- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Komoly akcióval érkezik Magyarországra a Honor Magic V5
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
talamasca #17513 üzenetére
Max 2 hét és szerintem eltűnnek onnan az androidos térítők, viszont ahogy megjelenik az x és annak a tesztje, fel kell készülni ugyanerre csak szerintem minimum 2x-es szorzóval, szerintem hetekig megy majd a tombolás és a térítés. Sajnos ez ezzel jár.
Érdekes, általában el se olvasom az új androidos telefonok tesztjét, de ha néhányat érdekességképpen mégis, egyszer se megyek téríteni a topikjába. 🤔 -
Lefty
addikt
-
#27813376
törölt tag
válasz
talamasca #17481 üzenetére
Ez a bajom pont.
Asszonynak 6, nekem 6s van és meguntam már. Vártam az újat, mert a hetes egy fabatkával se volt számomra jobb. Most ugyanezt érzem a 8 esetén is, hogy minek. A plus-t meg fogom taperolni üzletben, de félek, nagy lesz. Az ipadom is odaadtam a gyereknek, mert feleslegesnek tartottam, kéthetente vettem kézbe.
A tíz meg nem jött be annyira mint gondoltam előre. Az arcfelismerés kizáró ok, mondjuk kocsiban tartón van, eddig csak odatettem az ujjam és feloldott, de ezt ki kell venni, odahajolni, stb. Meg a home gomb hiánya sem egy túl vonzó dolog számomra.
-
NavySeal
senior tag
-
-
válasz
talamasca #17144 üzenetére
Vidéki vagyok, Szeged mellett.
Berendeltem egyébként az akkut (jóféle ragasztócsík is van hozzá) + külön kis szerelő szettet, pedig van csavarhúzókészletem, de ilyen műanyag spatula meg a tapadókorong kellettek (ezek másra, máskor is jól jöhetnek), így is megállt 7k-ban. Videókat néztem róla, szerintem menni fog.
-
válasz
talamasca #17134 üzenetére
Rákérdeztem itt egy vidéki GSM boltban, nem sok lehetőségem van és 10-12 lenne a csere. Megnézem az ebay-es ajánlatokat, szerintem olcsóbb lenne és úgy gondolom meg tudnám csinálni. Egyedül az akku ragasztócsíkjának a leszedése tűnt macerásnak. Könnyen meg tudtad csinálni?!
-
válasz
talamasca #17134 üzenetére
Az enyém nincs benne a csereprogramban, de lassan két éves lesz és habár alapjáraton sem volt túl vaskos, totál elégedett voltam vele mindig, du. 4-5-kor munkából hazaérve 70-80%-on volt úgy, h ha nem is gyilkoltam (játék, videó, zene stb.), de semmi nem volt takarékra állítva (push, full fényerő, 15 perces fetch stb.).
Illetve pár hete voltam egy 200km-es trippen (egy útja), ahol szivargyújtós USB-ről (Belkin) ment a GPS miatt és olyan, mintha kib***ott volna az akksival. De lehet csak beképzelem, viszont úgy érzem nem a legjobb, mert most délutánra lemegy 50%-ra is és ha utána nyomkodom itthon, pikk-pakk szedálódik a nafta.
Vidéki vagyok és lelkes amatőr, sok cuccot megcsináltam már itthon, de ilyet még nem. Az is lehet, h rákérdezek egy GSM boltban, h mibe fájna.
-
válasz
talamasca #16305 üzenetére
iTunes előtt több, mint egy évtizedig mappákba rendszereztem a zenéim és megtaláltam mindent.
Ha nem muszáj, akkor ne nekem kelljen alkalmazkodnom egy programhoz/készülékhez, mert az már kompromisszumos megoldás.
Az iTunes friss telepítésekor nem akarja szinkronizálni a tartalmakat, mert nem is tudja, honnan kell neki. Ha nem jelölöd ki a zenék szinkronját, akkor nem ír felül semmit.
Mondom ezt úgy, hogy az első iPhone-om óta (olyan 2011) iTunes-szal teszem fel a zenét a telefonra és az iPod nanomra is. Ugyanakkor ha ismerem már akkor a Syncios-t, akkor valszeg azt kezdem el használni. Mostanra bármit megcsinálok az iTunes-szal, de azt a pár hét szenvedést, amit okozott anno, szívesen elfelejteném. Feleslegesen bonyolította az életem.
-
válasz
talamasca #16260 üzenetére
Teljesen felesleges az iTunes-szal bajlódnia, ha van egyszerűbb megoldás. Lehet, h neked már evidens, h működik, de a nagy átlagnak kapásból totál logikátlan az egész, a Syncios sokkal "windowsosabb" jellegű.
A dolog pedig nem olyan egyszerű, ahogy leírod. Azt sem említed pl., h a szinkronizált tartalmakat nem lehet elmozgatni a gépen, mert akkor a következő szinkronkor meggabalyodik szegény, nem tudja honnan szinkronizálni őket. Minden egyes szinkron felülírja az előzőt, nem lehet ész nélkül csinálni, mert pikk-pakk eltűnnek dolgok a készülékről.
-
kagzer
aktív tag
válasz
talamasca #15222 üzenetére
A csavar elvesztés elkerüléséhez én egy darab mágnest használok.
Simán rárakom a csavart amikor kiszedtem és tuti megvan mindAmúgy tényleg grat a cseréhez, én is eléggé feszült vagyok egy-egy ilyen munkánál.
Az Apple support meg egy kalap szar, a termék prémium, mögötte meg egy nagy semmi áll.
Más gyártók házhoz mennek, prémuim készülék esetén azzal foglalkoznak hogy elégedett legyen a vásárló... -
Fr3eWar
őstag
válasz
talamasca #15222 üzenetére
Én is vidéki vagyok, 2-3 nap alatt megcsinálja a Szervíz, és úgy eredeti akkut kapsz nem kínait (amikről sok rosszat lehet hallani de jót nem).
Maga a csere nem nagy kunszt, cseréltem már iPad air-Ben is az 100x szopóbb a ragasztott képernyővel, meg hogy kb az utolsó létező csavart is ki kell venni, hogy utána az aluházból melengetés mellett felszakítsd a kéttenyérnyi ragasztót amivel az akkut rögzítik.De grat a munkádhoz, csak így tovább
-
talamasca
senior tag
válasz
talamasca #15193 üzenetére
Na, ma lezárult az akkumulátor mizéria!
Megjött az akksi eBay-ről.Videók beizzítása megvolt, enyhén remegő kezekkel és gyomorral nekiálltam.
Izzadás-pontok kezdők esetén:
- A kijelző kiemelése;
- A kábelek lecsatlakozása;
- Miután csak nem sikerült elszakítás nélkül kihúzni a régi ragasztót az akksi alól, ezért az akksi kivétele (Köszönet a Telekom kapcsolat kártyának!);
- Összeszerelésnél a csavarok elvesztésének esélye;
- Vigyázni a kijelző kábelcsatlakozásokra.Hatalmas fellélegzés az utolsó csavaroknál, főleg úgy, hogy még előtte bekapcsolva felvillant az alma logó.
Még sosem örültem ennyire ennek a logónak.Most hard reset és kalibrálás jön, de nagyon jó érzés volt, hogy az akksi teszt alkalmazás kiírta, hogy 100%.
Vidékiként és az Apple idióta hozzáállása miatt nem bántam meg, hogy megcsináltam. 2-3 hét helyett 1 óra.
-
tomyka74
senior tag
válasz
talamasca #14916 üzenetére
na én pont ezért nem szoktam rögtön frissíteni a legújabbra! én még pont tökéletesen elvagyok 10.1 -el. sem bug semmi "észrevehető" hiba akksim tökéletes!
és amíg ez szoft hibátlanul fut nálam addig nem is igénylem az újat!!
majd esetleg ha kijön olyan amiben dark mode van arra kiváncsiságból lefrissítek.
( nem szeretnék azon idegeskedni,hogy a francnak tettem fel a régi jobb volt! )
de ez csak egy vélemény!! -
Idiofil
aktív tag
válasz
talamasca #14637 üzenetére
Csak akksi-csere. Azért nem zavar, mert bár a teló 1 éves, semmi, de abszolút semmi nyoma nincs a használatnak, makulátlan állapotban van. Így használom tervek szerint őszig, amikor meglátjuk mit hoznak ki almáék és ha megéri cserélni, akkor beszerzek egy 7s/8at, ha meg nem lesz meggyőző, akkor valszeg egy új 6s-t veszek
-
Vizi911
tag
válasz
talamasca #14414 üzenetére
Authorised Service Provider, ez az üzlet elvileg. készülék tipusa, tartozékokat nem kértek, se iratokat, állapotnál újszerű lett feltüntetve. hiba leirása:nem kapcsol be, töltésre nem reagál. ügyfél név és javítási igény: garanciális kb ennyi, meg aláírás. meg a javitási feltételek ugye pontokba szedve
aprobetüs.
-
Vizi911
tag
válasz
talamasca #14412 üzenetére
Az szép én kedden adtam le a telomat mert nem kapcsolt be egyszer csak reggel és nem is ébresztett , remélem ilyenkor nem öntik tele vizzel , meg fogják rám h de az énhibám. karcmentes a telo nagyot csalodnék az apple ben ha ebböl is engem hozna ki szarul. Nincs még tapasztalatom hála égnek eddig velük. persze lehet ez szerviz függö is nem? mármint minden bolt máshol szervizeltet. Igazábol annyi végkimenetel akkor kb amennyi iszerviz ?
-
Lall
veterán
válasz
talamasca #14404 üzenetére
Nesze semmi fogd meg jól...
Szerintem a korrekt eljárás:
Uram! Van egy hajszálvékony karc vagy repedés a kijelző szélén, ezt mi dokumentáljuk, így állunk neki az akkumlátor cserének. Így a telefon szétszedésekor - ami az akkumlátor cseréhez szükséges - van némi kockázata annak, hogy kijelzője tovább sérül. Vállalja -e ezzel a sérüléssel az akkumlátor cserét? Igen / NemNem gondolom, hogy ehhez túl nagy varázslásra lenne szüksége akármelyik szolgáltatónak, eladónak.
Pár gondolat a Nokia esetre, amit kínosan hasonlított a tietekre. A Lumia 920 készülékház sarka volt sérült, annyira hogy én sem láttam vagy valóban náluk sérült meg. Az A4 oldalnyi hibát, miszerint fagy, kikapcsol és még sorolhatnám nap estig, erre az apró sérülésre akarták fogni, hogy nem garizzák. Na ekkor kezdődött a csinadratta, amiből természetesen ők jöttek ki szarul. Pedig esküszöm normális ember módjára álltam hozzájuk, mikor leadtam a készüléket.
-
norbiamen
csendes tag
válasz
talamasca #14396 üzenetére
Tehát Te leadtad, és úgy is visszadobták? Az széép.. Kíváncsi lennék, hogy erről mit gondolnak a fogyasztóvédelmisek, mert engem nem az összeg érdekel, amibe kerülne, hanem maga az, hogy hülyének néznek, azt nagyon nem szeretem. A váci úti almáriumtól 3percre lakom, lehet benézek még egyszer, és ha megint nemleges választ kapok, lesz pár kérdésem hozzájuk, még ha nem is ők tehetnek róla. Külön csak üveget nem cserélnek? Mert az csak nem kerül 15-20 ezernél többe, és akkor megcsináltatom, had szívjon vele a szerelő 2órát😂😂
-
Idiofil
aktív tag
válasz
talamasca #14271 üzenetére
Elég hasonló téma volt az irodában;
Megvenni egyszerű, Extreme Digital, Media Markt (kb minden megyeszékhelyen van), ingyenes kiszállítás stbstb.
És jön egy ilyen csereprogram és oldjam meg a szállítást. Debrecenben tudtommal pl volt hivatalos viszonteladó, ami megszünt. És amikor a csereprogram oldalán az van, hogy keressek rá, hogy hol tudom leadni a telót, akkor pl Debrecenre semmit sem hoz ki. Kolléga vitte fel, de visszafele a futárt nekem kell fizetni.Egy kicsit én is meginogtam, hogy miért nem lehet egy nyamvadt futárt küldeni, ha már a prémium szegmensben mozgunk. Ott van a Oneplus 3T, szűk 140e és a garanciáztatás úgy néz ki, hogy 2 évet adnak rá, ha rossz, feladsz egy ticketet és küldik a futárt 0 Ft-ért. Nekik belefér, almának meg nem?! Elgondolkoztam, hogy rendelek egyet és a 6s-t meg amint visszakapom, dobom a hardverapróra fel, az fog dönteni, hogy hogyan fog alakulni a garancia a telóra.
-
válasz
talamasca #14294 üzenetére
Értem, viszont ha (akár rossz, akár csak kattog, de) cserélik a home gombot, akkor az tudomásom szerint alaplapcserével jár. Tehát mindegy, hogy mi az oka, a csere miatt többet kell vele szerelni. Gondolom ez lehet az oka annak, hogy inkább cserélik a telefont. Persze lehet, hogy tévedek.
-
válasz
talamasca #14271 üzenetére
Nézd, mégis mit vársz? Hogy leteleportálnak melléd egy szervizbrigádot, megcsinálják, és felsugározzák őket? Megvannak a lehetőségeid, sajnos igen, el kell jutnod valahogy a vásárlás helyszínére, vagy neked a termékkel, vagy csak a terméknek. Ez ilyen. Azt hiszem, egy gyártónak ahhoz semmi köze sincs, hogy te nem a szerviz mellett laksz. Szerintem ha eljutottál a boltba amikor megvetted, akkor nagy eséllyel el tudsz jutni a boltba akkor is, amikor szervizbe viszed. Ha postán rendelted, akkor postán tudod is küldeni javítani. Az, hogy egy esetleges netes rendelésnél neked nem számítottak fel postai díjat, még nem azt jelenti, hogy ingyen volt, hanem azt, hogy a küldő átvállalta. Beszéld meg velük, hogy vállalják át, vagy álld a posta költségét. Szerintem megvannak a megoldási lehetőségek, rajtad áll, hogy pufogsz még ezen pár hetet, vagy megoldod a problémád.
-
-Ben-
veterán
válasz
talamasca #14255 üzenetére
Nyilván. Valahogy magukhoz kell édesgetniük az ügyfeleket, ez pedig csak telefonok eladásán keresztül hatékony. De a szolgáltatóknak nincs saját Apple szervizük. Nem tudják és nem is akarják fenyíteni az Applet. A szolgáltatók egyszerűen annyit tesznek, hogy felküldik egy szervizbe a telefonokat és kész.
-
szanyi20
tag
válasz
talamasca #14251 üzenetére
Felhívtam őket, elmentem személyesen is, azt mondták mind a két alkalommal, hogy központilag megmondták nekik, hogy azok a 6s-ek amik serial szám alapján beleesnek a cserélendő aksis halmazba, azokat küldjék a hivatalos szervízbe. Mind a két helyen ezt mondták. Ki lett adva nekik utasításba, hogy aki erre hivatkozva akarja beadni hozzájuk akksicserére a 6s-t, küldjék tovább, ők nem foglalkoznak vele...
-
szilvand
csendes tag
válasz
talamasca #14128 üzenetére
Nos, közben ma este nekem is jelezték, hogy mehetek ért. Elmondásuk szerint újat kaptam a régi helyett, ránézésre is újszerűnek tűnik. Egész gyorsan ment a dolog, pedig azt mondták, hogy januárig nem lesz javítva.
Kérdeztem, hogy ha a kollégámnak kikapcsol 40% körül, akkor lehet-e gariztatni, azt mondták, hogy igen.
-
válasz
talamasca #7904 üzenetére
Köszi, a fotók alkalmazással működött (csak annyira kézenfekvő volt, hogy eszembe se jutott). Tényleg nagyon hálás vagyok, így biztosan sikerült megőrizni egy pótolhatatlan családi pillanatot.
Esetleg azt még meg tudnád mondani, hogy az icloud.com-on hogy tudom megnézni? Ott nem látok olyasmit amire ha rákattintanék, akkor lejátszaná a mozgóképet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- Fogyjunk le!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A SAMA jóvoltából konkurenciája jött a Thermalright léghűtéseinek?
- Hardcore pizza és kenyér topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Linux Mint
- Debian GNU/Linux
- Azonnali játékos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- DDR5 16GB 8GB 32GB 4800MHz 5600MHz RAM Több db
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3043, 94% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest