- Huawei Watch Ultimate - dizájnultimátum
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Mobil flották
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- One mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch
- Google Pixel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
malacka87
őstag
válasz
Sunrider987 #1129 üzenetére
Nem tudom eddig 40 exat költöttem a buildre és megy a t15 simán
-
malacka87
őstag
válasz
Sunrider987 #1069 üzenetére
ByMattjestic MultiGaming Tőle néztem a dolgokat eddig minden működik!
#1071boogie84 sajnos már nincs meg az előző! -
gulupeti
senior tag
válasz
Sunrider987 #1112 üzenetére
"mert van egy sved csaj aki tancszonyegen a labaval nyomkodva a dolgokat megcsinalta az Elden Ring bossokat"
És ez nem vicc? -
ProEvoFan
nagyúr
válasz
Sunrider987 #1112 üzenetére
Nehéz a játék. Remélem nem marad igy. Nem sírok, de az durva, hogy 66 óra alatt csak act2 ucsó bossnál tartok a lvl61es sorcimmal. Ez most az elején elmegy, mert minden új, meg mindenki boldog a nehézség miatt, de ezt 3 havonta megismételni nem leaz leányálom...és még hol vagyok a tisztességes endgametől, esetleg masik karit is indítanék...stb. Nincs az normális elet, ami ezt elbírná...
Kivéve ha ebből élsz.
-
Har_melin
addikt
válasz
Sunrider987 #1112 üzenetére
"Ami a dps-t illeti az most mindenfele vedelmet uberel"
Ez PoE1 örökség. Az összes nehéz, többfázisú bossfight legbiztosabb megoldása az volt, ha nem hagytál nekik időt kibontakozni. -
gyugyo79
addikt
válasz
Sunrider987 #1105 üzenetére
Szerintem. De ez nem biztos csak én azt tapasztaltam ...
A Sanctum -nál is számít a gear én első 2db 3-as próbát mínuszos resekkel mentem. 1-re eljutottam az utolsó Bossig ott haltam meg a méregtől meg mert nem ismertem a mechanikát. A 2. próbán a 2 Boss párból a tüzes halála után a kaptam egy frost sebzést ami 3k + honort égetett le és ölt meg úgy, hogy HP -m még lett volna magát a sebzést az E. shield+ HP -m bírta volna. De nyögvenyelős volt az egész a honorom félelmetes ment le 1-1 aoe amikor megcsípett
3. próbára maxoltam mindent rest + a végére vittem p. sharmot és mint a kés a vajon mentem végig a honoromból alig karcoltak le, pedig amikor csináltam még az addok fent/ lent akadtak minden szint változtatásnál (Ez nem tudom most, hogy van de az Ultimatum liftezést javították már) amíg nem futottam be eléggé így jó pár helyen kb. fixen kaptam egy kis sebzést.
+ Ugye a DPS = gyorsabban hal minden kevesebb lehetőség sebeződni -
gyugyo79
addikt
válasz
Sunrider987 #1105 üzenetére
A vége a U10-esen ugyan az mint a D4 -esnek tehát hogy kapsz pontot ...
Olvasd el és utána mond őszintén, hogy egyértelmű, hogy még kell min 2 kör és 2 jó kulcs rész ahhoz, hogy az ajtón bemenj arról meg pláne nem ír, hogy az ajtó mögött megesznek majd ......
-
gyugyo79
addikt
válasz
Sunrider987 #1087 üzenetére
A Ultimatum 10 kb a Sanctum 3 nehézsége + random faktora. Én pofára is estem mert nem olvastam el mi van a kulcson és U10 után kerestem a pontokat de csak 1/3-ad kulcsot kaptam egy új ajtóhoz ...
Pedig ha megkapom a 2-t akkor 8 pont után abba is hagytam volna és nem mentem volna a 4 szintre. Így viszont tuti bukó a 3 kulcsrész ha nem sikerül az ajtó mögötti valami és az megint nehéz és tuti random ... -
Win-T
őstag
válasz
Sunrider987 #1087 üzenetére
Na várjál már... akkor mégcsak nem is három floor kell hanem négy?
Megyek felborítok egy asztalt valahol... -
tibee77
őstag
válasz
Sunrider987 #1043 üzenetére
Pontosan erröl van szo, muszaj macolni a watchstone droppos dolgokat ha azt akarod ,hogy essen valami.azt pl. nem tudom a breach es egyeb liga mechanikas dolgokat hogy lehet mert olyan plussz pontot ado könyvem meg nem esett.gondolom azt is csak tolni kell ezerrel.en is azt csinalom, hogy +1 szintet adok a területeknek ugy hogy olyan tabletet teszek a tower-ba es probalok bossosakat tolni, mert a azoknak jobb a lootja.
-
gyugyo79
addikt
válasz
Sunrider987 #1041 üzenetére
Nem tudom ez mennyire spoiler szóval aki nem néz előre semmit az hagyja ki.
Esnek könyvek (nekem csak T15 -ön esett de lehet nem csak azon) amikkel lehet az Atlas -on a szélső részeken lévő dolgokat kirakni. Nekem Boss -dobta eddig csak azt amivel a Boss -oshoz tudtam pakolni. Így 2 pontot kaptam / könyv és az egy 1 nehezítés és utána 1 jutalom választható. Szóval valószínűleg további szívásért lehet javítani a looton, esélyen stb.
-
gyugyo79
addikt
válasz
Sunrider987 #1027 üzenetére
"Latam hogy t15on azert esik szepen" -> Nekem a tapasztalatom más
Mentem olyan pályán ahol konkrétan nem esett semmi, se sárga se orb se map.
Ugye a frissítéssel "vissza" kaptam 20 all rest így letudtam vissza cserélni sok mindent. Meg nagyon jelentősen vissza is vették a sebzést. 1x nem haltam azóta. De olyan mintha a loot is rosszabb lenne de ez ugye lehet szerencse is.
Meg egy nyaklánc kivételével igazi nagy up már amúgy sem eshet amire szükségem lenne.
A speckó tornyokból még egyet sem találtam meg így oda nem tudom kell e majd még +.
De amit nem láttam arról videót sem nézek -
Haart
addikt
válasz
Sunrider987 #1037 üzenetére
Nincs speciális esetem mert ugyanaz van mint amit írnak, loading közben megfagy a gépem, teljesen úgy hogy resetelnem kell.
7600, 4070ti super, 32g ram...
Vulcan-on vagyok én is de tökmindegy próbáltam dx12-n is, cserébe ott kevesebb az fps, de ugyanugy fagy.
Wint ezért biztos nem fogok ujratelepiteni vagy rollbackolni az kizárt, minden más hibátlanul megy.
Olvastam én is a defender szitut, az szintén OFF nekem mert kivan lőve a teljes defenderem -
Haart
addikt
válasz
Sunrider987 #1033 üzenetére
Igen én is ezt csinálgattam de ez nagyon gáz hogy minden inditásnál meg kell csinálni, az a durva hogy mikor elkezdtem gamelni 1-1 fagyás volt max, most hogy jóval többet szátszottam gyakorlatilag óránként fagyott.
A másik amitől nem véd meg a task manager-es sem az hogy eleve a töltőképernyőig bejutás is fogaskerekes és ott is megfagyhat.
Szóval van hogy el se tudok jutni a taskmgr-ig. -
Har_melin
addikt
válasz
Sunrider987 #1032 üzenetére
ezek mechanikák, nem tényleges endgame kihívások. Persze, az ember az atlasz kinyitásával gyakoribbá, sőt jövedelmezőbbé is teheti ezeket. Mivel nem teljesen egy kaptafára mennek, ízléshez is igazítható, kinek melyik extra tartalom fekszik jobban. De amennyire én látom a pinnacle bossok sokszor még a sokat játszó streamereknek sem kerülnek elő, az atlaszon meg ugyanaz az extra tartalom lesz domináns a századik map után is, amit beállítottál.
Engem annyira nem zavar, pontosabban tisztában vagyok a saját monotónia tűrési korlátaimmal és nem feszegetem azokat. Ha nincs kedvem jétszani pár napig, akkor nem játszom. Ha idegesít, vagy untat a grind, akkor nem játszom. Ha kedvet kapok hozzá és újra nekiülök, de X óra után elegem lesz, akkor kilépek. Hála az égnek, ez nem versenysport vagy normadíjas meló, hogy lemaradjak valamiről. -
Anti-Hero
aktív tag
válasz
Sunrider987 #1027 üzenetére
Ezt a részét értem. Jobb loot. Meg fejlődsz is.
Csak olyan monoton egy idő után nekem.Bár lehet picit pihentetni kellene a játékot..aztán később elővenni.
-
boogie84
veterán
válasz
Sunrider987 #969 üzenetére
Ez egyik kesztyű elvette a minimum követelményt a másik item "alól". Így a kesztyűcserével 2 item változás lépett érvénybe.
-
Har_melin
addikt
válasz
Sunrider987 #956 üzenetére
ez stimmel, de a wandon legfeljebb az alap spellt használja az ember egyelőre, de az nem base stat, hanem implicit.
-
Har_melin
addikt
válasz
Sunrider987 #932 üzenetére
A nerfre pohx azt reagálta, hogy amíg a freeze ideje alatt amúgy is le tudja verni a bossokat (a trash halt amúgy is), addig érdektelen a chain freeze nehezítése. nagyon a végén majd persze lehet, hogy érződni fog, de amit láttam belőle, annak alapján akkor legfeljebb majd az eredeti mechanika szándék szerint kell majd játszani vele.
-
Har_melin
addikt
válasz
Sunrider987 #930 üzenetére
A monkkal mi volt a gond? Most néztem Pohx twitchét, megy vele mint az állat, kb. a régi szép PoE1 Cyclone buildet idézte. Pont akkor került át mapozásra, Doriyani A3 Cruelen úgy ment le, hogy szinte nyikkanni sem tudott. (Szó szerint harangoztak neki...)
-
Anti-Hero
aktív tag
válasz
Sunrider987 #928 üzenetére
Pont jókor. Lvl 60. + Cruel Act3-ba jutottam. Remélem holnap már megnézhetem az endgamet.
Tudom lassan haladok a topikhoz képest
-
Anti-Hero
aktív tag
válasz
Sunrider987 #926 üzenetére
-
Win-T
őstag
válasz
Sunrider987 #922 üzenetére
Esett egy 10 exes essence, lehet lesz valami combosabb fegyverem mostmár.
(Bocs, nem válasz akart lenni.) -
Har_melin
addikt
válasz
Sunrider987 #915 üzenetére
kösz, ezt jó tudni. Illetve nem jó, a fene egye meg, akkor addig spórolnom kell velük. Nagyrészt flaskákra megy el, abból muszáj a szinthez igazítani, hogy mi van bent, mert különben túrót sem érnek.
-
Har_melin
addikt
válasz
Sunrider987 #905 üzenetére
francba, akkor most már muszáj lesz valahogy legyaknom ezt a nyomoroncot A2 végén. Megpróbálok erre az egyre visszaállni coldra, hátha azt kevésbé szereti.
-
Remiel
őstag
válasz
Sunrider987 #902 üzenetére
Teljesen megnyugodtam ettől, hálás vagyok, hogy ilyen végtelenül kedves vagy.
-
Remiel
őstag
válasz
Sunrider987 #877 üzenetére
Bocs de a vérpistike után nem olvastam el... a stílus maga az ember, remélem ez azért még eljut az agyadig, mint ahogy az is, hogy senki nem mondta, hogy kopj le, hiszen neked vannak problémáid egy olyan játékkal, ami nem - ahogy te fogalmazol - megtalálós, hanem annál 100x összetettebb. Ha szerinted az előd is "megtalálós" volt hát tiszteletem, de ebből is látszik kb mennyire ismerted azt is.
De én részemről befejeztem, felőlem mindenki azt tart erről amit akar, mert pont teszek rá (másképp írnám legszívesebben, de ugye ahogy írtam a stílus maga az ember).
-
gulupeti
senior tag
válasz
Sunrider987 #898 üzenetére
Olyanom még nincs, de köszi az infot.
-
0karmacoma0
senior tag
válasz
Sunrider987 #877 üzenetére
Én is szinte teljes SSF megyek. Eddig csak Transmute-ért trade-eltem. Még az amulett anointért is a deliriumot farmolom, pedig 1 exért válthatnám Alvanal ami kell. Én élvezem igazából, de megértem a problémáid. Az 1 SSF módja sem arról szólt, hogy minden esett ami kell egy jó buildhez, viszont nagyon segítette a haladást, ha nagy tudásod volt a játékról. Eleve volt egy csomó vendor recept, ami nagyon sokat segített, illetve rengeteg alrendszer, aminek az ismeretével meg tudtad szerezni a fontos itemeket(ha nem valami mirror tier rare vagy chase unique képezte a builded alapját).
Én szerettem nyomorgatni magam, és futottam Delvet minimum a 6 link receptig, farmoltam a több száz Frigid+Dense fossilt, a cold dot ES kesztyű lecraftolásához, speceltem Betrayalt a trigger wand affixéhez, illetve lefutottam 20* azt a rohadék tier 4 mapot, amihez soha nem akart kiesni a kapcsolódó tier 5. Az ott használt és innen hiányzó eszközöket kell szép lassan újakra cseréni az érkező contentek segítségével, de ez egy-két év legalább, és POE 1 ből kiindulva itt is eszement plusz meló lesz összerakni egy átlagos buildet a trade verzióhoz képest.
Múlt héten 1 napig futottam fehér w1 mapokat, hogy rendbe rakjam a resisteket, meg kiessen egy redvás dunes runa végre. Én elvagyok ezzel, de ha az eszemre hallgatok, az EA jelenlegi állapotában sokkal jobb ötlet kitalálni egy buildet, összetradelni gyorsan ami kell hozzá, aztán ha kipróbálta az ember az összes ötletét, menni a másikra. A karácsonyi szünetben szerintem ezt is fogom csinálni. -
Har_melin
addikt
válasz
Sunrider987 #877 üzenetére
"a torzskozonseg egyre nagyobb szamban kopi ki"
A játéknak a steamcharts szerint folyamatosan 4-500K napi csúcsértékei vannak az indulás óta. Csökken a napi top? Igen, amióta a PoE1 kijött MINDIG csökkent, ez a normális. Mennyi volt eddig a PoE1 során az abszolút maximum? 228 ezer. Ligainduláskor, egy napig. Ez a FELE(!) a mostani napi játékosszámnak. Egyelőre nem látom, hogy a GGG szeppukura készülne a játékosszám miatt. (BTW: a PoE 1-ben az átlagos játékosszám a liga indulása utáni egy hónapban, az induló csúcsot is beleszámítva 100k alatt maradt a steamchartson. Ha a következő három hétben a mostani játékosok háromnegyedét elveszítik, akkor is csak a jellemző átlagra csökken.)
"developer kornyezetnek tokeletes, jatekos kozonsegnek viszont nagyon nem"
A gond az, hogy most ez kifejezetten developer környezetnek van szánva. Ez a cél. A játékosok önkéntes tengerimalacok, senki nem kényszeríti rá őket (engem, téged), hogy játsszunk vele, ha szívatásnak érezzük. Igen, a ruthless rendszer sok finomhangolást igényel majd, hogy megtalálják az ő céljaik/elképzeléseik és a játékosok tűrőképessége közti egyensúlyt, de egyelőre a számok azt mutatják, hogy a neten látszó siralomvölggyel ellentétben a játékosok azért nem hagyták ott a játékot.
"10 ev utan se tanultak meg hogy a jatekosok mindig kreativabbak mint a fejlesztok?"
Szerintem megtanulták, ezért vannak a menet közbeni nerfek és buffok. Mivel az elsődleges cél az összes eddigi skill és class tesztelése, ezért tutifixre lehet fogadni, hogy a kiugróan jól teljesítőket valamennyire nerfelni, a nagyon alulteljesítőket pedig buffolni fogják. Csak mivel a kiugróan jónál látszik, hogy mitől az (ezért könnyű nerfelni), az alulteljesítőnél általában nem lehet egyetlen okot megnevezni, főleg a classoknál. Ezért jut három nerfre egy buff. Az olyan "nemszeretem classoknál, mint pl. a Chronomancer láthatóan magát a koncepciót is alaposan át kell dolgozni ahhoz, hogy legalább átlagosan eredményesnek érezzék a játékban, akár második-harmadik karakterként.
Soha nem játszottam ruthlessel, számomra sem felhőtlen élmény most a játék, de eddig annak dacára is vonz, hogy elszoktam attól, hogy X+1-szer haljak meg egy act bosstól.Az én számomra a legkevésbé szimpatikus rész jelenleg a leveling korlátozása. gyakorlatilag amíg át nem lépsz egy magasabb szintre, addig csak az xp-t tudod növelni, pár passzívat felszedni, de nem fejlődnek a skilljeid, mert nem esik magasabb szintű uncut gem. Ha pedig a passzívokból akarod növelni akár a sebzést, akár a védelmet, akkor belefutsz az overleveling xp büntibe, még lassabbá téve a fejlődést.
-
Edge
veterán
válasz
Sunrider987 #882 üzenetére
Mindjárt jó lett a játék mi?
-
Mrdevil
addikt
válasz
Sunrider987 #882 üzenetére
Ebből csak az exalted ér valamit.
-
Sunrider987
tag
válasz
Sunrider987 #877 üzenetére
Basszus offtopicba akartam, lemaradt es nem tudom szerkeszteni, sajnalom.
-
Har_melin
addikt
válasz
Sunrider987 #850 üzenetére
baba, pont mire átnyergeltem az electrocute-ra cc céljából most fogják nerfelni, hogy lassabban épüljön fel. Azzal nem leszek kisegítve, ha a gem dmg csökkentését megszüntetik, nekem a kesztyűről jön.
-
Har_melin
addikt
válasz
Sunrider987 #847 üzenetére
A kép szövegezése szerint (ha ez az aktuális állapot) jobb a helyzet, mint gondoltam. Így ha jól értem, akkor:
- van egy WS pont kereted.
- ha egy szabad (akár új akár respecelt) pontra azt mondod, hogy a fán ez az egyik WS-hez tartozzon, akkor lesz a másik WS-ben is egy kirakható pontod.
Vagyis mindkét változat megkapja a teljes elérhető passzív pontot, nem kell osztozniuk rajta. (A single skill point to instead be allocated to two different passive skills.) -
Har_melin
addikt
válasz
Sunrider987 #842 üzenetére
Lehet (igazából valószínű), hogy nem kell összefüggő ágnak lennie a 18 pontnak, lehet kettő itt, négy ott, egy teljes cluster amott. De az biztos, hogy 18 pontnál többet nem oszthatsz ki WS-hez kötve, az meg igencsak kevés egy teljesen eltérő passzív fához.
-
Har_melin
addikt
válasz
Sunrider987 #832 üzenetére
Azt hiszem, kicsit félreérted a lehetőségeket. (De előre bocsátom, hogy nem csináltam még, tehát lehet, hogy tévedek.)
Tudtommal a két WS-re tehető 18-18 pont nem plusz - ezeket ugyanúgy kirakhatod teljesen normál módon a fán. Annyi a truváj, hogy kétszer 18 pontot a megszerezhető összesből hozzárendelhetsz két különböző fegyverhez, az I. és a II. slotban lévőhöz.
Vagyis nem tudsz két teljesen eltérő passzív fát csinálni, hanem az alap passzív fádon lehet egy ág, amit csak az I. slot használ és egy másik, amit csak a II. Ez valóban jelentős lehet a skillekhez rendelt slotok automatizmusával, de egyben azt is jelenti, hogy mindkét fegyvernél lemondasz 18 passzív pontról - hiszen azokat csak a másik használhatja majd.
Az a lighting conduit build, amit (majd) csinálok pont kihasználja ezt a lehetőséget, de ehhez szerintem nagyon combos build kell, mert 18 pont az azt jelenti, hogy legkésőbb lvl82-től az egyik fegyveredhez rendelt skillek semmilyen passzív bónuszra nem számíthatnak, a defense mechanikád meg végképp nem. (Kivéve persze, ha ilyen passzívokat is felveszel a második ágra.) -
Win-T
őstag
válasz
Sunrider987 #832 üzenetére
Szerintem teljesen jól látod, így működik a dolog, én is nyomkodtam még a játék elején a raise shieldet így ahogy írod, vátogatva, de aztán ez elmaradt.
A passzív fán annyit pontot nem kapsz szerintem, hogy egy full offenzív, és defenzív buildet kirakj, maximum kicsit tudod tolni ebbe vagy abba az irányba (ami persze azért sokat jelenthet), de én még mindig nem értem, hogy lehet a fán kétféle úton menni. Most is írja, hogy weapon set 1: 18, weapon set 2: 18, de hiába kattintok egyikre, másikra, semmit kirakni való pont nincs.
A kivitelezést nem én fogom kitalálni, nincs ehhez se tudásom, se időm, se kedvem kísérletezni, én csak a mások által kitalált buildeket tudom követni. Nálam sokkal hardcore-abb arcok vannak itt a fórumon, de eléggé csöndben vannak. -
Win-T
őstag
válasz
Sunrider987 #821 üzenetére
Ad egy ingyen unwavering stance passzívot. Ha olyan ellenfél jön szembe aki sokat stunnol esetleg jól jöhet, de igen, jobb az ilyen támadást inkább elkerülni ha lehet.
De nem ez lesz az utolsó értelmetlen unique amit találni fogsz szerintem.Hrigh_77: Ez a csávó attól lesz egyéniség, hogy idiótára sminkeli magát? Baszki öreg vagyok én ehhez már, hogy megértsem a twitch nemzedéket.
-
zsirfecske
addikt
válasz
Sunrider987 #810 üzenetére
tökre értem, olvastam kommenteket is, hehe.
és éppen ezért csicska és tetszik nagyon, mert tétje is volt, mégis ennyire elnagyképűzte, és hogy mindezt élőben, hibátlan.
nekem pont ez tetszik amúgy az endgame-ben, hogy nincs kikönnyítve, tényleg az nyomja, aki méltó rá, abszolút nem való mindenkinek. lötyögni meg mindig ott lesz a diablo 4.
-
Win-T
őstag
válasz
Sunrider987 #810 üzenetére
Ezt egy egyéletes mapozást én nem is értem mi volt az elgondolás mögötte. Ez tankönyvi példája a ne javítsd meg azt ami működik elvnek. Remélem átgondolják.
ProEvoFan: A mapozás úgy működik, hogy esnek tier 1-től egyre nagyobb szintű itemek (PoE1-ben ezeket map-nak hívták, így ez a név maradt rajtuk, itt azt hiszem waystone). Lehet rájuk modokat craftolni, qualitizni, hogy több és jobb cuccok essenek rajtuk, stb. Ezeket ha berakod a map device nevű gépezetbe generál egy pályát (mapot), azt kell teljesítened. Ezekre az első részben hat portál nyílt, ennyiszer mehettél be/hagyhattad el, minden alkalommal egy portállal kevesebb. Nyilván a halál is mínusz egy portált jelent. Na itt most annyit újítottak, hogy egyszer halhatsz, utána bukó. Természetesen utána találhatsz másikat, amivel nyithatod a következőt, de a magas szintűek egyre ritkábbak.
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz
Sunrider987 #810 üzenetére
Mi az hogy t8as map? Mi az hogy bukta?Többé nem mehet oda vissza?
Mostanáig nem POEztam, azért kérdezem. -
zsirfecske
addikt
válasz
Sunrider987 #807 üzenetére
lol, mennyire csicska már
-
Reinhardt
őstag
válasz
Sunrider987 #767 üzenetére
Meglett a hiba. Chaost mikor megcsináltam, valamiért azt hittem nem adott pontot, aztán el is felejtettem. Most már nem igazán tudtam mit tegyek, és raneztem. Hát nem ott volt 2 kiosztatlan pont?
Más, 2. mapemen vagyok, nem haltam, megoltem szerintem mindenkit. Nincs felderitetlen rész a pályán, de egy sárga ellenféllel nem találkoztam, többször vegig futottam, most 15 perce várok, hátha feldob vmit, de semmi.
Bug? -
zsirfecske
addikt
válasz
Sunrider987 #653 üzenetére
én ezt tényleg nem értem, miért nem lehet helyén kezelni a dolgokat? mindenki más, mást szeret, ezt elfogadom, de ez egy EARLY ACCESS, kb 1 éves folyamat elején vagyunk, aminek a VÉGÉRE fog kialakulni a final game.
a másik, meg hogy 1(!) hete jött ki az EA, és már ki van pörgetve és szar? szerintem ez nem egy átlagos eset, főleg a kezdőkre nem igaz amit írsz. az átlagos newbee józsi mint én, kb most ér át act2-re vagy 3-ra, és élvezni, néha szitkozódik, de felfedezi, tanulja a game-et. itt nem az a cél, hogy 2 hét alatt kimaxolja az ember az endgame.et, szerintem a ggg se a streamer-ekre meg a 8-12 órában játszókra lő most, hanem a casual gamerekre, akik napi 1-2 órát tesznek bele, de éveken át! ebből jön ugyanis a tartós bevétel, és innen jön a tömeges adat amit most folyamatosan feldolgoznak.
persze a streamerek az op build-jeikkel, meg az általuk képviselt userek meglátásainak közléseivel a balance-ben is rengeteget segítenek, szóval nekik is fontos a szerepük. meg amúgy a mezei hard core usereknek is akik redditen/fórumokban jeleznek vissza, csak hát ugye nem mindegy, hogy objektíve sikerül-e megnyilvánulni, vagy picit a saját buborékból nem kilátva.
ez csak az én véleményem, de engem is zavar több minden, viszont az egyelőre nem a játék felől, hanem inkább a felhasználók felől érkezik
-
Har_melin
addikt
válasz
Sunrider987 #653 üzenetére
Mindig jó látni, amikor egy nehezebb ligában előkerülnek a kötelező "ez a játék halála" megmondók.
Akkor egy kis kijózanítás, mindenkinek előre a következő hetekre-hónapokra:
- Ez egy bejelentetten, tudottan FEJLESZTÉSI FÁZISBAN lévő játék. Aki azt várta, hogy nem lesz belenyúlás az OP skillekbe, az nem hogy a PoE1-gyel nem játszott soha, de halvány gőze nincs magáról a fejlesztésről sem.
- Várhatóan MINDEN OP skillt és kombót nerfelni fognak az EA alatt, lesz, amit többször is. Nem azért, mert Jonathan egy szadista szemétláda, aki ki akar b*ni a játékosokkal, hanem mert ez egy TESZT időszak. Ha mindenki két class ugyanazzal az öt-hat buildjével nyomul, akkor a többiről nincs teszt visszajelzés, miközben az egész EA-nak ez lenne a célja.
- Aki beszállt az EA-ba, annak ezzel illett volna tisztában lennie, ld. még gondolkodás. Ha csak felült a hype vonatra ész nélkül - pech, ahogy Lajosunk mondta, mindenkinek állampolgári joga hülyének lenni.
- Ahhoz képest, hogy nem lehet védelmet kirakni, meg az összes többi sírás, egy hete jelent meg és akik rendszeresen játszanak vele, azok már bőven a T10+ mapokon vannak. Fun fact: a "könnyű resistes" PoE1-ben rendszerint ennyi idő alatt jutottam el a sárga mapokig, kipróbált buildekkel, ismert mechanikában, napi 3-4 óra játékkal.
- A PoE1 egyik legfőbb kritikája évek óta az volt, hogy semmi másra nem koncentrál, csak a minél hatékonyabb => gyorsabb irtásra. Ha nem tudtál 2-3 perc alatt letolni egy T16-os mapot, az "szar build" volt, de te mindenképpen lemaradtál currencyvel. Most meg azon megy a rinya, hogy jaaaaj, nem lehet végigrohanni tök szűzen az egész játékon egy hét alatt, gyalázat.
- Igen, a PoE2 várhatóan nehéz marad. Az 1 is az volt egy kezdőnek, az endbossok egy rutinosabb, de casual játékosnak is. Take it or leave it. Nevezheted vaskalapos rajongónak azokat, akik nem a vérpistike szintre vágynak, de azért ezzel a vaskalapos rajongótáborral a PoE egészen jól elmuzsikál már egy évtizede.
- Ettől még a játékban van egy csomó javítani, változtatni való. Úgy gondolom, hogy ami a POZITÍVAN HOZZÁÁLLÓK nagy részének sem jön be, azon változtatni is fognak, még egyszer, erre van az EA. Lehet, hogy papíron valami jónak nézett ki, de nem jön be. (Voltak buffok is az elmúlt héten, dropban, mechanikában is, csak erre nem illik emlékezni, mert az "természetes".) A rossz hír, hogy így is garantáltan lesz olyan rész, ami XY-nak nem jön be, akkor sem, ha másoknak már semmi baja vele. Ez az XY akár én is lehetek, a félreértések elkerülése végett. Megint csak: pech, akkor keresni kell másik játékot. -
ProEvoFan
nagyúr
válasz
Sunrider987 #653 üzenetére
Borulatós jövendőlés.
Remélem nem lesz igazad, mert a D4 is a nerf miatt kapta a negatív áldást.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Huawei Watch Ultimate - dizájnultimátum
- Nintendo 3DS és DS topic
- OLED TV topic
- Alakul a Visa és a Mastercard európai ellenfele
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Vicces képek
- EAFC 25
- További aktív témák...
- Gamer PC - Ryzen 7 5700X / RTX 5060 / A520M / 16GB vagy 32GB RAM / 240GB + 1TB SSD / 650W
- Kingston FURY Beast 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz KF432C16BB/32
- iPhone 13 Midnight -128gb-90% akku- 2026.10. garancia
- Újszerű Asus Vivobook S 15 S5507 -15,7 2.8K OLED X Elite X1E - 32GB DDR5 - 1TB - Win11 - 1 év gari
- Szép! DELL PRECISION 7740 Tervező Vágó Laptop -60% 17,3" XEON E-2286M 32/1TB RTX 5000 16GB! UHD 4K
- Eladó megkímélt állapotban levő Apple iPhone 13 Pro Max 128GB / AKKU 84% / 12 hónap jótállás
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Dell Latitude 5495 Full HD IPS Ryzen 5 pro 2500u Radeon Vega Mobile Gfx i5-8350u verő Bp MPL Foxpost
- Bomba ár! HP ProBook 430 G8 - i5-1135G7 I 16GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest