Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #183195 üzenetére
Mi AW Polo talin voltunk. Volt is szó róla, hogy feltűnő Golf csoportosulás(oka)t lehetett látni az úton.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #183199 üzenetére
Te figyelj már ne itt vezesd a naplód lányom"Mit vegyek, ne vegyek, eladom nem adom " (Bocsi ha erős, vicceeleeek ne hari )Mi már rég megmondtuk hogy Zsa S3
Olyan kár, hogy mikor voltam talin nem is tudom vagy 3-4 éve?. Mire oda értem meló után te már pont mentél is egy fél órára rá.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Ha egy autót Németország egyik leggazdagabb városában hirdetnek eladásra, de az adatlapja szerint Romániába gyártották, az mennyire gáz?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz monosgeri21 #183209 üzenetére
Nem akartam már én mondani, hogy a Dacia az mindenhol gáz De ha már más is lecsapta
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Elektromos , nem engedi a gyártó a betekintést.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz BigBlackDog #183191 üzenetére
kb leírtad az ibizám
focvis: egy a GTE-re[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
STC Speed
őstag
Sziasztok,
Esetleg tudnátok linkelni facebook csoportot, ahol találhatok VW Jetta V-t hahun kivül?
Köszönöm!
-
Tin
veterán
válasz bitpork #183208 üzenetére
Enyém is re-exportos, horvát piacra gyártották, majd visszahozták tréleren, 40 km volt benne. Jóval olcsóbb volt így. Gyári van, minden van, biztosítás szerint kb. asszem 1-200 km alatt új autónak számít, az enyém 2019/08 havi első forgalomba helyezés, onnan indult a gyári, novemberben vettem. A motortérben sok matricán 2019/06 végi dátumok vannak, szóval tök új gyártás, és németben gyártották. Csak megutaztatták, ne kérdezd miért.
-
Reggie0
félisten
Vagy csak nem kanyarodtal elegge. Nincs olyan auto, ami ne ugrana el, a fizikat nem lehet megeroszakolni A futomu kemenysegenel is az egyik nagy kulonbseg, hogy sport modban a kanyarban kevesebbet ugrik oldalra, amikor uthiban atmesz, mert rovidebb az az ido, amig a kerek a levegoben van es nem erintkezik az uttal. No meg a sulypont athelyezodes is kisebb iranyvaltasnal, ha megnezed mennyit billen az auto, akkor kisebb lesz sport modban.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
Volt körbemérve festék, lehet sérülés miatt volt utaztatva festésre
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
Persze gyári technológia, csak rosszul jön ki hogy eladásnál mérik és te hiába mondod hogy te nem fényeztetted
Persze nem azt mondom hogy a tiéd ilyen simán lehet hogy csak elrontották a szállítás és más országba vitték azért utazott annyit
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Tin
veterán
válasz bul07 #183224 üzenetére
Nem, ez konkrétan horvát papíros, ott le is vámolták. Horvát könyve is van. Itt kint van ez a kategória, nem értek hozzá, de sok ilyen re-exportos eladó autó van. Sokkal olcsóbb. Ez egy gyári konfiggal akkor 34e eurós autó volt, 22e euróért. Oké, nyilván a konfigból minden kereskedő ad kedvezményt, de nem ennyit.
Nézd meg a weboldalunkat ha érdekel, más kocsik is olcsók. [link]
Pl Passat kombi 2.0 TSI DSG Business 29e euro... Pont leszarom ha fényezve van kicsit. [link][ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
6030D
Ármester
-
Tin
veterán
Ezt hallottam én is. Hogy a kereskedőknek kell a havi eladott (forgalomba helyezett) darabszám a gyártói kedvezményhez, ezért sokszor előre vizsgáztatják még vevő nélkül, és "szalon autóként" értékesítik. Úgy látszik, hogy erre jön a re-export, azaz eladják külföldre. Így én olcsón veszek új autót, fullos garival. A gyártót se izgatja különösebben, hiszen eladta. Fent linkeltem a kereskedést, Németországban az egyik legjobb áraik vannak. És én nem 350-en számolom az eurót...
-
yodamester10
őstag
válasz focvis #183202 üzenetére
Az s3-at nem ismerem de már nem nagyon lehet jampizni a lóerőkkel én inkább a takarékos nyugodt közlekedésre fokuszálnék a helyedben főleg egy olyan Volvo után Nekem a havi közlekedés a városban simán megy tisztán elektromosan ha néha megőrülök akkor ott a gte mód de csakis külterületen.De így 46 évnél már inkább a biztonságos nyugodt kényelmes közlekedés felé hajlok.
-
dond
csendes tag
Sziasztok, segítséget kérnék, van valami tippetek mit szúrhatok el? Polo 9N, kicseréltem az alsó kuplung munkahengert és nem tudom kilégteleníteni a rendszert, (elvileg Golfokon Octaviákon is ez a megoldás van) féktartályból megy a folyadék a kuplungpedálhoz a felső munkahengerre, onnan flexi meg fix csövön az alsó munkahengerre amin van a légtelenítő csavar, már több (3-4) decit átlöktem a rendszeren, de még mindig légbuborékok jönnek pár pumpálás és benyomott pedálnál (nyitásnál/légtelenítésnél) és szinte nincs is ellenállása a pedálnak, tuti nem emel ki...a folyadékszintre figyelek, egyszerűen nem értem hogy kerül folyamatosan a levegő a rendszerbe. (Sajnos nem teljesen sík területen sikerült belekezdenem az "akcióba" jobbra lejt a terület, de ez nem hiszem, hogy így befolyásolná a dolgot..?) Köszi!
-
veterán
válasz yodamester10 #183231 üzenetére
Jogos!
De én még nagyon fiatal vagyok.(fejben)
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz yodamester10 #183231 üzenetére
A 44 felé közeledve sem jut eszembe lassan menni.
-
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #183231 üzenetére
Lassabban is setalsz?
-
gzbotii
veterán
válasz monosgeri21 #183209 üzenetére
Ford modelleket is szerelnek össze rromániában. Na meg 1.0 ecoBoostot is. [link]
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
yodamester10
őstag
válasz MunezXBK #183234 üzenetére
A lassan azt ne úgy értsd,hogy tötyörgök mert 58 a város 100 a főút pályán nem járok autó út 120.De nem jampizok 80-90-el a városban Nem driftelek a körforgóban /nem is tudnék/ nem nyomom tiltásig stb mint péntek este a fiatalok.Ha kell haladok ha ráérek úgy megyek és legtöbbször ráérek.Ha Németbe mehetnék a pályán bünti nélkül tempót tuti tolnám neki de így.
[ Szerkesztve ]
-
-
TayRol
veterán
B8-nál akku csere esetén újra fel kell tanítani "mindent"?
-
Szada85
aktív tag
Leon Cupra ST (280Le, DSG, FWD) próbavezetésböl hazaérve, még frissek az élmények…
Szalonból 1 órára megkaptuk az autót, nem éltem vissza vele, 40 perc elég volt..
Érezhetö a márka pozícionálása, így picit nyersebb, picit zajosabb, picit "puritánabb", mint a Golf volt, beltérben picit több zörgést hallani, már amíg komfortban csordogáltam vele, sport módban már nem figyel rá az ember, Cupra módban meg az úton kívül nagyon semmi másra. :DEröben oké, hogy 50 lóval több, mint a GTI volt, zeperfs alapján is haladósabb, de az elöadásmód mégis - számomra - döbbenetes. Rajtprogit nem próbáltam, de induláskor normális gázkezeléssel is nyakába kapja a métereket, ami komolyabb, hogy 80-100-ról még mindig rendesen a támlához szegez. :) Nehéz volt nem vigyorogva visszaadni. Tetszik.
A konkrét autó nem lesz az enyém (már csak a szürke-narancs kombó miatt sem), másrészt azért picit meglepett, hogy az -állítólag tuti garantált- ~55.000 km-hez képest a beltér ilyen: -
Szada85
aktív tag
válasz focvis #183244 üzenetére
Kanyargós szerpentinen szerintem a GTI a sperrel gyorsabb (kezelhetöbb) lehet, de amit egyenes vonalban produkál "kombi" létére, az botrány.
Erös kigyorsítás közbeni sávváltásnál azért éreztem rajta a hajtási befolyást, de a menetstab. nem sikított, sokat nem forszíroztam.
21700€-t kér érte a szalon. Én sokallom, 22k felett picivel már G7R Variantok is vannak 4Motion-nel, ugyancsak szalonból. -
Mágus2
Közösségépítő
Tegyél csövet a légtelenítőre, masik végék egy edénybe. Megnyitod a légtelenítőt, és 10x padlóig a kuplungot majd vissza. Kézzel kell visszahúzni a pedált. Utolsót padlón megtartod, légtelenítőt visszazárod, majd 10x megpumpálod ismét. 4.-5. pumpálasra mar jónak kell lennie. Többször meg lehet ismételni, mindig maxra kell előtte tölteni a fékfolyadék tartályt. Ha 2x, 3x megcsinálod és még mindig jön bubi, a pedál alatti munkahenger is kuka, cseréld ki azt is.