedet és egy rakás pénzt beleüljenek egy SVOGI implementációba. Most meg már késő.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ZOTAC RTX 3070 8GB GDDR6 Twin Edge OC Eladó! 118.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-