- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz 1stVikman #161000 üzenetére
Kipattinthatod, de nem lesz ott a kábel. Adnak ehhez a kis lámpához két eres sarus csatlakozót és azt kell bekötni a kábelkorbácsba. Azért kell levenni hozzá az ajtopanelt mert máshogyan nem lehet hozzáférni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kenny123
addikt
Sziasztok!
1.4 TSI CAV. Most lesz majd 200k km benn, aztán ahogy elnézem most elkezdte enni az olajat, picit vadul (de még ma ranezek), ~1000km-en nívó pálca fele
Emellett a kisebb baj, hogy valamelyik hűtő is enged picit, de az tényleg minimális.
Most pénteken lesz egy 1500km-es túra, otthon már van időpont egyeztetve szervizzel.Merjek nekiindulni az útnak, vagy inkább trélerezzek? Utántöltögetni nagyon lepra?
Van itt egy garázs a közelben, de nem tudom mennyire pékek, és hogy egy hét alatt tudnak-e vele valamit kezdeni...
Mit javasoltok?Köszi, kellemes hétvégét mindenkinek.
yo
-
1stVikman
senior tag
válasz Doki16 #161001 üzenetére
Ehh.
Szétszedni az ajtópanelt biztosan nem fogom.
Hideg is van már ilyen munkához, meg elég nagy szívás tud lenni.Na meg ma szereltem össze a Fabiaban a bal első ajtót, egyelőre elég volt. Még a hét közepén megjött az ablakemelőhöz a javítószett.
1,5~2 óra ment rá, míg minden visszakerült a helyére. A drótok kicsit megszívattak, sehogy sem akart rendesen összeállni, pedig videón milyen egyszerű volt: Video
Persze közben az eső is eleredt, de végül csak kész lett.szerk.:
De ha van leírásod hozzá, hogy mit-hova kell bedugni, és mit kell engedélyezni vcds-ben, akkor bedobhatod ide. Hátha egyszer kedvet kapok hozzá.[ Szerkesztve ]
-
Koczó93
őstag
Még nincs hibakódom mert az Elm327 nem igazán akar kommunikálni az audival.
Viszont van egy olyan jelenség hogy kizárólag 100-110es tempó felett kigyullad egy idő után az Abs lámpa. Következő indítás után nem sokkal eltűnik és elő sem jön városab, lassabb tempónál.
Az előző tulaj említette ezt a hibát, és állítólag valami volt cserélve az abs környékén(jeladó vagy nem tudom mi) és nincs helyesen helyre téve, kalibrálva vagy valami ilyesmit mondott.
Ez előfordulhat? -
1stVikman
senior tag
válasz focvis #161005 üzenetére
Király!
Kár, hogy varianthoz nincs.Doki16
Köszi.
Közben keresgéltem kicsit, és nekem sajnos nem ilyen egyszerű.
Az ajtóban lévő ledes hangulatfény foglalja az egyik pin-t, emiatt arra a kábelra kell kötni az új kábel pozitív felét. Kicsit kókánynak érzem, egyelőre pihentetem. -
zsolt19900
őstag
válasz focvis #161011 üzenetére
én is LM-t öntögetek az autóba.... legalább ezt kapjon jót + érv még mellette, hogy itthon van 5+1L kiszerelés az autósboltokban (legalábbis én megtudom úgy rendelni, de lehet hogy más boltos csincsizve külön-külön teszi a polcra az üzletben) és így pl. a Passatnál a 3. olajcserém "ingyen" van mivel 4liter kell cserekor és 6-6 lityivel a harmadikra marad pont 4 liter
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
simonjoe
senior tag
válasz focvis #161011 üzenetére
Én ezt használom már második éve, 12-13K között cserélem, én úgy vélem, h csendesebb a kocsi tőle.
Szerintem sem lehet rossz, van egy pár jó összehasonlító film, érdemes egy-kettőbe belenézni.
Viszont nagyon keveslem az árát az általad linkelt oldalon. Én közel 20eHUF-ért szoktam venni 4+1L-t.[ Szerkesztve ]
Joe
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz zsolt19900 #161013 üzenetére
+simonjoe
Nekem 6 liter (5,7) kell a gépbe, úgy 54,17 €, kb. 17500 Ft. [link]
(#161012) 1stVikman: Varianthoz FL-es LED van az ebayen.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz Motion_Blur #161016 üzenetére
2009-es CRTDI B6 Passat CC
Tényleg szeretem, és amit még elfelejtettem írni, h ha nagyon hideg van (tavaly észak Lengyelország -25°C)
nincs olyan veszett kopogása induláskor.
Bár már valaki írta, h minden frissen cserélt olajnál így "jár" a motor, csendesebb, majd később ahogy öregszik úgy lesz egyre hangosabb. Majd beszerzek dB mérőt és csinálok mérést róla, tervben van.[ Szerkesztve ]
Joe
-
veterán
válasz focvis #161005 üzenetére
Nézegettem beszerelési videókat, ill. Munez tippje nem hagyott nyugodni; ráakadtam erre a fényképes leírásra: [link]. Ennek a 32-37 oldalán VCDS-sel kódolják fel a lámpát.
Valaki, aki használ VCDS-t, legyen szíves nézzen rá (32-37. dia), tényleg működhet? Ezer köszönet!
-
Doki16
addikt
válasz focvis #161019 üzenetére
Egyszerű adaptáció ahogy nézem. Rá kell nézni a kocsidnál, hogy ott van-e a LED hátsólámpa a listában. Rengeteg értéket tartalmaznak(hatnak) az adaptációs listák. Résen kell lenni, hogy melyikhez nyúlj hozzá.
De ez akkor fog lényegében tisztán látszódni ha már rádugod a VCDS-t és meglátod, hogy mik vannak benne.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
Köszi szépen Srácok!
Nincs VCDS itthon, még nem is találkoztam vele.
De akkor miért írja a kábelhez mellékelt gyári utasítás, hogy húzni kell kábelt a BCM-hez is? Ha simán lehet kódolni VCDS-sel, és ők nem is húznak kábelt a BCM-hez? Miért?
-
-
veterán
válasz aero. #161025 üzenetére
Nem kérdeztem, úgy vélem (remélem), hogy a puszta programozásért nem kér a márkaszerviz nagyságrendileg többet 5-6 ezer Ft-nál. Hozzájuk hordom az autót és az elődjével is ide jártam. Elviszem olajcserére, és btw megemlítem, hogy aktiválják már ezt is legyenek kedvesek. Ember tervez...
DE!
Az imént beszereltem a lámpákat. A 4-ből a 2 belső lámpában nem megy az index - ez teljesen normális, hiszen nem megy oda a jel a plusz kábelek nélkül. Minden más működik, egyedül a ködzáró-fényt nem teszteltem. Majd 5 percet autóztam,
ÉS NINCS HIBAKÓD! WTF?!! Csak később jön?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz 1stVikman #161028 üzenetére
Szerdán elvileg itthon leszek, várom a kéményseprőt, szabim van még dögivel.
Megpróbálom a kabelezést a 4 lámpa között.
De most húzzak kábelt a számítógéphez? Aztán majd attól lesz hibakód, és amiatt kell majd programozni?@Munez: Mert gondolom, figyeli hogy világít / elegendő áramot vesz fel, stb. De már nem tudom, hogy mi van. Minek a kábel, minek a programozás... Aztán nem kizárt, hogy holnap 1x csak bedobja a hibakódot.
-
Ehnaton88
csendes tag
Sziasztok, megosztok pár tapasztalatot a DPF-el, hátha érdekel itt valakit
Audi A4 2012 B8.5 2.0TDI CJCA 150ekm, nem csalós szoftverrel.
DPF regenerálások közötti eltelt km 120-140
Mindig megyek vele , ha regenerál, nem állítom le csak akkor, ha 400C alá visszahűl a DPF, (regeneráció közben 600C felett van)
VAG DPF el ránéztem a hamu még mindig 0.1, 40ekm el ezelőtt is ennyi volt, azóta csak MaxMotiont kap
1 regeneráció városban kb 15p, pályán 5p vesz igénybe és 24% ig tudja kipucolni a szűrőt, ez szintén ilyen volt régen is.
2 regeneráció között eltelt idő 270 - 330 perc, az átlag sebességem nagyon hasítós ~ 21km/h, mostanában sok a város, de most volt 20km autópálya is -
Doki16
addikt
válasz Ehnaton88 #161032 üzenetére
Ebből is látszik, hogy nem szabad megcsinálni a frissítést. Nekem a 2.0 TDi ennyit elment a csalószofttal két regen között. És gyakorlatilag csak városban használtam.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz Ehnaton88 #161034 üzenetére
Nem legális visszaállítani a régi szoftverre. Add el az autót és nézz egy másik példányt. Lehetőleg benzinest ha sokat mész városban. Ilyen felhasználás mellett meg fogja magát adni valami az EGR/DPF duóból
Ha rendesen nagy távokra használtam a kocsit akkor megvolt a 7-800 km két regeneráció között. De átlagban ez az 5-600 megvolt mindig. Most azt nézzük a csalószoft nélkül kb háromszor gyorsabban használódik el a kocsi. Durva amit a VW művelt.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Mágus2 #161035 üzenetére
Mikor megvettem, akkor elvittem márkaszervizbe állapotfelmérésre, annyit kérdeztek hogy sok mindenhez van frissítés klíma motor stb, és akkor már megcsinálják-e, én meg gondoltam mi baj lehet belőle... ekkor még nem tudtam hogy ez dízelbotrányban érintett.
Most már nem használom pályán annyit mint az elmúlt évben, inkább csak tavasztól őszig hajtom sokat pályán, közben kaptam ajánlatot 100 ért downgrade-t megcsinálják, ennyit lehet megér hogy ne tegyem tönkre a DPF et, ameddig régebben 3-4 naponta volt sok a pálya, addig nem érdekelt.Nem szeretném eladni, nagyon egyben van
[ Szerkesztve ]
-
L1ZRRR
senior tag
válasz Ehnaton88 #161037 üzenetére
Annyiért már majdnem meg is csipszelik.
Jobban is fog menni, meg motornak is jobb, az más kérdés, h több lesz a károsanyag kibocsátás.
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Doki16 #161040 üzenetére
Ezt értem, bele is számoltam magamnak mikor megvettem hogy DPF EGR csere lesz nálam.
10 éves kor / 250ekm ig szeretném megtartani, addig megkapja a prémium nyálat meg csak gyári alkatrészeket, de nekem nagyon tetszik a dízel karakterisztikája, mindenkinek kell valami hobbi
Azokkal a szép VAG DPF számokkal megfélemlítettél
Tavasztól őszig azért olyan 10-12ekm szoktam menni pályán, a téli időszak ilyen városi...Amiket észrevettem szép lassan az update után ami nem tetszik:
Alapjárat alacsonyabb - jobban remeg
Nagyobb sebesség tartományban lustább
DPF et sokkal többször regenerálja - ez zavar, lehet nem kéne de engem zavar -
-
Doki16
addikt
válasz simonjoe #161044 üzenetére
Igen, nagyon szeretem én is. Alig volt 1000 Ft és kb 4 évvel ezelőtt vettem. Ismerősöm B6-os Passatja se akart vele kommunikálni. De a VCDS jó volt hozzá, tehát vegyél azt és te is kitudod olvasni
Megérte a cucc, mert a Toyotámhoz még több mindenre jó.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-