- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Képen az iPhone 17 Pro kétféle akkumulátora
- Mobil flották
- Leesett a kamionról több millió eurónyi Z Fold7
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nazara
őstag
-
ferob
őstag
válasz
Sanyee30 #32287 üzenetére
Bár eddig a HTC részéről a legtöbb esetben korrekt eljárást tapasztalunk, de ők is hibázhatnak, viszont az ő kötelességük bizonyítani, hogy a hiba nem gyártási eredetű, de ha ennek nem tesznek eleget, akkor kérhetsz te magad szakvéleményeztetést, valamint az eljárás díját utólag átháríthatod.
Ha esetleg ők bemutatnak egy szakvéleményt, amivel te nem értesz egyet, akkor is van lehetőséged másik minőségvizsgálótól szakvéleményt kérned, de ennek a költsége már téged terhel.
Érdemes békés úton rendezni a vitát, ezért célszerű a Magyar Igazságügyi Szakértők névsorába felvett független szakértőt igénybe venni és egyeztetni a HTC-vel, hogy megállapodást kössetek, amiben rögzítésre kerül a független szakértő neve, valamint a szándéknyilatkozat, hogy a szakértői véleményt mindkét fél kötelezőnek fogadja el.
Az Igazságügyi szakértői névjegyzéket és az eljárás részleteit megtalálhatod a MISZK oldalán. -
ferob
őstag
válasz
Sanyee30 #32283 üzenetére
Akkor tényleg az összes magyarral beszéltél.
Én azt nem értem, hogy mi alapján azonosították ezt be külső behatás által történt sérülésnek, elvégre körülötte semmilyen sérülés nyoma nem látható és a repedés is inkább leválás egy nagyobb pehelyben, ami nekem inkább tűnik gyártási hibának, mint egyéb sérülésnek.
Jól látom, hogy ez nem is elrepedve van függőlegesen, hanem inkább vízszintes irányban levált? -
ferob
őstag
válasz
Sanyee30 #32281 üzenetére
Nem őket kell keresni, csak szimplán hívd fel a problémáddal a HTC ügyfélszolgálatát, ahol egy srác segíteni fog neked a problémát megoldani.
Nem kell aggódni, mert tud magyarul, de ha éppen nem érhető el, akkor sokszor automatikusan külföldi embert kapcsolnak, ilyenkor csak tedd le és próbáld meg később a hívást.
Ha elmagyarázod neki, hogy már mióta ezzel a problémával megy a hadakozás és senki nem hajlandó segíteni, akkor fel fogja venni a panaszod és kiemelten fogják kezelni, amikor beérkezik, így valószínűleg, ha semmi egyéb külsérelmi nyom nincs a készüléken, akkor le fogják cserélni a házat.Az ügyfélszolgálat száma: +36 80 986 213
Hétköznap 9-től 21-ig és szombaton 9-től 13-ig lehet őket hívni. -
Sanyee30
csendes tag
válasz
Sanyee30 #31536 üzenetére
A készülékemről a mai napon megkapta a bevizsgálás eredményét, miszerint nem garanciális sérülés. Az árajánlattal (90525 Ft) csatolt fotó alapján mindezt megbontás nélkül, feltehetően szemrevételezéssel állapították meg. Azt tudni kell, hogy a készülék nem esett le, egyébként Double Dip tokban tartom és csak a fehér műanyag ház repedt a fémen semmi nem látszik, tehát leesésből adódott sérülés sem. Kértem, hogy akkor nem javítsák, küldjék vissza. Most ilyenkor mit tehetek, ha tudom, hogy nem az én hibámból sérült. Még azt leírom, hogy a készülék először 10.29-én ért be a Telemaxhoz (én pár nappal előtte adtam le Debrecenbe a Szigi-Villhez), majd a VSP minden indoklás vagy bevizsgálás nélkül visszaküldte. 11.11-én visszaért Debrecenbe, de én nem vettem át, azonnal küldtem vissza. Így már több mint egy hónapja kering. Sajnos az ügyintézés is elég problémás, mert a Szigi-Vill nem tud semmit csak amit neki leírnak. A HTC sem tud sokkal többet, már most két emailben is kaptam, hogy a kérdéseimmel forduljak a Telemaxhoz. A Telemax leírása szerint csak azokban az ügyekben tud információt adni, amit személyesen náluk adok le. Ez egy ördögi kör! Sajnos ez alapján Magyarországon nincs hivatalos garanciális ügyintézés!
-
TechData
tag
válasz
Sanyee30 #31536 üzenetére
Kérj rá bevizsgálást / diagnosztikát. A szervizben megállapítják érte ütődés a készülékedet vagy sem. Széria hiba esetén,amennyiben "magától" repedt el...úgy is megjavítják a Cseh szerviztechnikusok
Információ és nyomon követés a javítás státuszáról:
http://services.vspdata.cz/new/case-info/
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED monitor topic
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- E-roller topik
- Milyen autót vegyek?
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Viccrovat
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 128GB Kártya-független,Fehér és Pink Színben 6 Hónap Garancia,Akku 100%
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Natúr Titán Színben ,2028.04.29-ig iStyle Garancia,Makulátlan állapot.
- AppleCare+ , biztosítás/kiterjesztett garancia - Apple hivatalos biztosítás!!!!
- Realme GT Neo 3T Dragon Ball Limited Edition
- Iphone 13 Midnight-128gb-90% akku-2026.10.05-ig gar
- Keresünk dokkolókat
- i7 Gamer konfig bővítési lehetőségekkel! - GARANCIÁVAL
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 2600X 16GB DDR4 500GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB Zalman N5 CM 450W
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000
- Bezámítás! Asus ROG STRIX G15 G513IH Gamer notebook - R7 4800H 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB W11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest