- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
Nekem az A7-ben 20as mankó kerék van. max 80kmh. durva nagy és vékony XD
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
válasz macilaci78 #182652 üzenetére
A6-ban "defektjavító" spary volt, de sose kellet. Gyári és úgy mutatja, hogy a kompresszor és a kerék közé kell rakni és úgy nyomódik be. Ezt kb úgy képzeld el mint a defekt tűrő gumik belsejét. Ragacsos réteg van a gumin belül. Durr defektre nem jó, és mivel utólag viszed be belül összever mindent a lyukat is de a felnit is.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz macilaci78 #182652 üzenetére
Jár mellé kompresszor a gyári szettben.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kiskokó #182653 üzenetére
És mennyire tartós a javítás? Kibírja a rendes autopálya tempót? Kibír mondjuk 800 km-t? Vagy csak annyit tud, mint a mankókerék, max 80 km/h, max 50 km távolság, cserébe kisebb helyen elfér.
Illetve ha már használni kellett, akkor utána mennyire szid a gumis? Gondolom, a felniről le kell venni a gumit, a szelep nyilván kuka. A ragacsot le lehet vakarni a felniről és a gumiról maradéktalanul? Vagy marad benne és majd a centírozáskor korrigálják?Eddig 5-6 alkalommal volt defektem, mindig volt teljes értékű pótkerék a kocsiban, meg persze emelő és kerékkulcs. A gumi mindig javítható volt párezerből.
Azért érdeklődöm, mert ha úgy áll, hogy kocsit cserélek, ragaszkodjak-e a teljes értékű kerékhez, illetve ha nincs gyárilag, akkor a csomagtér is hangsúlyosabb szempont a döntéskor.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Kiskokó
veterán
válasz macilaci78 #182655 üzenetére
Mivel nekem sose volt defektem, persze évi 12-15ezer km az nem táv. Pontos tapasztalataim nincsenek.
Én nyilván a javítózott kerékkel is óvatosan mennék, bár attól függ mit kellet javítani vele.
A gumis szerintem szidhat, biztos nem egyszerű meg akkor is alapból sok plusz munka. Drágább lesz az biztos, én úgy tudom a gumi ilyenkor kuka, bármi is volt a hiba. (de ha nem ígyvan és biztos benne valaki javítson ki)
Nem tudom lejön e teljesen. Persze a teljes értékű felnitől nincs jobb választás. Sőt csak az a jó választás, esetleg a mankó kerék még, mondjuk belföldön.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Doki16
addikt
válasz macilaci78 #182652 üzenetére
Sokkal kisebb, mert nincs felfújva. A gyári 235/55R17-es méretre tud felfújódni, de a képen látható állapotban kevesebb helyet foglal. [link]
A közepén a gyári mélynyomó van.
Adnak a defektjavítóhoz pumpát is. Magán a pumpán van egy menet és oda lehet rátekerni a folyadék tartályát.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kiskokó
veterán
Helló
gyors kérdés segítsetek kérlek.
Lenne egy jó vétel gyári R8 magnézium felni 20", új conti gumikkal.
Szerintetek menne az A7re ?Köszi
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
zsolt19900
őstag
Asszonykám A3asánál az üzemanyagszűrő és az adagoló közötti duplán futó vezetékegyüttesnél légbuborékok fedezhetőek fel.... ez probléma lehet? olyan mintha néha a motor is a normál alapjáratból ki-ki döccenne
[link] erre a csövezésre gondolok
gondolom csak gyári van belőle, javítani cserélni nem igen lehet....Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
őstag
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #182667 üzenetére
Hol tudom kideríteni mennyi a gyári rávaló ET papíron?
Azért kérdezem így direkt, mert nyilván rajta lévő felniről lenézni, téliről stb. De hogy neten ilyen megtalálható ?Amúgy akkor mitől könnyű ha csak annyi van benne?
Lehet fars már az emlék mert régi, de az R8 felnik mintha valami 1-2kgal könnyebbek lennének mint hasonló Aluban. A súlyra nem emlékszek.Az a baj mint ahogy mindenre, Semmire sincs idő! Nem,hogy felni vásárlással foglalkozni most. Majd megálmodom, de szerintem is jól állna. (új a gépem nincs fent Photoshop, már rég meg csináltam volna ) Árban se vészes, szerintem az enyém is eltudom adni kb annyiért.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
halihó, seat ibiza sport 2010 6j 1,4 86 lovas verzióhoz létezik sport légszűrő a gyári helyére?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Tin
veterán
Golf 7 Variant 1.5 TSI. 2 felnőtt, 2 gyerek, fullra pakolva, klíma 22 fok, végig GPS szerinti sebesség határok, németben 150 tempomat, ahol nem volt korlátozás. Ráöntöttem 6 litert még kannából útközben, de az benne is maradt. És nem tojáshéjon jöttem. Igazából 160-170 tempóig gond nélkül megy és gyorsul is, tartja emelkedőn is.
-
válasz F_Zolee #182677 üzenetére
Azt tankolok múltkor néztem méréseket és azért szűrő vs nincs szűrő hozott 4-5 lóerőt, és az sem volt erősebb autó, szóval, ha kicsit több levegőt kapna a motor, hozna 1-2 lovat, mindennek is örülni kell, jobb, mint egy matrica
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #182665 üzenetére
utánanéztem 20k ez a csövezés, kibírható tétel
Előről nézve a hozzánk közelebb eső ág a bubis, ami a homlokfalhoz van közelebb....
Lehetséges, hogy nem is a cső, hanem valahol az adagolónál is lehet hiba?
Szűrőcsere (és az ott található mikiegeres lefogatós T-elosztó tömítéseinek cserélése előtt és után is) bubis volt a rendszer, így azt a részét kizárnám, pedig azt hittem, hogy az a tömítéspáros lesz a ludasFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #182678 üzenetére
Értem, hát ezt nem tudom. Sose néztem utána ennek a témának még.
Én pont úgy tudom, hogy a kovácsolt felnik mindig nehezebbek(ebben biztos vagyok), de akkor ötvözet függvénye lenne ?
"Magnézium" felniből nincs kovácsolt nem ?
Nem tudom tényleg csak régi emlékfoszlányok vannak[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz Kiskokó #182683 üzenetére
A kovácsolt anyag erősebb, így kevesebb mennyiség kell belőle azonos szilárdság eléréséhez. Ezért lesz a végén könnyebb a kovácsolt felni. (szvsz)
Nemrég, 1-2 hónapja olvasgattam a különböző alumínium-ötvözetekről, egyikben sem volt több 1% magnéziumnál; jellemzően nulla egész 3-4-5-6 tized%.
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #182676 üzenetére
Jaja ez még a téli fogyasztásnál is jobb, és akkor nem is klímáztam. A hengerlekapcsolás is dob rajta.
Amúgy van magyar nyelv, csak akkor nem beszél a navi.focvis: ez A8-A1-M1, itt is vannak dombok, de nem hegyes. És nyilván sok a 100, 120-as korlátozás, de ez egy valós autópályázás, nem az "elugrom Győrbe" kategória. Na, meg német (alap 95E5) benzin, nem a magyar.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #182681 üzenetére
Nekem úgy rémlik, a T elosztót magát is illik cserélni néha.
-
zsolt19900
őstag
válasz molnarpeter #182687 üzenetére
nézegetek videókat, egészen a tanktól hátulról van aki körbebogarássza.... nem is zavarna minket annyira, ha nem "ennyi" bubi lenne, mint amit tol a rendszer
T-elosztóra is ránézek akkor előtte, az picit költséghatékonyabb, de ha meg azt nézem 20k az origi kábelszett és abba
benne van a T-elosztó is gyári újba,(tévedtem, nincs benne a szettben) hát nem tudom de aztán ha nem onnan ered a bubisodás akkor ment az ablakon 20kTudom volt itt Lacess azt hiszem, aki ezzel kűzdött, csak nem tudom, hogy rátalált-e a megoldásra, vagy feladta-e
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #182684 üzenetére
Na ránéztem picit a neten, tulajdonképpen ez az előállítás fajtája csak és ötvözetben nem nagyon van eltérés. Az Alu kovácsolt felnit mivel nem öntik, ezért tud könnyű lenni, mert a szerkezet miatt annyival erősebb a felni, hogy kevesebb anyagot is elég beletenni a megfelelő strapabíráshoz.
Vannak vas(ötvözet?) kovácsolt felnik is, na azokra gondoltam én amik erősek de rohadt nehezek.
(nem fejeztem be a Hsz-t csak 2 órája nem tudom befejezni így elküldöm, a magnézium felni után akartam még nézni)| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Lacess
tag
válasz zsolt19900 #182688 üzenetére
Nem lett meg a megoldás. A dolog ugyan az mint nálad, de nem állandó. Már a kulcs elfordítása után tudom hogy "ma levegős nap van", vagy nem. Érezni az autó viselkedésén. Aztán a következő indításnál -mindegy hogy 2percet vagy 2hetet állt- már lehet hogy minden rendben.
Gondolom visszaolvastad a "sírásomat" a témában, meg hogy mi mindent cseréltem, különböző szűrőkkel próbálkoztam de a helyzet változatlan.
Próbáltam összefüggéseket keresni (hol/hogyan állt az autó, mennyi/milyen gázolaj van benne és hasonlók) de sajnos teljesen random jön elő a probléma.T-szelep és költséghatékonyság: az a cucc gyáriban 11rongyba kerül, én hülye persze megvettem...
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
djherby
tag
Szeretném kérdezni, VW Jetta 1.4 TSI nemrég lépte át a 90 ezret, mit kellene esetleg cserélni? A könyvében semmi részletes infó nincs. Fékolaj cserét ír egyedül. Levegőszűrő idén volt, olajcsere még lesz. Márkaszervizbe nem vinném, 5x annyi mint a szerelőm. Köszönöm.
-
Doki16
addikt
válasz djherby #182691 üzenetére
Semmi extrát. Fékolajat, nem kilométerre kell, hanem két évente ajánlott. Ha akarsz cserélhetsz gyertyát az ilyen 90k körül szokás. Ha láncos akkor azt érdemes meghallgatni ha pedig szíjas, akkor az még ráér. Ha nagyon percíz akarsz lenni akkor klímatöltetet szokás cserélni 4 évente. (sok a "ha" )
Manuál vagy DSG?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz djherby #182693 üzenetére
Még olajos a szervó a Jettaban? Tényleg nem tudom azért kérdem
Váltóolaj a kézinél nem olyan sarkos pont, de ha olcsó és könnyű cserélni akkor mehet, amúgy ráér majd nagy szervizkor. Ahogy nézem a benzinszűrő sem drága, ártani biztos nem fog.
A legfontosabb egyébként a fékolaj, lánc és gyertya. (nem fontossági sorrend)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
djherby
tag
válasz molnarpeter #182695 üzenetére
Bocs, ha hülyeséget írtam, a Thalia-ban így volt. Itt nem tudom milyen (CAXA)
-
bul07
nagyúr
válasz Doki16 #182692 üzenetére
Érdekes ez
Érdemes megnézni hogy mit ír a szervizkönyv a fékolajra
Duster esetén az első fékolajcsere hivatalosan 4éves korában
A szerelő azt mondta hogy ha fizetős akkor nem szokták megcsinálni még ekkor se, jó tudom gyári előírástól nem érdemes eltérni, de akkor is 4év az első fékolajcsere
(Fizetősre úgy érti hogy Dacia esetén lehet 5éves szerviz szolgáltatást vásárolni, így az évenkénti szervizért nem kell fizetni)Nem hinném hogy a Dacia jobb fékolajt használna, lehet hogy másfajta fékolaj van az újabb kocsikban mint a régebbiekben és e miatt bírja 4évig is
Esetleg akinek van újabb kocsija az megnézhetné a szervizkönyvében hogy hogy mit ír hány évente fékfolyadék csere
Én megnéztem 2005-ös és 2évet ír( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
macilaci78
nagyúr
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #182695 üzenetére
De, az lesz. Golfban is az.
Új hozzászólás Aktív témák
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban