- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
5G-s verzió is készül a Realme C65-ből
ma Ha itthon is kapható lesz, valószínűleg a modernebb adatkapcsolati képességekkel bíró verzió érkezik.
-
Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
ph Ezúttal egy 6 GB-os, helytakarékos modell lépett a színpadra.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Na nem hittem volna, hogy ezzel ilyen lavinát váltok ki.
Csak pont arra akartam célozni, hogy semmi értelme az ilyen arcoskodásoknak.
Tudom van olyan amikor már elszakad az embernél a cérna, de szerencsére én cérnaszakadás után is hamar visszalassultam a megengedettre.A lényeg ne legyünk forrófejűek, mert hamar megtörténik a baj, vagy csekk formájában, vagy baleset ami sokkal rosszabb még a csekknél is.
Én is csak nagyon nagyon szélsőséges esetekben vesztem el a fejem.
Ez mondjuk pont ilyen volt, de szerencsére még a baj elött észhezkaptam.
Renault power
-
-
tibi666
senior tag
válasz VR6-Fan #10006 üzenetére
gl volt, de bedöglött a tesztúton.
akkor úgy döntöttem, hogy ha egyedi hiba, ha nem, engem egy mercedes 60 ezer km-el a háta mögött ne hagyjon ott az úton. hazajöttem még aznap németországból, és elkezdtem nézni az átlag autókat, úgy gondoltam, hogy egy kategóriát lejjebb jövök, nem presztízsmárkától veszek kocsit.maradt a honda accord, és a renault laguna. mindenképp kombit akartam, ez szebb, és belül is kényelmesebb volt. nagyon egyben van. sajna csak a 180 lovas dízelt tudtam vezetni, eltekintve a hajtási befolyástól nagyon jó volt. remélem a 205 lovas benzines turbóban sem fogok csalódni. kevesebbet fog enni, mint a gl evett volna. viszont egy jó chippel, meg esetleg egy szolid kipufogórendszerrel (komplett rendszer alá, nem csak dob) igazán jó kis autó lehet belőle. azt szeretném, hogy pályán 170-180ig ne legyen erős a hangja, mert egyébként szélzaj alig-alig van, viszont ha kipörgetem akkor halljak valami lelkesedést, ne csak a 4 henger vinnyogását. ha már jön az hibrid-elektró korszak, legalább egyszer legyen egy benzines, pörgős dögöm.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #10008 üzenetére
egy 9 éves, 260 ezret futott pápaszemesből egy vadi új, 0km-es lag3-ba.
nagyon jó verda, szuperül össze van rakva, és nagyon kényelmes. nem egy mercedes ortopéd ülés, de kétlem, hogy gond lesz vele. bár nem magyar utakra tervezték ezekkel a 18"-os gt felnikkel. még szerencse, hogy én nagyrészt pályán utazok.ha megbánom, eladom a fenébe, és veszek másat.
-
tomcsi23
veterán
válasz fekeandras #10008 üzenetére
Nem inkább az zavar, hogy dízelből benzinesbe?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz tibi666 #10009 üzenetére
Hát ne haragudj, hogy ezt írom, de lesz vele bajod, bőven.
Az autószerelő aki csinálgatta most a kocsimat, mondta, hogy ő is megbánta már, hogy lagunát vett.
(mert hogy neki is az van 2.0-es)
Pedig egy autószerelő biztos tudja miért mond ilyet.
Most van 51.000.-Km az autójában de már 2 szer kellett ezt azt cserélni az autón, mint például hátsó szilentek, meg valami elektronikus biz baszt, nem értek hozzá.
(valami trafót vagy mi a nyálat)
Szóval, francia autót én amúgy se vennék, de így meg aztán......
És nem ő volt az egyetlen ember aki ezt mondta.A kollégámnak is ilyen volt igaz ő 1 évesen vette.
1.5 évesen eladta
Tönkre ment neki az indítókártya a hátsó szilentek, ezt mint ha már írtam volna
Lengéscsillapítót kellett neki cserélni.
Nagyon vékony a bőr amivel be van vonva és a váltógomb például nagyon hamar szétkopott és azért egy ilyen kocsin már nem spóroljanak. Szerintem.Azt mondjuk aláírta mindenki, hogy bazi kényelmes autó.
De talán az egyetlen jó tulajdonsága, jah meg, hogy keveset fogyaszt.Renault power
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz rob210 #10012 üzenetére
én kiváncsi leszek, 2 konkrét ismerősöm van akik dicsérik a lagunát és millió urban legendet hallottam, hogy szar.
Kiderül. Ha tényleg megbízható akkor 100% k* jó autó, mert kényelemre/sportosságra álom.
amúgy jól elbeszélgeünk így reggel 6h fele. insomnia?
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #10015 üzenetére
Én nem vonom kétségbe hogy egy új autó az új autó.
De ezeket a véleményeket halottam.
A volt munkatársam fia renault szervízben dolgozott 10 évig.
Ő is szídta a kocsit rendesen.Én megjegyzem halkan ez már a 3.-ik ismerős
És van még a tarsolyomban, csak nem akartam teleírni a képernyőt.
Sok sikert kívánok hozzá, remélem te nem jársz így vele!Én csak a tapasztalatokat osztottam meg veletek.
Renault power
-
DeadMeat
veterán
válasz tomcsi23 #10015 üzenetére
Ált. az emberek nem befegtetési céllal veszik az uj kocsit.Nem is jó annak sajna.. De jó lesz az,hatalmas,gyönyörű,erős,benzines.És ugye az autó benzinnel megy...
Mondjuk,ha a nissannak volt valami köze az autóhoz,akkor a motorral nem lesz gond.Az elektronikával inkább.De ha volt eszük a franciáknak azt is a nissan mérnökeire bízták.[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
tibi666
senior tag
válasz rob210 #10016 üzenetére
régebben elég sokat olvasgattam laguna fórumokat, mert apám technikai analfabéta. vannak velük gondok (mármint a 2-essel), de ha nem rohansz azonnal szakszervizbe, akkor olcsón megúszható a javítások 99%-ka.
nálunk a családban vegyes a kép. nekem w210-em van, mindenki szidja, mint a bokrot, hogy mennyi elektronikai hiba van vele. nekem egy pixelhibás kijelzőt leszámítva semmit nem kellett javítani benne. fater lagunája szintén nagyon jó. anyám peugeot 307-ese viszont egy rakat szar, minden szériahiba, ami létezik kijött már rajta, többször is.
remélem beválik a laguna 3, nagyon lelkes vagyok iránta.
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #10016 üzenetére
Köszi, de nem tervezek lagunát venni.
(tudom, hogy Tibinek írtad. )DeadMeat: persze, ő elég sokat furikázik majd vele szerintem, majd az kitermeli az amortizációt, meg a költségeket. Meg aztán már csak azért is tolni kell neki, hogy ne ilyen 6-7 lityis fogyasztással égjen.
Tibi: azt miért kell 3 hónapot várni rá
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz tibi666 #10018 üzenetére
anno merci, renault és az olaszok (de vwis, hogy ontopic legyek) is uott csusztak el japánnal szemben: elektronika, minőségbiztosítás, gyártástechnologia. Néha mármár szánalom/röhej volt egy egy alsó kategóriás francia kocsi minőségbiztosítása, ők jutottak tippem szerint legmélyebbre.
mostanra aztán a legtöbb helyen sokszor japán segítséggel helyrerakták a dolgokat, ezzel amúgy véleményem szerint a legversenyképesebb termékeket előálító autógyártók újra a tradicionális europaiak lettek(lesznek). Persze erről a japok is tehetnek, 10éve elképzelhetetlen lett volna Toyota ami 100.000km után el kezdi enni az olajat, vagy 150.000km után tuti a turbócsere.
pl, hogy Lagunanal maradjak tessék beülni egy 9milliós Renault Laguna GT DCIbe meg egy hasonlóan extrazva 10misis Avensisbe, az avensis ronda, unalmas, lagunahoz képest kényelmetlen, a laguna szép, élménykocsi, kényelmes. ja és elvileg megszünt új dciken a hírhedt porlasztócsúcs szériahiba is....[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
rootkiller
őstag
Lestétek az új A8-at?
Artengo TR 990 Pro
-
Kickass
őstag
na ma megvolt az atiras, illetve egy kis szerviz, olajcsere, szurok csereje, feltoltve fagyalloval, uj ablaktorlo lapatok + egy zarhato tanksapka (vajon szegeny elozo tulajnak hanyszor szivhattak le a benzinet ha rajottek nem zarhato a tanksapka )
alulrol is meg lett tuzetesen nezve, se rozsda se olajfolyasegy kis turpissag is kiderult bal hatulja igencsak torve volt, vastagabb a festek azon a reszen, de egesz igenyesen javitottak illetve festettek (gondolom a szervizkonyv reszben ezert is hianyozhat, erre nem voltak olyan buszkek eladasnal), lesz meg egy vezermuszij, valtoolaj illetve valoszinuleg egy kuplungbowden csere is (szeria problema h kb 30ezrenkent elszakad a kuplungbowden, egy idore ezt a reszet biztonsagban akarom tudni). illetve valahonnan kell egy szett legalabb egy szezont kihuzo teligumi szettet talalni (szukos lett hirtelen az anyagi keret illetve a nyariak sincsenek mar a helyzet magaslatan igy most kell egy ami meg elmegy telen gyujtok nyarira, kov telen meg kap zsir uj teli papucsot is)
nagyjabol ennyi
-
VR6-Fan
veterán
-
attrax
aktív tag
Üdv All,
Az autóm vezérműszíja szakadás helyett ledarálódott Az autót mindezek előtt leállítottam és 5 perc múlva indítanám de nem csinált semmit.Másnap szétszerel. 30borda off.Bár ez így mindegy is lenne,hogy szijszakadás vagy ez.
Megvettük az új szíjkészletet feltettük a szíjat, vezérlést belőttük a gyári beállítószerszámmal (összeforgattuk a jelöléseket). Kulcssal simán átforgatható a főtengely.Na itt jönnek a problémák.Ugyanis az autó nem indul be csak forgat az önindító,főtengely ,vezértengelforog.Most még a hengerfej leszedése előtt vagyunk.
Amit nem értek mint műszaki ember.Lehet olyan hogy minden egyes szelepemet.(16) kiakasztotta,megszorult) a szijdarálás? Mert még egy pillanatra sem durrog,pöfen akármi? Szikra van egyébként.Ja kompressziót mértünk és semmi 0bar.
Gép:VW bora 1.6 16V AZD[ Szerkesztve ]
Unterschreiben
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10029 üzenetére
dzsitiájj felszereltségtől járt (és elvileg a GT-hez és a GTD-hez is).
hát igazából keményebb nem lesz a pedál ha tárcsás lesz hátul
hátra felmegy emlékeim szerint, a hídon a felfogatás ugyan az, 20-25k szoktak beszélni egy komplett hídra, de ahhoz egy felújító készlet min tuti kelleni fog.
arra figyelj hogy min 18-as legyen a főfék munka hengered, előre ha mákod vna akkor tudsz 239-es de hűtőt tárcsákat tenni az is egy jó dolog, ill 256-280-as féket is tudsz csinálni, no meg egy 20-22-es főfékmunkahenger sokat dobna a féken még.
attrax:hali!
valószínű 180 fokkal elvan rakva a vezérlés és majdnem valószínű hogy a szelepeid belettek verve a HF-be, ha mákod van akkor csak a száruk görbült, de szépen besimultak a fészkükbe.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
attrax
aktív tag
válasz VR6-Fan #10031 üzenetére
Nem 180 hanem 360-al.Erre gondoltunk és átforgattuk de semmi.A szelepek ha be vannak zárva(mert beszorultak) akkor egy fél ütem erejéig legalább be kellene röffennie és akkor nem bírnám átfordítani a főtengelyt!! nem?
Ha nyitva vannak(mert beszorultak) akkor tényleg nincs kompresszió de akkor meg bele kellene üssenek a dugóba de nem, mert könnyedén forog a vezértengely...[ Szerkesztve ]
Unterschreiben
-
VR6-Fan
veterán
válasz attrax #10032 üzenetére
180-al a 360 egy teljes kőr, ugyan ott lennél mint 0-an szerintem.
ha már össze ütötek egyszer akkor mindig átfog fordulni, és ha nyitva vannak akkor ugye nem tud sűríteni sem, ha meg zárva szorultak meg akkor meg pár fordulat után megragadna a motor, ha meg beleverte a HF-be akkor meg úgy is lesz rés ahol tömitetlen.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz attrax #10034 üzenetére
hát a tapasztalat azt mondja hogy a 360 fokkal nem szoktak gondok lenni.
a 180-nál szoktak ezek a tünetek lenni, csak ott van benzin is meg szikra is a régi kocsiknál, csak ugye mindegyik rossz kor.
ahol egyik sincs ott állt van főtengely holtpont és vezérmű tengely holtpont jeladó is van és ezek jelének szinkronba kell lenni, egy S2-es audival szívtunk egyszer így...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
Ez milyen? Azt a csúnya vonóhorgot lekapom róla, akkor hátulról is normálisan fog kinézni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #10036 üzenetére
Pofás. Csakhát megint az a fránya előélet.
Külföldi 4,5 év + vonóhorog = 136e km
Kis macera van azért, ha magyar rendszámmal akarod, de elvileg elintézi.
Szal a menet: szerződés + foglaló, akkor behozza a kocsit. Dekra-nal csináltat egy állapotfelmérést, s te itthon leellenőrizheted márkaszervizben.Bal hátulja sérült volt.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
misimagaki
aktív tag
Jó elmaradtam, de hát ilyen a munka
Igen meg volt a szerviz, olaj, szűrő, pollenszűrő. Fékfolyadék csere. Zsanérok kenése. Szemrevételezés. Fékbetét vastagabb, mint újkorában . Gyertyák majd 60-nál. Semmi nem zörög, lóg, kopog. Vigyázunk rá, na.
Többre nem volt szükség.Az döbbentett meg, hogy a szalonban sem tudott volna többet csinálni egy szerelő, mint ami most történt. Ezt a korábbi két látogatás alatt tapasztaltak alapján mondom.
A körülmények lettek volna mások. Meg nem egy óra alatt készült volna el, hanem gyorsabban. Nade ami az anyagi oldalát illeti, az már más kérdés.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
MPowerPH
félisten
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #10040 üzenetére
Ez pedig tuti zsákbamacska. Kint van németben, csak akkor hozza be, ha foglalózod.
A sérülést - ha menő lennék, azt mondanám, látszik képről is (amúgy lehet, látszik valami, de most telón néztem, ott nem látok semmit), de a fazon mondta, felhívtam. Kíváncsi voltam, mit mond még a kocsiról. Finoman szólva érdekes faszi. 3x elmondta, hogy valós km, meg lehet bárhol nézni, aztán a végén megkérdezte, hogy most melyik audi is érdekel? Lol[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #10046 üzenetére
Igen, mert általában ezek a jól felszerelt példányok. Néztem magyarországit is, jók is lettek volna. De az egyiknek hátul tekerős volt az ablaka, a másiknak nem volt multikormánya és így tempomatja, a 3.-nak meg gusztustalan csíkos plüssbelsője volt ami le volt lakva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- iPhone topik
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sorozatok
- Le Mans Ultimate
- További aktív témák...
- Sencor SVC 190W kézi porszívó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó
- SmartThings Multipurpose Sensor, kontakt, hőmérséklet és vibráció érzékelő, Zigbee kompatibilis
- WiFi + RF433 smart fali kapcsoló 1 csatornás villanykapcsoló (csak fázis, vagy fázis+nulla kötéssel)
- Bontatlan HOBOT 298 ablaktisztító robot
- Hyundai DTB656DG8 6 terítékes mosogatógép