- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- iPhone topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szabi®
addikt
Üdv! Nincs valakinek tippje ,hogy programozzam be az Audi A4 2007-es második kulcsom ? Az elem új benne,de előtte sem nyitotta távról az autót,ezért gondoltam elemre,és kicseréltem benne,sajnos nem csak ennyi volt a gond.Akármit próbálok nem történik semmi.Lehet hogy ezt kocsi és második kulcs segítségével sem lehet ?
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Szabi® #182703 üzenetére
Ahogy én olvasgattam, mikor kerestem ilyesmit, ott mindig az volt, hogy az elsőt fel lehet tanítani úgy, ahogy ott írják. Viszont, amikor második kulcsot akarsz tanítani akkor az a módszer általában nem működik már. (Nekem sem működött.)
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Szabi®
addikt
válasz DJ. Ru$y #182704 üzenetére
Igen.Én is ezt láttam több helyen. Nem tudom miért így oldották meg,nekem új állapotu a második kulcs,ezért gondoltam arra,hogy inkább ezt használom,és az elsődleges lesz a másodlagos.
Már egy ilyen írást is teszteltem,érdekes am. ,mert akik ezután hozzá szóltak gyakori kérdéseken (onnan származik) ott volt akinek jó lett.Nem tudom ez évjárat függő lehet-e,mert arra a "szerző" nem tért ki .
-
bim
veterán
válasz beers #182674 üzenetére
Köszi. Asszony nem fogja neki nyomni. Pálya ritka eset az autónál inkább csak főút. Helyben boltba szaladgálásra egy régi astra van hogy ezzel se gyilkoljuk a dízelt.
atos19881101 : Nem nyúlok a motortérbe mert nem értek hozzá és nincs is időm rá. Nincs baj az autóval csak zavaró a nagyobb gázadásnál kijövő korom és azt hittem esetleg a jobb üzemanyag esetleg javít ezen.
-
CharlieDrop
veterán
Áh, szóval, nos.
A kormolás normális, ha leszednéd a szívósort látnád, hogy tiszta retek (bár pd-vel nem volt dolgom, de kb. az összes dízel retkes ott). Azt kitisztítod és utána azt az OMV-t tankolod, akkor nem lesz füst, kivéve, ha kék a füst, mert az olaj.
Ha nem is mész ki pályára, néha kell, egy kis padlógázas gyorsítás, hogy tisztuljon.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
artiny
őstag
Sziasztok!
Megint elment a hutoviz
Amik cserelve lettek: hutotartaly+sapka , Vezerles,Vizpumpa. Ami ugy nezett ki,hogy segitett az a hutomosasa volt. 2 Hetig ugy nezett ki,hogy tartani fogja, megjavul
Voltam vele sztradan 130tempoval, ugyan ezt az utat megteve amit tegnap es akkor nem ment el a viz. Tegnap megtettem isment,igaz melegebb idoben - mai startolasnal mar kiirta,hogy nezzem meg a vizet...Megneztem es ures volt szinte a tartaly. A tartaly alol csurgott el (gondolom a biztonsagi szelepen ami van a tartaly aljan ,kis lyuk), es a kupak korul is volt par csepp hutoviz. A hutoviz homerseklete amugy nem ment 90 fok fole.A huto kitisztasa volt az utolso,ami hatha segit. A szerelo azt mondta,hogy szetszedve jo koszos volt, fakrol pihhekkel stb...
Valakinek valami otlete mitol van ez? ( 142 xxx km, Audi A3 8V 2.0 TDI 105kW/150hp )
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Fékfolyadék csere, fék légtelenítés a téma: lassan 2.5 éve volt cserélve benne fékfolyadék, most hátsó tárcsa+betét cserével szeretném ezt is ledobni. Olyan szerelőhöz vinném, akinek nincs diag - lehet így rendesen légteleníteni? Vagy ezzel inkább olyan helyre vigyem, ahol diaggal is rendelkeznek? Azt tudom, hogy alapból kellene, de anélkül lehetséges-e egyáltalán.
Szervóolajat is cseréltetném - kérdés, ugyan ez - kell hozzá diag, bármi spéci dolog, ami egy mezei szerelőnek nincs?Golf 4 1J1, 1.9 TDI, ASV 81kW 110Le
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #182710 üzenetére
Most jelenleg nem levegős. Előző alkalommal is ő cserélte, és azóta sincs baj ezzel a részével.
Köszi az infót
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
artiny
őstag
válasz MunezXBK #182712 üzenetére
Kiegyenlito tartalyra gondolsz ? (Nem ertek annyira az autokhoz,bocsi a buta kerdesert - de lett uj viztartaly bele veve, uj kupakkal egyutt)
(#182714) bitpork - Kertem ezt a baratom testveret,szerelot - hogy nezzuk meg azt. Azt mondta h meg mossuk ki a hutot, szerinte az lessz. Azt is mondta,hogy a tartalynal folyik el a hutoviz ezert nem hiszi,hogy ott a bibi.
Voltam vele legelso alkalommal az audiban is, ott 15perc utan kijottek,hogy vizpumpat kell cserelni. Azota az kilett cserelve,de nem naluk - hanem az ismerosnel
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz MunezXBK #182715 üzenetére
Korábban írta, hogy már cseréltetett tartályt+kupakot.
artiny:
Ezek már vizes intercoolerrel vannak szerelve, ha jól tudom. Esetleg annak környékén valami okoz gondot gond, vagy az EGR hőcserélőjénél? Az EA288-nak már elég komoly hűtőrendszere van, több vízkörrel és termosztáttal, meg gondolom fél kilométer csővel. Nem lehet hogy valamelyik cső vezeti csak vissza a tartályhoz a vizet a külső felületén, miközben a szivárgás máshol van?
Esetleg próbáld meg a csöveket "végigsimogatni", illesztéseket, toldásokat, csatlakozásokat átnézni amit tudsz. Melegen lenne érdemes, mert ugye hamar elpárolog, de azért ne égesd meg magad. Zseblámpa, kistükör jól jöhet.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
nesa
veterán
Sziasztok!
Engem az érdekelne hogy ez a motor 2.0 PD vagy CR ill ha valaki biztosra tudja hogy melyik került a Dodge különböző modelljeibe azt magam is látom hogy a Dodge CRD nevet adta de ugye ez csak egy fantázia név, a lényeg az hogy ez mennyire kerülendő, mert a 2.0PD-röl sok jót még nem halottam.
Gondolom akinek nagyobb a típus ismerete az akár motorkódot is mond ránézésre, annyi biztos hogy ez egy 140 lovas TDI -
J&P
tag
válasz Lacess #182690 üzenetére
Egy éve én is ezzel szenvedek, de ennyire nem rossz a helyzet hogy pár perc állás után ne indulna, nekem azt csinálja hogy este leállítom, reggel meg köszörülök. Van hogy ezt eljátsza következő reggel is, vagy épp egy hónapig semmi, pöcre indul, majd megint kezdődik a hol indulok, hol nem. Nem tudok rájönni hogy mi a fene baja lehet. Én ezt feladtam.
T-szelepet háromszor is cseréltem, egy kapásból a csomagolásból kivéve szétesett
a kezemben, üzemanyagcsővek a motortérben cserélve, gázolajszűrőt egy év alatt kétszer cseréltem. Purlator---->Mann.
Ja..a dög egy 1.9 pdtdi Passat. -
Lacess
tag
Ajjaj, azt hiszem, egy kicsit félre értettél.
A probléma/jelenség/hiba az csak annyi, hogy buborékok vannak az üzemanyagcsőben az adagoló és a szűrő között. De nem mindig. Viszont ha van, azt megérzem az autón.
Ettől függetlenül mindig hibátlanul indul, szépen jár a motor, abszolút megbízható és szinte nevetséges, hogy mennyire keveset tud fogyasztani (normális dinamikus közlekedés mellett). Bármikor, bárhova el merek vele indulni és egy percig sem aggódom hogy otthagyna vagy nem indulna. Épp a közelmúltban mentem vele, kétszer is ~1000km-t egy seggel, nagy részt pályán, illetve 2000m-es hegyet mászva. Fogyasztás 5liter.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
gzbotii
veterán
Wiki szerint ezekbe BMR és BKD motorok kerültek, mindkettő PD. BKD legjobb a 2.0 PD közül.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
zsolt19900
őstag
válasz Lacess #182721 üzenetére
probléma ilyen szintű nekünk sincs pl. csak a fülemet zavarja, hogy amikor most is nyitott motorháztetővel néztem a bubikat és hallgattam a motort, hogy "lehetett volna szebb is a járása" gondolat volt a fejemben
Yt-bon valami olyasmi videót is találtam, hogy az egész visszamenő ágat (vagy valamelyiket legalábbis -ami gondolom nem a bemenő lesz-) azt áthidalja a tankig a szűrőt és mindent kihagyva és így neki megszűntek a bubik
Persze ilyen drasztikus megoldásban nem gondolkodunkFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Dooonfrigo
tag
Sziasztok!
2007-es BDK motorkódú ötös SDI Golffal van olyan problémám, hogy nehezen indul. Hibakódot kiolvasva a vezérműtengely állás szenzornál jelez hibát. A szenzort kicserélve nem múlt el a probléma, a hibakódot még mindig dobja. Multiméterrel kimértem a vezetékeket a szenzor és az ECU között, mindegyik jónak tűnt. Mi lehet vajon a hiba? Rossz lehet az új alkatrész vagy az ECU-val van valami gond? Előre is köszönöm!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Dooonfrigo #182725 üzenetére
Mi a pontos hiba?
-
-
bim
veterán
válasz atos19881101 #182726 üzenetére
Csak padlógázas gyorsításnál füstöl feketén. ECU teljesen hibakódmentes.
-
atos19881101
senior tag
-
Gyula84
veterán
Üdv szerintetek egy 200k km-t futott 3.0TDI-ben mekkora rizikó van? [link]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Tv
senior tag
Sziasztok,
Biztos volt már kérdés, de nem nagyon lelek rá egyértelmű választ mert bamba vagyok
Octavia II 1.9 PDTDI vásárlás előtt állok (2006-2007-2008 körüli). Kicsit keveslem a 105LE-t. Amennyiben jó állapotú a gép, érdemes-e chippelni (vagy optimalizálni, programozni, ki hogy mondja)?
Ismerős mondta, hogy kb. 140LE 320Nm-re szokták ezeket húzni gond nélkül, de inkább megkérdezem itt is. Ez a teljesítmény már bőven elég lenne nekem.
Szerintetek ez így járható dolog, vagy csak keresném magamnak a bajt?
Nyilván az autó megvásárlása után nem egyből akarnám tuningoltatni, de fontos vásárlási szempont lenne, hogy akkor lehet-e biztonságosan többet kihozni belőle vagy sem.Köszönöm előre is.
-
-
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Adott egy 2007-es VW Jetta. Napokban megy fóliáztatásra a kocsi. Ablakok lesznek le fóliázva.
Annyi, hogy a kettő hátsó ajtó ablakjai, meg a hátsó ablak/szélvédő.
Nos, igazából ez mind oké, viszont olyan kérdésem lenne, hogy van valami módszer arra, hogy a vezető oldali + az anyós oldali ajtón lévő ablak is legyen valahogy sötétebb? Tudomásom szerint jogszabály ezt tiltja, hogy fólia legyen rajta ( max, az UV álló fólia ) . Esetleg van valami olyan lehetőség, hogy gyárilag , műszakin elfogadott , tehát gyárilag sötétebb ablak menjen bele? Vagy azt engedjem el? Erről tud valaki érdemi infót adni?Gergő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Dooonfrigo #182729 üzenetére
A hibakód, az kell. ;)
-
-
válasz Gyula84 #182733 üzenetére
Ugyanannyi, mint a kintről hozott, de itthon vett 100-150ekm- t futottal, mert abban is igazából ennyi van
200ekm felett jönnek a hibák egr, dpf, lánc stb[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz zeus_2k14 #182738 üzenetére
"Tudomásom szerint jogszabály ezt tiltja, hogy fólia legyen rajta "
Ez nem igaz."Sötétítő fólia telepítés szabályosan
Hazánkban törvény szabályozza az autófóliák telepíthetőségét, méghozzá a 6/1990. (IV. 12.) KÖHÉM rendelet 97. §-a. Ez alapján az ENSZ EGB 43. számú előírásai az irányadók: "amennyiben a gépjármű mindkét oldalon visszapillantó tükörrel van felszerelve, a „B” oszlop mögötti üvegfelületei, valamint a szélvédő felső csíkja a napellenző merőleges vonaláig, tetszés szerinti fényáteresztésű, a Nemzeti Közlekedési Hatóság által engedélyezett fóliával ellátható."
A bizonyos "B" oszlop előtti ablakoknak tehát minimum 70% fényáteresztéssel* kell rendelkezniük. A mögötte lévő ablakokon nincs korlátozás, bármilyen sötétségű fólia megengedett."Vagyis, normális fóliásnak van olyan áteresztésű fóliája amivel ki tudja hozni ezt a számot, vagy még valamennyivel felette maradni. (Nyilván számozott, műbizonylatos fóliának kell lennie, ha műszakin vagy
éjszakaiellenőrzésnél rámérnek, tudnia kell a 70%-ot.)[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Gyula84
veterán
válasz bitpork #182737 üzenetére
tiedben mennyi km van?
(#182740) Mágus2
az nem is vészes az árhoz képest, gondolom ha kevesebb km-rel nézek akkor is érdemes a láncot cserélni?(#182742) kisza25
na igen az megvan itt hollandba jó lenne valamit nézni, de itt meg kevés a felhozatalNem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Saccco
nagyúr
Nekem 2005 BJB van, 300Nm-re lett állítva, illetve olyan 120-130LE. Fél gáz alatt spórol, fele felett ad a turbónak. Belement 66ekm. Minden gond nélkül.
Ismerősnek 2009 BXE, az be is lett mérve 330Nm.
Meg van egy alapból 110 lovas 1-es Octavia, az 200LE+ (lehet, hogy csak 188, fene tudja ), illetve vagy 400Nm+, de az minden fokozatban 1.500-tól folyamatosan tol 4.500-5.000-ig.
Szokta a féltengelyt is tördelni.Chip nélkül is jól autózható az alap 250Nm, de azért jobb azzal a felszabadított plusz erővel.
[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
-
Gyula84
veterán
válasz molnarpeter #182746 üzenetére
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazon Kindle
- Apple notebookok
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Bundle topik
- Microsoft Office és Office 365 topic
- OLED TV topic
- További aktív témák...