Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
veterán
válasz molnarpeter #183250 üzenetére
És ha van ilyenje az új akksinak akkor nem kell tanítani?
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #183251 üzenetére
Nem, akkor tudod csak feltanítani ha van ilyen kód (nem a cikkszám a lényeg hanem a QR kód feletti rész)
Tehát mindenképpen ilyen akkumulátor kell. És ezt a számsort kell megadni a VCDS-nek. Vartát ajánlom, mert azt tutira ismeri a kocsi.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Richard #183268 üzenetére
Hülyeség is volt ez a mód a VW-től régen, hogy külön kellett megvenni az amúgy is benne lévő funkciókat. De legalább egyedülállóan 2015-től az összes VW ingyen kapja a térképfrissítéseket. Tehát csináltok jót meg hülyeséget is
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Szada85 #183245 üzenetére
Gti ben sperr csak a clubsportban van ha jól tudom. Leonbol 290 est kel venni abból széria a "sperr" valójában VAQ.
Vagy ha van pénz a 300 lovasra, akkor 4 kerék, elől VAQ. Elismerten a legjobb hajtás ebben a kategóriában.
Nem volt véletlen az a rekord a Nordschleifen. :)[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Doki16
addikt
Story time következik.
Történt egyszer csak, hogy a Passat B8 (GTE) vezetőoldali ablakemelő kapcsolója megadta magát. Először csak az elsők aztán a hátsók. A tünet az volt, hogy nem volt nyomáspontja a gomboknak. Arra gondoltam, hogy valami műanyag kipattant és azért van ilyen beesett érzése az egész modulnak. Utánajártam a dolgoknak és kiderült, hogy gyári hibáról van szó. Az egész kartámasz műanyagja [kép] [kép] egy gagyi vacak az ablakemelő kapcsoló műanyag füleivel együtt. [kép]
Az egész probléma abból adódik, hogy a kapcsoló modul két részből áll és nagyon vékony beakadó pöckök akadnak be egy még vékonyabb perembe. [kép]
Ezért ezek idővel elfáradnak és kiszakadnak. Na most vagy vesz az ember sok Ft-ért vadonat újat vagy minden mindegy alapon kiönti epoxival és többet nem lehet szétszedni magát a kapcsolót. Én az utóbbit választottam, rosszabb már úgysem lesz alapon. [kép][ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz Doki16 #183272 üzenetére
Mivel véletlenül az elküldés gombra nyomtam és már lejárt a szerkesztési idő ezért itt folytatom.
Bevált a tervem mert jó erősen megkötött az epoxi és masszívan összefogta a két részből álló gombok műanyagházát. A lényeg a lényeg, hogy összeszerelve hibátlanul működött a dolog és így kis gányolással, de spóroltam egy jó 80-100e Ft-ot.
Persze ehhez az egész cucchoz elég nehezen lehetett hozzáférni. A komplett ajtókárpitot le kellett venni és arról is minden létező dolgot leszerelni. Ugyanis ez a kapcsoló van a legutolsó helyen a beszerelt alkatrészek közül, ha szétszedés sorrendjét nézzük. Nem nagyon vannak leírások a neten erről a műveletről ezért kellett agyalnom rajta rendesen.
Lényegében így néz ki belülről egy Highline ajtó. [kép] Bazi sok kábel, led, gomb. Sajnos az ajtóról elfelejtettem képet csinálni, de abban még több kábel és érzékelő van az ajtómodullal együtt.
Miután mindennel végeztem, leellenőriztem és helyére raktam következett még egy fontos dolog. Mivel ezek a kocsik már minden létező dolgot figyelnek CANBUS-on, ezért telenyomta hibaokoddal a vezetőoldali ajtóelektronika modult. VCDS-el kitöröltem és nem is dobott vissza semmit. Sikeres volt ez a jó pár órás művelet
Egyébként ha valakit érdekel, akkor szívesen leírom részletesen az ajtókárpit leszedést. Hátha másnak is szükséges lesz rá. Mert amúgy a behúzókar is hibás, szinte alig van olyan pár éves B8 amin ne lenne végig kitörve egy jókora rész belőle. [kép] Ez az összes ajtót érinti amelyiket rendszeres használják.(#183273)bitpork: Nálunk nem régóta van, valószínűleg az előző tulaj volt a tehénkedős fajta Meg különben is, nekem Golfom van, én nem nyomkodtam azt a gombot
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #183271 üzenetére
A sperr a Performance Pack-os GTI-ben széria; ez a facelift előtti 230 lovas verzió; itthon nem forgalmazták.
Clubsport is megkapta természetesen; itthon az se volt.Az összkerékhajtásos verziókban viszont nincs igazi sperr, csak az elektronikus pótlék. Legalább is a Golf R-ben nincs. Tippre az S3-ban sincs.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz macilaci78 #183279 üzenetére
Mi más?
Az esetek nagy százalékában odatalálok mindenhova magamtól. De ha elhagyom a várost, mindig megy nálam párhuzamosan a Waze és Trafi Hunter.
Én így csinálom, mások másképp. Leben und leben lassen.
-
beers
addikt
válasz macilaci78 #183279 üzenetére
Nem csak a trafit szokták jelezni, a sebességhatárhoz ezeknek semmi köze!
M&N
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #183279 üzenetére
Nem arra kell figyelni, hanem a kamerakra.
(#183280) Doki16 : Nem tudom, de szerelheto maradna. 600 forintbol uj tokot lehetne 3d nyomtatni, ha van szabadidod
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #183284 üzenetére
Esélytelennek láttam. A legkisebb kötöző se fért volna el annyira passzentos a bölcső amibe beleül a kapcsoló modul. Csavart meg nem tudsz hova beletekerni, mert az egész belső rész egy nagy nyák. Azt meg nem szívesen fúrnám át Legjobb megoldás ez tűnt, hogy körbeöntöm epoxival és így egy egység lett. Tuti nem fog már szétesni
(#183283)Reggie0: Egy vacak Type2 fali tartót csináltak meg nekem 3000-ért, ez a tok tervezéssel együtt majdnem annyi lenne mint egy új komplett elektronikával.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Szada85
aktív tag
válasz FoBCRaistlin #183271 üzenetére
Ahogy focvis is írta, az elözö GTI Performance csomagos autómban is volt "hagyományos" sperr, Leonnál meg kb ahány cikket olvasok, mindegyik mást, és mást ír, hogy melyikben van sima XDS, és melyikben mechanikus.
Itt van pl egy gyári katalógus, ennek a 13. oldalán a Cupra265/280-nál is szériának írja az XDS-t is, és alatta levö sorban a mechanikus diffit is az elsö tengelyre. [link]
Én má´ nem tudom mit gondoljak.
-
veterán
válasz Richard #183288 üzenetére
A Trafi Hunter kb. 2 évvel ezelőttig hasznosabb volt vidéken a Waze-nél, többen használták. Viszont mióta nincs feltöltve a police.hu adatbázisa - mivel nem adja már ki a Rendőrség - azóta kevesebben használják, kevesebb a felhasználói jelentés is. Úgy látom, hogy a vidéken is a Waze pörög jobban.
Én biztosra megyek, párhuzamosan fut a kettő. Meg akkora állat se vagyok már mióta 1x elvették a jogsimat 2006-ban. -
Doki16
addikt
válasz TayRol #183292 üzenetére
Nem hirdetik így, de ameddig itt megtalálható a kocsi addig tutira frissíthető. Sőt innen még a rádió logókat is le lehet tölteni, én be is állítottam, mert a MIB1 még nem tudja leszedni online. Nekem mind a kettő sikerül egy 2015-ös Golfon. Az már más kérdés, hogy soha nem használom a navit, mert sokkal jobb a Waze nekem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #183295 üzenetére
Mert a kameranal fokozottan szabalyosan kell kozelkedni es sokkal biztonsagosabb, ha a figyelem 0%-at kell a kamerak es rendorok figyelesere forditani.
-
veterán
válasz Reggie0 #183293 üzenetére
Kiemelt közúti ellenőrzés volt, telis-tele volt trafival az M7 (2006. augusztus vége / szept. eleje); a pályán mindenhol betartottam a határt, de ettől nem kerültem zen állapotba. Az autópálya után jött egy falu (Sármellék), 40-nel csoszogott előttem valaki; visszakettőpadlógáz, 80-nál fogyott el a kettes (1.9CDTI), kanyar után háromlábú; kiintettek. Feljelentés. 3 hónappal nyitottak, 1 hónap lett + $$.
Még az objektív-felelősség előtti idők, akkoriban jellemzően kiszedték a szabálysértőket.
Utána vettem lézer-blokkolót, egész jó, azonban úgy is megmértek 1x, egy autópálya-hídról, felfelé irányban nem blokkolt eléggé.
Józan ész + Waze + Trafi Hunter működik. Kopp-kopp-kopp. -
STC Speed
őstag
Sziasztok,
Jettakat nezegetek, Ti mint hozzaertok szerintetek a lenti kocsin a km valos lehet? Borkormany meg a gyari? Nekem kicsit gyanus.
[link]
Koszi! -
Saccco
nagyúr
válasz STC Speed #183298 üzenetére
Az üléséről nincs kép, azon jobban lehetne látni, hogy inkább valós-e.
Az 5,5l is maximum az Alföldön jön össze.█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Reggie0
félisten
válasz focvis #183297 üzenetére
Hm, nem is emlekeztem, hogy akkoriban elvehettek gyorshajtasert a jogsit.
Hat, blokkolo sem ved meg 100%-ra, bar van 1-2 tipus ami nalunk eleg jol szerepelt az itteni eszkozok ellen. Nemreg engem is megmertek pedig ALP van fent, igaz csak egy fej. Senki se tudja, hogy hogyan. 30k.