- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Csak elektromos meghajtással jön az új Mini
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcat78
őstag
válasz troll81 #183329 üzenetére
Városon kívül a 4.2-t meg fogtam 10,5-be országúton. Ráadásul az automata is volt.
De igazából, ami jobban zavar, hogy nem megy rendesen. Értsd jól, nem versenyzek vele. De sokszor meg nyomom a gázt és érezhetően random módon el gyengül a motor. Plusz a pillanatnyi fogyasztás jelzőn is lehet látni a változást rengeteg alkalommal tartott gáz állás mellett. Namármost érzésre kb 30 százalékkal gyengébb, mint kéne. Na ehhez képest meg rengeteget fogyaszt. Ha cserébe szedné a tappancsait, szavam nem lenne.... De amúgy alapból nyomatékból autózom, nem szoktam pörgetni a motort. Csak nagyon ritkán
Az ECU-val az a baj így, hogy senki nem nyúl hozzá az eredeti program hiányában. Beszéltem egy elég jó nevű céggel az ügyben, de azt mondták nagyon rizikós. Nem is vállalták..."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs