- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Coyot
őstag
Miért kellene tölteni egy uj akksit beszereléskor fel KELL legyen töltve máshogy el sem adhatja az akksi forgalmazó - sőt rá is kell mérni teszterrel hogy jót ad é el.
Egyébként utána ment az autó vagy 300km-t tehát ha más nem akkor töltött bele amennyit csak kellett neki. Letettem egy hétre aztán nullára merült bezárt állapotban, kulcs is ki volt véve.
A poén hogy ebben a corsában nincs semmi elektromos cucc, ami megegye. Főleg hogy mértem fogyasztást is nem ette semmit az akksit benne, és most sem eszi. Ez biza akksi baj..
simonjoe
De lehet, ha egy rakat fos az akksiNem az első köröm volt elhiheted.
-
ParmaBoy
tag
Na ja. Megtortent eset /nem nalam/, hogy facelift hybrid aurissal ment a kedves hasznalo, h sosem volt meg szervizben, pedig ket eve hasznalja es 42ezer van a kocsiban, hozzaszokott a longlife dolgokhoz, mert octaviaja volt elotte, de nezzek mar meg, h mikor esedekes... ott derult ki szamara, h nezegetni jellrtt volna az oraallast, mert 15k/1 ev csere, de az auto nem szol erte...
az uj corollak mar szolnak, a fejlodes megkerdojelezhetetlen.
-
#214
aktív tag
Egyszer mesélték, hogy ügyfél ment vissza centrírozás után pár nappal rázó autóra panaszkodva. A hibafeltárás (a felni súlyok jelentős része hiányzott) és rövid kérdezz-felelek után kiderült, hogy egy közel ipari magasnyomásúja van otthon és szereti nagyon közelről használni.
-
grizlisandor
veterán
Nem egészen, random webshop.
-
molnarpeter
nagyúr
Automata? Olajszint jó volt előtte? Ismerős (500e km kategória) Avensis T25 kézije dobálta az ötödiket, bontott váltóból át lett rakva aztán kész, újonnan brutál ára van a váltó cuccoknak…
Ha már kuplung, a lendkerék (gyári) is elromlott, szereztem egytömegű készletet, néhány tízezer km-t futott újszerű Valeo, néhány tízezerért. Így kell kérem olcsón autózni -
grizlisandor
veterán
Ilyenekre nem adok, mert "kényszeresen" le van cserélve évente a motorolaj.
Összeöntöttek mindent és így születettek meg a pin... akarom mondani a Xado.
Xado találta fel a szintetikust. -
grizlisandor
veterán
Automata váltó esetén nem érzem az előrelépést, de lehet én tévedek, az biztos, hogy cserélni kell az olajtöltetet.
Jön az Észter alapú váltóolaj, ami jobb tulajdonsággokkal bír, de cserébe sűrűbben kell cserélni, mert nem bírja a hidegindításokat.22-es csapdájának érzem, de javítsatok ki.
-
grizlisandor
veterán
Valamelyik szerelős videóban mondták, hogy utcai autóban teljesen felesleges az Észter bázisú motorolaj, mert nem bírja a sok hidegindítást, az ilyen olajaknak az a lényege, hogy az extrém hőmérsékleteken is megfelelő viszkozású marad. Nem tudom, engem annyira nem győzött meg.
-
ArthurShelby
addikt
Erre külön nem kérdeztem rá a munkafelvevőnél (így is szívattam kicsit, hogy ennyit keresgélt egyelőre fölöslegesen miattam). Specifikációnak megfelelő olaj, az biztos. Meg azt mondta, hogy most jött ki egy jobb specifikációjú olaj (eddig minden a rosszabbikkal volt), ami az erősebb autókhoz van, én elvileg pont határon vagyok a 150pacival. Ő a rosszabbikkal/olcsóbbikkal számolt. Talán zakli pakli 167ezer volt úgy.
-
Szada85
aktív tag
-
ParmaBoy
tag
Es logikus is. A G Astrak tudtak finom fekezesekkel elmenni (ahol dob van hatul) 200k-t gyari szettel elol-hatul.
A japan-francianal nincs ennyire finomhangolva (elvileg...), ott jobban eszi az elsot. Legalabbis ez a tapasztalat/fuggetlen szaki is megerositette. Persze ne vegyuk el a placebo erejet es tudjuk, h napjainkban (mar egy ideje) nincs orszaghoz kotheto iskola/gyartas. -
Szada85
aktív tag
Azért szerintem nyugaton élö honfitársaink is tudnak cifra kalandokat mesélni minenféle szervizböl, legyen az márka, vagy független, írtam én is sztorikat már...
De összefüghet ez azért azzal is, hogy ezekben a szervizekben is egyre nagyobb arányban dolgoznak keletröl érkezett emberkék...Az ATU (kb, mint otthon a Kwik-fit) franchise pl. még tavaly is lelkesen számolta fel a "kormány és belsö tér fertötlenítést" amit a Covid alatt vezettek be, pedig már semmit sem csináltak az autóval... minden alkalommal panasz hatására lekerült és jóváíródott, idén még nem voltam, meglátjuk...
-
-
-
-
Ja. De az alap zár is tart (próbáltam nyitogatni), meg az utolsó reteszelő is ami belső nyitás után van. De megcsináltatom ahogy tudom, ez így gáz. Mondjuk ez kb eldöntötte mivel megyünk vidékre (mondjuk különben is rav4 felé hajlottam, trutyi van, jobb nagyobb autóban, majd megmutatjuk következőre).
-
Ott a pont... De ez hagyomány a PoPest is így csinálja, csak náluk még megszívtam mert odamentem (ott ajtót sem nyitnak
). Az is valami ünnepes hosszú hétvégés dolog volt, hozzá csapták azt a napot, aki meg hisz a honlapjuknak az így járt...
szerk: mondjuk tuskó voltam, írtam nekik mailt hogy ez veszélyes hiba lehet fogadjanak már (írás megmarad alapon)
-
Nem tudom mennyire lesz ritka szín (ha jól nézegettem ez a vörös nem volt facelift előtt), de amikor mentünk érte pénteken volt egy ugyanilyen vörös t-cross a kereskedésben szintén gazdára várva.
szerk: mondjuk ha nem lesz más akció akkor azért jóval ritkább lesz a levegő a t-crossnak 9,5-es indulóárral mint 7,5-el (nyilván a 9,5-re van 700k beikszelhető engedmény, de akkor is nehéz lesz sokat eladni)
-
Nem szerettem a fóliát. Lásd gumiknál is meglévő rendmániám (sebességindex is jó legyen). Nem akarok fakabátnak se itthon se külföldön papírost tartani magamnál/vitatkozni hogy jó e ez így...95k volt gondolom spórolhattam volna 50k-t. Csak a gumi 230k volt, nagyon drága minden.
Apropó rav4 elektromos csomagtere megint nyikorog, csak most nyitás végén (múltkor zárásra volt, halkabban, gariban cserélték 660k az alkatrész... Remélem cserélhető később simára mert ez nekem külünben sem kellett) -
-
Lacc
aktív tag
Köszönöm, a Superb milyen felszereltségű? Selection, L&K ilyenre gondolok (állítólag reddit-es legendák szerint az L&K-esetén több a hangszigetelés)
Én nekem is szimpatikusabb a Superb (ülése jobb) autópályán főleg a sok SUV között, de 4-6 órás autozásnál már tudom a csendet is értékelni.
-
-
hdman
őstag
Gyári. TRW elől hátul. Én elégedett voltam vele. Tényleg porol mint állat, de elég volt a fékerő.
Focvis: köszi! Asszem 1500 kg a kocsi. Tényleg szar a fék, el-el veretem neki, nem árt,ha meg tudok állni. Néha 4 emberrel mászkálok, úgy már közel van a 2 tonna, ott már tényleg vicc kategória.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Ventillátorok és tápkábel modding kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Új MSI 17 Raider GE78 QHD 240Hz i9-13980HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W W11 Garancia
- Újszerű Asus ROG Strix G16 G614 -16" WUXGA 165Hz - i5-13450HX - 16GB - 512GB -RTX 4050 -1,5 év gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest