- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Magisk
- iPhone topik
- Mobil flották
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
Hirdetés
-
Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
ph A 8000F-es sorozat ezzel bárki számára beszerezhetővé vált.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Németországban adnak ki szakszervizek elektronikus szervizkönyvről információt ha az ember fija vásárlás előtt le akarja ellenőrizni a kiszemelt állatot?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz yodamester10 #183306 üzenetére
És ez hosszútávon nem árt a hallásodnak?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz yodamester10 #183308 üzenetére
A szexre - de hogy jön ez most ide?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #183308 üzenetére
Csak trollkodik a malac
Arra gondolt, hogy füledbe fújodA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #183311 üzenetére
De, volt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
válasz zoo8800 #183302 üzenetére
Nem saját project, sajnos. Picit sok nekem 40k € egy használt autóra.
(#183305) focvis: Haló-haló: se v10 touareg se S3. Majd ha beszerzed az egyiket, megígérem hogy én is elkezdek a projekten dolgozni. Addig marad a csip.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szrobert
tag
Sziasztok!
2019-es Seat Leon ST digit műszerfal..
Egyszerűen sehol sem látom az eddig megtett összes kilométert..
Tudna valaki segíteni, hogy ezt hogy lehet előcsalni?Köszi!
-
válasz FoBCRaistlin #183320 üzenetére
Csak jelentem h a kis üveg darált csejpős elfogyott már és anyós kerülgeti a nagyon pirosat...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomcat78
őstag
Sziasztok. Akad itt esetleg Audi mágus? Egy 2001-es kotró 2.7 v6 biturbo, manuál 6os váltóval rakoncátlankodik... A sztori röviden annyi, hogy meg próbálták át írni a programot, de úgy fest nem jött össze.... Az eredeti tulaj szerint( nem tőle vettem) egy s4 programot akartak rá rakni, akit idő közben el tudtam érni. Épp csak az eladó néhány apróságról elfelejtett mesélni....
Az autó jön-megy,teszi a dolgát. De néha( sokszor) el erőtlenedik. És nem mellesleg le zabálja a fejem. 100as benzinből sem tudom 11-12liter alá szorítani még országúton sem.
Trafók rendben, egyedül a gyári kipufogóját akarom meg szerezni, mert most gyakorlatilag egy nyitott rendszer van alatta. Egyrészt zavaróan hangos, másrészt a lambda szondát állandóan vissza dobja a check lámpa.
Arra van valakinek ötlete, hogy gyárira vissza programozni az ECU-t hogyan, hol lehet? A gond az, hogy elvileg ugyanazon motorkód (AZA) alatt több sw is volt hozzá. Ezt hogyan lehet kideríteni? Tuning max utána, ha rendben van minden."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
válasz molnarpeter #183323 üzenetére
Meg, de finoman fogalmazva sem normálisak.... Szándékosan nem írok céget. Röviden, miután elbaszták, nem fizette ki nekik, aki oda vitte. Meg kerestem őket, mondtak egy elég jelentős összeget( irreálisan sokat). Kb mintha most velem akarnák kifizettetni még azt is, amit el barmoltak. Ezt szóvá is tettem, mire az volt a válasz, hogy akkor mégsincs meg az eredeti sw.... Hozzá tenném, kb 100 körül meg csinálják, normálisan,. garanciával elég sok helyen a tuningot. Ők ennek több, mint a dupláját kérték volna az eredeti programért...
Azt hozzá tenném, hogy 3 kiló körül komplett blokkot lehet venni ECU-val együtt.
A cikkszám nem tudom mennyit jelent. Bosch, és több tipusban is ezt használták. Diesel, benzines vegyesen... Így sztem az sokra nem vezet.
Ezek átlag fogyasztások, ha jól értelmezem. Nekem az átlag olyan 16-17l most vegyes használat mellett.
Ami figyelembe véve, hogy elvileg 270paci és kb 390-400nm a nyomaték, elég húzós, mivel nem kell pörgetni a motort. Már, ha épp rendesen megy....[ Szerkesztve ]
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
válasz molnarpeter #183325 üzenetére
Az.... Nincs. A hétvégén talán lesz időm kibontani. Azt még nem kaptuk szét rajta Mármint csere céllal.
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
addikt
Sziasztok!
Passat b7 meg mindig
Úgy fest nem cseréltek hosszbordás szíjat a németek a vezérlés garanciális cseréjekor (kb145K-nál). Most 215K van benne. Szoktak a szoktak a szíjon kívül mást is cserélni
Korábban beszélgettünk a levegőminőség szenzor cseréjéről... (tudom senkinek nem működött még soha), de mennyire bonyolult a cseréje, ugye nem kell műszerfalat kikapni hozzá
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
prannk
őstag
Üdv!
Szeretnék kintről vásárolni egy 2014-2016 GOLF 7 GTI-t.
Világéletemben dízel autóm volt. Szinte csak audi így nem ismerem a vw golfokat.
Valaki akinek van írna róla pár gondolatot mire kell figyelni,illetve a felszereltségről,típusokról.
pl mit takar a performanceKöszi!
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #183330 üzenetére
A barna színű szósszal töltőtt üvegcsét megbontottam; nagyon kellemes, nem méreg.
Őstermelői igazolványod van-e? -
veterán
válasz prannk #183328 üzenetére
Helló!
Performance pack: +10 lóerő, nem érzed, motorkód CHHA; nagyobb fék elöl, ritkább, így drágább cserélni; rendes sperr, ennek van értelme.Lehetőleg ne USA piacra gyártott legyen.
Megérzésre a CHHA / CHHB motorkód (230 / 220 lóerő) jobb a CXDA-nál (220 ló).
A korai példányok esetében előfordulhat a termosztát hibája, 1000 euró.
-
tomcat78
őstag
válasz troll81 #183329 üzenetére
Városon kívül a 4.2-t meg fogtam 10,5-be országúton. Ráadásul az automata is volt.
De igazából, ami jobban zavar, hogy nem megy rendesen. Értsd jól, nem versenyzek vele. De sokszor meg nyomom a gázt és érezhetően random módon el gyengül a motor. Plusz a pillanatnyi fogyasztás jelzőn is lehet látni a változást rengeteg alkalommal tartott gáz állás mellett. Namármost érzésre kb 30 százalékkal gyengébb, mint kéne. Na ehhez képest meg rengeteget fogyaszt. Ha cserébe szedné a tappancsait, szavam nem lenne.... De amúgy alapból nyomatékból autózom, nem szoktam pörgetni a motort. Csak nagyon ritkán
Az ECU-val az a baj így, hogy senki nem nyúl hozzá az eredeti program hiányában. Beszéltem egy elég jó nevű céggel az ügyben, de azt mondták nagyon rizikós. Nem is vállalták..."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
-
tomcat78
őstag
válasz bitpork #183335 üzenetére
Gáz áramlást. Volt égés hiba, de trafó cserével meg oldódott. Amúgy kb minden régebbi motorjuknak széria hibája.
A fenti meg a lambda szonda miatt van. Nem a gyári kipuff van alatta."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
Szada85
aktív tag
válasz prannk #183328 üzenetére
Én inkább 2015-töl néznék, az elsö évjáratban gyakoribb a turbóhiba is, 2015-töl más sorozat került fel, amik leírások alapján tartósabbak.
Plusz amit focvis írt, német modellt érdemes nézni, mobile-n a legolcsóbb találatok szinte mind USA (fényszóró sarkában narancs fényvisszaverö), vagy Keletröl hírdetett darab, a német piacos autókban mindben Xenon van, erröl a legkönnyebb talán felismerni.
Ha belefér, szerintem is Performance-ot vadássz, a sperr jó dolog, és mivel otthon ritka, így késöbb akár eladáskor is elöny lehet.Vízfogyást érdemes nézni, a legtöbb EA888 gen.3 motornál (Leon, Golf,stb) lehet baj a vízpumpa ház, vagy termosztát környékén, csere szerviztöl függöen 120-250e Ft között van, illetve nálam pl. az olajszürö ház talpánál (ami egyben a vízkörrel is kapcsolatban van) volt tömítetlenség, ez egy relatíve olcsó tömítés cseréje megoldja, csak idöben észre kell venni.
Apróságok vannak, fényszóróban elöfordul ilyen tejszerü kicsapódás, ezt megnézéskor felkapcsolt lámpával lehet látni, DSG váltókarban lévö mikrokapcsoló hajlamos kontakthibás lenni (fórumokon gyakori téma), ennek a cseréje verziótól függöen olcsó, vagy drága, bár sokan használják tovább, amíg teljesen meg nem kakukkol, mert csak idönként dobál hibaüzit miatta.
-
-
dond
csendes tag
válasz Mágus2 #183247 üzenetére
Köszönöm válaszod, időközben arra jutottam, hogy nem a helyén beépítve, hanem az alsót kivéve összenyomva fixre sikerült harmadikra lelégteleníteni a rendszert, valamiért a helyén (mikor a kuplungszerk is ellentartott valamennyit) csak mixelte a folyadékot a levegővel.
-
zsolt19900
őstag
Olvasgattam régebben, hogy Egr "vakolóból" vannak gyári cikkszámos termékek is és így pl. bárdi unix stb-től is lehet rendelni, oempc-n nem igazán látok ezekre cikkszámot, merre tudok keresgélni?
Asszonyka A3-nál van néha olyan probléma (lehet, hogy már írtam), hogy elmegy az erő, de ezzel együtt a kipuffogóból is mormogóbb hang kezd el jönni és itt kezdtem el gondolkodni az EGR szelepen, hogy az nem zárhat esetleg már rendesen stb. esetleg koszos belül és nem tudja ott lezárni magát.... természetesen kitakarítanám stb. de ha már ott vagyok és nincs benne már a "lapka" akkor úgy is raknám össze, hát ha megoldódna a probléma
Tudtok esetleg erre valami cikkszámot? A3 2000évjárat AHL motorkód 110LE még sima adagolós tdi
Ugyan találtam egy-két cikkszámot, de gondolom, hogy ami az enyémhez pl. jó lehet, az az övéhez nem feltétlen.... vagy ha afn-hez találtam akkor az jó lesz az ahl-hez is?
((vákuumcsövek cseréjén már túl vagyunk, ha esetleg ez még felmerülne mint ötlet))Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tomcat78
őstag
válasz bitpork #183340 üzenetére
A gyári kipufogóval is ez volt a gond állítólag, hiába volt hiba mentes az autó. Ezt amúgy tapasztalatból nem tudom megerősíteni!
Az ECU cseréje az immo miatt azért annyira nem egyszerű sztori. Szélsőséges esetben el sem indul az autó, tréler, márkaszervíz.... Az meg már finoman sem megérős. Félre értés ne essék, nem mókolni akarok vele! Ráadásul saját autószerelő műhely és cég van, így sok mindent meg tudok venni cégként beszerzési áron. Eddig sem sajnáltam arra, ami kell, egy autónál sem. Olaj, vezérlés, fékek, stb... Mivel viszonylag sokat megyek, így szeretem, ha rendben van egy autó. Ismerve a cégcsoport szervizeit inkább elkerülném őket....
A leg kisebb vérveszteség az lenne, ha ezt vissza tudná írni valaki normálisan. Ehhez meg be kéne valahogy azonosítani, hogy pontosan melyik verzió.Én elvileg 9 félét találtam csak ehhez a motor típushoz. Gondolom függ a hajtás típusától és egyéb esetleg motorral összefüggő dolgoktól. De ehhez a részéhez totál nem szakértek."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
-
Ga3rieL
senior tag
Heló!
[Erre szeretnék hasznos és valós választ kapni, ha lehetséges] előre is köszönöm
-
tomcat78
őstag
válasz bitpork #183344 üzenetére
Na ez a kiolvasom a pint nekem kínai
Szgépre tudjuk rakni, az van. De a többit nem értem Na jó, de a bontottat venni is értelmezhető
Másik kollégának: perpill abba sem vagyok biztos, hogy az immo nincs kiütve belőle....[ Szerkesztve ]
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
1stVikman
senior tag
válasz Ga3rieL #183345 üzenetére
AAA-ból inkább ne. Semmilyen autót. Maga a b6 passat nem rossz, főleg ha magasabb felszereltségű példányt nézel. Motor tekintetében vagy DPF nélküli 1,9 PDtdi vagy 2,0 cr-tdi legyen. Utóbbiból inkább 2011 utáni a megbízhatóbb, korábbi modelleken az olajpumpa hatszögtengelyének kopása volt probléma.
-
válasz tomcat78 #183347 üzenetére
A komponensvédelmes cuccokat egy PIN kóddal lehet feltanítani. Ezt az immoban tárolják Audiék. A VagCommanderPro progival és kábellel ez kiolvasható. Ezzel pedig az ECU-t ki lehet cserélni. Egy külső rutinos szerviz akinek van tapasztalata az általad odavitt cuccot 20k körül feltanítja.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dika22
tag
Sziasztok! Mitől lehet az, hogy a kocsi hidegen szinte azonnal indul, viszont ha üzem meleg, akkor jó párat teker, mire beröffen? Vw Bora 1,9 tdi, 1999-es.
"Samsung s23 ultra®
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest