- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Érkezőben a Poco M6 4G
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
őstag
válasz TayRol #182502 üzenetére
Bocs, kicsúsztam a szerkesztésből. Tehát a részecskeszűrővel (OPF) jött a -8le és a 7 sebesseges DSG a 6 helyett.
Ez elvileg folyamatosan égeti a kormot, így nincs szükség olyan ciklusokra mint a dízelnél.
Pontosan én sem olvastam utána, a lényeg nekem annyi, hogy nincs az a nyűg vele mint mikor a gázolajos regenerál[ Szerkesztve ]
-
iceQ!
addikt
Üdv
Cooler csere után a turbó rendszer rendbe is jött. Normál értékeket mutat, illetve nincs kormolás.
Ééééés a cooler, amilyen állapotban kijött:
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
kisfurko
senior tag
válasz Richard #182500 üzenetére
Nem gondoltam volna, hogy a Polo GTI Miller-motorja ennyivel takarékosabb. Nekem ekkora átlagsebességhez 6.8l tartozik. Ha folyamatosan Sport módban megyek, akkor lesz 7.2l. Ok, kisebb turbó, könnyebb kasztni, de na. Országúton 6 alá is befigyel, ha átlagosan vezetek.
-
iceQ!
addikt
válasz CharlieDrop #182507 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #182514 üzenetére
Nekem az 1.4tsi lemerülve hibridben és még a benzinest töltésre is használva olyan 5 liter körül jön ki városban és országúton. Pályán dinamikusan 140-180 között 6,5 körül fogyaszt. Jelenlegi nagy átlag 6000km alatt 1,7 és 11kwh/100km. Mivel az áramért még egy forintot sem fizettem így a km költsége a kocsinak 636,56 HUF/100km.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
addikt
válasz Doki16 #182515 üzenetére
Doki16, TayRol: Mennyi volt a többlet bekerülés költsége a sima benzin vagy dízel verzióhoz képest? Számoltatok megtérülést a kocsira és éves szinten mekkora futásteljesítmény mellett?
Nekem minden költséget beleszámolva (tankolás, mosás, alkatrészek, adók, biztosítás stb) jön ki 3933 Forint / 100 km (30000 km futásteljesítményre) --> annyi még hozzá, hogy a munkadíjat, olajat és jelentős alkatrészkedvezményt is kapom ajándékba, egyébként még ettől is több lenne.
(Passat B7 170Le variant + chip)
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
TayRol
veterán
válasz kleinguru #182517 üzenetére
Én éves szinten nem megyek sokat, 20e km (tavalyig 35-37ezret mentem), de azt 99%-ban pályán szóval a benzin nem jött szóba. Én az adókat nem számoltam bele a 3200 ft-ba, de azokkal 4000ft/100km felett lennék. Mosás saját kézzel, javítás márkaszervíz.
4Motion, 177 lovas, dsg B7 kombi, 2 gyerek 2 felnőtt és a csomagok. Üresen sosincs.
Ja, és nekem a kocsi az érzelmi döntés (ahogy pl a motor is), megtérülés és társai nem érdekelnek. Ezeket a számokat is csak azért tudom mert a tankolást vezetem a Spritmonitorba és az kiírja kapásból.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
Ha már szóba került a nagy átlag. Véletlenül kinulláztam (gondolom nem 1x nyomtam meg a trip nullázót, hanem hosszan és azért). VIssza lehet valahogy állítani? Vagy egy olyan a menüben, hogy Hosszú távú adatok visszaállítása. Ez nullázza, vagy visszarakja az eredetire?
Octavia Mk3[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #182516 üzenetére
Úgy már nekem nem olyan jó Teljes mindennel 3840ft/100km. De ebben minden benne a távirányító elemétől a szervizig. Az összes létező költséget írom ami a kocsihoz tartozik. Úgyhogy összességében rövid távon teljesen mindegy milyen a kocsi. Lehet 5 év múlva már látszódna valami különbség vagy ha többet mennék, de most a nagyobb költségek elviszik a számolást (gumi-feln, kötelező, online szolgáltatás stb.)
(#182517)kleinguru: Az én felhasználásomnál soha nem térül meg, de nem is ezért vettem. Egyszerűen szeretem a VW-t és élvezem az elektromos suhanást. Ebben érzem magam jól. Simán maradhattam volna a Passat B7-nél még akkor is maradt volna másfél millióm minden kopó elöregedő alkatrészre.
(#182519)molnarpeter: Nekem nincs benne, sajnos ezzel a Golffal megjártam. Alig, hogy megvettem brutál bezuhant az áruk
(#182520)6030D: Nem tudod visszaállítani, amit a menüben láttál az a nullázás.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
TayRol
veterán
válasz Doki16 #182521 üzenetére
Igen, kb. Mivel én városban nem, vagy csak nagyon ritkán használom nem én vagyok a GTE és társai célközönsége. Még. Ennyire aprólékosan én nem írom, annyi időt nem szánok rá. De azért nagyon kíváncsi lennék a 272 lovas benzines menetdinamikájára a 190 lovas dízellel szemben egy autópályás menetnél.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #182522 üzenetére
Itt kb látod a számokat, hogy azért elég jól alázza
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Doki16 #182521 üzenetére
B5 Passatra nekünk 8000Ft/100km jött ki, de ez torz még, mert például a gumik, vezérlés teljes értékkel és nem időarányosan van benne. Olyan 7000Ft/100km-re saccolom, ha le kell bontani az ilyesmit is. Egyszer megcsinálom.
Ha csak emiatt váltanék modernebb autóra, akkor kb 10-15 év alatt lenne egálban a két autóra vetített összes költség. Persze ez nem fog elmenni még 10-15 évet, mint ahogyan az újabbon is lenne mit csinálni ennyi idő alatt. Minden esetre nekem/nekünk még 5 évente kocsit váltani is sűrűnek tűnik.
Kíváncsi vagyok, mi lesz. Akinek számít az Euro besorolás, az csúnya mélytorkos elé néz, akár benzin, akár dízel vonalon azt látom, hogy mindenféle sallang miatt aggódnak a tulajok, új autónál gari számít, a szervizek igyekeznek kibújni alóla, stb.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
addikt
válasz molnarpeter #182519 üzenetére
Écs nincs benne, nem is tudom, hogyan lehetne beleszámolni pontosan.
Ráadásul úgy látom, hogy 1 év alatt szinte alig csökkent az értéke (ha csökkent egyáltalán (HAHU árak alapján))
Doki16: Itt inkább a 240 Le változathoz hasonlítottam volna, nem a 190-hez. Ráadásul a fogyasztás is érdekes lehet adott esetben.
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
őstag
válasz TayRol #182527 üzenetére
[link] (yt)
Igazából bőven 5.8 alatt van a gyorsulás. Néztem régebben pár dyno mérést ( [link] ) a 272 le-s superbről és kivétel nélkül 290 le felett voltak gyárilag.
Passat sem lehet más, mert ugyanez a motor és hajtáslánc.Az már más dolog, hogy itt az országban 272, 280 le-s passatból nem igazán van eladó. Max arteon, de ott meg hátul elég gyér a fejtér.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #182527 üzenetére
Rengeteg számít. Nekem a Golf 204 lóerő és 400Nm. És mindez első keréken sima ecogumikkal. Konkrétan 60-70-ig végig villog a kipörgésgátló. Ide nagyon kellene a jó gumi, de most azért az évi egy két elrúgásért nem éri meg
Szerintem elégedett lennél a 240 lovassal is Abból is ott a 4 motion.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok! Octavia mk2 facelift-ből van ajánlott dízel motor?
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
senior tag
válasz molnarpeter #182543 üzenetére
Köszi! Motorkód mindegy? 2.0 CR-ből gondolom az összes DPF-es...
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
válasz macilaci78 #182541 üzenetére
Beh jó lenne, Istenem egy újabb tehén... de mostani helyzet szerint a tehén tovább él mint én
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TayRol
veterán
2018-as B8-as, 2.0 dízel, 150 lovas Passatban 7-es DSG-van?
Néztem egy videót, ahol 180-nál 3000-et forog a motor, ami nálam 160-nál következik be. Ez azért nem kis difi.[ Szerkesztve ]