Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tiédetis

    senior tag

    válasz natë #223 üzenetére

    Az is lehet persze. Vagy nagyon is tudják és ezt kell kommunikálniuk kifelé. (sajnos ez sem működik másként, mint egyéb más "szerv")
    Lehet elengedik azt a pár usert, akik háborognak, legfeljebb visszaveszik a készüléket és probléma letudva.
    Ha átgondolod, hogy mit is tehetsz mint felhasználó:
    - bejelented hibára, elviszik, és szólnak és kész, nem reprodukálható a hiba amit jeleztél
    - mint fentebb, frissítik., kész
    - ez sokszor és elunod, kéred a termék visszavásárlását
    - nem mennek bele
    - fogyvédelem, macera, nyűg, eredmény: békéltető, aminek értelme kb. nulla
    Eltelik pár hónap és ott állsz egy olyan készülékkel, ami számodra hibás
    Egy 30ezres telefonra azt mondom, ennyit ér..
    De ez nem az a kategória.
    Kevés a panaszkodó? Kell egy nemzetközi petíciót indítani? :)
    Vagy valami nevesebb szaklapnak kell vele foglalkozni, hogy a fejükhöz kapjanak?

    (#224)
    Tesztelők ma már többet foglalkoznak a kamerával, mint a készülék használhatóságával. Pl. nem olvastam olyat, hogy megküldték volna egy erőforrásigényes játékkal, akad, nem akad, mennyire melegszik, kijelző érzékenysége stb. Ami kiemelt a kamera, a többi pedig futottak még kategória.

    [ Szerkesztve ]

    A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom

Új hozzászólás Aktív témák