Hirdetés
- Samsung Galaxy A17 5G – megint 16
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nazara
őstag
-
ferob
őstag
válasz
Sanyee30
#32287
üzenetére
Bár eddig a HTC részéről a legtöbb esetben korrekt eljárást tapasztalunk, de ők is hibázhatnak, viszont az ő kötelességük bizonyítani, hogy a hiba nem gyártási eredetű, de ha ennek nem tesznek eleget, akkor kérhetsz te magad szakvéleményeztetést, valamint az eljárás díját utólag átháríthatod.
Ha esetleg ők bemutatnak egy szakvéleményt, amivel te nem értesz egyet, akkor is van lehetőséged másik minőségvizsgálótól szakvéleményt kérned, de ennek a költsége már téged terhel.
Érdemes békés úton rendezni a vitát, ezért célszerű a Magyar Igazságügyi Szakértők névsorába felvett független szakértőt igénybe venni és egyeztetni a HTC-vel, hogy megállapodást kössetek, amiben rögzítésre kerül a független szakértő neve, valamint a szándéknyilatkozat, hogy a szakértői véleményt mindkét fél kötelezőnek fogadja el.
Az Igazságügyi szakértői névjegyzéket és az eljárás részleteit megtalálhatod a MISZK oldalán. -
ferob
őstag
válasz
Sanyee30
#32283
üzenetére
Akkor tényleg az összes magyarral beszéltél.
Én azt nem értem, hogy mi alapján azonosították ezt be külső behatás által történt sérülésnek, elvégre körülötte semmilyen sérülés nyoma nem látható és a repedés is inkább leválás egy nagyobb pehelyben, ami nekem inkább tűnik gyártási hibának, mint egyéb sérülésnek.
Jól látom, hogy ez nem is elrepedve van függőlegesen, hanem inkább vízszintes irányban levált? -
ferob
őstag
válasz
Sanyee30
#32281
üzenetére
Nem őket kell keresni, csak szimplán hívd fel a problémáddal a HTC ügyfélszolgálatát, ahol egy srác segíteni fog neked a problémát megoldani.
Nem kell aggódni, mert tud magyarul, de ha éppen nem érhető el, akkor sokszor automatikusan külföldi embert kapcsolnak, ilyenkor csak tedd le és próbáld meg később a hívást.
Ha elmagyarázod neki, hogy már mióta ezzel a problémával megy a hadakozás és senki nem hajlandó segíteni, akkor fel fogja venni a panaszod és kiemelten fogják kezelni, amikor beérkezik, így valószínűleg, ha semmi egyéb külsérelmi nyom nincs a készüléken, akkor le fogják cserélni a házat.Az ügyfélszolgálat száma: +36 80 986 213
Hétköznap 9-től 21-ig és szombaton 9-től 13-ig lehet őket hívni. -
Sanyee30
csendes tag
válasz
Sanyee30
#31536
üzenetére
A készülékemről a mai napon megkapta a bevizsgálás eredményét, miszerint nem garanciális sérülés. Az árajánlattal (90525 Ft) csatolt fotó alapján mindezt megbontás nélkül, feltehetően szemrevételezéssel állapították meg. Azt tudni kell, hogy a készülék nem esett le, egyébként Double Dip tokban tartom és csak a fehér műanyag ház repedt a fémen semmi nem látszik, tehát leesésből adódott sérülés sem. Kértem, hogy akkor nem javítsák, küldjék vissza. Most ilyenkor mit tehetek, ha tudom, hogy nem az én hibámból sérült. Még azt leírom, hogy a készülék először 10.29-én ért be a Telemaxhoz (én pár nappal előtte adtam le Debrecenbe a Szigi-Villhez), majd a VSP minden indoklás vagy bevizsgálás nélkül visszaküldte. 11.11-én visszaért Debrecenbe, de én nem vettem át, azonnal küldtem vissza. Így már több mint egy hónapja kering. Sajnos az ügyintézés is elég problémás, mert a Szigi-Vill nem tud semmit csak amit neki leírnak. A HTC sem tud sokkal többet, már most két emailben is kaptam, hogy a kérdéseimmel forduljak a Telemaxhoz. A Telemax leírása szerint csak azokban az ügyekben tud információt adni, amit személyesen náluk adok le. Ez egy ördögi kör! Sajnos ez alapján Magyarországon nincs hivatalos garanciális ügyintézés!
-
TechData
tag
válasz
Sanyee30
#31536
üzenetére
Kérj rá bevizsgálást / diagnosztikát. A szervizben megállapítják érte ütődés a készülékedet vagy sem. Széria hiba esetén,amennyiben "magától" repedt el...úgy is megjavítják a Cseh szerviztechnikusok

Információ és nyomon követés a javítás státuszáról:
http://services.vspdata.cz/new/case-info/
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung S20 Ultra 5G + Galaxy Watch 5 Pro egyben, tokokkal, dobozokkal
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S24 128GB,Átlagos,Adatkabel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 128GB,Átlagos,Adatkabel,12 hónap garanciával
- 187 - Lenovo LOQ (15IRX10) - Intel Core i7-13650HX, RTX 5070
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 4000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Több darab! MacBook Pro 16" M1 32GB RAM 27%-os áfás számla
- Surface Pro 7+ i5-1135G7 16GB 1000GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




