- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KisApám
addikt
válasz daniel2121 #183464 üzenetére
Akkor mit csináljak vele?
Hol lehet találni egy Becsületes szakit, aki megcsinálja úgy, hogy tényleg megcsinálja amit kell. Szervízkönyv alapján 125 000 km-nél ideje pl. ha jól emlékszem hajtáslánc cseréjére, meg persze légszűrő, olajcsere stb. (15 éves az autó és 126 000 km van benne.)[ Szerkesztve ]
̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
-
veterán
válasz KisApám #183501 üzenetére
Márkaszervizben nem lesz olcsó, szvsz nagyon nem gazdaságos. Azért kérdezd meg nyugodtan a Schillernél, ők nem az ügyfélek megkárosítására rendezkedtek be; amit kiszámláz azt megcsinálja. Esetleg a Szerviz4+ program keretében kaphatsz elfogadható árat.
Igény esetén, privátban tudunk ajánlani ebből a topikból valakit, aki tuti, hogy megoldja Neked a szervizmunkákat Budán.
(A lökhárítóhoz egy normál fényező kell, [én nem ismerek Bp-en]. A leszakadt koptatót is be lehet szerezni külön.)
-
macilaci78
nagyúr
válasz KisApám #183501 üzenetére
Én Budán a Kaposvár utcában csináltattam meg a kasznin a piperét. 3 sárvédőíven látszott, hogy az előző tulajnál szűk a garázsajtó, parkolási sérülések az első lökhárítón (a hátsót cseréltem bontottra) és kavicsfelverődések a motorháztető élén pöttyözve a javítófestékkel. Mondtam, nekem az első lökhárító nem ér pénzt, műanyag, nem rohad, leszarom. A jobb hátsó ajtón van horpadás, parkolási sérülés, rátolattak, lakk sem sérült, ablak is jár, szintén leszarom. A lököst is kiglettelték, lefestették, szép lett, így egy év elteltével hólyagos rajta a lakk, pedig nem kapott ütést, de csak az egyik oldalon, pedig mindkét oldalt foglalkoztak vele. A fémen a munka szép.
Színeltérést nem látok, csak a festék textúrájából lehet látni, hogy nem gyári, de a határát sem látni. Menet közben hívott a szaki, hogy a jobb hátsó küszöbvég rohad, kivágja, hegeszt másikat, +20k.
Budaiként Érdre hordom a kocsit szerelőhöz (vasútállomástól pár perc séta), fórumtárs, bízok benne, eddig csak jobb lett a kocsi, mikor elhoztam, kétszer ugyanazzal a hibával nem kellett visszavigyem. 99-es B5 Passat, szakmai véleménye, hogy hajtsuk, amíg megy, aztán toljuk az árokba, igaza is van. Szigorúan véve a motornak semmi baja, se turbónak, se PD elemnek, olajat, vizet nem eszi, nem is termeli , hidrotőke lesz cserés, de még gyerekcipőben jár az előjelző tünet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Octavia mk1 2002, 1.8T, AUM, hatchback.
Nagyobbik hűtőventilátor egy ideje nem működik, kisebbik úgy emlékszem bekapcsolt alapjáraton nagy melegben. Most sikerült klímát feltölteni, a kompresszor bekapcsol, viszont a kisebb venti sem indul be. Rövid időn belül kikapcsol a kompresszor, klímás szaki azt mondta, hogy mivel nem működnek a ventik, megnő a nyomás (18 bar), ezért áll le a kompresszor. És hogy külön relé kapcsolja a ventiket, ha a motor melegszik és külön relé ami a kompresszor induláskor kapcsol, úgyhogy, lehet, hogy működik a kisebbik venti és hibás a relé ami a klíma induláskor kellene kapcsoljon.A kérdés az, hogy lehet kipróbálni a ventilátort?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
zsoleszkai
tag
Sziasztok,
Létezik olyan oldal, ahonnan le lehet tölteni egyes autóknak a futómű paramétereit? (kerékdőlés, összetartása, stb)
Például egy B9 A4 3.0tdi és egy S/RS4 között mi különbség van futóműgeometriában./KneeBy/
-
válasz zsoleszkai #183505 üzenetére
Szia!
Egy futóműves meg tudja mondani. Különben csak fizetős (vagy azt illegálisan megosztó) programok tudják.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Üdv Urak!
Létezik-e, tudtok-e valamiféle színkonvertert, akár online, akár mobilapp, vagy bármi más formában, amivel a Skoda színkódjait valamilyen általánosan emészthető formába lehetne alakítani, mint pl. RGB, akár CMYK, vagy RAL, vagy egyéb...
-
macilaci78
nagyúr
válasz Intruder2k5 #183507 üzenetére
RAL, NCS nem lesz szerintem, még az RGB is csak közelíteni tud.
Mi lenne a cél? Matricát akarsz nyomtatni a kocsira?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #183509 üzenetére
Nem. Festéket szeretnék venni, lehetőleg egész kis mennyiségben, és minél olcsóbban. Céges autó, kis sérüléssel került hozzám, de a cégnél ez persze senkit sem érdekel, így erre költeni sem fognak. A lökhárító alsó része, szóval nem feltűnő hely, de én viszont lehetőleg nem szeretnék így járni vele, tehát kijavítanám magam, de ha nem muszáj nem fizetnék érte 5-8 ezer forintot saját zsebből. Pontosabban annyit nem is fogok, akkor legfeljebb marad így. Voltam festékboltban körülnézni, találtam is valami "univerzális autózománc" spray-t 1600Ft körül, talán 150 vagy 200ml ami bőven sok is lenne, de értelemszerűen nem Skoda színkódokkal, hanem RAL-al. Engem mondjuk az sem érdekel ha Trinát lesz, csak valami hasonló szín nem ártana olcsón. Ha más nem lesz, akkor oda megyek és elkérem a RAL színskálát, aztán ránézésre választok egyet, de gondoltam hátha hozzá tudok jutni a pontos kódhoz.
[ Szerkesztve ]
-
akooos
veterán
válasz Intruder2k5 #183510 üzenetére
Mi a színkód amúgy?
-
macilaci78
nagyúr
válasz Intruder2k5 #183510 üzenetére
Az autó színkódjára keress rá google-ben, webshopból lehet rendelni javító színt. Van körömlakk-szerű ecsetes üvegcsés kiszerelésben és spray formában is. A színkódot nálam a pótkerék üregében lévő matrica mutatja. Pár éves autónál már lehet, kiszívta a nap a színt és fakult, kevertetni kell.
Ha jól emlékszem, a robogós topikban volt téma kb fél-egy éve, hogy idomfestéshez kevertetett valaki színre festéket és a bolt aeroszolos flakonban adta ki, meg is várhatta, csak fújni kellett.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
akooos
veterán
válasz macilaci78 #183513 üzenetére
Igen, ha kicsi a sérülés, akkor jó a "körömlakkos" megoldás is. De utána mindenképp polírozni kell a felületet, hogy ne üssön el nagyon, hiába azonos a színkód. Pesten vettem én is ezüstöt, egész szépen elfedte a sérülést.
Intruder2k5: létezik elvileg ebben a színben spray, 1500 forintért is ( [link] ). Annál olcsóbb megoldást nem biztos, hogy találsz.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Intruder2k5 #183512 üzenetére
Hasonlitsd ossze az auto szinet a ral szinskalaban levo mintaval es meglatod mennyire ut el. De meg ez sem garancia, en vettem mar igy festeket, a skala alapjan mindenki szerint passzolt, aztan megis mas arnyalatu lett a fujas utan.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Intruder2k5 #183510 üzenetére
Sétálj be a márkakereskedésbe és adnak javítófestéket, gyári színkódra.
Spray vagy ecsetest is.[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #183513 üzenetére
Köszi, a kód már megvan, Google keresésen is túl vagyok, ezt tolom két órája lassan, de nem jutottam előbbre a színkód konvertálás ügyében. Az oké, hogy vannak gyári javítófestékek, de ez még eBay-ről is 15-20 font, vagy júró, de én kisebb összegben gondolkodom, nem érdekel, hogy gyári-e vagy se. Ráadásul a körömlakk méretű talán kevés is lenne, mert nagyjából tenyérnyi (ujjakkal együtt) felületet kellene befújni, vagy lekenni. Szóval a lehetőségeket már felmértem, a kérdésem igazából csak a színkód konvertálásra vonatkozott, de azért köszi a tanácsot!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz akooos #183514 üzenetére
Hmm, ez tényleg jó, árban is, köszi! Nyilván irreális elvárásaim nem voltak, tudom, hogy nem fogok 250Ft-ért festéket kapni rá, de 6-8k-t sem akartam adni érte, max. 2-3k-ban gondolkodtam én is. Ha nem találok a közelben, akkor lehet ez lesz.
aero. & Reggie0, köszi Nektek is!
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Intruder2k5 #183517 üzenetére
Azért tereltelek el a színkód konvertálástól, amit Reggie0 is leírt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
oliwire
őstag
válasz molnarpeter #183490 üzenetére
Akkor egy ilyenre gondoltál? [link] mert ezek szépek
-
erdey_a
őstag
Sziasztok, skoda octaviám (2010 - 1,4 CAXA) a második lánccsere elé néz.
Az elsőt még garanciában cserélték 2013-ban 90 ezernél, eddig bírta.Kértem ajánlatot egy szerviztől, kaptam is 150ezres munkadíjat, 200ezres okoskereket, meg 300ezres láncszettet. Miután kiröhögtem magam, rájöttem, hogy életemben először nekem kell megvenni az alkatrészt és valami jó szakival beszereltetni. Eddig csak márkaszervizben, vagy "nagyobb szervizben" járt a kocsi, de ilyen helyeken a hozott alkatrészt nem szeretik.
Mindegy, ezt megoldom.
Ami viszont kérdés számomra, hogy a sok-sok szett közül melyiket szabad / érdemes megvenni. Az árak elég jól szórnak...
Tudnátok valami tuti tippet adni?
Ez pl jó lehet? [link]
Lehet hasonló áron komplett szettet venni magyar honból?[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
-
mamboo
tag
Valaki tudná, hogy tudom kideríteni, hogy az ablaktörlő motor halt be a skodamon?
Biztosíték és a kábelek is jók akkor gondolom csak az lehet.[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
ßrainiac
addikt
válasz focvis #183537 üzenetére
Mivel a nagyobbik lany, az a minimum hogy gyonyoru, nem csak helyes
Amugy 1.8TFSI CDHB mindenki kedvenc valtojaval.
V6 TDI S line 239LE-t kerestem, a 2.5 S line utan csak azt tudtam elkepzelni utodnak, de 2 het auto nelkul es meguntam a varakozast/keresgelest.
El akartam hozni egy 1.8TFSI-t ilyen lerugottabbat olcson, nem tul megkimelt allapotban (par horpadas, kopott ules/kormany - gondoltam, ideiglenesnek jo lesz amig jon az igazi), de a Fonok nem engedte, aztan lett ez (egy fokkal megkimeltebb, viszont sokkal "exkluzivabb" - kezdem amugy megszeretni).
Tervezek rugot rakni ala, 18", vmi progi aztan meglatjuk.
-
ßrainiac
addikt
Egyelore van par javitanivalo (alabb az albumban lathatoak), a B6 utan full kinainak erzem, 1-2 ajtot vhogy szigetelni kell, mert rezonalnak, szar a zene, nincs hatul klima, stb.
De mukodik es jobban is megy mint amire szamitottam (lehet h csipszes, nemtom). Ha a felsoroltakat orvosolni tudjuk a jozan esz hataran belul, marad egy ideig.
-
erdey_a
őstag
-
-
-
ßrainiac
addikt
Thx, skacok!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban