Hirdetés
- Mobil flották
- Idén vége lehet a Pixel 'a' szériának?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
-
K Norbi
addikt
válasz Speeedfire #142001 üzenetére
Én meg kiszedtem mindenhonnan az Osramot!
Ge, Philips, Hella párti vagyok lettem.
Osram szórja a fényt mindenfele csak oda nem ahova kéne
Ge, Philips, Hella jobban terít, közelre több fény jut, egyenletesen terít, látsz jól, de ennyi, bezzeg az osram, az odarakja a kocsi elé a nagy fényes fénypacát, ami elvakít és oldalt semmit se látsz, meg előrébb és közelebb sem, de az erős fénypaca az megvan , a táblák meg vakítanak, elsőre jó buli, később már annyira nem, mert fárasztó
Osram valóban erősebb, sokkal több szórt fénye (ami gáz, mert jobban vakít) és közelre kevesebb fény jut, kocsi orra elé.Tesztelve
Osram Laser +130%
Osram Silverstar +60%
GE Megalight Ultra +120%
Hella Performance +50%
Philips VisionPlus +60%
Valamint mindegyikből márkából a Standard is.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #142001 üzenetére
Most megnéztem, mind a kettőre egyforma élettartamot ír (H4/H7) a lumenet.hu. Pedig úgy emlékeztem, hogy a laser tovább bírja.
#nincsbennetarcsi
-
choco01
addikt
Na olajcsere+ szűrő + üzemanyagszűrő cserét megcsináltam.
Az olajból a kovácsautó 2.9 litert az internet volt ahol 2,5 2,4 2,7 litert írtak így nem tudom mennyit kellene, így öntöttem 2,8-at, így pont tele van a csík tetejéig, remélem nem baj..
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz K Norbi #142004 üzenetére
Nekem GE Megalight Ultra +120% volt benne előtte, de szerintem az Osram NBU jobb minden tekintetben. De lehet, hogy csak placebó.
Qru: Érdekesen hangzik.NBL:
Lifespan
Lifespan B3 80 / 300 h 1)
Lifespan Tc 160 / 500 h 1)
1) Filament 1 / Filament 2Nem vágom, hogy mi ez a Filament 1/2
NBU:
Lifespan
Lifespan B3 150 h
Lifespan Tc 300 hFotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Qru
MODERÁTOR
-
Speeedfire
nagyúr
Ezek szerint akkor a 2 szálas laser minden tekintetben jobb. Viszont az 1 szálasnál meg az unlimited a jobb.
Gondolom autónként változik, hogy mennyi szál van benne.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #142013 üzenetére
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #142018 üzenetére
Pedig az Osram itthoni hivatalos honlapjáról van linkelve látod.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #142021 üzenetére
Forgalmazó igen de honnan a hökömből veszik az adatokat?
mod:
K Norbi: Sajnos K. Európába csak a selejt jut.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
akooos
veterán
Szeretnék venni egy OBD2 csatis kábelt. Mivel járok jobban? Occó BT-s egység droidos telefonhoz + torque app, vagy egy rendes USB-s cucc laptoppal? Gondolom ahhoz a VCDS a legjobb program.
-
válasz bendeguz76 #142039 üzenetére
Még egészebben pontosan 8,5
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
SztiviVander
őstag
ha az 1-2e ft-ost hívjuk olcsónak akkor igazad van. de egy ilyen 4e ft-os se a drága kategória és ezzel már hozzá lehet férni, hibákat is pont ugyanúgy kiolvassa az összes modulból mint a vcds. persze nem torque-al hanem "dtc fault memory erase for vag" app-al. a "carista"-val (meg van még jópár hasonló app) pedig egész sok dolgot lehet vele állítgatni a komfort modulban egy gombnyomással.
[ Szerkesztve ]
-
válasz SztiviVander #142044 üzenetére
Lehet veszek egyet csak hogy bele tudjam verni a csúfot
A helyzet ugyanis az, hogy a hibakód törlés nem old meg semmit. Arról ne is beszéljünk, hogy ezek a "customization"-ok elég érdekesek lehetnek ha pl a software nem jól ismeri fel a vezérlőt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SztiviVander #142044 üzenetére
ECU-hoz hozzáférsz de ami a komfortelektronikához is az már 33k áron megy és arra se vennék mérget, hogy maradéktalanul teszi ezt... [link]
#nincsbennetarcsi
-
SztiviVander
őstag
válasz bitpork #142045 üzenetére
de a vcds-el való hibatörlés is ugyanúgy nem old meg semmit. viszont nem is az volt a kérdés hogy megoldja-e hanem hogy meg lehet-e vele nézni hogy mi a hiba. 2 éve van, nem okozott semmi érdekes dolgot. mellesleg a tört vdcs + kínai klón kábel sem az atombiztosnságos kategória
-
válasz SztiviVander #142048 üzenetére
A hibát megnézni is kevés. Hogyan csinálsz vele befecskendezés log-ot?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Zizmand
aktív tag
A turbó tengelyének kell valamennyit mozognia? Azt tudom, hogy nem lóghat, de par tized mm-t sem?