- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Angwatt CS1 - akár jó is lehetne
- One mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
AndrewTdi
addikt
-
VR6-Fan
veterán
válasz
adidas4death #54038 üzenetére
volt kevés km-s ilyenünk valószínű tekert
amugy jó kis autók én szerettem, 1,4 16V lusta, PD-vel teljesen jó, esetleg vagy tán volt ebből is 100HP-s 1,4-es... -
TaaT
nagyúr
Kérdés, ilyet honnan tudnék szerezni? [link] Az itteni bontók már nem nagyon foglalkoznak Mk1-es cuccokkal...
dJ Peer: mert a tied hogy néz ki ha koszos?
-
dJ Peer
aktív tag
válasz
adidas4death #54038 üzenetére
A bézs belső nagyon szép.
Az én golfomban ilyen motor van:
A kartergáz visszavezető csövét mindenképpen nézzétek meg, hogy ad-e ki valamilyen színes gőz.
Ennek a motornak "szériahibája", hogy a dugattyúszoknya elkopik és elkezdni zabálni az olajat.
Érdemes kifaggatni, hogy miért adják el, és a többi szokásos dolgot. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
adidas4death #54038 üzenetére
Pomk árul egyet, kicsit drágán, de most költött rá.
-
adidas4death
aktív tag
Tiszteletem mindenkinek!
Róla valakinek van véleménye?
VOLKSWAGEN POLO 1.4 75 16V ComfortlineFogyasztás, alkatrészellátás, megbízhatóság. Hasonló infók érdekelnének, de ha esetleg van itt valakinek ilyen az meg pláne jó lenne.
Édesanyámnak lenne, és nagyon belezúgott a kocsiba képek alapján.
Előre is köszönöm.
-
Piwi
veterán
erre nem jár esetleg valaki?
[link]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
VR6-Fan
veterán
én is csak a saját örömömre (??!) csinálom már csak, jövöre asszem túlzottan a magyar találkozók nem fognak érinteni, se a társaság se a színvonal...
viszont gynegébbet semmi képpen se akarok, a cser is igazából két dolog miatt fordult meg a fejemben, az hogy nekem csak fordulatról/ból megy az autóm, hiába nyomok 2500-nél egy telit elkezd húzni, de nem veti szét az erő
na most erre két gyógyír létezik vagy csiga, vagy nagy ccm.
másik pedig hogy valamiből kell szak dolgozatot írni "kis" turbos motorok meg az emisszió/imisszó most úgy is divatos :-)Mágus:2000-2001 ibiza 6k1 AYP svájci piac.
előről hátulról tölcséres az IC, viszont vezérlés felől hallatszik a sziszegés, és ennek minden a baloldalt van. -
válasz
VR6-Fan #54018 üzenetére
Bevallom engem egyre kevésbé érdekel már a körbeautózgatás, meg az utcai mókázás. Öregszem talán, a fene se tudja. Néha eljátszom a gondolattal, hogy jópofa lenne ez vagy az aztán elhessegetem még a gondolatát is. Nekem gyári állapotában megfelelne egy ilyen egynyócté mondjuk egy Octavia kombi bódéban. Szebb görbéje van mint egy TDI-nek és igaz, hogy nincs túl nagy nyomatéka de ami van az végig megvan 2000-4500 között kiforgatva pedig egész korrekten vihet egy Golf IV méretű bódét. Ha komolyabban faragni akarnék azt hiszem átállnék japán benzines vonalra még ha 5x annyiba is kerül a végén mint egy pöckölt tdi. A múltkori GT Four-os mesekör után kénytelen voltam belátni, hogy tényleg nem egy kategória a kettő.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez egy jó metódus a tesztre. Ha tudsz gyártani 2 dugót a nyomó csövekre, akkor pontosan meg lehet találni a sziszegés helyét.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #54025 üzenetére
Az 1.8 Tébe még nem ástam bele magam, küldj egy évjáratot, motorkódot, megnézem az elsában este, hogy mit kellene mérni, ahhoz képest már el lehet dönteni gyári -e a szentem.
A sziszegés nem jó jel, főleg nem alapjáraton. Előszög az IC-t nézd, van rajta egy szép de annál kevésbé praktikus műanyag tölcsér a lököstől. Az szépen ki szokta lyukasztani a bordáit.
TDI-nél nem gond, mert tudom fejből a turbónyomás gyári értékét bizonyos motorkódokhoz.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Mágus2 #54021 üzenetére
gyári soft a nagy kérdőjel számom/unkra is, szerintem bár svájcba nem nagyon szokták szerintem huzogatni az autókat, mert nem hegyi hanem városi levegő fog a kipun kijönni és az már nem elég jó
szonda hiba nem volt se törlés elött se után, ill szépen ugrált a fesz 0,01-1V közt, jellegzetes fütyülő turbo hangja se volt.
egyedül az a sziszegő kifújó hang volt alapjáraton is eltérő a szokottól.a nyomás mérős tippet köszönöm, azt lehet már csak a másik kaszniba fogom tudni megejteni.
de ezek szerint akkor 3 lehetséges hiba lehet: soft/kifújás/turbinak kerekek kopása.
kézi kiolvasól kitudom valahogy deríteni hogy gyári avagy nem gyári a soft?
-
Kicker
őstag
Haló, egy váltótartóbakot cseréltek/4ből asszem/, és még lesz egy pár stabilizátor, most hívtak, elvileg 60 alatt marad a mutatvány, de a pontos alaktrész nevet majd akkor írom ha látom papíron....
/2007 passat kopogás/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #54018 üzenetére
A fekete füst egyértelműen dús keverék, de ez nem biztos, hogy a turbó hibája, gondolod, hogy a gyári szoft van benne? -Ha igen, akkor lambda szonda vagy valami nagyobb résen szökik a töltő levegő - a csigán is elmehet.
Az, hogy nem füstöl kéken, nem jelent semmit(a tengely jó, de a többi?), attól még lehet kopott a turbó turbinakerék része -főleg a nem megfelelő szűrő miatt, ha por kerül bele, ledarálja a hideg oldalon a lapátok széleit. Ettől fütyül nagyon és csökken a hatásfoka, sokkal tovább tart egy ilyen turbónak elérnia kívánt nyomást, ha már megvana nyomás, akkor azt tartja...
Kellene egy analóg nyomásmérő a turbó után, az elég pontos képet ad a turbónyomás felépüléséről. Ha volt mókolva, felújítva a turbó, akár lehet beállítási probléma is.
Én a haver TDI-jével küzdök, hasonló jeleneség. 2000 alatt halott, utána megy rendesen, mérőpadon is voltunk, megvan a 81kw meg a 235Nm még így 10 ésvesen és 300 000km után is, csak a nyomatékgörbe feljebb tolódott olyan 500-600 fordulattal. Már sok mindent kipróbáltunk, de szerintem a turbóval van a baj, olajat nem fogyaszt.
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Mágus2 #54015 üzenetére
nem is padlózásnál volt feltűnő, hanem rész terhelésnél, meg ha 2000 alatt akartam nagyobb gázt nyomni, nem a turbo likra gondolok, ne játszok azt mint szarvájlingon, tudom hogy kéne menni egy 20VT-nek mikor hol éled és hogy veszi a gázt, Tomcsié pl majdnem olyan mint egy rendes autó lenyomom a gázt és törtőnik valami, ill probálgattam 156/180le-s cupra ibiket is, mindegyik veszi a lapot szinte egyből (nekem ez azért K-jetes meg dupla weberes kocsik után tényleg relatív...
), de nem számottevő, főleg nem zavaró az a kis lag ami van ill rutinozásnál is szinte gáz nélkül bármit meg lehet velük csinálni, kisebb emelkedőn is nem fulladékonyak hamar korrigál az ECU.
turbo állapotát hogy érted milyen hiba prudukálhat ilyet? (nyílván gondolom ha szorulnak a lapátok)
viszont 3-4 nap állás után egy deka kék füstje se volt, üresbe rugdosásnál is csak kormolt illetve terhelésen is max kormot nyomott, hajtás hűtés leállítás pihentetés után indítva se kezdett el pipálni.
ill ami még furcsa volt számomra hogy gáz pumpálásra kormolt amit egyik álltalam probált se csinált még, ebből azt gondolom hogy a légtömegmérő beméri a levegőt, mert ezek szerint a turbo beszívja azt amit be kell, ECU meg rádúsít a légtömeg alapján, viszont a motorba már nem jut be annyi levegő, gondolom ha a nyomó ágon van tömítetlenség az egyből okozhatja ezt a laggolás főleg alacsony fordulaton.
Mert folytó szelep kinyit 50% fölé, nafát is megkapja a levegő meg nem érkezik meg és megfullasztja magát?!
(esetleg abból tudom ezt következtetni hogy a sajátomnál is ha egyből padlózóm nem úgy indul mint ha kicsit megnyomom és utána padlózóm..)szóval akkor ha látható pipálás kék füstje nem volt akkor a turbot mint olyat kizárhatjuk gondolom?
és marad az hogy vagy a vákum vagy a töltő körbe tömítetlenség van (bár akkor nem középső tartománytól mitől megy annyira, sokkal harapósabb mint bár melyik 156le, de a gyári R-től is (R180le) is harapósabb agresszívabb volt)
vagy a softon lett "elbaszva" a gázpedál kalibrálása esetleg?!köszönöm hogy foglalkozol a témával! :-)
8th: azon kívül hogy az Ős 1,6 GTI-vel körbe lhet autózni öket és maga a vas se szereti ha nagyon huzgálják, meg buta a motorvezérlője nincs.
palesz22: az 98% kacsa volt, egyik Soproni se tudott róla semmit, szám nem volt kapcsolható 2 napon keresztül ):
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #54014 üzenetére
A laggolás normális jelenség egy turbós autónál, a turbó állapotát tükrözi, meg a chip agresszivitását.
Ha minden rendben a vákuum rendszerrel, és továbbra is nagy a várakozási idő, akkor a turbó nem győzi követni a szoftot. Meg kellene nézni meggyi a vezérlőben az elvárt turbó nyomás padlógázon és meddig tart a turbónak elérni ezt a nyomást. ha már 3-4mp amíg kiegyenlítődik a nyomás, az sok. Vagy rossz a soft vagy a turbó az utolsókat rúgja.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Mágus2 #54007 üzenetére
az is 200E alatti kmben viszont a 20VT már kipróbáltam, a laggolást* leszámítva durván ment, mikor elkapta, túl durván, legalább is haver srác gyári 180-asához képest, ez meg elvileg 156-os, szemre basztatásnak tűnt a technika egy AB kat nagy kipu volt rajta.
*szerinted mitől laggolhat?
már mint úgy értem hogy lenyomtam a gázt és gondolkodott, majd jól meggondolta és elkezdett menni mint a paraszt bárhol, meg alacsony fordulaton (1000-1700) fulladékony volt rutinozásnál pl simán meglehet vele fulladni, hiba nem volt benne, proba kör után se mértértékeken se láttunk semmi furcsát, valami sziszegett viszont a motortérben, ill gáz pumpálásra kormolt, gyanítom valahol kifújhat, egy vákum cső lyukas volt, hullámzott is az alapjárat, csere után az rendbe jött.
tudom hogy nem sok info de ha esetleg lenne valami tipped
8th: isten mentsen engem a 150le-s AGU-tól -
net84
őstag
válasz
Mágus2 #54008 üzenetére
Sok boldogot így utólag is!
Megint egy évvel fiatalabb lettél!
(#53994) Balupapa - a hölgy tulajdonost kihagyták a hirdetésből, pedig itt még hihető is lenne. Szombathelyen egy hölgyike lejátszotta ezt. Azzal a különbséggel, hogy a padka átugratása után még korzózott egyet a városba. Majd leállította és nem indult többet. Azt elismerte, hogy büdös volt a motor
Ha jók az emlékeim, egy Puntóval hajtotta végre mindezt.
-
Piwi
veterán
Boldogat Mágusnak és köszönöm az eddigi segítségét
-
-
-
Ace owner
addikt
válasz
14adam #53999 üzenetére
Jaj megkérdem itt is.
Nem ismer valakit aki vett tavaly-tavaly elött egy metálkék G1-et 5ajtós, erősen rohadt, valami patkány imitáció volt akkoriban. Patkány elötti tulaj rokon volt és szeretném látni milyen most. Kék beltér, rendszám: ACE ***
Azthiszem 1.6 dönci volt, D biztos. Volt ám hangjaUtoljára mikor beszéltem az akkori tulajjal, valami nagy átalakításról beszélt, de az üzi már nincs meg és nem emlékszem a nevére. Valami katonai stílusról beszélt hogy az lesz a cél viszont képet nem sikerült kisajtolnom belőle :S Ti azért ismertek jópár embert, hátha valaki ismeri. Elég sokat jelent nekem az az autó, ha a jövőben úgy alakul nagyon szívesen megvásárolnám.
-
Balupapa
senior tag
válasz
Mágus2 #53995 üzenetére
kajak szégyen szög 60as tempomattal 2.8
ennyit az enyém is tud
ráadásul 3.4bar volt benne
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Midea klíma akciós áron beszereléssel együtt!
- Fornetto Explorer DeLuxe gömbgrill/faszenes grill, pizzakemence feltét, pizzakő, elemes forgatónyárs
- Gree klíma AKCIÓS áron beszereléssel együtt!
- Mamas & Papas Flip XT3 babakocsi szett 3 az 1-ben
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! DELL OptiPlex 3050 asztali számítógép - i5 7600 16GB RAM 256GB SSD GTX 1650 4GB GDDR5
- AKCIÓ! Asus ZenBook Pro UX7602ZM OLED notebook - i9 12900H 32GB RAM 1TB SSD RTX 3060 6GB WIN
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest