- Google Pixel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor 90 - modellalkat
Hirdetés
-
Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
it Nem csak a piaci értéke alapján lett újra a világ ura az Apple, márkaértékben is almás vállalat a legjobb.
-
MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
ma Merőben szokatlan lenne, ha a Samsung nem Qualcomm vagy Exynos szettet használna a prémium termékvonalon, de a Geekbench szerint mégis ez lehet a helyzet a Tab S10+ esetében.
-
Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
ph A 2 TB memóriát kezelő modell nem csupán a szemnek kellemes, és USB4 Type-C-ből, 10 GbE LAN-ból, illetve hangkodekből egyaránt kettő van rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
206 cc
senior tag
válasz Tibee86 #14276 üzenetére
Nem ismeretlen ez a dolog!!...a Samsung ezt már 5-6 éve megtette mint prémium termékkategóriás szolgáltatás címén! Jött a futár elvitte majd 3-4 nap múlva hozta vagy a javított vagy a cserélt készüléket! Nem került egy vasba sem ...ja és egy pixelhiba volt a kijelzőmön!
206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....
-
talamasca
senior tag
válasz Tibee86 #14276 üzenetére
Igen, képzeld elvárnám. Más cégek ezt megteszik már évek óta.
Főleg, ha az adott városban nincs szerviz pont.És mégegyszer: Gyári hibásak ezek az iPhone-k. Ők adtak el nem kis pénzért hibás terméket. Nem nekem kell elnézést kérni. Szerintem.
Persze nem muszáj a vásárlókkal korrektnek lenni. Számítógépes oldalon nem véletlen kezdte el a Microsoft dörzsölni a tenyerét. A haszonszerzés fontos szempont. De az elégedett vásárló megfizethetetlen...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
Amarton
tag
válasz Tibee86 #14276 üzenetére
Nem kell azért olyan messzire menni. Az LG ingyenesen kijön. Elviszi, majd javítva ingyen visszahozza. Pedig csak "LG"
Szerintem ez a normális ügyintézés.
Az egyik munkatársamnak sima iPhone 6 van, ami magától elrepedt. Bevitte az Arcadba. Belevágták neki egy szatyorba, elküldték valamelyik szervizbe, majd 2 hét múlva közölték vele, hogy 130 ezer Ft lesz a kijelző csere.
Enyit a premium ügyintézésről és a típus hibáról.[ Szerkesztve ]
http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
NavySeal
senior tag