- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
talamasca
senior tag
Csak jelezném, hogy egy hete szintén csatlakoztam a táborhoz egy 64gb-os space grey változattal.
5s-ről váltottam. Hála a szolgáltató bénázásának, függetlenként vettem meg.Tudom, hogy a téma már kimerítve, de szerencsére nem Samsung a chip.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
Alapvetően csak a sorozatszám alapján megy a garanciáztatás, szóval nem kell aggódnod.
Itt le is ellenőrizheted.Egyébként gratulálok, én anno magyarországi megjelenés előtt nyertem iPhone 4-t.
A helyedben egyébként eladnám és vennék egy 64GB-osat. Én anno így tettem az enyémmel. Mivel nyerted, sokat nem kell ráköltened, de a 16GB-os verzió egy kicsit vicc az Apple részéről...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz Zozzy94 #3597 üzenetére
Én ezt használom, már régen megvettem.
Mindennel boldogul (hang-codec téren is), valamint magától szedi a feliratot is a filmhez, sorozathoz. Nagyon jó!“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
Mivel mindenki tokozik, meg fóliázik ezért én is beszállok a javasolt tokok témába.
Én Apple reseller store-ban vettem ezt a QDOS tokot, feketében.Abszolút tok és fólia-ellenes voltam 5s-ig, de mivel buta módon az Apple "kilógatta" a kamerát, ezért akartam valamit, ami nem vastagítja meg, de akár a széleket is védi. Jó minőségű és kb. Ft-ban feleannyi, mint az Apple tok.
Csak ajánlani tudom a márkát, nagyon igényes.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
Ma érdekeset produkált a telefon.
Közli velem a telefonon, hogy lejárt az iTunes Match előfizetésem és csak a számítógépen intézhetem a továbbiakat.
Ebben több érdekes dolog van:
Jövő év májusban fog lejárni.
Automatikus megújítás van rá.
A gépen és neten is azt írta rendben.Megoldás:
Újra kellett tennem az iOS-t.Konklúzió:
Egyre fájóbb Steve Jobs hiánya...“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
Nem kell kínlódni, legegyszerűbb és leggyorsabb online megcsinálni.
Ott ültök a net mellett...“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz icecave #7874 üzenetére
Van viszont igaza is a témában...
Én speciel nem bánnám, ha maradna inkább "szakmai" a topic.
Az nem baj, ha szakmai kérdést többedjére tesznek fel, mert szívesen segítek én is, ha tudok.De!
Látom, hogy jelentős hozzászólások vannak a topicban, majd olvasom, hogy ilyen tok, olyan tok és már nem is olvasok tovább. Így viszont elkerülheti egy szakmaibb kérdés/hozzászólás a figyelmemet. Sőt, ha ez lesz a tendencia, akkor már bele sem kezdek az olvasásba...“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz tylerddd #14229 üzenetére
Szerintem teljes jogos a hőbörgés.
Közröhej amit az Apple support címen elkövet.
Még USA-ban is panaszkodnak, de ami pl. hazánkban megy az vicc.Most először bánom, hogy nem szolgáltatós iPhone-t vettem. Ott addig csapkodtam volna az asztalt, míg nem cserélik az egész készüléket. Persze eddig egy iPhone-om sem volt hibás, jellemző...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
-
talamasca
senior tag
válasz szanyi20 #14248 üzenetére
Ez nem egészen így van.
Ha az enyém most szolgáltatós lenne, akkor itt Kaposváron semmi más dolgom nem lett volna, mint beviszem nekik. Én tőlük vettem, ők kötelesek intézkedni a javításra. iPhone-okat meg eddig is Apple-hez vitték.
Aztán, ha nem tudja javíttatni időben, akkor csere.Itt írták korábban, hogy a telenor nem is szaraxik, cseréli az egész mobilt.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
"Mellesleg a szolgáltatók SIM kártyákat árulnak szolgáltatásokkal"
Ne, ezt te sem gondolod komolyan, ugye?
Az, hogy manapság már a kamatmentes hitelen kívül nem nagyon éri meg tőlük venni, az egy dolog. De, egyelőre a reklámokban te se azt látod, hogy "Vásároljon most két éves hűséggel Next díjcsomagot, SIM kártyán! Hozza hozzánk független telefonját, majd írjon alá két évet!"“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz szanyi20 #14254 üzenetére
Figyelj, akkor másképpen viszem vissza, még akkor is, ha a fővárosban lakok.
Nem azzal viszem be, hogy "Kérem ez beleesik a szériaszám szerinti akksi csere programba", hanem a konkrét hibával, hogy a telefon kikapcsol, majd töltő nélkül vissza sem hajlandó kapcsolni, használhatatlan és megbízhatatlan. Konkrétan nem MOBIL-telefon többé. Az nem megoldás, hogy csak otthon használom, mint a vezetékest.
Átlag-Jóskának nem is kell tudnia az Apple csereprogramjáról, ha tőlük vette, oda viszi vissza. Ez ennyire egyszerű.“Black as midnight on a moonless night.”
-
-
talamasca
senior tag
válasz anderledani #14270 üzenetére
Velük kezdtem.
6000 Ft és te fizeted.Ez ám az prémium Apple support a javából...
Azért milyen érdekes, hogy amikor megveszed a magyar átlag fizetés 2-3 szorosáért, akkor ingyen jön és minden happy, de amikor a gyártó hibájából(!) meghibásodó terméket kellene bevizsgálni / javítani / cserélni, akkor te nyúlj a zsebedbe, egyeztess valamelyik szerződött szervízzel. Mi van???
Ezért is írtam, hogy a szolgáltatóknál vásárolt iPhone ilyen esetekben sokkal kényelmesebb, mert ott legalább helyben tudod intézni az ügyet.
Rohadt nagyot csalódtam az Apple hozzáállásán. Ezt egy valamit is magára adó cég nem engedhetné meg magának. Csak az ökoszisztémát sajnálnám elveszni, de ha nem így lenne inkább cserélném egy Samsungra. Na jó, arra azért nem.
Persze mindenkinek más szintű a probléma. Mert amíg az USA-ban beviszi az Apple Store-ba és 40 perc helyett 2-3 óráig is eltart az akksi csere, addig nálunk 2-8 hét is simán benne van a pakliban. Az amerikai vásárlók is dörmögnek, de lássuk be, azért nálunk mégis csak nagyobb a szopóroller.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz lugosi #14272 üzenetére
Mit várok? 2016-ban?
A vásárlás helyszíne az Apple.hu.
Hová menjek? Ez jó kérdés. Azzal kezdtem, hogy az Apple support-t hívtam. Erre ők annyit mondanak, hogy valamelyik szerződött szervízzel vegyem fel a kapcsolatot. És innentől passzolják a kérdést.
Nem az a baj, hogy kivitelezhetetlen a javítás, hanem ez nem illik egy ekkora céghez. Ha sufni-gsm-ből vásárolsz, bolti garanciával mobilt, akkor nem is háborog az ember.
Mint korábban említettem pl. egy HP terméknél ilyen esetben a következő volt a teendő:
Kapcsolatfelvétel - Egyeztetés - Futárt másnap küldték, gép átad - 4 nap múlva gép javítva, visszahozva - és egy ELNÉZÉST A KELLEMETLENSÉGEKÉRT üzenet.Ha neked vásárlóként megfelel az Apple féle support és az én hozzáállásomban látod a problémát, nos akkor nem tudok mit mondani. Biztos bennem vannak túlzó elvárások egy ilyen szegény céggel kapcsolatban. Vagy fel kéne vennem a szemellenzőt, de az meg ennyi idősen már nem pálya.
lupus_l: Köszönöm! Végre nem érzem magam úgy, mint aki szembe megy az autópályán...
[ Szerkesztve ]
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz Tibee86 #14276 üzenetére
Igen, képzeld elvárnám. Más cégek ezt megteszik már évek óta.
Főleg, ha az adott városban nincs szerviz pont.És mégegyszer: Gyári hibásak ezek az iPhone-k. Ők adtak el nem kis pénzért hibás terméket. Nem nekem kell elnézést kérni. Szerintem.
Persze nem muszáj a vásárlókkal korrektnek lenni. Számítógépes oldalon nem véletlen kezdte el a Microsoft dörzsölni a tenyerét. A haszonszerzés fontos szempont. De az elégedett vásárló megfizethetetlen...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz Tibee86 #14282 üzenetére
Bármilyen hiba?
Akkor a mostani széria hibánál miért nem cserélnek?Teljesen elégedett lennék, ha kapnék egy refurb-t.
Azok legalább átvizsgált készülékek.
De nem, rohadnának meg, több hétig javítják. Bezzeg nyikorgó home gombnál meg cserélnek. Majdnem egyforma hiba... Ja, nem.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz lugosi #14293 üzenetére
Nem azt írtam, hogy rossz a home gomb.
Hanem a működést nem befolyásolóan, szerinte hangos.
Meg voltak itt csipp-csupp esetek ami miatt cseréltek.Egyébként is egyszerűbb lenne az Apple-nek refurb-t adni, majd miután javították az eredetit (úgy nem vár senki a telefonra) az is refurb lesz.
Így meg az ügyfél várhat...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz Idiofil #14315 üzenetére
Igen, nálatok legalább volt anno viszonteladó.
Talán egyedül Debrecenben volt vidéken.Rohadtul gondolkodom én is a váltáson. Vagy eladom és veszek egy SE-t, asszonynak is azt vettem anno.
Jó, kicsit furcsább lenne a kisebb kijelző, de most egy haver adott kölcsön egy 5c-t, vissza lehet szokni.
Az SE baromi erős és sokáig bírja az akksi.Viszont a legközelebbit már szolgáltatónál veszem. Mit bánom én a függőséget, de engem még egyszer nem tesznek hintába.
Én három készüléken agyalok: Oneplus 3T, LG v20; Huawei P9. Ránézek majd a szervízháttérre...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz norbiamen #14394 üzenetére
Hasonló volt nálam is! Azt mondták repedt a kijelző, majdnem infarktust kaptam, azt hittem szállításkor vagy valamikkor összetört, mert én nem úgy küldtem fel. Erre átküldték a szervizes fényképeket, ami ötszörös nagyításnál az egyik saroknál van egy mütyür repedés. Igen, egy éves elmúlt a telefon, és a ház sarkainál vannak karcok. De ennek mi köze a rossz akkumulátorhoz? Semmi. Elismerten beleesik a javítási programba, de nem cserélik ki, csak ha kijelzőt is cserélteted.
Röhej az egész, mert esetünkben már lejárt a garancia, tehát nincs ami ugorjon.Tökéletes az autós példád! Egy 3 éves autót is visszarendelhetnek szériahiba miatt, de nehogy már azt nézzék, hogy karcos-e a szélvédő. Egyelőre a szériahiba miatti kikapcsolás kicsit jobban zavaró, mint a miniatűr karcok. Erősen gondolkodom, hogy jön a Békéltető Testület. Aztán majd ott magyarázzák ki a cég képviselői, hogy ez mégis miről szól.
Sajnos, azt érezni, hogy jelenleg kifogásokat könnyebb találni, mint kijavítani. Pláne, hogy nincs is alkatrész.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
Az eredeti csere oldalon ez szerepel:
"Note: If your iPhone 6s has any damage such as a cracked screen which impairs the replacement of the battery, that issue will need to be resolved prior to the battery replacement. In some cases, there may be a cost associated with the repair."Szóval maga az Apple ír egy gumicsont-szabályt. Azért gumicsont, mert, hogy ez milyen mértékű sérülést jelent, az nem derül ki (any damage).
Viszont ez biztos, hogy támadható, hiszen a mértéket nem írja le. A szélén karcos iPhone-t ugyanúgy érintheti, mint a pókhálósra repedtet. A teljesen betörtet meg is értem, hiszen az az akksicsere folyamán szétmegy. De a házon lévő sérülés, illetve az üveg szélén lévő karcnak semmi köze az akksicseréhez.Az enyém az emag szervízében kötött ki (2 év garanciát adtak), hiába mondtam nekik, hogy juttassák el az Apple-höz. Hála az égnek neki sem álltak szétszedni. Ha visszakaptam, megy az Apple-höz. De előtte lefényképezem, mint írtátok. Aztán, ha ők is erre fogják, akkor majd a békéltetőn magyarázkodhatnak.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
Totál egyetértek!
A Lumia 920-am volt a legtöbbet szervízben járt telóm eddig, pedig nem volt rossz készülék. 3-szor cseréltek alaplapot, a negyediknél már a Nokia-nak írtam email-t, hogy legyenek kedvesek az egész telefont cserélni.
Korrektek voltak, annyira, hogy az addig szolgáltatós mobilomat cserélték vadi újra. Ja, és elnézést kértek a kellemetlenségekért! Igaz, utána újként jobbnak láttam megválni tőle.“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz Vizi911 #14410 üzenetére
Elérhetőséget tudsz?
Mert okosan megvan ám oldva, hogy ne kelljen közvetlenül kapcsolatot tartani...
Ha próbálsz kapcsolatba lépni velük support részen, akkor azt tudod elérni, hogy visszahívnak. Utána meg jön a jól ismert vállrángatás, pingvin-effektus. A szervízekkel vedd fel a kapcsolatot. És a kör bezárult.
Lall: Igen, de a jó öreg Hill neked már akkor is megvolt.
[ Szerkesztve ]
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz Vizi911 #14413 üzenetére
Nyugi, a hivatalos Apple szervízeknél ilyen jellegű probléma nem lehet.
A nem hivatalosaknál viszont igen.Mondjuk az ördög nem alszik alapon, nem árt rögzíteni a leadott állapotot. De leadáskor azt rögzíteni is kellene. Milyen papírt írtak?
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
Én már csak azt nem értem ebben az akkumulátor-csere ügyben, hogy miért kell a telefonnak "megvárnia" a szervízben, míg érkezik akkumulátor???
Miért nem lehet várólistára tenni, aztán ha megjött az akksi, akkor beviszi a jóember, kicserélik és mehet a dolgára. Ez amolyan win-win féle szituáció lenne.“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz tomyka74 #14926 üzenetére
Az az igazság, hogy a sokszor emlegetett "régen minden jobb volt" időben a nagy hibákra tényleg azért voltak a beta kiadások, hogy akkor derüljön ki a probléma.
Röhej, hogy a publikus beta-k korszakában rosszabbul mennek a dolgok.Meg aztán el voltunk kényeztetve, mivel az iOS és régen az OS X is azért volt jó, mert szívfájdalom nélkül mehetett a frissítés. Manapság meg már kezd olyan nosztalgia hangulatom lenni, mint amikor még MS windows-t használtam...
[ Szerkesztve ]
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
Az akksi csere témához.
Nekem is visszadobták, mert karcos.Ma volt a napja, hogy meguntam az Apple szarakodását. 6e Ft-ért megrendeltem ebayről az akksit, plusz a szereléshez szükséges cuccokat.
Kb. ennyire bonyolult a csere: Video.
Elvileg a héten megjön, majd beszámolok a szerelésről, tapasztalatokról ha valakit érdekel.
Figyelem! Vidéken élőknek lehet, hogy gazdaságosabb. Kb. az oda-vissza futár árból megvan az egész, úgy, hogy a telefontól nem kell 2-4 hétig megválni.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
Kollégám ránézett a videóra, azt mondta röhejesen egyszerű.
Nem szervízes, de cserélt már kijelzőtől kezdve mindent más márkájú telefonokban. Vannak kemény helyzetek, de ez állítólag nagyon messze van ettől.Érdekesség képpen itt egy mókolás, ami már nem az egyszerű eset kategória. Viszont nagyon jó!
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz talamasca #15193 üzenetére
Na, ma lezárult az akkumulátor mizéria!
Megjött az akksi eBay-ről.Videók beizzítása megvolt, enyhén remegő kezekkel és gyomorral nekiálltam.
Izzadás-pontok kezdők esetén:
- A kijelző kiemelése;
- A kábelek lecsatlakozása;
- Miután csak nem sikerült elszakítás nélkül kihúzni a régi ragasztót az akksi alól, ezért az akksi kivétele (Köszönet a Telekom kapcsolat kártyának! );
- Összeszerelésnél a csavarok elvesztésének esélye;
- Vigyázni a kijelző kábelcsatlakozásokra.Hatalmas fellélegzés az utolsó csavaroknál, főleg úgy, hogy még előtte bekapcsolva felvillant az alma logó.
Még sosem örültem ennyire ennek a logónak.Most hard reset és kalibrálás jön, de nagyon jó érzés volt, hogy az akksi teszt alkalmazás kiírta, hogy 100%.
Vidékiként és az Apple idióta hozzáállása miatt nem bántam meg, hogy megcsináltam. 2-3 hét helyett 1 óra.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz Fr3eWar #15223 üzenetére
Köszi a biztatást, de nem akarok mostanában ilyet csinálni mégegyszer.
Az akksit megbízható helyről, nem Ali expressről rendeltem.Még régebben írtam, valószínűleg nem olvastad, de az Apple-nép kezdtem én is.
6 hét múlva kaptam vissza és nem csinálták meg, mindván karcos a sarka a háznak meg az üvegnek...Annyira volt az üveg probléma, hogy simán ki lehetett venni, semmi esélye nem volt, hogy megrepedjen, eltörjön. Szóval az Apple-nél szarjanak sünt ezzel a prémium termék-suttyó támogatással hozzáállással...
Ha elviszem egy nem hivatalos szervizbe, akkor meg lehet, hogy gagyi akksit cserélnek nekem, 16-17e Ft-ért.
Szóval nem sok választásom maradt, de most már örülök neki, hogy neki mertem állni.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
Szerintem mindent meg lehet csinálni kényelmesen az iTunes-szal.
Régóta el lehet lenni is nélküle.Mondjuk én is már csak mentésre meg filmek, sorozatok áttöltésére használom.
Nekem a zenére már nem kell, Match-t használok.“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz B-L-A-C-K #15350 üzenetére
Kapaszkodj meg, de nekem sem volt nagyobb a sérülésem, és visszadobták...
Mondjuk én kicseréltem magamnak ezek után és azóta az üzemidő kiemelkedő.
De, ami a legfontosabb, hogy a kikapcsolások megszűntek. És nem az Apple szerinti iOS update miatt.“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
Az a vicc, hogy ez még csak nem is garancia kérdése, az az enyémen lejárt.
Az akksi-gate nem érinti a garancia kérdést, csak gumicsontként odaírják, hogy visszautasíthatnak cserét.Ez gyanúsan a nem akarásnak, nyögés a vége szituáció.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz B-L-A-C-K #15364 üzenetére
Hidd el az akksi csere esetén sok mindent nem érnél el asztalcsapkodással.
A szerviz simán közli veled, hogy az Apple utasitotta vissza.Nekik meg lehet írogatni, semmi se változik. Kicsi ország vagyunk, kicsi felvevő piaccal.
Többen leírtuk már itt is, hogy hazánkban ne várj a prémium termékhez prémium támogatást.Ha lenne itthon is Apple Store, akkor engem se hajtottak volna el, ne aggódj. Más dolog, hogy vidékieknél drága dolog ez a szervizelési asztalcsapkodás. Egyszerűen nem kifizetődő.
Én számvetettem és így kijött az akksicsere a futár díjából. Cserébe nem állt hetekig a szervizben, mert a 10 perces akksi cserét megcsináltam én. Jó, nekem 1 óra volt... 😉
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz lugosi #15375 üzenetére
Azóta már te is írtad, hogy nincs tapasztalatod, mivel szolgáltatós az iPhone-od, tehát neked a szolgálatókkal van tapasztalatod.
A tipped meg nem jött be.Nem azért rossz a támogatás, mert sokan leírtuk, hanem mert ez tény. Nekem pont ez az első iPhone-om, amin hiba van, a korábbiakkal nem volt semmi. De mivel ez "visszahívásos" probléma (tehát, nem garanciális) még gázabb az Apple hozzáállása.
De ezt már sokszor kiveséztük itt, mivel én meg megoldottam a problémát saját erőből, az ezzel kapcsolatos mérgem már elpárolgott. De, ezt az eszembe véstem.
Konkrétan ez az ügykezelés nálam már súrolta a lécet, és már a márkaváltás gondolatával is komolyan foglalkoztam. Csak az a fránya ökoszisztéma hiányzott volna...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz lugosi #15389 üzenetére
Csinálj közvélemény-kutatást!
Egyébként szervízeltetés szempontjából - mint kiderült - sokkal jobb a szolgáltatós. Ez a vicc.
Az esetben beviszed vidéken is és onnan intézik helyetted. Ha valami gebasz van, akkor meg tudod "ütni az asztalt" személyesen.Kétszer volt szolgáltatós telefonnal problémám. Anno még iPhone 3G fülhallgatója (!) krepált be, mivel a tartozékokra is van garanciabe vittem. Szó nélkül kaptam egy újat. A másik eset egy Lumia 920 volt. Háromszor lett alaplaphibás. Kaptam egy új készüléket.
Ezen csesztem fel az agyam.Veszek drágábban egy független iPhone-t (megjelenéskor 285 e Ft) erre egy még csak nem is garancia-probléma esetén meg szívás. Pechemre ez volt az első hibás Apple termékem.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz bncmtcs #15384 üzenetére
Ha érdekel, írj privátba.
Itt korábban már leírtam, hogy én két hete cseréltem ki magamnak, szintén visszadobás miatt.Tudok adni megbízható linket német ebayről. 3-4nap alatt itt van az akksi. Megbízható. Ugyanolyan ragasztószalaggal együtt, mint amilyen a gyári.
Ha te csinálod, és nincs szerszámod, akkor 6e Ft körül jön a komplett csomag. (Akksi+ragasztószalag+szerszámkészlet). Ha csak akksi kell (mert más megcsinálja neked, akkor max 3e Ft az akksi.
Szervízekben kb. 17e Ft a csere.[ Szerkesztve ]
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
Csak nem fognak tudni bejelentkezni vele.
Újként meg nem fogják tudni aktiválni, szóval, ha már ki lett kapcsolva akkor nagyjából szar a helyzet.Alkatrésznek fogják tudni használni. Persze alaplap, ujjlenyomat-olvasó, stb. bukta. De ez nem vigasztalja, azt akitől ellopták.
“Black as midnight on a moonless night.”