- One mobilszolgáltatások
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Yettel topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Macrodroid
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Magisk
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
- = Zk = - #167 üzenetére
Az xBox360 portoknál a tesszellátor még használható lesz.
Lehetőség tehát még bőven van benne ...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem ... a HL1 megtartotta az eredeti OGL path-ot (természetesen kiegészítve) és írtak mellé egy DX rendert. A kettő között lehet váltogatni még a játék menüjében, de csak az egyik működhet.
Egy motorhoz írhatsz több rendert is (de egy időben csak az egyik futhat) ... régebben ez megszokott volt, manapság már inkább csak a tervezett renderre koncentrálnak. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Kizárt ... az a dolog úgy nem működőképes. Vagy OGL, vagy D3D ... a kettő egyszerre nem megy. Az OGL-ben simán meg lehet csinálni minden olyan dolgot amit a DX9-ben. Sőt az új GLSL-ben már Geometry Shadert is lehet írni.
Hát állítani lehet sok mindent, de nem biztos, hogy az megfelel a valóságnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #110 üzenetére
Ha nekikezdek a játéknak akkor nézelődök utána. A fejlesztők valszeg nem fogják elárulni, mert NV partnerek, de a DX10.1 mód minden bizonnyal azért lett beépítve, mert néhol nem volt jó az AA a DX10 alatt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #104 üzenetére
A Far Cry 2 féle Dunia motor az semmilyen texture streaming eljárást nem használ a PC-s változatban, azért ilyen durva a memóriaigénye (az xbox-os az streamingel). Ha beépítésre kerül valamelyik patchben a streaming akkor semmi gond nem lesz. Nyilván nem gondoltak, hogy van olyan fejlesztő aki nem fog streaminget használni, mert képminőség különbség nem igazán van, de sebességben és memóriahasználatban sokkal jobb a streaminges textúrázás. A Crysis Warhead már szintén Streamingel. Ott sincs probléma az alacsony memóriamennyiséggel megáldott karikkal.
A Geforce rendszerek texture leakjét a streaming eljárás okozza. A partició alapú vezérlés miatt lehetséges, hogy több partícióra lesz betöltve a szükséges textúra. A HD Radeonok központi vezérlése garantálja, hogy minden szükséges adat csak egyszer lesz benne a VRAM-ban. Ha viszont nincs streaming akkor nem lesz folyamatos textúra töltögetés, tehát a GF memória problémája gyakorlatilag észrevehetetlen lesz. Csak ugye a Streaming kell, mert a csúnya Windows 2 GB-ra szabja egy program virtuális memóriahasználatát, és a Far Cry 2 eléggé bugzik memóriahasználat ügyben.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Unreal Engine 3 már nem ... az konzolra és PC-re készült közösen. Ami tisztán PC-re fejlesztett graf motor az az Xray és a CryEngine 2.
Az UE3-at elég sokan licenszelték, de mostanában visszaesőben van, mert a PS3-mal nagyon nem muzsikál jól ... pár fejlesztő perbe is fogta ezért az Epic-et, és úgy néz ki meg is nyerik az eljárást. Az Epic szerint csak bénák a programozók ... persze lehet, hogy van némi probléma, mert az UT3-ből messze a PS3-as verzió a legcsúnyább (gyakorlatilag PC medium szint). Nyilván nem ismerik be. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Most már igen, mert a Far Cry 2 natív DX10 kódot használ és nem is kevéssel gyorsabb a DX9 módnál. A Call Of Juarez is natív módot használ, de ott meg kell jegyezni, hogy nem gyengén megnövelték a részletességet is, ez nyilván erőforrásba kerül.
A DX10.1 hatásait láthattuk az Assassin's Creed-ben ahol gyakorlatilag ingyen lehetett AA-t kapcsolni és ráadásul mindenhol működött. Illetve Mostmár a Stalker CS is gyorsul tőle. -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez inkább a konzolok miatt van ,,, a PC portoknál úgy növelik a textúrák részletességét, hogy jobb minőségű árnyalást használnak rájuk. Ettől valamivel jobb minőségűnek látszik, mint a konzolokon. Nézd meg a STALKER CS, vagy a Crysis textúráit ... azok nem konzol portok nem kell beleférni a memórialimitbe.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez a három játék van úgy bejelentve, hogy az AMD partner programja segítségével készül. Ettől még elég sok fejlesztő kényszerül a DX10.1-re, mert sok kritikát kapnak a játékok, a jelenleg problémás AA kezelés miatt. Ezért lett a STALKER CS és a FC2 DX10.1, mert más lehetőség nincs a hibátlan AA kivitelezésére. És ezek a legnagyobb NVIDIA címek, szóval nem lesz akkora probléma itt a terjedéssel.
Pletyka szinten az megy, hogy a jövőben megjelenő Blizzard és Valve játékokon elvileg lesz DX10.1 mód. A tesszellátort haszánló Xbox 360 portokon pedig lehetőség lesz a HD szériás Radeon kártyáknak is használni a tesszellatort. Nyilván itt egy új előnyre tesz szert majd az MS játékgépe, mert a tesszellátoros játékokhoz nem lesz High poly modell, így a PC-n elég gáz lesz a karakterek kinézte, ezen fog segíteni majd az AMD Tessellation SDK. A fejlesztőknek nem kell High Poly modellt készíteni, hanem az Tessellation SDK segítségével meg lehet oldani a tesszellációs folyamatot a Radeon rendszereken. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Carmack másképp látja az egész API kérdést, neki alap dolog, hogy öt-hat különböző render rutint pakol a motorjába amelyek a különböző képességű kártyákhoz igazodnak. Mondj még egy programozót aki ezt megcsinálja? ... Na ezért kell a DX10 és a DX10.1, mert nem kell szopni a DX9 féle vendor specific caps bitekkel és hasonló gyártóspecifikus nyalánkságokkal. Meg ugye ha az új API natívan van támogatva a' la Far Cry 2 akkor gyorsabb és szebb a feldolgozás a DX10 módban. A DX10.1 egyfajta javítás amivel minden eljárással együttműködő élsimítás (Multisample acces) és anizotrop szűrés LOD Ins) érhető el, emellett a fázisok párhuzamosításával tovább gyorsíthatja a DX10 sebességét.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát azért a Battleforge az nem semmi játék ... nagyon fogják szeretni a fantasy stratégia rajongók már az E3-on is lenyűgözött mindenkit. A Stormrise mögött meg olyan csapat van aki tulajdonképpen régebben letette az asztalra világ egyik legjobb stratégiai játékát. A Cloud 9-ről is láttam videót, de sokat még nem mutattak belőle. Elvileg a Morrowindhez hasonló hardcore RPG lesz ... ez a műfaj úgyis kihalóban van sajna ... Van esély robbantani.
Meg ugye ezek a címek is a semmiből jöttek ... elvileg tehát nem nehéz a fejlesztőket meggyőzni. A Fudzilla pletyizet, hogy még egy cím jön idén csak arról semmit nem tudok, sőt abban sem vagyok biztos, hogy jön. A STALKER Clear Sky-ról régóta tudom, hogy DX10.1 csak most mondhattam el.
Az NV karik nem lesznek olcsóbbak így is veszteséggel vannak eladva.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
divrapier #35 üzenetére
Mert az MS-nek nem voltak érdekei a DX9 továbbfejlesztésén. Nagyon kevés olyan vállalti szoftver van a piacon ami DX-re van írva. Eleve a DX9-cel ugye nem is kompatibilis a DX10.
Az OpenGL ideje a játékok szempontjából lejárt, mert a fejlesztők megtartották a visszafele kompatibilitást. -
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cowboy_bebop #7 üzenetére
Az még csak részleges támogatás. Csak a 9.1-ben lesz benne az összes OGL 3 kiterjesztés, de a 8.11 már a legfontosabbakat tartalmazni fogja, így november közepétől már nem lesz gond e téren a Catalysttal.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Synology NAS
- One mobilszolgáltatások
- Sweet.tv - internetes TV
- Elektromos cigaretta 🔞
- Filmvilág
- Óvodások homokozója
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Társasjáték topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- PNY EPIC-X RGB RTX 5060Ti 16GB / Gigabyte EAGLE OC RTX 5070 12GB videokárty 3 év garancia 27% áfa
- Eladó Powercolor 5700XT Red Devil Dobozában
- Eladó használt Gigabyte AMD Radeon HD 6750 videókártya
- Akcio! Csere-Beszámítás! Gigabyte Vision RTX 3070Ti 8GB GDDR6X OC Videokártya!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!) (ELKELT)
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- LG 34WR55QK-B - 34" Ívelt VA - 3440x1440 - 100Hz 5ms - FreeSync Premium - HDR 10 - USB Type-C 65W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest