- Elite szett, óriás telep és szuperfényes kijelző
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Fotók, videók mobillal
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 FE - később
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
oszy
veterán
Valaki írt itt arról, hogy a vezetőoldali ajtaján végig folyik a víz (vagy az ajtóban) és a küszöb lesz vizes. Erre mi a megoldás? Leon 1M
Szinte ÚJ Seagway Ninebot F2 PLUS eladó ! !
-
Krax01
újonc
Kérnék segítséget az alábbiakban:
Skoda Octavia 2012 Facelift Kombi
Jobb hátsó oldalüvegen van rádióantenna, erre egy darab egy pólusú vezeték van ráforrasztva, azonban ezen vezetékről egy "jó képességű" lakatos leszakította a csatlakozót.
A kérdés az az, hogy ez egy 3 pines csatlakozó és melyik lábára, lábaira kell azt az egy vezetéket visszarakni ??? -
-
-
-
-
válasz Mágus2 #135009 üzenetére
A fotón amit 2x50 hsz-szel ezelőtt linkelt egy FM2 erősítő van. Nem tudom h arra gondolt-e , de azon fakra van gyári szám szerint.
(#135011) brumi1024 : a touaregnek pl az analóg is a hátsó kis ablakban van
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Krax01
újonc
Ezen a képen jobban látszik a tipusa:
http://www.gtvebay.eu/bency/item_photos/2016vasaris/1753437.jpg -
veterán
Urak! Komolyat szeretnék kérdezni.
Egyszer már talán nekifutottam a kérdésnek, csak nem találom a nyomát. Jó barátom 2 éve vergődik, hogy cserélje-e az autóját egy új Golfra vagy sem (Tsebacsi-Kornél szindróma ), tegnap hívott, hogy most inkább mégse cserél, de megnézte a forgalmiban és az ő autója is BXE motorkódos (G5 Variant, 2009. nyarán vette újonnan, most éri el a 200 ezer km-t, motorkód BXEB).
Szeretnék megerősítést / választ kérni az alábbiakra:
1. A BXEB is ugyanabban szenved, mint a "sima" BXE?
2. Csak a hajtókarcsapágyakat kell cserélni?
3. Esetleg vki tudja a jó hajtókarcsapágyak cikkszámát? És csak a gyári, vagy van ajánlott aftermarket cucc is?
4. Kb. mennyi zseton az anyag, ill. mekkora munka? (atos egy éve 140 k-t fizetett márkaszervizben komplett)
5. Lehet alulról az olajteknőt leszedve szerelni, vagy ki kell szedni a motor?
6. Tudtok-e ajánlani valakit Zalaegerszeg, esetleg Keszthely vagy Szombathely környékén? (A zegi VW kutyaütő; a Skoda valamivel jobb, de azok meg ergyán javították tavaly a karambolos sérülését.)Nagyon köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz Krax01 #135027 üzenetére
Ez szerintem nem rádió kábel!
Itt ha megnézed fakra kábelek vannak végig.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz atos19881101 #135023 üzenetére
atos + Mági: Köszönöm az infókat! Átadom az érintettnek.
@atos: Te amúgy az esztergomi Skodában cseréltetted?
@Porky: Én se gondolom, hogy követné a topikot, de egyelőre nem csesztetném pm-ben. A végén meg el se olvassa, aztán még megsértődnék.
-
Ricsx
tag
válasz atos19881101 #134994 üzenetére
konkrétan és se Győrbe vinném,hanem környékére,azért is írtam rád
-
vasimnbt
tag
Tisztelt Fórumtársak!
VW Caddy 2012.06. havi, 1,6 dízel 102 LE kisteherautó.Szakszervizben EGR szelep csere történt.Frissítették a softverét is,s erről külön kaptam bizonylatot,akár csak a számláról.Úgy érzem,legyengült az autóm.Az alacsony fordulat tartományon nagyon lassan kúszik fel a mutató.Szóval gyengébben megy,mint idáig.Mi történhetett?
Köszönettel. -
-
válasz vasimnbt #135037 üzenetére
Motorkódot mondanál? Vagy alvázszámot, csak h biztosak legyünk benne itt van a kutya elásva. Vagy ne is add meg, itt nézd meg magad. Ha csökkent a teljesítménye akkor ez van. Lehet csipelni, de az 1.6 tdi motorokat nem erre találták ki sajnos.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
vasimnbt
tag
válasz i-sti #135040 üzenetére
Bocs,de ezt most,hogy érted?1800-as fordulatra nyomjam a gázt fel,s úgy induljak?
Úgy viselkedik most a motor,hogy ha még nagy gázt adnék is,akkor is lassan,valami csigalassusággal indul el addig,míg kb. 2000-es fordulatot el nem ér.Utána már újra a régi beállításra emlékeztet a gyorsítása,azaz akkor lódul meg.
Üdv. -
g4bb3r
tag
Sziasztok,
Volt a gépem (Seat Toledo, 1.6 16v BCB) egy alapos átnézésen a szervizben ahol kiderült , hogy sajnos mind a 4 fék kuka (hátsók kopottak, első ráz..) mi most a legjobb ár / érték arányú vétel?
Nem egy versenygép szóval nem Brembo-ra pályázok. Szerelőmnek Ferrodo tárcsája van Textar betétekkel de visít nem javasolja.A nagyobbik baj hogy motort szét kell borítani mert egyre jobban kajálja az olajat 7e km alatt benyelt 4 litert úgy , hogy alig pályázok. Vicceltem is a szerelővel nem is kell olajat cserélni így csak önteni bele .
Jó esetben nem kell az egészet szétborítani (ha a szelepszár szimeringnél ereszt) , de ha nagy a baj akkor teljes motor felújítás ami valahol 200k környékén áll meg.. Ezen kívül még vannak apróságok de ehhez képest filléres tételek, gumiharangok, AC szelep etc.
Gondolkoztam , hogy betolom egy kereskedésbe és nézek valami mást de anyagilag még mindig akkor jövök ki legjobban ha ráköltöm amit kell (lakásprojekt van most előtérbe helyezve).
Amugy aktivan követem a topikot főleg read only-ban, ha érdemben nem tudok hozzászólni minek okoskodjak -
MPowerPH
félisten
Sziasztok.
Lenne egy 2011-es Skoda Octavia 2.0TDi(140Le, alvazszam kell?), amibe sajnos ki kell cserelni a klimakompresszort. Edesanyam autoja egyebkent, es sajnos a gyari uj az 180.000 jo magyar forint, amit jelenleg nem engedhet meg maganak.(egyebkent pofatlan, az en automba olcsobb lenne...)
Milyen olcsobb alternativa van? Milyen utangyartott marka az, amit erdemes keresni?(akar kulfoldon is) Azt mondta a csoka a muhelyben, hogy csak a gyari lesz jo, a tobbi az nem birja. De ugye ezt mar sokszor hallottam, es soha nem allta meg a helyet, mert mindig volt fel aron gyarival megeggyezo minosegu alternativa.(no, a fekeknel nem...)
Ha esetleg valaki a topikban innen foglalkozik ilyennel, es/vagy volt mar hasonlo helyzetben, akkor megkoszonnem, ha megosztana a tapasztalatait.
Don't Tread On Me
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MPowerPH #135047 üzenetére
234 euró a gyári, messze van az a 180 000ft-től. Szállítanak magyarországra.
Hol kapta ezt a szép ajánlatot? Annyiból a szerelő vesz mégegyet magának.
Legalább 4 évente cserélni kell benne a klíma töltetet, mert ez állandóan forog, és a médiumba kevert olaj keni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ROWENTA RH6756WO porszívó
- ÚJ EcoFlow Delta 2 MAX 2kWh LiFePo4 3200W hordozható akku védőborítással, kempinghez is, GARANCIA
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Segway Ninebot KickScooter MAX G30D II
- Eladó 3 szobás lakás Bp. 11. kerületben Őrmezőn!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest