- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android szakmai topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BK87
senior tag
Sziasztok. Érdeklődni szeretnék, hogy egy 2009-es 1.8 TSI motorba milyen olaj az ajánlott? Előre is köszönöm a segítséget.
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #182896 üzenetére
A Cupra része nagyon tetszett. . Sárkányos, jobb egy GTI-nél.
A Seatban felfedezhető cuore sportivo vonal - lásd: csomagtér-zár, tanksapka-fedél nem működése - kevésbé.
A felni is dög, az alcantara üléshuzat nagyon kellemes.
-
Szabi®
addikt
válasz MunezXBK #182907 üzenetére
Az összefoglalót kellene rendesen megfogalmazni! Hogy pontosan ez a topik mit is takar ?
12 embert,akik szeretik a sört,meg a saslikot ? Vagy egy nyilvános csoportot,ahol a CÍMBEN leírt autó típusokkal kapcsolatban lehet kérdezni ? Mert releváns válasz nemsok van.
Sajnos engem is egy moderátor küldött át ide........ -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Szabi® #182891 üzenetére
1. Milyen audi?
2. Milyen motorral? Tfsi van sok féle...
3. Hibajód olvasás volt?
4. Volt már szervizben ezzel a hibával?Ezek nagyon komplex motorok, nem úgy van, hogy karburátor vagy gyertya, mint a trabantnál. ;)
Automatikusan ignorálva van a kérdés, ha hiányos, mert elegünk van abból, hogy nem tudnak kérdezni, de ez is benne van az összefoglalóban.
[ Szerkesztve ]
-
Szabi®
addikt
válasz Mágus2 #182915 üzenetére
Audi A4 Quattro B7 2.0 T fsi 200le/147Kw ,Bwe motorkód,2007.
A probléma az ,hogy 5-6000 fordulatnál elveszi a gyújtást,mintha letiltana,eddig ilyen nem volt,kényelmesen hétezerig 1-esbe lehetett sportosabban elindulni.
1-esbe 5000nél,2-esbe 6000-nél elkezd dadogni,de végig húz.Direkt megnéztem ,hogy a végsebbességben korlátol e,de simán enged 240-ig menni.Én maximum 160-al szoktam menni,ahol lehet.Saját check-jét lefutattam,semmi problémát nem írt ki.
Turbó repedésre,geolapát szorulásra,esetleg vezérmű szíj/lánc nyúlásra gondolok.
De nagyon noob vagyok az autókhoz,gyorsasági és enduro motorokat bütyköltem 20 évig (de ez ugye ezekhez az autókhoz kevés) .
Ezért gondoltam arra ,hogy valahol megkérdezem,hátha van van valami alap dolog,amit ellenőrizhetnék,mielőtt nagyszervízbe viszem.Nem volt még hibakód olvasáson,2 napja csinálja. Előtte semmi probléma nem volt.
És elnézést a stilusért senkit nem akartam megbántani. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Szabi® #182916 üzenetére
Ha nem lesz hibakód, két dolgot kell megnézni. Üzemanyag nyomás, és turbó nyomás. Mindkét adatot menet közben kell élő adatból olvasni, menet közben padlógázon a 1500-7000 fordulat között. Abból ki fog derülni, mi a gond. Trafók és gyujtás kimaradás is tud ilyet produkálni, de arra lesz hibakód. Első körben kell egy hibakód olvasás.
Az én tippem, hogy a magas nyomású benzinpumpa ledarálta a görgőjét és a mozgató hengert, ami a vezérműtengelyhez idomul. Gyakori probléma.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz Attix82 #182905 üzenetére
Kipróbálom, viszont visszatekintve a múltba mikor acélfelnik voltak fönt akkor nem jött elő. Bár simán lehet hogy az acélkeréknél a furatok jobban beközpontozták a felnit.Idegel nagyon a dolog. Már arra is gondoltam, hogy a kormányösszekötő gömbfej gumiágyba van öntve és az lenne már ki... Nem tudom sajnos
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Szabi® #182919 üzenetére
Ha nem muszáj, ne forgasd nagyon.
Ezeknél ez hibás tervezés, az újabb tsi motoroknál már nem egy lapos felületen csúszik a vezérműtengely bütyke, hanem van egy tehermentesítő görgő beépítve.
A vezérműtengelyen van nalad egy extra bütyök a végén, ami a magas nyomasú üzemanyag szivattyút mozgatja. Ez szokott szétkopni kb.200k km alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Szabi® #182922 üzenetére
A motor tetején van, hosszmotornál hatul, felül. Rossz hozzáférni, de nem nagy bontás. Biztos nem kell kivenni a motort az ellenőrzéshez, vagy cseréhez. A szivattyút 3 csavar fogja, megy rá 2 cső meg egy kabel. Kb 15perc, kisebb szitokszók elmormolása mellett kivehető.
Ott van a magasnyomású üzemanyag pumpa:
[ Szerkesztve ]
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz grizlisandor #182926 üzenetére
Az nem csak GTI sajátosság?
-
Szabi®
addikt
válasz grizlisandor #182926 üzenetére
Sajnos az ,végülis ha jól értelmeztem ezt rágja le,a főtengő.
Az újabbaknál meg már gömbölydedebb/henger,hogy a súrlódás csökkenjen.
A legkritikusabb pont,amikor már átszakad Sajnos az enyémbe annyira nem volt cserélve,hogy a biztonsági fejes imbusz meg sem mozdul,úgy bevan rohadva,ugyhogy a magasnyomású eltávolítása is egy kihívás lesz .(#182927) MunezXBK Első generációs Tfsi betegség.Nem is gondoltam hogy ez okozhatja a problémámat,de logikus.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz MunezXBK #182927 üzenetére
Elvileg az összes EA113 motorcsaládban van. forrás: Barcsik László (youtubealert)
(#182928) Szabi89:
Az első képen már a második genben javított magasnyomású van.
De ha jól emlékszem(?) ilyen van a dízelekben és ez is elromlik.[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Fékezéskor kopogó hang jön hátulról.
Most voltak cserélve a féktárcsák + betétek hátul.Mitől lehet, valakinek tipp?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #182935 üzenetére
Levettem mindkét hátsó kereket - úgy rá voltak tepve pneumatikussal, a kerékkulcsra egy hosszú csövet kellett rakni.
Megnéztem laikusként amit meglehet, nem láttam semmit lógni/lazának (féktárcsa, nyereg, kérek)
Bónuszként észrevettem, hogy egyik gumiban egy szeg, másikban egy facsavar van. Szóval, holnap mehetek gumishoz is. Legalább eddig nem engedtek...
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
vicces
addikt
válasz gzbotii #182934 üzenetére
Nekem egyszer a szerelő rajta hagyta a légtelenitön a csillag-villást és az csörgött a hátsó féken. Hátul az ibizán dobfékvan és úgy állt a csucc, hogy nem esett le. Asszem átcsúszott a csavaron és mint egy kampón lógott. Aztán pár nap múlva visszavittem nekik a kulcsot
[ Szerkesztve ]
:)
-
gzbotii
veterán
válasz vicces #182938 üzenetére
Hát itt is volt ajándék, csak épp a két gumiban . Én nem láttam semmi gyanúsat lógni, innen passz.
Mindegy, holnap egy kolléga elvisz majd, nem kockáztatom meg a Golffal az utat.Mágus2: az lesz
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
daniel2121
senior tag
Sziasztok adott egx 160le tsi motor. Mind a három hűtőt cserélni kellett sérülés miatt. Kell a rendszert légteleníteni és ha igen akkor hogyan. Az van hogy nincs fűtés,hiába van maxra tekerve nem nyom meleget. A vízhőfok nagyon hamar 90-en van, a ventillátorok mennek.
-
rob210
nagyúr
válasz daniel2121 #182940 üzenetére
Mikori?
Mert 2017 től azt hiszem már csak vákumosan lehet hűtőközeget cserélni.De majd mágus megmondja pontosan.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #182914 üzenetére
Meg az S5-öt szarrá veri (tudom tudom nem csak ez a fontos)
Én még mindig elfogadnék egy M3 Performance-t vagy legjobban egy új S-t de nem ennyi pénzért.
Meg ahogy öregednek az autók egyre jobban jönnek ki a "kis hibák", hiába nincs motor megváltó, van helyette más. Sokszor nem nagy dolog még összegben sem vészes, de azért idegesítő. meg mi lesz ha nem gariban csinálják meg azt a sok szart ami van...
(Fl S model ledes első lámpa gyári hibás, M3 üvegtető reped magától..., kasztnimerevség probléma, összeszerelési bajok...) jó jó ez a Tesla , még mindig szeretem meg jó autónak tartom, de azért egyre jobban csökken az érzés, főleg annyi pénzért.)
Sorry Off vége.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
papg79
tag
Sziasztok,
Olyan problémám van az autóval, hogy mikor a kéziféket behúzom, a jobb hátsó keréknél, elkezdi csepegtetni a fékolajat. Korábban azt a tanácsot katam, hogy féknyereg felújító készlettel orvosolható a probléma. Tudnátok ajánlani, hogy milyet vegyek. Az autó egy 2003-as Sharan 1.9 PDTDI, ASZ motorkódos. Köszönöm szépen előre is a segítséget! -
-
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #182946 üzenetére
Hat nem tudom, szerintem a belvarosba pont jo lenne. Nem lehet, hogy csak az elso peldany gyengesegeit fogta ki? Ha nem gyujteni akarnek, akkor sose vennek elso peldanyt. Foleg amiota lattam par tesztpeldanyt is S8-bol
(#182947) Kiskokó:
Valoban nem olcso, de kb. az egyetlen hasznalhato elektromos auto, aminel azt sem erzed, hogy egy mobiltelefonba ultel be. -
rob210
nagyúr
válasz daniel2121 #182943 üzenetére
akkor az csak nincs rendesen légtelenítve az a jobbik verzió.
Renault power
-
Neoteric
addikt
válasz Kiskokó #182947 üzenetére
Felőlem lehet hiperszuper a Tesla M3 Performance, de annyiért akkor is inkább S5 kéne, hiába lomhább. Ha annyi pénzt kiadok egy autóért, akkor ne zörögjön-csörögjön, ne legyen hajtogatható a b oszlop, és ne nyomja el a menetzaj a hangomat ha út közben beszélgetni akarok. Ha már lúd, legyen kövér +1 a Taycanra. Illetve majd inkább az Etron GT-re.
PSN: ne0teric_sAN
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LG LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Napelem
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Hobby elektronika
- Androidos tablet topic
- Háztartási gépek
- További aktív témák...