- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vargalex
félisten
Sziasztok!
Rég jártam erre... Mi most az ajánlott ablaktörlő Skoda Superb 1-re? Mindkét oldalra kellene. Van, ahogy az egyik oldalit 510 mm-nek írják, máshol 500, vagy 480 mm. Mi a gyári méret? Hol érdemes az ajánlottat beszerezni?
Alex
-
vargalex
félisten
válasz MunezXBK #183404 üzenetére
Az a baj, hogy mivel Superb 1, így már nyilván rég nem a gyári van fenn. Már többször cseréltem, de mindig hittem az ablaktörlő csomagolásának hátulján lévő felsorolásnak. Most online vettem észre, hogy egyik oldalon ezt, másikon azt írják a Superb-hez.
A legutóbbi vásárlásnál szintén a hátsó felirat alapján választottam, viszont úgy jártam, hogy nem is fekszik fel a szélvédőre (nem követi az ívét). Korábban ilyen nem volt, ezért kérdezem, hogy mi az ajánlott típus...[ Szerkesztve ]
Alex
-
7SPT
csendes tag
Sziasztok!
"GTE" hajtásláncú autó vásárlását tervezem (Audi A3 e-tron , Golf GTE, Passat GTE). Kb. 5-6 milló Forintot szánnék rá (igazán jó vétel esetén max 7-et). Az elfogadható árú autók között nagyon nagy arányban vannak a 180-200e kilómétert futott példányok. Kérdésem az lenne, hogy ezek menniyre rizikósak ilyan futás mellet, természetesen ha az igazolté s a megfelelő karbantartások megvoltak? EA211 elvileg már megbízhatónak tekintik legtöbben, de vanank félelmeim, egy kis turbós motorral kapcsolatban 200 ezres futás után. Én magam nem megyek túl sokat (10-12e km évente), de nem szeretnék rögtön az első évben "milliókat" locsolni a gépre. Praktikussági szempontból Passat GTE fele hajlok, de ott a 6 millió példáányok már mind sokat futottak.
Kösz szépen előre is!
-
Doki16
addikt
Nem nagyon van még vele tapszatalt, hogy hol jön el az a pont amikor megadja magát a motor. Az Golfomban 167 van a Passatban pedig 174. Mindkettő vaj simán jár nincs egyikkel se semmi gond. A csoport tele van 180-200 körül futott példányokkal és senkinek sem volt motorgondja. Itt a fórumban is van egy kolléga akinek már 230 körül jár a gép. Amúgy Golfból 7 millióért már simán kapsz 100k km alatt futott példányt.
Tehát alapvetően elég megbízható gépek, mert lényegében hidegen sosem járnak. Csak optimálisan van használva. Városban áram, hosszabb útra meg ott a benzinmotor. Én ajánlom, nem kell félne, főleg ha ilyen 10-12 körül mész egy évben.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gofry
senior tag
Sziasztok,
Egy problémám és egy kérdésem van
Egy kis care connect problema:
Skoda superb iv adatainak frissítése a tegnapi nap folyamán megállt a connectben.
A következőkön már túlvagyok:
-Az autót töröltem a care connectből
-A felhasználót eltávolítottam az autóból
-Az amundsen egységet gyári beállításokra állítottam
-Hosszan nyomtam a bekapcs gombot
- Az autót újból hozzáadtam, majd próbáltam belépni a fiókomba a fejegységen.A multimédia egység a következő hibát jelzi: a fiók beállításokat nem lehetett betölteni.
Új fiók regisztrációval ha próbálkozom: hiba történt üzenetet kapok.e-sim és WLAN esetén is ugyanez a hibaüzenet.Volt már valakinek ilyen? Van rá megoldás vagy egyszercsak magához tér?A kérdés:
mennyire normális, hogy kikapcsolt klímánál, hibrid módban a légbeömlőkön bizonyos idő után meleg levegőt tol az utastérbe (nyilván a belsőégésű motor hője)Külföldi fórumon láttam sima mk3-ra olyan "workaroundot", hogy klímkikapcsolás előtt tegyem Lo-ra a klímát, majd utána kapcsoljam ki.Köszi előre is. -
-
gofry
senior tag
válasz TayRol #183413 üzenetére
skoda-community.de-t olvasgattam es egy sracnak pont volt egy iv-vel volt ugyanez a gondja. Aztan nehany hsz alatt tobben osszeraktak a megoldast
kiderult, hogy a 17-es reseteli a dashboardot illetve a mobil egyseget. (Voltak paran akik akku saru lehuzassal probalkoztak, mukodott, de picit talan tulzas, de innen egyertelmunek latszott, hogy hard reset kell 😂).
A lenyeg, hogy valamiert osszefagy mint egy rossz router es nem enged kulso halozat fele adatot...a regi tp-link 54 mbites routerek jutottak rola eszembe🤣🤣🤣 -
addikt
válasz yodamester10 #183414 üzenetére
Tisztán elektromos módban mennyit tud menni?
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz yodamester10 #183414 üzenetére
Mi az a boost?
-
-
addikt
válasz yodamester10 #183419 üzenetére
Köszi, akkor nem ilyen lesz a következő... jó lenne, ha tudna 50 km télen is.
Alapból a csúcsforgalmat elkerülve járok és ha nem sietek, akkor max 100 km/h. Nagyobb rész autópálya.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
gyenesmartin
őstag
válasz yodamester10 #183419 üzenetére
Ez biztos? Tudtommal GTE módban a villanymotor maximum 50%-on üzemel. Ezt a limitet fel lehet oldani és egyből nyersz vele +50 Le-t anélkül, hogy a benzinmotorhoz hozzányúltak volna.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz gyenesmartin #183424 üzenetére
Nem semmi,de én maradnék a gyári verziónál így is elég bőven nekem a lóerő.
kleinguru Talán az új Skoda PHEV tudja vagy az új 8-as Golf GTE,ennek újkorában 51km volt hatótáv de fűtéssel nem tud annyit.Ha mész autópályán visszatöltesz.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz yodamester10 #183428 üzenetére
nekem bejön ez a golf gte, de két gyerekkel, cuccokkal kevés a csomagtartó.
tetőboxom van de azt pont egy elektromosnál nem erőltetném. kár hogy nincs belőle kombi.
a B8 kombi meg már lassan nagy ide a belvárosba. -
-
-
TayRol
veterán
válasz macilaci78 #183433 üzenetére
Kb.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #183429 üzenetére
Erre találták ki a Passat GTE-t. Jobb minta Golf és nagyobb is
(#183422) kleinguru: Pont most linkelte valaki a csoportba, hogy 81 km-t ment el tisztán villannyal egy új Passattal. Nekem idáig a rekord 42 volt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Ga3rieL
senior tag
Heló!
[Erről az autóról mi a véleményetek?] Octavia 2-es.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ga3rieL #183438 üzenetére
Hajtókarcsapágyak cseréje kb kötelező, rozsdát az alján nagyon meg kell nézni (ha nem lyukadt ki, akkor otthon csiszolni és festeni elég, onnantól kezdve mondhatni tartós, csak gyárilag nincs sok alvázvédő rajta és könnyebben megindul a korrózió). Jobb küszöb végig van nyomva, ez nehezebb témakör, javítás nélkül csúnya, de ha hozzányúlnak, akkor nagyobb esélye van a rohadásnak. Illetve alapos átnézés nem árt, kor-km miatt. Illetve számítani kell rá, hogy rendszeresen igényli majd a törődést az autó.
Ha jól emlékszem, kevés foglalkozást igénylő autót keresel. Szerintem adott keretből egy kb újszerű állapotú előző generációs Octavia/Golf/Bora/Leon/Toledo/A3 kijönne, motorokhoz ott nem kell nyúlni csapágy miatt, fillérekért van hozzá minden, rozsda ellen jobban bírja, szerintem jobban megfelelne. Adott pénzért abból a legjobbat kapod, míg fiatalabbak közül ez inkább a belépő szint.
[ Szerkesztve ]
-
-
BlueSteel
tag
Sziasztok!
2013-as évjáratú 3-as Octaviát 1.2 TSI motorral (CJZA, 105 LE) meg szabad venni? Többen írták, hogy megfelel a motor dinamikája az autóhoz, egyébként nem a száguldozás a cél, szívó benzines autóhoz vagyok szokva.
Úgy láttam, hogy az említett típus már a szíjas motorváltozat. Nem tudom, hogy ezen kívül más költséges típushibák előfordulnak-e még benne (pl. szintén Totalcar cikkben [link] emlegetett dugattyútörés [vagy ez csak az 1.4 TSI-t érinti?] )
-
BlueSteel
tag
válasz molnarpeter #183443 üzenetére
Köszönöm a gyors választ!
A kinézett autó kb. 150e km-t futott. A fokozott olajfogyasztással lehet valamit tenni, vagy ez ennek a motornak a sajátossága?
Vételt követően mivel érdemes még számolni ilyen futásteljesítménynél? A koksz miatti tisztítás (dióhéjas megoldás) mindenképpen kalkulálandó, vagy a kokszolódásnak egyértelmű jele van az autó működésében és csak akkor kell ezt megcsináltatni?
-
mamboo
tag
Kedves Fórumozók!
BWA motorkódú 2.0t fsi sok kilométeres autó vásárlásnál mikre kell figyelnem?
Mik a típushibák?
Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Adobe Photoshop
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Mini-ITX
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Escape from Tarkov
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...