- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Lendülettel mehet nyaralni a Samsung
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung SmartTag2 teszt
- One mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
janos666
nagyúr
válasz
mephi666 #192 üzenetére
Próbálkoztak ilyennel egy időben, főleg pl. Vistára áttérésnél volt jellemző (mikor friss windowsra még kezdetleges drivereket tettél fel, netán mikor Vista RC2-re beta drivert), hogy elindul a telepítő, tol egy uninstallt és kéri hogy rebootolj, majd utánna rögtön az asztal előtt a telepítő fogad, feltelepül, és ismét kér egy rebootot.
Csakhát ez egyrész sokkal macerásabbnak tűnik, mert 2x rebootol, meg megijed az user hogy nem az asztal töltődik be hanem csak a telepítő.
Vagy az user azt mondja a legelején, hogy ő még nem kér rebootot, és akkor csodálkozik hogy nem is települt fel semmi driver csak eltűnt a régi, mert ilyenkor manuálisan kéne újra elindítania telepítőt ha már rászánta magát a rebootra, stb.Elvileg a mai módszernek is működnie kéne, akkor van gáz ha a Windows valamiért úgy gondolja, hogy mégsem enged felülírni egy filet, vagy mégsem a frissebb dll-t tölti be, hamár ottmaradt a régi a storeban/cacheban. (100 oka lehet, pl windows update már futott aznap, és nem enged új tepeítés reboot előtt, vagy bármi más telepítő futott már a legutóbbi reboot óta, esetleg szimplán bugzik a windows...)
-
janos666
nagyúr
válasz
mephi666 #189 üzenetére
Elhiszed hogy nekem az utóbbi pár évben sosem volt kékhalál nv vagy ati drivertől rögtön bootoláskor? De még játék közben se volt jellemző az ilyesmi kimondottan a driver miatt.
Telepítés menete problémák esetén:
Drivert letölt, winrar-al kicsomagol.
Eszközkezelőben VGA eltávolít (Vistában bepipálod hogy vigye a fileokat is)
Reboot.
DriverSweepert vagy hasonlót futtat.
Most eszközkezelőből telepíted a drivert, megkeresed a rar-al kibontott .inf filet, badod neki, kijelölöd a kártyád, telepíted.
Reboot, panelt konfigol, játszik örül...Ha gond van többféle driverrel is rögtön rebootnál inkább összeakad valami més driverrel, vagy a windowsod kattant be.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Unreal Engine 3 már nem ... az konzolra és PC-re készült közösen. Ami tisztán PC-re fejlesztett graf motor az az Xray és a CryEngine 2.
Az UE3-at elég sokan licenszelték, de mostanában visszaesőben van, mert a PS3-mal nagyon nem muzsikál jól ... pár fejlesztő perbe is fogta ezért az Epic-et, és úgy néz ki meg is nyerik az eljárást. Az Epic szerint csak bénák a programozók ... persze lehet, hogy van némi probléma, mert az UT3-ből messze a PS3-as verzió a legcsúnyább (gyakorlatilag PC medium szint). Nyilván nem ismerik be. -
rumkola
nagyúr
Én is úgy látom, hogy nagyon visszafejlődtek a dolgok textúra ügyileg. Elég megnézni ez első UT-t (detailed textúrákkal) vagy a Serious Sam-et. A falhoz közel menve elképesztően részletes és élethű textúrák vannak, míg mostanában a mocskos paca a divat (ezerszer gyorsabb hardware-el és memória mennyiséggel). Röhej.
-
janos666
nagyúr
Nem nyitja meg nekem a képeket. De szerintem lehet hogy ez az opció kikapcsolta a textúratömörítést, és valószinűleg fixálta a LOD-ot a legjobb szintre.
Manapság már gáz lenne kikapcsolni a tömörítést olyan játékokban, ahol már 1920-as felbontásban is érződik, hogy 512-es, vagy 1024Mb-os VGA-d van. Inkább újabb, jobb tömörítesek kellenek.
És a LOD-al meg az a gond, hogy a negatív LOD érték élesíti a textúrát, ha csak úgy fixen ránézel, de az Anizotróp szűrésnek nagyon bekavar, és egy csomó képhibát eredményez.
Ha finomabb a LOD, meg kompatibilis az AF driver meg játék közt, akkor is előfurdul némi képzavar, ahogy váltogatják a textúraszinteket. A bump, parallax map, meg hasonló trükközések is nagyon szög meg távolságfüggőek. Mikor minden ilyen szarság összejátszik az már észrevehető bármit bárhogy csiszolnak a fejlesztők.
Gondolom az UT-ben nem használtál se AA-t se AF-et, nem volt még benne bumpmap, specular, meg parallax map, csak odafeszítették a textúrát az adott geometriájú tárgyra és kész, semmi utólagos trükközés hogy térbelibbnek tűnjön mint amennyire levan modellezve poligonokkal. -
cizoe
őstag
http://www.nordichardware.com/news,7904.html
"It's been known for a while that Blizzard has been looking at implementing DirectX 10.1 with one of its future games. The fact is that it's more than one, or two. ... If everything comes together for AMD, this means that StarCraft 2, Diablo 3, future World of WarCraft add-ons, and more games from Blizzard will sport DX10.1, something which NVIDIA is unable to handle hardware-wise. "
"ATI is apparently hoping to ensnare Valve as well, and have DX10.1 support with future games like Half-Life 2: Episode 3, Left 4 Dead, Portal 2 and the rest. Knowing how flexible the Source engine is, we wouldn't be surprised if current games would be patched to further boost performance and additional effects through DX10.1."
Emellett:
Diablo III Announcement Press Release [link]
" Using the latest graphics technology including DirectX® 10.1, its next-generation 3D engine helps create a thrilling, immersive role-playing experience." -
PuMbA
titán
OpenGL 3 nem lett/lesz valami nagy dobás,egyes oldalak már azt írják,hogy DX11-gyel szemben esélye sincs : [link]
"We were expecting a lot from OpenGL, and as you can tell by reading this article, we’re disappointed—both in the API itself (with the disappearance of promised features) and in the way it’s been handled (a year-long delay and a lack of clear communication on the part of the Khronos group). With this version, OpenGL barely keeps up with Direct3D, and at a time when Microsoft has chosen to publicize the first details of version 11 of its own API."
"There’s nothing revolutionary from Microsoft either, but unlike OpenGL, Direct3D already underwent a major revision of its architecture two years ago. There were some rough stretches of road, but today Microsoft can reap the benefits of the efforts made then to rebuild the API on a sound foundation."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- Anime filmek és sorozatok
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Milyen házat vegyek?
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Milyen videókártyát?
- Google Pixel topik
- Autós topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- GIGABYTE GTX 1050 OC 2GB videókártya
- Apple iPhone 7 128GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- Fedezd fel az NVIDIA világát! Kamatmentes rèszletre is!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest