- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyula84
veterán
Úgy néz ki visszahívás van az autómra csak épp Hollandiában vagyok, valaki járt már így? Elméletileg meg kell, hogy csinálják itt is
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
veterán
Szerintem nem mindegy, miről beszélünk, egy nyomaték
mentesszegény japán szívóbenzinesről, ami épp csak csúcsra pörgetve ad le bármit, vagy egy jó nyomatékos turbósról.
Nem tudom, így 2022-ben már lehet, hogy gyengusznak számít a 10 másodperces 0-100, de mikor 2014-ben vettem a 2.0 dízel Mazda6-ot 136 lóval, ami kb ezt a szintet tudja, az még igenis jónak számított, és én nagyon is dinamikusnak éreztem. Még mindig töménytelen 1.4-1.6 100ló körüli-alatti szívóbenzines autó rohangál az utakon, azokhoz képest szerintem atomvillanás.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Hamár szívóbenzin karakterisztika:
Most délután Isaszeg-Gödöllő közt ment előttem egy Suzuki WagyonőR. A bácsi nyilvánvalóan nem volt tisztában az áttételezés működésével, szerintem úgy kapcsolt ahogy az oktató tanítja: 30-nál hármas, 40-nél négyes, 50-nél ötös. Ehhez mérten úgy vánszorgott mint egy csiga mikor kiléptünk Isaszegről, és valahol 70 körülre felkúszva elkezdett értelmezhetően gyorsulni.
A sorompó után ugyan ez pontosan megismétlődött.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Bandit21
addikt
válasz Mauzes #199997 üzenetére
Nekem volt korábban (b7) A4 2.0 pdtdi a nyomaték miatt erősebbnek érződött viszont fent elfogyott ehhez képest, (ez mondjuk nyilvánvaló benzin vs dízel)
De ez a kis turbo jó középutat jelent a szívó benzines és a TDI közt. Ahogy rosatomas írta nyilván van a 190 LE TDI vagy az RS de pl a kodiaq vásárlás előtt képbe volt a Tiguan is amit nyilván BiTdi vel adtak oda tesztvezetni de ott a hatalmas erő vs dsg késlekedés volt szokatlan. Két arcú kocsi volt (hozzá szokva biztos lehet szépen vezetni de egy óra alatt nekem nem sikerült össze szokni vele)
Meg annyi hogy nálam gyakorlatilag a váltó döntötte el a motort 2.0 TSI és TDI is csak dsg vel volt akkor rendelhető így maradt az 1.5 kézi
Nem bántam meg nyilván nem ezzel kell versenyezni de egyáltalán nem mondanám alul motorizaltnak.
Annyi még hogy azért a Sharan Alhambra szerintem nagyobb meg a kodiaq nal is talán de úgy gondolom az a kis plusz sem teheti lomhava öket.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
kisfurko
senior tag
válasz MunezXBK #200000 üzenetére
Hát, ja, nagyon nem, én is csak tucatautókat tudom otthagyni (a nagymellényes TDI-ket ), mert 100 felett már nem olyan virgonc, 40 alatt meg elkapar.
Kell majd valami olyan, mint aeronak van De azzal a belsővel, kösz nem. Szemezgettem az S3-mal, de olyan fapad sok pénzért, hogy hűha. -
Bandit21
addikt
válasz rasotamas #200003 üzenetére
A 0-100 szerintem nem mond olyan sokat egy autóról mint amit sokat gondolnak illetve ahogy írod a vezetési stílus vagy inkább annak hiánya is sokat számít. A kocsi annyit tud amennyit a sofőr kihoz belőle.
Az a wagonR valószínűleg 1 be úgy lone ki a pirosnal mint kevés autó a 800 kg val csak aztán elfogy. Volt 1.3 16v 85 le régi Swift em is akkor még a fejem lágya se nőtt be -20 éve - hát sok erősebb sokkal jobb 0-100 autót meg lehetett vele lepni és le lépni 2 be 6500 felett ment 105 el. Aztán persze ha a másik komolyan gondolta és tovább tolta 3 ba elfogyott a lendület a swiftbe és az is számított hányan ülnek benne.. A komolyabb autók lassabban indulnak a tapadás is később jön meg, stb.
Egy barátomnak 2/3 éves 5 l Mustang ja van. Kb 6 sec a 0-100 az id3 al az első métereken ott hagyom. Aztán kb amikor 50 körül járok neki be tapad a segge és mire én 100 ra érek O iszonyat horgesek mellett már 150+van.
Az id 3 papíron 8.9 0-100 ra az első 2-3 mp ben mégis nagyobb élményt ad mint a legtöbb hétköznapi erős autó.
És még csak nem is egy Tesla
Minden relatív.
At 1.5 os kodiaq hiába csak 9.8 0-100 ra nem tre. A legtöbb gyorsítas vagy városban van 2 fokozatban 70 ig vagy 4-5 országut vagy 5-6 fokozat pálya. Az számít ott mit lép és az elég e.
A 0-100 ba fontos hogy kézi vagy automata mit enged az elektronika milyen a gumi, a fokozat kiosztás szerencsés és stb.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #200002 üzenetére
0-100-nal pont nem jon ki a rugalmassag, ott magas fordulaton ellovod es kesz. Egy 80-120 pl sokkal informativabb. Na meg a koznapokon hanyszor van szukseg a 0-100-ra? A 80-120-ra meg mondjuk minden varoson kivuli elozesnel.
Szoval az enyem hiaba tud 8.3-as 0-100-at Mazda 6-od siman odaver rugalmassagban.#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Mauzes #200012 üzenetére
Igen, sharant mar nem lehet konfiguralni, kifutott. Csak ha esetleg megis kodiaq/tiguan/tarraco iranyban nezelodnel kesobb, abban elerheto.
Azert durva aruk van ezeknek a sharanoknak, ujonnan 16-18 milla ezzel a kis motorral a suvok olcsobbak… esazok legalabb nem 15 eves konstrukciok -
-
Bandit21
addikt
válasz Mauzes #200016 üzenetére
Szerintem a Kodi elég hátul 3 főre. Ok a kardán kicsit zavaró de széles a kocsi, plusz mi ha mind megyünk /2 felnőtt 4 gyerek/ akkor az egyik nagy be szokott ülni a kicsi melle a 6-7 ülésre és akkor 2-2-2 a felállás.
Van neha 2-3-1 is ha több csomagtér kell
Nekem anno amúgy a csomagtér döntött a Kodi mellett.
A touran de még a Tiguan allspace is ott bukott el hogy 6-7 ülés nyitva mellé nem fért be a babakocsi
A kodi csomagtere 7 üléssel is használható marad, 270-300 l.
De sok függ attól hányan vagytok és ki mennyi idős.
Nálunk 2-6-11-13 évesek a gyerekkel a feleségem meg akkora mint a 11 éves lányom kb tehát felnőtt méret most én vagyok meg a fiam nemsoká.
Az asszony meg a lányam kicsi
A két kis gyerek az üléssel több helyet foglal náluk.
De pl a 2 éves ülése kisebb mint a 6 evese.Sok dolgot kell össze vetni. Ha futja rá, a Sharan Alhambra biztos jobb mint ezek illetve ha 5 en vagytok a touran is jó lehet mert 3 különálló ülése van.
Ha 6-7 fő és kell csomagtartó akkor a touran kicsi lesz.
A kodi jó kompromisszum volt nekünk.
Ha a 6 éves eljut az ülés magasítoig akkor több helyünk lesz majd.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
veterán
válasz Bandit21 #200017 üzenetére
Nem mindenhol csak gyerekek ülnek hátra, mi azzal küzdünk, hogy hátul 2 gyerekülés mellé már közülünk csak a legvékonyabb fér be, az is szorongva még a Passatba is.
Hátul hiába elférne 2 felnőtt meg egy gyerek, ha annak gyerekülésbe vagy minimum magasítóba kell ülnie és így már több szélességet foglal, mint egy felnőtt.
Az isofix pontok meg úgy vannak kialakítva, hogy ha azt használod, akkor az ajtó és az ülés közt van vagy 10 centi, pedig ha kicsit jobban rá lenne tolva sokkal kényelmesebb lenne.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Kiskokó
veterán
Nem rég tárgyaltátok ki, hogy minek a "tuning" meg a plusz nyomaték...
de most már hirtelen a 6.0 Sec-es 0-100 sem egy versenyautó...hááát azért egy átlag embernek , átlag közlekedésben egy 6.0-ás gyorsulás már igen csak "versenyautó" kategória.
Nyilván erősen elvonatkoztatva attól mit jelent igazából a Versenyautó.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
rbalint88
addikt
válasz Mauzes #200016 üzenetére
A touranban 3db 3/4 meretu ules van, az mindenkinek nyomorgos, nem csak a kozepen ulonek.
suv vonal nekem sem a szivem csucske, de ha egyterut mar nem gyartanak, akkor marad az. Egyebkent ha valami olyan van, amiben a kozepso “szuksegulest” elore lehet huzni, az is sokat dob a tererzeten, hogy nem feszulnek ossze a vallak. -
veterán
Hogy én másfél év után jöttem rá, hogy a napellenzőt miután balra elhajtottam, oda lehet a rúdon tolni a B oszlophoz
Ennél már csak az lenne szebb, ha ez minden autón így lenne csak én nem tudok róla
Bár úgy tűnik az előző tulaj sem tudta, elsőre sokkal nehezebben mozdult meg mint azóta.
Ahogy a DSG váltón a manuál módba áttolás is elsőre nagyon nehezen akart menni.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Bandit21
addikt
válasz rasotamas #200018 üzenetére
A nagyobb közép kategóriás sedanok örök problémája hogy hátul gyakorlatilag két kényelmes ülés van kialakítva közte meg egy kis pad.
Anno egyszerre volt Toyota auris és a b7 A4 és hiába volt nagyobb az Audi hátul két gyerek ülés mellett oda egy kézi táska fért csak el, /gondolom a Passat dettó ugyanez/ míg az Aurisba gyak egy egybe pad van hátul így a két gyerek ülés mehetett az ajtó mellé és közéjük épp oda fért a Feleségem.A touran egy jó autó, a 3. sorban pl nagyobb a hely benne mint a Kodi ban, vagy nincs úgy fent a lábad, viszont a csomagtartó 6-7 ülés mellett csak 170 l (a Kodi több mint +100) illetve a középső sor ülései igaz külön formazottak, de ahogy rbalint88 írja csak 3/4 méretűek.
Nekem van még két ahhoz elég kis gyerekem hogy a következő 5-8 évben is max 14 és 10 évesek lesznek így sokáig be lehet még őket rakni a csomag térbe.
És akkor viszont marad közepen a két szélső kényelmes meg elől a két fotel.
És van egy 270-300 as csomagtartó még mindig.A legjobb erre a 3-4 gyerek sportra egy Galaxy/Alhambra/Sharan.
De már alig vannak. Az S max pl nagy volt de a csomagtér kisebb mint a kodiaqban akár 5/7 üléssel.Ha viszont nincs rá 14+ M Ft akkor marad a Kodi (bár én 2020 végén rendeltem azóta el szállt az ár rendesen) vagy a touran vagy ami van még.
Anno még a dobozokat is megnéztem (Toyota city opel combo Peugeot rifter) de ott meg az üléseket nem lehet a padlóba hajtani tehát ott előre tudni kell csomag vagy ülés.
Plusz azok azért sokkal komótosabbak.Nehéz döntés, melyik a jó.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Paxker315
addikt
válasz Kiskokó #200019 üzenetére
Viszont a gyakorlati szempontból fontos "rugalmasságról" is esett szó, és, tényleg nagyobb jelentősége van szerintem egy 80-->120-as értéknek, vagy, annak, hogy 130 felett is tudjon megindulni a bódé, mint annak, lámpától-lámpáig hogy veretsz el Amúgy kölökként a 60 lovas fasztra vagy 55 lovas szamara is "tudta, amire tartottuk", meg hát, nem egyformák az igények-felhasználás. Mentem 1.2-es 75 lovas G-asztrával is, és, az én habitusomhoz "teljesen rendben"
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
veterán
válasz Bandit21 #200024 üzenetére
És csak új játszik?
Amúgy a 4 gyerek már az a szint ahol elgondolkodnék egy Multivanon vagy egy Ford Transiton. Nyilván új nem jön ki ennyiből.
Régen azt mondták az a kényelmes 7 üléses, amiben hátul van 3 ülés nem középen, ez kb úgy nézett ki hogy Chrysler (Grand) Voyager/Town&Country és Mazda MPV. Egyik sem egy mai darab.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Mauzes
őstag
válasz Bandit21 #200017 üzenetére
(rasotamas-nak is). Ja igen, azt nem írtam, hogy 3 kisgyerekes használatra kell optimalizálnom úgy, hogy évekig jó legyen gyereküléssel is. A Passatomban is elfér 3 személy hátul gyerekülés nélkül, de 2 gyerekülés között nem fér el senki, és 3 gyereküés sem fér el.
Amit akarok, hogy
- eleinte a hátsó/középső sorban egy gyerek és egy babülés között elférjen a feleségem. Sharanban kényelmes, Touranban is oké egész addig, míg a picinek csak kicsi a babahordozója;
- majd amikor nő a harmadik gyerek, akkor 3 gyerekülés férjen el egymás mellett. Sharanban kényelmes, Tourant nem tudom, milyen fajta gyerekülésből fér el 3, de szerintem a legszélesebbekből nem biztos;
- és mindeközben pár évig biztosan kell szállítani babakocsit a csomagtartóbanErre (feltételezem) nem igazán jó a Kodiaq középső sora sem.
Azt nem tudom, hogy a harmadik üllésor egy ülését használva bármelyik autó hogyan néz ki. Feltételezem, hogy egy nagycsaládi egyhetes nyaralásra egyik sem alkalmas már úgy, hogy babakocsi is legyen benne - hanem kell egy tetőbox.
Szóval mindezek alapján szerintem is a Sharan lenne a legjobb, ezért is nézegetem. De abban nem vagyok biztos, hogy a Touranhoz képest megér +5-6 milliót. Már ha a Touran egyáltalán megfelelne, lehet ki kell majd zárni a szűkössége miatt. Egyelőre újakat nézegetek, és a nagy Multivan jellegű boxokat már hanyagolnám, személyautószerűbbet szeretnénk.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
Korábban mutattam ezt az A1-et, közben készült róla egy vizsgálati jegyzőkönyv is. Elég sok helyen fújva-javítva volt, de korrekt minőségben. Hűtőn van valami benyomat. Egyik hengeren néha gyújtáskimaradás van, de, úgyis nagyobb generállal érdemes kezdeni (gyertyák, olaj&szűrők, diós mosás). Képek az awtóról
Egy teljes körű generál ára mennyi lehet nem-márkaszervízben? Esetleg Debrecen környékén ajánlás szakira? Mennyire képezhetnek az említett hibák alkualapot?
mert ha rugalmas az ár, még lehet észszerű vétel.https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
rbalint88
addikt
válasz Mauzes #200028 üzenetére
A Passat mindenkepp menne a haztol vagy ha van ertelmes megoldas az asszony-gyerek tetris problemara, akkor maradhatna egyebkent?
Full nem autoajanlos es tok szubjektiv dolgok kovetkeznek, csak mint szinten kisgyerekes (es novembertol ujra kisbabas is) apuka mondanam a megfigyeleseimet
- ne szokja meg a gyerek, hogy hatul ul vele az anyja, mert akkor egyedul nem tudja fuvarozni. Van olyan, ahol meg ot evesen se lehet egyedul hagyni hatul a gyereket. Rakjatok tukrot a fejtamlara, ugy lehet figyelni mit csinal.
- a babahordozot eleg hamar kinovik, fel evert nem cserelnek autot, addig ki lehet birni, hogy kozepen van egy ovvel bekotott hordozo az isofix helyett es behajolva rakjatok be. (Oldalrol ugyis fogja a ket isofixes)
- nem olyan babakocsit kell venni, amelyik elfoglalja az egesz csomagtartot (a legtobb sajnos ilyen elcseszett szar, a mienk viszont esernyore hajthato vazu, az sokkal jobb, mert keresztben befer akar egy sima golfba is, a passatba hosszaban is es megmarad a csomagter haromnegyede)
- vannak olyan egybe gyerekulesek, amik akar 4 gyereket is tudnak fogadni, egybe padok. Kimondottan nem olcso, de sokkal gazdasagosabb, mint autot cserelni.
- esszel pakolni, ugy latom a legtobbeknel ez a legnehezebb, foleg ahol vergozos turbo szuperanyu van
ha nagyon nem fer el ide, torolheto.
Ja, sogoreknak sharan van, megtelik az is hamar -
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #200018 üzenetére
Ha eltolják az ajtó felé, akkor egy oldalról jövő ütközéstől kevésbé védene.
Régi Passatom van, de ültem újban is és az újat szűkösebbnek érzem elöl, hátul egyaránt. Attól, hogy az autó külméretei nőnek, még a belméret nem biztos. Az ajtók jól láthatóan vastagabbak. Kíváncsi lennék az ajtóbehúzók közti távolságra, mert a hátsó ülésen kb ennyi hely van.4 gyerekes családnak a rokonságban Tiguan van. Akkor vették, amikor a 2 nagyobb már már egyetemista, a 2 kisebb még gimnazista, a hátsó üléssor ülései inkább csak a két helytakarékos lánynak élhető, de ők is filigrán alkatúak és aktív sportos életvitelüknek köszönhetően könnyebb hajtogatni őket.
Nem, ezek a 7 személyes autók átlag magyar felnőttekkel élhetetlenek 1 óránál hosszabb utakon, inkább csak szükségmegoldás. Az az élhető, ahol a hátsó üléssor sem a kerékjárati ívek között van, hanem előtt, de azt kisbusznak hívják.
rbalint88: feleségem is 170 cm magas, én meg majdnem 2 méter. Nekünk felmerült a tetőcsomagtartó, síbox is a babakocsi számára és akkor szabad marad a csomagtartó. Ráadásul a koszos kerekű babakocsinak is mindegy.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Mauzes
őstag
válasz rbalint88 #200032 üzenetére
Köszi a tippeket. Elég off-ban vagyunk, de akkor már hadd reagáljak.
- Nagyjából képben vagyok már kisgyerek-autó témában, most 2 kisgyerek van és jön a harmadik. Ezért gondolkodom, mi legyen.
- A feleségem csak addig ülne hátul, amíg a pici el nem éri a kb. fél-1 éves kort, de addig ez nekünk must-have feature. Csomót utazunk, amikor én vezetek.
- De ettől függetlenül sem fél évért cserélnék autót, valószínűleg mindenben jobb lenne egy Sharan méretű egyterű, mint a Passat (szeparált ülések, tágasabb, nagyobb csomagtartó, 7 ülés, tolóajtó)
- Babkocsim van nagy is meg esernyő is, szerintem az esernyő sem foglal kis helyet, csak máshogy
- A Multimac nem rossz ötlet, néztem már korábban is. Még jobban utánanézek, hogyan is működik. Mondjuk drága meg külön gyerekülés kell meg anyámkínja hozzá (1 millió Ft-os beruházás...), de persze valóban olcsóbb, mint autót cserélni. Cserébe lásd fentebb, nem csak ennyi előnye lenne egy Sharannak. Azt mondjuk én 100% nem hiszem el, hogy "will take children from 0 - 36KG in the adjustable 5 point harness". Megnézném, hogy ki teszi bele az újszülött kisbabáját gyerekülés nélkül...
- Ésszel pakolás sajnos nem megy nálunk, de én is szeretem a bőséges helyet és kényelmet, és az asszonnyal sem akarok ezen vitatkozni. Ezzel együtt 3 gyerekkel szerintem sok hely kell, főleg hogy sokat utazunk -
Kiskokó
veterán
válasz MunezXBK #200029 üzenetére
Nyilván változnak az idők. Mikor már "mezei" villany autók mennek szuperautós gyorsulásokat meg ilyenek.
De a verseny autó az verseny autó, kár az utcai közlekedésbe belekeverni.
Ilyen elven akkor kb minden autó egy lassú sz.r a forgalomban, de ami 8-10 körül megy akkor az mi ? Lovaskocsi?
Nem a 6-7- körüli 0-100 -as idő lett "gyenge", hanem csak egyre több autó tudja végre.
Szerintem.
Na de részletkérdés, csak beszélgetés. Pont a múltkori "minek a chip" téma után hirtelen már a 6.0 is kevés kijelentés nagyon szélsőséges volt| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
rbalint88
addikt
válasz Mauzes #200036 üzenetére
Ahany haz, annyi szokas Ha eldontott az autocsere es nem kin es vergodes, mert amugy jo lenne neked a Passat, akkor vedd semmisnek a fentieket.
Alapvetően egy Passat azert eleg tagas auto nyilvan egy Sharan meg tagasabb, csak en azt 15+ millioert nem vennek ujonnan. Akkor mar az uj Multivan Meg latom, hogy sogorek is behanynak mindent, aztan egy gyerekkel is tele van a Sharan. Egyebkent is a nok kitoltik a rendelkezesre allo teret, barmekkora autot veszel, az ugyis tele lesz pakolva
Nalunk annak a babakocsinak is esernyore hajthato a vaza, amire a mozest, hordozot stb rakod, igy kb 30x30x100cm-re hajthato es nem log ki rola semmi. Amiket latni szoktam, azok altalaban 60x60x40-re hajthatok ossze es a nagyobb kerek miatt mindennek utban vannak, plusz nem fer be a csomagok melle, mert vagy rapakolsz vagy mindennek a tetejere dobod ra -
veterán
válasz macilaci78 #200035 üzenetére
Egy olyan megoldás lenne baromi jó, hogy egy tartót felpattintasz a vonóhorogra mint egy kerékpártartót, és arra fel tudod rakni KINYITVA a babakocsit.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
vzsryl
nagyúr
válasz macilaci78 #200035 üzenetére
7 ülésesben Sharan/Alhambra/Galaxy meg az új Pug Rifter származékok jók. Az új Espace picike lett, az amerikai full size SUV-ok pedig drágábbak, mint egy Q7/X7.
Tehát a nagycsaládosok rácsesztek. Dehát SUV kell…megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #200041 üzenetére
Sokszor linkeltek már itt vonóhorogra, hátsó csomagtérajtóra rögzíthető kerékpártartó, doboz, motorszállító, amikre szerintem simán fel lehet rögzíteni egy kinyitott babakocsit. Csak akkor meg azért menne a hiszti, hogy ki kell pakolni a gyerekjátékokat, pelust, cuclit, mert különben a menetszél kiviszi, egy gyenge szemerkélő esőtől is is tiszta dzsuva lenne a babakocsi, stb.
Ezek közül a szállítódoboz tűnik élhetőnek, de kb fele magasságú a kelletétől.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Paxker315
addikt
válasz Paxker315 #200031 üzenetére
esetleg erre? diós tisztításra kb 110 ezret saccolok, a többiről nem sok elképzelésem van, nem márkaszervizesek milyen árakon végzik. Tippre 200-220 ezer körül megállna minden (olaj-szűrők-gyertyák-koromtalanítás)
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Sziasztok,
2018-as Octavia az alany. L&K felszereltség, 2.0TDI, 150ló, 7-es DSG...bár ezek most lehet nem fontosak. Amundsen a fejegység.
Apple Carplay-el kapcsolatban lenne kérdésem. Amikor csatlakozik a telefon (USB-n keresztül) néha halkabban szól...néha pedig hangosabban. A 'csúszka' szerint a hangerő ugyanoda van állítva, mégis halkabb. A menüben a hangzásnál van olyan beállítás, hogy maximális bekapcsolási hangerő vagy mi....de azt nem piszkálom.Ha olyan kedve van, akkor simán jól hallható zenét produkál a rendszer 'harmad' hangerőn.....a következő indításnál meg lehet 2/3-on is bőven túl kell tolni hogy ugyanazt a hanghatást elérjem.
Vagy a telefonban keressek valami beállítást? Annak a hangereje maximumon van.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz hdanesz #200046 üzenetére
Nem carplay, még csak nem is autós csatlakozás, de én is tapasztaltam hasonlót. Vezetékes hedaset, BT headset, kihangosítás saját hangszóróra, média hangereje, böngésző hangereje... Van, hogy beragad az egyik beállítás mellett, ami halkabb, akkor manuálisan kell a hangerőn állítanom egyet és visszatér a helyes "csúszkához".
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
csuzda
aktív tag
Sziasztok!
2004-es Volkswagen Passat CLIMAtronic paneljának értelmezéséhez szeretnék segítséget kérni.
Apukámmal nézeteltérésbe kerültünk, miszerint hogyan kéne használni. Ő állítása szerint én a képen látható módon, mindig fűtésen hagyom a járgányt. Szerintem a 23 fokból a ventilátor nem tud 17 fok alatti hőmérsékletet fűteni. Maximum befújja a kinti levegőt.
Szerinte meg kéne nyomni az ECON gombot, hogy a légkondi menjen amikor leállítjuk és elindítjuk az autót, mert egyébként fűt az autó.
Kinek van igaza?
A légkondi témához annyit, hogy én légkondizás után hazaérve járatnám 1-2 percig max hőmérsékleten és max ventilátor sebességen a fűtést, hogy felszáradjon a kondenz víz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Formula-1
- Ubuntu Linux
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Nikon DSLR topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...