- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
norrberth
addikt
válasz
focvis #209408 üzenetére
Hát elmegy egynek, mindig van hova fokozni a belső/külső takarítást.
Ablakokat lámpával takarítom.
Csak úgy vagyok elégedett.Megcsinálod belül 3x milyen szép lett.
És ilyen megvilágítva.
Ezek igazából nem is látszódnak..Csak mikor nappal szembe állsz, és látod pl az első szélvédőn fénytörésnél a mócsingokat belül.
Na a lámpa ezeket fedi fel -
tibbike01
őstag
válasz
focvis #209385 üzenetére
dellfanboy: az útmutatóban/gépkönyvben csak annyi van, hogy vigyem el szervízbe, ha írja a fedélzeti (2021.09 évjárat). Itt már nincs olyan gépkönyv, mint régen, ahol le van írva, hogy mikor-mit kell cserélni. Teljesen a szervízre van bízva. Sőt, ha több szervíztől kérek ajánlatot, akkor valamelyik kicseréli a pollenszűrőt valamelyik nem, valamelyik cseréli a gyertyát valamelyik nem...kb annyi a lényeg, hogy szakszervízben legyen nullázva az ellenőrző szervíz intervallum.
De pont ezért érdekelne, hogy pl most 60ezer kmnél mit illik cserélni. Gyertyákat? Levegőszűrőt? Üzemanyag szűrő? Pollen?
focvis, nViper: nem, mert olajcsere szervízen 4ezer kmel ezelőtt voltam. Most ellenőrző szervíz esedékes, ahol nem cserélnek olajat.
-
Lacess
tag
válasz
focvis #209270 üzenetére
Meglepő, hogy ilyen volt. Pont az a lényege, úgymond emiatt (is) cikkszámos, mert a hézag már adott. Sosem volt gond ilyennel azok szerint, akik ezekkel dolgoznak. Félrecsomagolás volt egyszer, de amiatt hatalmasat is szívott aki belefutott. De mindegy is, a lényeg, hogy sikerült minden!
imyourfriend: Őőőő, kicsit nem értem...
Gondolom itt izzítógyertyáról beszélünk, annál nem lesz gond a hézaggal.
Viccet félretéve, használja azt a motor, nem is keveset. Jóval többször mint gondolnád. De ne izgulj, tudatni fogja, ha valamelyik megdöglött. -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
focvis #209216 üzenetére
Tekerővel Ohm választ, két derót vége bele a zsírba, ahogy benne van a tároló edényben (remélem tégely, nehezebb feladat ha tubus, lehet akkor inkább ki kéne nyomni egy kis gombócot). Ha ugyanazt látod a kijelzőn, mint a zsír előtt, amikor nem értek a vezetékek semmihez, akkor nyert ügy
ha ír valami értelmes számot, akkor vezet, nem szigetel, trafóhoz nem az való.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
focvis #209208 üzenetére
Arra gondoltam, hátha fórumtárs feladná postán, akkor pár százasért nálad van a felajánlott cucc
de ha már van bármi szilikonzsírod, az jó is lesz.
Zsír: ebben pont túlképzett vagyok
'dielectric'=NEM vezeti az áramot, ez igaz a legtöbb zsírra, a fapados szilikonzsírodra is az lesz - dugd bele a multiméter két kábelét, állítsd ellenállás mérésre --> ha nem mozdul ki szakadásról a kijelzés, akkor megkapja a dielectric minősítést részemről. Ennek a szerepe tehát nem az, hogy menjen rajta az áram! Sokkal inkább korróziótól véd, illetve konkrétan szigetel, nehogy véletlen máshol süljön ki a szikra a gyertya helyett, motoron kívül... (Ha kontaktot javítani akarsz zsírral, akkor kifejezetten vezető zsírokat érdemes használni, pl grafitos zsír, de neked nem oda és nem is az kell.)
-
-
Morris
veterán
válasz
focvis #209188 üzenetére
Szerintem érdemes. Lehet leveszem a pipákat megint és rakok rá én is.
Érdekes egyébként, hogy a VW szilikon zsírnak írja, valójában pedig dielektromos zsírnak kellene lennie. Most olvasgatok utána, hogy mi a különbség.AA-val kapcsolatban nem tudok előrébb jutni, csak akkor ha másik fejegységet veszek.
-
Lacess
tag
-
grizlisandor
veterán
válasz
focvis #208661 üzenetére
Említette a szerelő is, mert most sok autó katalizátor hatásfokra panaszkodó hibákat dobálnak, oda jó a távtartó, ez valami más lesz.
(#208662) Asbee:
Igen, de a vicces a hibakódban, hogy oxygén szenzorra panaszkodik, de az a 2. szenzor, a hiba meg 1. szenzort ír.(#208664) MunezXBK:
Az kevésbé fájna, mivel abban van tarcsi. -
-
-
-
realist
őstag
válasz
focvis #207105 üzenetére
Itt egy remek lehetőség, hogy felvágjak: csak most vettem ea888-at és erről a probléma lehetősségről már tudok
Van egy listám amivel hamarosan befogok szervizbe kocogni, hogy miket nézzenek meg, előkelő helyen vanItt egy remek video a kiszedésről: [link]
RS tulaj haver az SLA autocentrumot ajánlotta szervizeléshez, ha valakinek van tapasztalata (akár privát) ne fogja vissza magát. Kösz!
-
imyourfriend
őstag
válasz
focvis #207031 üzenetére
O3-nál vezérléssel cserélték a hutofolyadekot bár gyanítom bizonyos időközönként kell hisz az felel többek között azért, hogy ne fagyjon meg a hutokozeg télen a motorban. Most hogy ez mennyire veszti el az alkotóelemeit és fagy meg első éven pl -50foknal, masodik éven -40-nel az jó kérdés.
-
válasz
focvis #206522 üzenetére
Én óvatosabb voltam, két év után cseréltem ki az akkut a kocsiból. 1x tette meg velem, h minden előzmény nélkül másnap leállt.
Többször nem teszi!
Nem tétel 30-40-e HUF, az meg igen fájdalmas tud lenni, ha valahol messze az otthontól nem tudsz indulni az akku miatt, az egyébként minden másban rendben lévő autóval. Így most van egy több mint 80%-os Exide Prémium pót akkum.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
focvis #206327 üzenetére
"Volt egy sokat futott (2016-os, 17x ezer km, akkor 3 éves) Golfom, azon a katalizátor rosszalkodott, a tényleg jó fej szerelő azt tanácsolta, adjam el gyorsan"
És ezek után csodálkozunk, hogy miért ilyen a magyar használt autó piac. Mert tick-tack bumm-ot játszunk a kocsikkal.
-
tibbike01
őstag
válasz
focvis #206327 üzenetére
Ezekre nem jár a +2 év gari.
A következő alkatrészek bármely okból történő elhasználódása, cseréje vagy ebből származó következménykára esetén: izzók (kivéve xenon és LED), biztosíték, fékbetét, féktárcsa, kuplungtárcsa, kuplungszerkezet, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő, kipufogógáz-részecskeszűrő, hosszbordás szíj, vezérműszíj, gyújtó- és izzítógyertya, gumiabroncs, lengéscsillapító, bőr vagy szövet üléshuzat.
Mondjuk az üdözítő, hogy a Led lámpára jár.
-
#94252032
törölt tag
válasz
focvis #206141 üzenetére
Az szép akkor gyárilag halàlra ítéli az alufelnit a VW?
Mert ha elkezdi a lakkozàst a téli latyak alàdolgozik az biztos.
Ennek is 3 évesen màr elkezdett pattogni a lakkozàsa a furatoktól kifelé.
Ez elég fura megoldàs így.
Eddig alufelnihez minden gyártó mozgókúposat adott.
(Màr amit én szerelek)
Köszi, mindenesetre. -
Lacess
tag
válasz
focvis #206132 üzenetére
Én nem tudom, hogy most mi van vele. Forgalomban van a gyári G13, van amibe az is kell még mindig. (a tiédbe nem tudom most mit hoz az ETKA, de majd kiderítem) Plug-In Hibridekbe pl. tudom, hogy G13 megy, a nagyfesz. hűtőkörbe biztos.
Van baj a G13-mal, az biztos. Nem véletlenül jött a G12evo.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen autót vegyek?
- OLED TV topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen videókártyát?
- Formula-1
- További aktív témák...
- Prémium! Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R 9 9950X / RX 9070XT 16GB / 64GB DDR5 / 1TB 990Pro
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Kihagyhatatlan ajánlat vadonatúj Ryzen 7 5800x processzorainkra! 0% THM-re is!
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- Újszerű Apple Macbook Air 15,3" M3 8C CPU/10C GPU/16GB/256GB-(MC9E4MG/A) Ezüst -3 év gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest