- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Csabadi #182101 üzenetére
Köszönöm! Ha tényleg jók akkor érdekelhet is.
Ezek 20"-osak és nem is akarnék nagyobbat. Már a 19re is jó volt a gumivásárlás
Nyári kibír még 2 évet nálam a téli meg 3-4 et. Keveset járokMost az az alap elgondolás, hogy hátra most teszek kerámia fékbetétet, aztán majd előre is ami alig porol. Akkor viszont kap egy full tükör polírt. (krómozás jobb lenne? Mert nem biztos.)
Ugy a hibákat is kijavítják egyúttal. Az a baj a szerelőm szerint Erre a kocsira már nem elég az Ate Kerámia.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Brumi
senior tag
válasz BigBlackDog #182086 üzenetére
Én is örültem a Polo találkozónak! Nagyon jól éreztem magamat, köszönöm, hogy eljöttetek!
Azért lehet a GTI-vel nyugisan is menni, bár tény, hogy legszívesebben minden lámpánál nyomnám neki a gázt
Kár, hogy nem mentem veletek a próbakörre, nem tudom mennyivel lehet lágyabb a 17-es kerék a 18-asnál, de sebaj, legközelebb ezt is összehasonlítjuk!http://www.flickr.com/photos/brumi/
-
Kiskokó
veterán
válasz molnarpeter #182106 üzenetére
+Csabadi , + bitpork
Á, tükör polírt nem lehet lakkozni. Én tuti nem vállalnám be. Volt már tükör polír felnim, kicsit macerább de az A4-en nem volt vészes, kis fékek voltak fent (2.0Pd) A6-on 2 szett kerámiát elhasználtam, nagyon ritkán csikorgott és csak egy pillanatra, ha már hidegebb van kint.
Én nagyon szerettem. Ha kerámia tárcsával van gondolom az a sikítós, annak tényleg kell Hő hogy üzemi legyen, de egy "mezei betét" magában nem vészes. (gondolom én ezt józan paraszt ésszel)
De A6ra is kellet meg erre is mert baszott nagy fék van rajta. Porol is mint az atom, így nagyon kéne a kerámia ha polír felnit akarok. Ha nem lenne padkás, nem akarnék hozzányúlni amúgy. :SEBC-nek is van kerámia betétje?
Most hátra berakjuk az ATE kerámiát, mert nem biztos benne a szerelő, hogy elég lesz bele így teszt. XD[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz Kiskokó #182109 üzenetére
Ja ilyen EBC féle izémizét gondoltál - akkor nyugodtan. Én azt hittem rendes kerámiát akarsz amit audi használ, meg a porke. És amikor kurva cikin rínak a városban amikor 50nél fékez velük az ember.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #182110 üzenetére
Hát nekem eddig Ate volt Kerámiában. Egy szett gyári tárcsával, egy pedig Ate tárcsával. Erről szerintem írtam régebben.
Nem volt velük baj, az Ate tárcsás picit jobban csikorgott mint a gyárival.(de tényleg +10-15fokig soha nem "csikkant") Fékpor meg szint nem volt, de az is világos.Amit te mondasz az meg rendes kerámia fékrendszer, tárcsával sok dugattyú... Cink nem cink, azok a kerámiák komoly dolgok, de ja nem utcára való. Vagyis felesleges. (árukról nem is beszélve.)
Bár honnan tudod hogy kerámia? De ez ilyen. Ha kell a fék és ki is használod, az városba araszolva csikorog, ha látom, hogy milyen autó azért konstatálni tudom azt, hogy valószínűleg nem azért csikorog mert valami sz.r van alatta (persze ez se kizárható hogy olcsó sz.rt vettek bele)[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Reggie0
félisten
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #182106 üzenetére
Nem, polírozott felnire nem szokás lakkot fújni.
-
simonjoe
senior tag
Jó reggelt Skacok!!
Szerintetek elképzelhető, h egy közel négy éves Exide Prémium akku minden előjel nélkül megadja magát?? Szombat délben egy hosszabb út után beálltam a garázsba, és ma reggel csutkára lemerült. Nem indult szerencsétlen autó. Van valakinek valami ötlete, h mit nézzek először, vagy, h kb. mennyi lehet a nyugalmi áramfelvétele a CC-nek? Lehet, h valami elektromos zűr lehet inkább?? Semmi utólagos xar nincs a kocsiba, pontosabban egy can-bus os vonóhorog elektronika. Ilyenkor sajnálom, h nincs egy rohadt terhelő villám, legalább az akkut ki tudnám zárni.THX!!!
Joe
-
-
BigBlackDog
veterán
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #182113 üzenetére
Hát hátra kerül, csak nem lesz már vele akkora különbség. Az a baj elől az előző tulaj cserélt gyári betéteket amikbe még elég sok van. Nem mondta, hogy probléma lehetne.
simonjoe :
Sajnos azt tudom mondani mint a többiek. Nem gyári akku 3-4 éveket bír ha jóféle. AZ Exide viszont már nagyon nem jóféle.
Én is azt vettem először az A6-ba 1 év után dobtam ki. Aztán Varta Silver Dynamicot vettem, ez bírt 4 évet. Pont tegnap rendeltem bele újat!| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
atee_13
őstag
Üdv!
Egyenlőre csak csak elméleti szinten elgondolkoztam egy olyan "projekten", hogy vw konszernes 1.6 benzin 102 LE motorcsere lehetőségen. Koncepciómban kintről lehetőleg jó áron szerezni egy motorhibás (turbós benzinesből jó az esély ) majd nem típus azonos motorcsere. Nagy vonalakban utánaérdeklődtem az eljárás folyamának.
Van esetleg valaki aki már túlesett hasonlón és van tapasztalata? Valóságban csak szópóroller lesz és a végére drágább lesz mint venni egy készet itthon? Esetleg kivitelezhető is lehet?[ Szerkesztve ]
-
tony70
tag
Sziasztok! Tudnátok nekem abban segíteni, hogy egy 2000 évjáratú Audi A3-as 1,6 (8L1) 74 kw-os autóban milyen olaj javasolt? Milyen minősítésnek kell megfelelni(vw501, 502,stb) ill. Ki milyen olajat használ?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz simonjoe #182115 üzenetére
Simán, nekünk a Passatban kb 2 évet bírt az Exide Prémium. Egyik pillanatról a másikra halt meg. Beindítottam (pöccre indult) haza jöttem melóból vele leparkoltam. Kiszállok látom kicsit ferdén állok, mondom beállok rendesen. De akkor már egyáltalán nem indult be a kocsi.
#nincsbennetarcsi
-
atee_13
őstag
válasz macilaci78 #182126 üzenetére
Nem kidobni, ha van lehetőség eleve motorhibásat venni nyomott áron. Nyilván tudom, hogy nem új autó szalonban és így megyek válogatok. Alapjában véve a konszerntől az Audi A3 8pa lenne a legoptimálisabb nekem a BSE motorkódos, de ha vételi opcióban ár/érték arányban más márka típus lett volna/lenne ahol jó áron lenne motorhibás az is szóba jöhet.
(#182128) molnarpeter
Elvileg az elsősorban kiszemelt A3 8pa -ből készült 2009 től 2010 ig 1.6 benzinnel. Ha minden igaz az Audi Hungáriától kell kérni igazolást, hogy az adott típusból volt olyan motoros változat amire a csere történne. A környezetvédelmi besorolás most új infó[ Szerkesztve ]
-
tony70
tag
válasz molnarpeter #182127 üzenetére
Köszi Szépen!
-
válasz atee_13 #182129 üzenetére
Neked lehet új de úgy szól a szabályozás h azonos motorkódú cserélhető minden bizbasz nélkül. Szerintem sem lesz őszinte a mosolyuk ha rosszabb környezetvédelmi osztályt szeretnél beletetetni. A helyi NKH-t hívd fel és el fogják mondani a teendőket szípen sorjában.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Ki mit hallott a 101 lovas golf 4 (axr) pdtdirol, mennyit futnak el ha viszonylag normalisan szervizeltek elottem?
-
Qru
MODERÁTOR
Skormi update: sikerült a hangszínt beállítani, csak a Sokol módot kellett kikapcsolni* (nem voltak mélyek eddig). Alapból a vezető felé volt tolva a hangzás, amiatt csinálta. Középre tolva olyan jól szól mint anno a B6-ban (vagy talán egy picit még jobban is).
Jah és sikerült megtalálni azt a menüpontot ahol ki lehet kapcsolni, hogy telefonálás közben beszéljen a navi. Természetesen nem a navigáció menüjében volt és nem is telefonos beállítások között, hanem a rádió(!!!44!!) beállítások menüjében. Hogy miért pont ott... Ehhez nem jár elég Csehül az agyam.
De ez már kiderült akkor is amikor felvilágosítottak, hogy úgy lehet a ventit kikapcsolni, hogy minimumra tekered vársz 2 sec-et és még lentebb tekered. Simán ha folyamatosan tovább tekered akkor marad minimumon.Beszéltem egy másik cég alkalmazottjával, ugyanilyen Superb-je van. Kérdeztem az övé is hülyéskedik-e. Azt mondta az övé az olajat csipegeti nem a vizet mint a miénk és menet közben random felold és visszazár a központi zár. Az is mókás. Nálam csak az autohold engedi el random a kocsit, már vagy 2x majdnem összetörtem emiatt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #182132 üzenetére
Facebook csoportokban látok bejegyzést műszerfal képpel és autó, motorkód megjelöléssel. 400-500-800 k km, bontatlan PDTDI motorokkal. Na, te mennyi km-rel vennél és mennyit áldoznál a viszonylag normálisan szervizelt érzetű autóért?
Apósom 16 éve a sajátját 4 évesen hozatta be, akkor volt alig 50k km az órában, mikor átvettük tőle 2 éve, akkor derítettük ki, hogy VCDS szerint 185k km-rel több van benne. Apósom precízen minden tankolást vezetett árral, kúttal, dátummal, óraállással, mellette a szervizeket is akkurátusan, amikor baja volt a kocsinak, vitte szerelőhöz. AJM Passat B5, kb 370k valós km-rel. Rendben van alapvetően, de vízpumpa menet közben adta meg magát, mikor 50k km és 6 év volt a vezérlésben, most generátort cseréltünk. A többi bajával gond nélkül hazahozott vidékről is akár. Hidrotőkét mondja lassan időszerűnek a szerelő, de a kocsi értékéhez képest aránytlanul sokba kerül. Viszont minden más tekintetben kiglancoltuk már, kopó-fogyó dolgok máson is vannak, használt esetében meg hiába a fiatalabb, ugyanúgy csöcsre lehet szaladni rossz szándékú eladó nélkül is. Használjuk, amíg megy.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Lacess
tag
válasz macilaci78 #182134 üzenetére
"Hidrotőkét mondja lassan időszerűnek a szerelő, de a kocsi értékéhez képest aránytlanul sokba kerül."
Nem tudom mennyire van messze a következő vezérléscsere, de azzal együtt szerintem érdemes lenne megcsináltatni. (mivel vezérlést amúgy is bontani kell hozzá) Én az öreglányban a legutóbbi vezérléscsere alkalmával (leginkább preventív jelleggel) cseréltettem a tőkéket is. INA garnitúra volt akkor ~15rongy, kell még vezérműtengely-szimering, meg paszta a szelepfedélhez. Talán 20rongy a többletköltség egy sima vezérléscseréhez képest, szerintem megéri, főleg ha még hosszan tervezel az autóval. A vezérműtengely drágább lesz picivel, ha megkopik.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Saccco
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #182132 üzenetére
Anno a Weltauto-nál emlegettek nekem egy Golf 4-et, amit rendszeresen szervizeltek, majd 1 millió kilométernél elolvadt benne az egyik dugattyú. 2013-ban, akkor akartam másik autót venni.
Nem emlékszem, hogy a 90 vagy 101 lovas volt-e.A legnagyobb költség a PD elem, illetve a kettős tömegű lendkerék, ha már van benne.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
macilaci78
nagyúr
válasz Lacess #182135 üzenetére
Olyan 15-20 km és 2 év van ebben a vezérlésben, szóval odébb van még. Akkor majd kiderült, mi lesz. Mivel nem én szerelem, így nem csak az anyag, hanem a munkadíj is plusz.
Lesz kb 25 éves a kocsi a következő vezérléscserekor, a fene sem tudja, mire lesz jó egy euro3-as dízel Budapesten akkor.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
simonjoe
senior tag
Köszönöm szépen az "együttérzést"!
Szóval az akku adta be a kulcsot, de úgy ahogy írtad Qru! Semmi előjele nem volt. Ez azért elég aggályos. Sokat vagyunk külföldön, ha ezt ott teszi, valszeg Mági féle javítást alkalmazok, felgyújtom!!
Feltöltöttem a régit, pontosabban a töltő jelezte, h OK. Majd indítás, semmi. Pontosabban kattogás, a műszerfalon villogott minden. Rámértem az akkura, 10, 33V!
Megvettem az újat, szintén Exide Premium, nem tudok jobbat, ha van ötletetek, szívesen veszem. Igaz kicsit elkapkodtam, 77Ah-s volt benne, most 72-eset vettem. Nem tudom miért ez ugrott be, de én már vissza nem viszem. Egy dolog viszont világossá vált, venni kell egy komoly akku tesztert, és egy év után folyamatosan vallatni.Joe
-
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Koszi a valaszokat. Egyebkent mar megvettem, egytomegusitve kevlar kuplungal jott ki 910bol a vetel. Rohadasmentes es g4 hez kepest felszerelt, tempomat, allofutes, klima, ulesfutes, pohartarto, nyilvan ezek alap extrak egy mai autoba, de egy 2003as golfba eleg jo felszereltseg. Oraban 340 van! Vcdsel hogyan tudom kiolvasni a valos km futast?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #182141 üzenetére
Applications/EDC 15-16 mileage/Read
Első dobbetéteket érdemes kikapni, aztán a sárvédőben lévő szivacsokat kidobni, aztán évente egész üreget kimosni, és kifújni valami waxoyl vagy hasonló cuccal kifújni (alapvetően akkor már a küszöbnek sem árt adni belőle). Alul a karosszéria dugókat is érdemes végignézni, nehogy hiányozzon valamelyik. Ha egyszer a csomagtérajtó kárpit valamiért lejön, szerintem azt is érdemes üregvédővel kezelni, illetve ha van pár pici rozsda, azt kipöttyözni minél előbb - az első sárvédők és csomiajtók bontottan is elég drágák
-
nagyúr
Sziasztok. Ismét helpet szeretnék kérni a korábbi Fabia 1 1.4mpi-vel kapcsolatban. Ez valami típusbetegség, hogy random lefullad az autó(általában a legjobb helyen: kereszteződés) és nincs se hibaüzenet, és már vagy az 5. szerelőnél jár(pillangószelep tisztítva), aki nem tudja az okát. Legutóbb azt az infót kaptuk, hogy tankoljunk bele nagyobb oktánszámú üzemanyagot, de sajnos nem oldotta meg. Valakinek ötlete? Köszönöm!
-
simonjoe
senior tag
válasz bitpork #182140 üzenetére
Ez elég gáz, még időt sem tudok behatárolni, h meddig használhatok egy akkut. Keresem a teszteteket, sok helyen magasztalják az Exide-ot, de sehol sem írnak arról, h kb. mikor várható a halálozásuk. Tudom, h sok dolog befolyásolja, de tól-ig jó lenne azért tudni. Ráadásul nincs is feltöltve az akku, a hazahozatal után 3 órával, a töltő még bőszen tolta bele, 50%-on sem volt akkor még. Éjszakára rajta hagyom.
Joe
-
Saccco
nagyúr
válasz Csaby25 #182145 üzenetére
[link] - Az 5*-ra mennék.
De, hogy a vezetőkar micsoda egy elnevezés.
Kormányösszekötő[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Saccco #182136 üzenetére
Van arról a konkrét autóról két cikk is, ALH motorkód, 90 lovas adagolós. Meggyőződésem, hogy egy porlasztó felújítással megúszható lett volna a dugattyú probléma mármint csak úgy nem fog elolvadni, szerintem csurgatott valamelyik befecskendező.
Totalcar 988 ezer km [link]
Autonavigator 1 millió és 20 ezer km [link][ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
Fékfolyadék
Működhet ez a dolog?
Tehát leszívni a tartályt felönteni frissel, várni akár egy hónapot(500-1000Km) megint leszívni és így frissebbre cserélni az egész rendszerben
Ja és hogy csövekben hogy cserélődik
Hogy a használt fékfolyadék könnyebb így egy idő után magától felvándorolNem én találtam ki gumis fórumba volt téma ( [link], [link])
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Linux kezdőknek
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...