- Google Pixel 6/7/8 topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsolty73
csendes tag
Láttam egy cikket,valami olyasmire gondoltam megcsinálni! [link]
Golf 7 variant, 1.4tsi (2013)CXSA 122le
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz ervinke2 #196001 üzenetére
Király vagy, köszi szépen!
Közben vissza lett rakva a régi motor, aminek a folyás az oka, szerintem ez simán gyári hiba ezeknél, annál semmi baja nincs a vezérlésnek, ahogy kell úgy megy. Nem tudom, túl nagy lehet az ellenállása az újnak vagy mi a fene... Zárlatosnak nem zárlatos, azt kimértem. 20.000 Ft kuka.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz DJ. Ru$y #196004 üzenetére
Törlő és mosó fokozatot is jól érzékeli az elektronika, függetlenül attól melyik motor van fent.
Törlő: be, esetén nem töröl.
Törlő: ki, esetén pedig úgy töröl, mintha "Mosó: be" állapot lenne (gyorsan, nem vár, mint normál esetben), csak nem küld hozzá szélvédőmosót.Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
monosgeri21
tag
válasz DJ. Ru$y #196005 üzenetére
Kíváncsian várom mi lesz a megoldás. Ugyanezzel küzdök kb. fél éve én is. Mondjuk én nem is foglalkoztam azóta a hibakereséssel. Nem volna rossz rájönni, mert a lapátból a gumit már sikeresen megtépte az egyik fagyos reggelen. Nálad is csak taknyos, esős időben csinálja?
-
nimmrody
tag
Sziasztok!
Adott egy 1.9 Tdi kombi. (74Kw, AXR, 2008-as évjárat)
Reggel működött jól minden, délben indultam volna ismét látom az index amelyik irányba fordítom a kart világít folyamatosan. Minden izzó működik, csak amelyik oldalra indexelnék vagy jobb, vagy bal, világít a lámpa azon az oldalon elöl és hátul. Nincs villogás ahogyan annak működnie kellene.
Mi lehet a gond ezzel?
Köszi szépen
-
nimmrody
tag
válasz molnarpeter #196009 üzenetére
Köszi szépen utána is nézek.
-
aktív tag
válasz HUTCHDB #195957 üzenetére
Köszi szépen.
"A nagy újrahasznosítási mizéria miatt azért benne lehet a pakliban, hogy sajnos az új autóban már más összetételűek és így kopogósabbak lesznek a belső elemek."
Én ennél cinikusabb vagyok: szerintem van annyira 'trendi' (sic!) a model, hogy a gyártó megengedhesse magának, hogy levágjon a sarkokon. Nyáron erre rá is kérdeztem a VW szalonban, mondom: a Passat és Tiguan között Mozart nem tudná lezongorázni a különbséget (az előbbi javára), mégis egy árban vannak; válasz: a nép mégis úgy viszi a Tiguan-t, mintha holnap már nem lenne kapható.
A Volvo-nál az XC40 - V60 relációban pontosan ugyanezt mondta vissza az értékesítő.
Ugyanakkor az említett ok(ok) miatt részemről objektíven 'egymindegy', hogy mennyire jó/minőségi autó (vagy sem); szubjektíven viszont az emberi gyarlóságot én sem tudom levetni. Mindenesetre amire kell/van, arra abszolút értelemben több, mint jó lesz.
"és belül a kapcsolók, ez utóbbiakat a használók rohadtul utálják."
Csak egyetérteni tudok; ámbár nem feltétlenül rossz, csak egyszerűen borzalmas.
Nevermind...
-
Rambovits
senior tag
válasz molnarpeter #196017 üzenetére
Koszi, en mondjuk a bardinal kerestem :-D
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
vwpolooo
csendes tag
válasz molnarpeter #196015 üzenetére
Lesz új karika is, csak ott a nyomaték nem számít? 😄
-
DJ. Ru$y
félisten
Én szereltem be... A cseréhez munkalapot kell mellékelni, esetleg szakvéleményt.
monosgeri21
Sajnos motorcsere után csinálta, szóval az új motorral van valami, de 1-2 napig jó volt. Ez a fajta motor ami az A3-A4-ben (gondolom A6-ban is) AUDI 8E9 955 711 E cikkszámmal van, ugye átfolyik rajta a szélvédőmosó, ott a "tömítőfelületet" képes a forgó mozgás miatt a fém szerkezet kikezdeni, visszaszivárog a víz, először csak rozsdásítja a zsírral keverve a mechanikát, majd megeszi a motor felé lévő tömítést, átfolyik a motoregységbe és vagy állandóan megy, vagy zárlatos lesz stb.
160e-rel vettem az autót, amiben már nem gyári, de gyári beszállító (Valeo) motor volt, láttam is szétbontásnál a nyomokat, hogy jártak ott előttem. Akkor még nem sejtettem, hogy mi a hiba szét sem szedtem, csak láttam, hogy dől belőle a szélvédőmosó, csere. Vettem Partan-ról egy A3-ból bontott cikkszámra pontos bontott gyárit, 7 hónapig bírta, miután lejárt a 6 hónap szavatosság persze. Vettem egy ERA-t beraktam, ez meg 2 nap után meghülyült... Látható jele nincs, füst nyom, égett szag a motor elektronikánál vagy a kis vezérlő elektronikánál. Mélyebben nem mentem bele, és nem szedtem szét, megpróbálok futni még pár kört a dologgal...Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz LZs?! #196014 üzenetére
Van egy szerelo mester ismerősöm, folyamatosan szerel be kiegészítő dolgokat (pl. tolatokamerát) a VW csoport járműveibe.
Azt mondta a Tiguan a legjobb minőségű jármű a VW csoportban. A küszöb, az ajtókárpit, a műszerfal is jobb minőségben készül, a patentek elhelyezése, darabszáma, minősége is jobb, biztosabb rögzítést eredményez.
Én ebbe nem látok bele, annyi biztos, hogy az én autóm belül (sem) nem zörög, nem kopog, nem rezonál, pedig 4.5 éves és 160e km van benne…." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
simonjoe
senior tag
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz yodamester10 #196023 üzenetére
Mint írtam, én ebbe nem látok bele, de aki nap mint nap szed szet autókat, az lehet.
Nem igazan arról van szó, hogy “vigasztal” vagy sem, sőt örülök, ha másnak is jó az autója." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz yodamester10 #196027 üzenetére
De nem én mondtam, hanem akinek rálátása van, hogy a Tiguan jobb minőségű mint a többiek.
Ha ez “istent” jelent…jelentsen.
Nekem ez nem hit vita, de azért ha ültetek más autóban, azért ti is érzitek, hogy jobb vagy rosszabb, mint amit használtok.
Nekem bőven van összehasonlítási alapon, és ahogy korábban írtam a Passat biztos hogy nem jobb minőségű, mint a Tiguan. Viszont pl. a Seat Leon biztos, hogy gyengébb és rosszabb minőségű, mint az említett crossover, az ID 3-rol meg ne is beszéljünk… az kritikán aluli." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
rob210
nagyúr
Sziasztok szakik.
Keresztkérdésem lenne.
Audi A4 1.6 benzin 2004es
Lengőkar csere, vagy szilent csere?
Mi a nagyobb szívás, illetve nem ezt tudom a szilentcsere nagyobb szívás de segítenem kéne a barátomnak és ahogy néztem, a szilentszett nagyon nagyon sokkal olcsóbb.
Viszont az alu karok kicsit elgondolkodtattak.
Mert ilyenben még nem préseltem át szilentet.
C prés van meg szilent ki-be húzó is, tehát nem a szerszám a gond.Renault power
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #196034 üzenetére
Elkezdett neki kopogni útegyenetlenségre a futómű.
Megfeszegettem, mondtam neki na ez így nem lesz jó.
Ezért szétkaptam, akkor láttam, hogy a két "U" alak az kuka.
A hosszú lengőknél a belső szilent kuka, és a két gömbfej is hát tart még, de az messze van a tökéletestől.
Viszont tapasztalatom szerint, ha most kapna új szilentet az garantáltan széttépné a gömbfejet.
így akkor cserélem nem cigánykodunk, amin nem lehet spórolni azon nem spórolunk.
Végülis neki kellett a 4 karika.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
Mágus2
Közösségépítő
|gértem valami tapasztalatot az új autóról, nem szeretnék egész éven adós maradni ezért megkapjátok most: Octavia 2-vel sokat mentünk és megvan a golf is tehát sok mindent ezekhet fogok hasonlítani, főleg az Saša-hoz.
9 kilométerrel vettük át az autót, amibe sikerült 49,7 litert tankolni, elvileg 50 literes a tank, nem aprózták el, a szalon mellett van a kút, máshová el sem jutottunk volna. Most van nem sokkal 560km fölött, tehát csak rövid ideje használjuk ezért nem is lesz teljes a kép, inkább csak első érintésre, leírom, hogy milyen.
Röviden:Nem megy, nem is fékez, kerepel a motor és mindent is keresni kell a menüben, mert ismeretlen...
Hosszan:
Nagyon nyers a motor, most már sokkal szebb a hangja, mint az első útján, akkor valahol a ducato és a fakopács között volt fülre. Jelenleg alapjáraton simán össze lehet keverni a TSI-vel.Beltér, külcsíny, első benyomások: Nagyobb, kívül belül, nem sokkal hosszabb, de sokkal szélesebb, a tető alacsonyabb, hasmagasság meg mintha azonos lenne a régivel, tehát mélyebben ül benne az ember. Ülések kényelmesek, a középső kijelző bizergálása minimum baleset veszélyes, de legalább van aszisztens, aki fékez, ha épp nem az előtted lévőt lesnéd, hanem a ventillátoral játtszol.
Az ötödik ajtón nem ablak, hanem lőrés van, komolyan, pazarlás rá akkora üveg, ha a hátsó spoiler(a tető folytatása) ennyit kitakar belőle
Minden működik szépen...eddig, na meg az első reggeli hidegindításig, amikor is 9 hibával fogadott a drága, mert az alacsony akksi feszültségnek köszönhetően beállt a földbe a rendszer. Ez user error volt. Ja, a feláras Canton zene kell bele, szépen szól, de meríti az akksit, ha este sokáig hallgatod úgy, hogy nem jár a motor és világít minden is.Zajszigetelése jobb, futóműve fasza feszes, de a lengéscsillapítók nekem túl puhára vannak hangolva. Kereszt irányú huplira hajlamos nagyot bólintani, a régi csak átesett rajta. Teljesítmény érezhetően elég, még akkor is, ha most csak simogatjuk. A szabályok betartására több, mint elég, nyomaték van
faszigsok, tehát nem is kell gyolkolni. Turbólyuk nincs, alapjárattól megy.A féke kezd beüni, de még messze van a régi octavia szintjétől. Elektromos késziféktől kikészülök, automatikusan keresi az ember a kart, megszoktam na, ez júzer error, lesz még ebből egy pár. Az autohold dugóban inkább átok, mint áldás, főleg ha lejtőn állsz. Amint kinyitod a vezető ajtót járó motornál, azonnal behúzza a kézit, amúgy is fogja az autohold, ezt nemm értem miért kellett.
Lámpák és belső világítás:
LED mátrix lámpát a népnek, ez is vakít, de még így is kevésbé, mint némely halogén a csálén berakott izzókkal. Jól látok és jól is látszódok, mondjuk felszedtem néhány kilót, tehát ez lehet nem csak a lámpáknak köszönhető. Az automata távolságit nagyon hamar meg lehet szokni, de nem tökéletes, domb tetejére megérkezve a szembejövőkről ingyen röntgen felvétel készül, majd keressenek privátban, elküldöm a képeket. Néha bele szoktam nyúlni és leveszem, már kezdem kiismerni, hogy mit nem tud gyorsan lereagálni. Nem szeretek vakítani.Van egy-két hasznos újitás is, hogy ne csak szidjam a Start-stop édes anyukáját...pl a vészfék aszisztens. Ha rosszul lesz a sofőr, akkor fel lehet kapni a kézifék gombját bármelyik utasnak, az autó minden kerekét fékezi megállásig és bekapcsolja a vészvillogót azonnal. Ez jó, sose kelljen, de inkább legyen kategória.
Minőségben nagyot ugrott a skoda ezzel a kocsival, ha mindene évekig így fog működni, akkor nagyot változhat a márka megítélése.
Na, guruljanak azok a szekerek, Boldog Új ávet Kvánok Mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #196039 üzenetére
Új vas új szokni való.
Engem a hideg ráz a sok kütyütől.
Most csináltam egy 4 es me.... Off topikot. A tököm megtelt mire minden csipogó, sípoló villogó szart megszoktam, hogy mi mit miért csinál. A tolató kamera mondjuk álldás és szuper pontos, azt megszoknám hamar.
Az elektromos kézit soha nem fogom szeretni, már csak a hibalehetőségek számos tárháza miatt sem. A gyári navi meg nekem mindíg inkább átok volt mint vonzó opció.
Egyszóval én pont azt a kocsit keresem így, hogy az öreglány mindjárt 22, amiben semmi elektromos parasztvakítás, engem még megtanítottak vezetni.
Renault power
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Mágus2 #196039 üzenetére
Lényegesen alacsonyabb felszereltségű az Én kulcsos céges kombi oktim, de hasonlókat tapasztaltam Én is. A kijelző engem teljesen kiakaszt. Egyszerűen túl manuális vagyok ehhez vagy nem tudom. Mire megtaláltam az ülés fűtést meg a belső keringtetést… pedig mérnökinformatikus vagyok.
A váltó engem kiakaszt. Gyönyörűen veszi a sebességeket, viszont magasan van a váltógomb. Elzsibbad a kezem egy hosszabb több “váltani” való út során. Illetve állandóan gangolok, mert csak bőg a motor ha hagyom tovább egy sebességben.
Csomagtér jól pakolható. A csomagtér ajtó lehúzó bráner kicsit undi, de hasznos.
Futóműre nincs panasz. Szépen csillapítja a kátyúkat. Pályatempónál pedig szépen alszanak a hátul ülők.
Küllemre nálam a b8 paszuly viszi a pálmát, de összességében szép autó.bújjék!
Új hozzászólás Aktív témák
- Robogó, kismotor
- YouTube
- Anime filmek és sorozatok
- OLED TV topic
- Total Commander
- Google Pixel 6/7/8 topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND