- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #183047 üzenetére
Szép! Nem is rossz. Nekem mondjuk nagyon kicsi lenne, meg sajna az ilyen"kis" Audik beltere nem igazán tetszik (mondhatni hogy kifejezetten nem szeretem mert gagyi hatású, Auditól nem ezt várnám) Ettől eltekintve fasza! (ez minden márkára igaz, a 3-as BMW meg a C-s mercik belseje is tök gáz a nagyokéhoz képest)
A motornak azért menj utána, ebben már nincs kokszosodás? Lánc ?
Az az izé szelep vagy mi amitől odalesz a motor ha tönkremegy ?
(Vagy ezeket már kitárgyaltátok régebben?)Nem kevés pénzt kérnek érte, mondjuk nem mondom hogy drága magához képest csak na...
Mondjuk az a felületi rozsda elég gáz, nekem a 15 éves A6 néz ki így alulról.Bár ha én ilyen kategóriában gondolkodnék akkor már RS3 a jó kis 2.5 Sor 5-el!
Persze tudom árban tök más.
Tőlem megy a ++++ egy Volvótól biztos "jobb" !| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Pfiucska
aktív tag
-
veterán
válasz Kiskokó #183052 üzenetére
A Volvóból beülve kicsit klausztrofób, szvsz a G7 tágasabb, de min. tágasabbnak érződik.
A beltér minősége nem sokkal van a G7 felett.A motor OK - kb. ugyanaz, mint a G7 GTI, a turbó nagyobb (meg tán az injektor, dugó más). Koksz ebben nincs, viszont az OPF-esben már lehet, mert azokból kispórolták a dupla befecskendezést, így a faceliftes példányok kevésbé vonzók. Lánc nem zörgött, ebben elvileg bírja.
6 M-ért nem gondolkodnék, de azért csak GTI van hasonló, ez 7,25 (21 k EUR, innen indul Németo-ban az ár).
A futómű rozsda nem tetszik. :/ (miért ne tudok full patika autót venni??? hogy legyen mit csinálni. )
Csak egy piros GTI van a hahun, ami megéri az árát. De nekem nem kell a piros. Versenykékbuzi vagyok.
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #183057 üzenetére
A rozsdával ne foglalkozz, az felületi csak, még kezelni is könnyű és rá is ér.
Csak tényleg furi hogy 5 évesen ilyen. Nekem az A7 is 2015-ös de nincs rozsda sehol.Hát 7-re alkudd le akkor lenne igazán jó.
Bár nem tudom, én azért a futást lekérdezném vagy valami, a legolcsóbb első találati helyes autókkal mindig van valami gebasz.
De ha minden rendben, teljesen jó, de igen a hely az kicsi lesz, de emlékeim szerint te is olyan nagytestű vad vagy mint én, csak csak elférsz| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz focvis #183047 üzenetére
szép autó nagyon, de én mindig féltem a pénzem, így inkább vennék egy új i30N-t picit drágábban, de 5 év garival
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Kiskokó
veterán
válasz kisza25 #183062 üzenetére
Nem értem ezt a nagy garancia mániát.
Jó biztos van amikor jól jön, de egy autónál szerintem legkevésbé van értelme.
(már csak azért is mert ugyan akkor "kamu" , mint ahogy bemesélik az embereknek, hogy "30 ezres longlife olaj", vagy "nem kell a váltóban olajat cserélni")
Ilyen kijelentések után minden autógyártó felé elveszett mindenféle bizalmam, pont ezért nem érdekelne a garancia se.
A gari miatt hordjam márka szervizbe, de mellette a nem "hivatalos" intervallummal még hordjam másik szerelőhöz is meg stb stb..
Azért az autók nagy része újonnan úgy van megcsinálva hogy az első 5 évben (100ekm) tényleg nem nagyon van bajuk.
Akkor már pár millával olcsóbban megveszek egy majdnem újat ami még akár garis is lehet ,de ha mégse akkor is ott a pár milla a javításra amennyivel olcsóbban az újhoz képest vettem.
Ennek tudatában pláne nem értem miért olyan jó és fontos a garancia.
Tegyük fel itt az A7, használt, nincs rá gari stb. Legyen LEDlámpa hibája meg légrugó hibája ez mondjuk kapásból két húzós hiba legyen 2 milla a javítás.(de ha újat veszek nem bontott gyárit akkor is MAX 3-3.5M) Na most a vételár meg a +2-3 milla még mindig nagyon nem 20-25 millió mint újonnan.
(arról nem beszélve, hogy gari ide vagy oda hiába, ha a szerviz egy hozzá nemértő dilettáns barkácsoló fasz gyűjtőhely)
De ez csak az én véleményem, érdekel szerinted miért jó ha van gyári gari.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz Kiskokó #183061 üzenetére
Az árban megegyeztünk, utána nem cigóskodok. 8,2-ről indult tavasszal, már akkor elmentettem.
Emlékeim szerint Te magasabb vagy és vékonyabb, én 180/90; elfértem benne.
(#183062) kisza25
Nem rossz tipp. (egy új azért 10 M)
Illetve nagyon bejött az összkerékhajtás; bármikor - akár nedves úton - elrúghatom neki, nem kapar, hanem egyből kilő. (tudom, kicsit hülyegyerek-indoklás) -
Kiskokó
veterán
válasz focvis #183065 üzenetére
Ja jó nem tudtam, a HAHU-n 7.5m most ha jól láttam.
Ja én 185 vagyok meg 80-85 attól függHát igen a Quattro az Quattro (bár ebben szerintem haldex van nem igazi torsen)
Ez tényleg megy mindig mindenhol.
(bár nekem már már néha hiányzik, hogy nem nyikkan meg sose a kerék , így néha muszáj vagyok a körforgalomba odatenni neki, meg az A7 azért már elég erős ahhoz hogy bebevillan néha a kipörgésgátló.)A lényeg, megvetted már!!!!!!!!!! Képek!!! ?! 0-100 videó stb
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
atos19881101
senior tag
válasz focvis #182995 üzenetére
Maga a kondenz kazán nem drága (bár függ milyet veszel). Ellenben a többi plusz kiadás lehet tetemes. Főleg a kémény, ha nem bélelt... stb.
Nálam kb 700ból megállt a csere 2 éve.Szerk.:
Közben látom már kiveséztétek.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
válasz Kiskokó #183064 üzenetére
Nekem 2006-tól csak új/garis autóim voltak, a szervizen felül minden hibát gariban orvosoltak, skoda, hyundai, kia.
A szerviz ezekre amúgy évente 30-35 eFt volt.
Cseréltek klímát, elektromos ablak kapcsolótáblát, harmadik féklámpát, féltengelyt, gömbcsuklót, stabrudat, üzemanyag betöltőnél kompletten az egészet és mindent gariban. Tudok olyan i30-ról, focusról amiben gariban cseréltek teljes motort.
Aztán meg mikor tovább adod még 1/2-1 év garival sokkal könyebb lesz eladni, magasabb áron és mutogathatsz a márkaszervizre, ha valami hiba kijön miután eladtad.
Mondjuk nem a 15-20M Ft kategóriát éri így megvenni az biztos, de egy S3-nál gari nélkül elég sok hibánál elég mélyen zsebbe kell nyúlni.
focvis: az alap 8,8M és abból még szerintem lehet kicsit faragni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Pfiucska
aktív tag
válasz focvis #183058 üzenetére
Ha jol tudom az ove is kapott egy okositast amitol a kipufogoban (?) Levo szelepeket nyitva hagyja es igy 10/9 visszavaltas durrog. Persze ez ki-be kapcsolható, szoval nyugodt krúzolásra is van lehetőség.
a volvoban hallani menetkozben, hogy 5 henger?
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #183057 üzenetére
A német legolcsóbb ár vonzó tulajdonság - ha elvagy a külföldi érdeklődőkkel, akkor jónak tűnik a deal, későbbiekben én egyből mobile.de-n hirdetném (végén még
profitnullára kijön Cégnél is volt egy CLA AMG régebben, itthon nem bírták eladni, aztán végül valaki exportőr csapott le rá vagy ilyesmi (csak belföldi eladások vannak).Futómű: aludtam rá egyet szerintem csiszolópapír és matt fekete spray elég is lenne neki. Minimális költség, időben nem vészes. Kérdés, hogy lengőkar miatt pl mennyire tudod felbakolni, aknára állni, stb stb.
-
veterán
Köszönöm Mindenkinek!
Úgy veszem ki, inkább rábeszélnétek. (Kibicek! ) Még "nemtom" van.(#183071) Pfiucska
Racse üzemmódban nem próbáltam, csak normálban (asszem sport néven fut), talán racséban nyitja a pillangót. Ki kellet volna próbálnom.A Volvo D5-nek nagyon jó hangja van, úgy írnám le: "egy folyami naszád dübörög a távolban" vagy "a NOHAB-ot padlózzák a távolban" . Hallani, hogy 5 henger.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz Neoteric #183059 üzenetére
Az utakat sajnos ez sem javítja meg. Azon kívül, h a futómű keménységet állítja, én nem igazán érzem a "jótékony hatásait". Inkább azt mondanám rá, h egy nagy humbug az egész. Bár nyilván nem az.
focvis: Nekem is tetszik, szép a színe is, futásteljesítmény is OK, de azért begurulnék vele egy szakszervizbe vásárlás előtt - biztos ami biztos.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #183057 üzenetére
Ilyen áron én is arra voksolok, hogy érdemes meglépni.
Leon Cuprák (ami mondhatni két polccal lejjebbiek minden tekintetben) 8 métertöl kezdödnek otthon, ahhoz képest ennek az S3-nak kimondottan jó az ára, a futott méter ellenére.
A kinti S3-ak ebben az árban ráadásul inkább 140-150 ezres futásúak, újabb pont mellette.
-
artiny
őstag
válasz Mágus2 #182998 üzenetére
egy kis update:
Ma voltam vele sztrádán 40km ert, mentem 160km/h val. Megertem a szerelohoz. Letekertuk a kupakot, de elotte mar lehetett latni,hogy alul a viz kiegyenlito tartalynal mar csopog a hutoviz. Kicsit meg lett tekerve a kupak, erezni lehetett a nyomast,jott volna fel a viz. Kicsit vartunk,de azt mondta a szerelo,hogy most meg nagyobb a nyomas,,,Azt mondta,vissza nyomja a vizet a tartalyba. Nezegettuk, azt mondta nem henger fejes szerinte,nagyon kicsi az esely rá.Nincs akkora nyomas benne,hogy leropitene a tetejet. Hogy hutöt kéne cserelni. MOndtam neki az EGR -t,de nem harapott rá.
Majd mondta lehet a vizpumpa lessz hibas,amit ujjan tettunk bele. Majd csinalt egy probat, levette a csovet, gazolgattam az autot, es nyomta a vizet a pumpa a csobol ki. Azt mondta akkormeg sem az lessz a baj. Rarakta gepre, ott sem mutatott hibat.
Beszaltunk a kocsiba, mondta tegyem a klimat maxra, Futesre,,,,,de a kocsi nem futott meg 3 perc mulva sem. (azt mondta,ilyen melegben mint ma,le kellet volna mar egesse a kezunket a futo nyilasbol a kocsiban ulve) Hideg levegott fujt a futes. Azt mondta akkor lehet megis csak hengerfejes lesssz. Lehet jovoheten csinal ra valami tesztet, hengerfejre - valami lottyot tesz a vizbe + vakami muszert is lehet hasznal hozza,,,,, es ha kipufogo gaztol elszinezodik majd akkor, azt mondta az a baj....
Neked mi a velemenyed errol, hogy nem fűt
// elozmeny: https://prohardver.hu/tema/ph_s_skoda_vw_audi_seat_club/hsz_182708-182708.html //
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gergőke88 #183081 üzenetére
Még nem tudok igent mondani, ezt jeleztem a kereskedés felé.
Este megyek pár sörre a cimborámmal, utána talán megálmodom, mit is akarok.@ Szada
Hétvégén volt szerencsém egy Leon Cuprahoz, 290 le, érzésre haragosabb (sárkányosabb) az S3-nál, csak elkapar induláskor. Most jön ki az új A3 - ez viszont mínuszos.Neked mi van most, GTD lett végül a GTI után?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #183084 üzenetére
Ez kb a legnagyobb kritikája az elsö genes Cupráknak, hogy csak az elektromos XDS diffi imitáció van benne, ami kevés ekkora powerhez.
Ezt csak amiatt furcsállom, mert a GTI-k is 350Nm-t tudnak, söt alacsonyabb fordulatszámtól, mint a Cupránál, mégsem olvasni egy GTI tesztben sem, hogy a sperr nélküli sima GTI kapirgálna..Én nem vettem egyelöre semmit se, továbbra is kitart a home office, így gyakorlatilag feleslegesen állna az autó, meg feleslegesen fizetnék biztit, adót. Majd talán szeptember vége, október elejétöl kell részlegesen visszatérni az irodába, ha be nem zavar egy második hullám, most akörülre tervezek valami vételt.
Voltam GTD-t próbálni, elment, a hangja nem jött be, akkora tüzijáték sem volt, se városban, se pályán, és azóta is azt érzem, hogy nem az én világom. A Passat V6 mennyeien szól, szedi is a lábát, élvezetes próbakör volt, a tömegét nagyon érezni rajta, plusz kicsit hajósabb a mozgása, a kormánya sem olyan direkt, mint pl a GTI-ben volt, az nagyon "zavart".
Ami megcsavarja a történetet, hogy egy normálisan karbantartott Passat 16-18 ezer € között van még mindig, és azon az áron már 3-4 évvel fiatalabb, 280 (90) lovas Cupra ST-k is vannak a piacon, kevesebb km-rel. (Tudom, lehet kicsit túlvariálom a dolgot. )
Elmegyek majd egy olyat is kipróbálni, milyen, aztán hátha közelebb kerülök a megoldáshoz. -
joshua7
veterán
válasz focvis #183057 üzenetére
Ha az a piros GTI nem piros lenne, már vinném. A többihez képest igen jó ára van (5,6).
Vicces, hogy a régebbi, több km-es fehér példány 1 millióval több, a másik hasonló piros meg 1,6-tal. Azt gyanítom hirdetni fogják sokáig olyan áron.
Nekem is kék kéne egyébként, de nem hirdetnek olyat (6-6.5 körül).Semper Fi
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #183095 üzenetére
"vagy izom villamost."
Egy jó Zoé jól állna neked!
Vagy ilyenre gondolsz?Jó az a Volvo D5 amúgy nagyon ! Mid is van pontosan ?
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |