- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Telekom mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Kiskokó #183100 üzenetére
Szereted Te is a tréfát, de nem pont ezekre gondoltam. Bár! Városban szívesen használnék egy normális autó mellett egy elektromos vakarcsot; a dugóban állni nincs jobb annál - ezt abszolút komolyan mondom.
V60 D6 PHEV, Summum felszereltségben, azaz puha, valódi bőr kárpit, xenon, króm cuccok, pár egyéb hülyeség. Nem full-full, nem 7xS-line. Igazi tatás.gép, de a 0-100 az 6,1.sec.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #183103 üzenetére
Becsszó szégyellem, hogy kisajátítottam ma délutánra a topikot. + Be is baszcsiztam az este*. A Golf GTE is tetszik így ismeretlenül; meg kell kicsit ültetni, egy normális felni és pöpec gép.
Ami észt még szeretnék (meg)osztani: ezt a Volvert még az örökkévalóságnak tervezték, ellenben úgy érzem, hogy az MQB 10+ évesen eldobós autó lesz. Minden ki van könnyítve, ezért is lépnek olyan jól.
*Csak tény, no para.
-
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #183102 üzenetére
Hát Pesten vagy nagy városban ha élnék külföldön, második autónak biztos lenne elektromos nekem is.
Ja V60, hát ez nem a legszebb forma a hátulja, viszont a belsejük ezeknek bejön. Ez még nem kína Haveromnak régebbi S80-van. Tök más érzés, más stílus de nem rossz.
Ránéztem erre a D6-ra. Hát komoly az adatok alapján.
Eskü megnézném az A6 ellen az 230Le (7,2sec)és azt hittem oké biztos könnyebb de a V60 is 2T megtankolva.Túl jónak érzem én azt a 6,1et de hát csak tudja
Nem rossz gép, meg az a dízel motor tényleg jó, hangja is szép jellegzetes.Már csak azért is jó lenne az az S3 mert kiderülne mennyi baja van ahogy öregszik egy S-es
Pont elmélkedtem én is egyen pár év múlva... 4 M körül.. de a sor4 mindig kiábrándít.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz Kiskokó #183106 üzenetére
Úgy ébredtem, hogy marad egyelőre a Volvo. Köszönöm szépen a türelmeteket!
Nem a legszebb a V60, nehéz mint a dög. 160-ig nagyon jót lép, ott lekapcsol a villanymotor, de a 2 tonna marad. Állóból "verhetetlen" az AWD-nek és a villanymotor azonnali nyomatékának köszönhetően. Kanyarvadászatra viszont nem alkalmas.
Fene se tudja, mit hoz az ősz. S3-at vehetek később is. Illetve szívesen kipróbálnék egy GTE-t.
@ Fob: Bakker, van ennek értelme? + 0,5 lóerő?
-
Szada85
aktív tag
válasz FoBCRaistlin #183105 üzenetére
Köszönöm a korrekciót, nem tudtam, hogy a 290-esben "rendes" diffi van, egyelöre második napja olvasgatok csak a Cuprák után. Elrakom ezt az infót is.
-
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Korábban már írtam hogy a szerelőnél való emelés után az autóm pattog és ráz az úton (nem a kormány) még az egyenesnek tűnő minimális úthibán is.
Véleményetek szerint lehet a ludas a lengéscsillapító gumi borzasztó állapota?
Ilyen:
lengéscsillapító gumim
Pár ember akit megkérdeztem a jelenségről még a lengéscsillapító beakadását mondták, hogy az emelésnél megeshet.
Köszi a segítséget előre is. -
Qru
MODERÁTOR
válasz FoBCRaistlin #183105 üzenetére
Jó kis szűrő. Ezt milyen időközönként pucolod?
#nincsbennetarcsi
-
Kiskokó
veterán
válasz aero. #183109 üzenetére
Jaaa én azt hittem a 220 ló az már a hybrid teljesítménnyel együtt értendő.
Akkor nem szóltam, úgy nyilván jó az idő!Fura amúgy mert nevetünk a hybriden meg legyintünk hogy jajj mire jó... de azért városban egy jó 2L le lehet spórolni vele 100-on a másik meg hogy alulról olyan dinamikát kap az autó a plusz erőtől, hogy tényleg durva lesz.
Ha azt nézem Barátnőm Jetta 1.4Tsi hybridje is olyat megy mint az állat, az azt hiszem 180Ló körül van összteljesítményben. 7 másodpercet megy 100ra.(ettől függetlenül mondjuk nem kellene, csak egy full elektronyos)
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
veterán
válasz Kiskokó #183112 üzenetére
Az enyém még a 215 lovas D5 + 70 ló villany verzió, szumma - forrástól függően - 280 vagy 285 ló; ill. 440+200 = 640 Nm. Elől hajt a dízel, pont mint egy normál D5-ben, a hátsó tengelyen csücsül a villanymotor, körülötte az akku. Vicces 310 literes csomagtartó marad.
De rozsdamentes!Ez alkalommal lemondtam az S3-at.
-
commanDOS
senior tag
Sziasztok!
Audi A4 B5 és B6 generáció között vannak jelentősebb eltérések bonyolultságban,
fenntartási költségekben?
Évekkel ezelőtt nézegettem a 2000 környéki A4 B5 avantokat valahol 700e-1Mközött és egyre kevesebb van belőlük. Cserébe sok B6-ot látok már 1M körül. Megérné inkább ezek között nézelődni? Mindenképp 1.9PD érdekelne.Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
tomszli11
tag
válasz molnarpeter #183113 üzenetére
Sajnos ez már egy jó ideje így van, (kb. féléve) mert amikor nyárira cseréltem akkor tűnt fel de azt mondták nekem hogy ne foglalkozzak vele jó ez még így...
-
J&P
tag
2002 Passat, avb 1.9 pdtdi kézifék.
Siker, szuperül müxik, szépen visszaáll a kar.
Kapott szilikonzsírt is, a gumi is épségben maradt.
Csabadi
tag
Ha ügyes vagy ki lehet szedni a régit is gond nélkül, mivel csak gumi az egész.Vékony lapos csavarhúzóval a tengely tövénél benyúlsz és ki bírod feszíteni, de csak óvatosan(öreg már a gumi) -
veterán
válasz yodamester10 #183119 üzenetére
Hasonlóképp kicsi a csomesz.
Előny:
-a fedélzeti elektronika modernebb,
- magasabb sebességnél is van elektromos rásegítés,
- olcsóbbak az alkatrészek, van minden bokorban,
- a mínusz 400 kg óriási előny lehet (még nem próbáltam ugyan),
- szebb (szubjektív).a Volvo előnye:
- masszívabb, van benne anyag
- a villany direktben tekeri a hátsó tengelyt, váltó közbeiktatása nélkül (városban nem kopik a váltó),
- AWD,
- sor5. -
FoBCRaistlin
őstag
válasz focvis #183107 üzenetére
Nem tudom mennyit hoz, ha egyáltalán hoz valamit. Viszont így teljes a lélegeztető rész fejlesztés. Az egész csomagra mondanak az okosok kb+20 lovat.
Szada85: ;) én is csak azután tudtam meg, hogy már egy ideje hajtottam.
Qru: 10k-s olajcserénél fogom.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
grizlisandor
addikt
Seat Altea(alias Piros) 2004 1.6 BGU 178k km Hajónapló
Múltkori hiba után, kibontva a szekunderlevegő szivattyú, egr, meg a dolgai, eltakarítva, tesztelve.
2-3 hét múlva visszajött a fenti hiba.Az a diagnózis lett végül, hogy ha megint feldobja a sárga lámpát, akkor húzzam le a szekunderlevegő szivattyú csővének a csatlakozóját és ellenőrizzem, hogy működik-e, akkor talán a reléjével van baj, majd akkor ki lesz mérve mi baja.
-
veterán
válasz Mágus2 #183123 üzenetére
Most győztem meg magam, hogy maradjon. . Az a ribanc kazán elrontotta a kedvem, ugyan lassan már emésztem; csessze meg, lehet rámegyek a kondenzációsra.
Birodalmi pénzben 13 K lenne. Amúgy jó áron, 4,1-ért vettem, utána rálocsoltam ~900-at, 800-ig számoltam is - ez 14,5 K uniós egység.Nálatok van bármi anyagi előnye a PHEV-nek? (Itt nincs tulajdonszerzési illeték, kb. 150 e Ft lenne, nincs adó, kb. 50 e Ft/év lenne, ingyenes a parkolás egyelőre.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz yodamester10 #183121 üzenetére
Bőrös? Az ülésszellőztetés miatt kérdem.
Mennyi a hatótáv optimális körülmények között? (Nálam max. 40 km, a reális 30-35, klímával talán 30.)(#183122) FoBCRaistlin
így teljes a lélegeztető rész fejlesztésAkkor a Scania turbóval mi lesz?
(#183126) molnarpeter
Őszintén szólva elgondolkodtam már azon, hogy cserélném egy versenykék ugyanilyenre. De akkor kezdhetném elölről a pénzlocsolást. Szóval nem.
GTE még játszhat. R is, kár hogy fehér. erős de ja vu-m lenne. (Van hozzá tartalék tükröm )[ Szerkesztve ]
-
-
Csabadi
tag
Sziasztok passatomhoz (2002évj AVF frontos) milyen márkájú első kérékcsapágyat és kerékagyat vegyek? Nekem valahogy a FAG csapágy szimpatikusabb, viszont kerékagyban nagy a szórás... Köszi
-
BigBlackDog
veterán
Kb. egy hete elkezdett a Polo jobb hátuljából valami tompa kattanás hallatszódni terhelésváltáskor, kanyarodáskor, illetve néha útegyenletlenségek esetén is. Van értelme kipakolni a pótkeréküreget és keresgélni beltérben a forrást, vagy jó eséllyel a hátsó futóműben kezd valami csereéretté válni (pl. valamelyik szilent)?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #183137 üzenetére
Kopáshoz kicsit korai lenne. Valami más lesz.
-
6030D
Ármester
válasz BigBlackDog #183140 üzenetére
Majd mesélj. Én a Octaviánál küzdök ezzel, jobb hátul van valami hang. Ott van a 3szög meg az eü csomag, azokat kivettem, a pótkerékbe meg szíjazva van a szerviz kit, amiben nem zörög semmi. Nem is mindig csinálja. Talán összefügg az ülések hajtogatásával, de rendesen visszakattan a helyére. Két tippem van, az egyik a roló ülés felőli lifegős része, de az puha, nem kopoghatna így, a másik a rendszámtábla lesz, aminek csomiajtó csukáskor csúnya hangja van, de az meg nem az ülés irányából kellene, hogy zörögjön.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
BigBlackDog
veterán
válasz 6030D #183141 üzenetére
Kisebb zörejjel én is küzdöttem télen, de az egyértelműen a beltérből jött. Ez szerintem (meg utas szerint) sem beltéri, hátul allítólag a padlón is lehet érezni kicsit lábbal, ahogy pattanik egyet valami. És teljesen sík útfelületen is képes kanyarban előjönni (pl. körforgalomban), ha dől az autó egyik irányba. Aztán a másik irányba való dőlésnél megint.
-
Chereiose
addikt
VW Golf Plusban az első beltéri világításban az égőt hogyan tudom kicserélni, valamint milyen kellene bele? A jobboldali égett ki teljesen, gondoltam hát ha lehetne itthon is orvosolni
[ Szerkesztve ]