Hirdetés
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
farkas-j
őstag
Ha esetleg valakinek olcsón kellene indexkar pl. Astra G-hez, itt nézzen körül.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
soultrapp
senior tag
Hello mindenki!!
Előjött egy olyan hang, ami sajnos okoskerék hibára utalhat.
Kb 250km-rel ezelőtt volt Gm dexos2 olajjal olajcsere.
Azt mondta egy szerelő,hogy szar az az olaj inkább tegyek bele Castrol olajat.
Egy próbát megérhet-e szerintetek??
Ha igen,akkor milyen Castrol olaj lenne a jó hozzá??? -
athomi
veterán
válasz ricsi8800gt #92287 üzenetére
Jók, de a szolenoid szelepeket is szokták ilyenkor cserélni. Abból van egy a kipufogó és egy szívó oldalon. Mondjuk az áruk a kinti árakat ismerve barátságtalan.
[ Szerkesztve ]
-
P1eTr0
aktív tag
Sziasztok!
Immáron 6. napja én is Opel tulajdonos vagyok, igaz csak kisebb méretűvel, de Opel
Lassanként próbálom összeszedni azokat a dolgokat, amiknek a kocsiban kell lenni. A mostani új igény a napvédő. Neten nézegettem a méreteket és jellemzően 130x100 cm méretűek vannak. Ha jól tudom, a szélvédője ennek a kocsinak 140x100-as. Használ valaki ilyet (mármint napvédőt), illetve ez a méret nem lesz túl kicsi a kocsihoz?
Lehet lesznek majd még jobb kérdéseim is, de csak most kezdtem az autósdit...
Előre is köszönöm a segítséget.
Normális vagyok. Megmondták a hangok is.
-
Magnum_
nagyúr
válasz ricsi8800gt #92287 üzenetére
Nem tudom fejbol a motorkodod...
I humbly and respectfully decline™
-
Borzola
újonc
Sziasztok!Lehet,banális a kérdés.Opel Astra F C14NZ generátorán(Bosch) szeretnék ékszíjtárcsát cserélni,mert kikopott.Viszont nem tudom eldönteni,hogy a felfogató anya jobb,vagy bal menettel van a tengelyen.
-
Tikakukac
titán
válasz adalbert1 #92284 üzenetére
Dehogy márkaspecifikus. Ez megy mindenhol.
5L-en kisker áron is max egy ezres a diffi 5W és 10W között. Nos, ez nagyker áron sem nagyon tágulhat. Tehát igen, ennyi pénzért már gatyára verik a motorodat. Márkaszervizben. És csodálkozik és megint csodálkozik mindenki a pult másik végén, hogy miért van ekkora félelem és miért terjed annyi minden a nép között a márkaszervizekről és hálózatokról. Hát ilyenek miatt. Szerintem minden ember tud legalább egy ilyet, független a márkától. Miről beszélünk akkor?
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
adalbert1
veterán
válasz stickermajom #92278 üzenetére
Igen, és az egészben az a zavaró, hogy az ilyenek sokkal jobban leírják, hogy milyen is egy termék és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások összessége - és ezek után bennem már pl. hiába próbálnak pozitív képet kialakítani azzal, hogy a baromi jó hangulatú cikkeket író Csikós Zsoltot utaztatják Corsa próbára/premierre (aki utána tényleg ír egy tök jó cikket róla).
Tikakukac: próbálom elengedni a dolgot, szerencsére Budapesten azért vannak szervizelési lehetőségek (persze akkor valószínűleg több a kontár is), következő olajcserére/átnézésre nézek valami független Opel szervizt. Arra jutottam, hogy nem éri meg ott személyesen olyan emberekkel vitáznom, akik vagy nem is értik mi a problémám (hiszen így a 10W40-el olcsóbb volt a szervizelés - mintha ha vagyok olyan hülye, hogy kifizetem a márkaszerviz árát, akkor számítana, hogy 6k-val olcsóbb az olajcsere - de azt már nem érti, hogy ez nem teljesíti a Dexos2 szabványt, és elméletileg bele se lehetne rakniuk), vagy lesz.rják az egészet.
Viszont attól félek, hogy ez a probléma tökre nem márkaspecifikus (Totalcaron volt pár cikk Toyota szervizről is, ahol úgy benézték az ajánlott olajat, hogy valamilyen motorhiba lett a vége), szóval lehet, hogy tényleg biciklivel kellene járni .
-
ntomka
nagyúr
válasz davenport #92276 üzenetére
A legjobb, hogy a csaj írta az FB-n, hogy Gombos apu és a fia most őt fenyegeti perrel.
Arra volna pénzük, de autót adni a vevőnek vagy visszaadni a pénzét ellenérték hiányában, arra nincs? A bíró furán nézne szerintem, hogy ezt oda vitték elé vevői szerződés hiányában (a cikkben írják, hogy nem adtak) és még nekik áll feljebb.ツ Headphones on - World off
-
válasz stickermajom #92280 üzenetére
Oké
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
válasz adalbert1 #92277 üzenetére
Én ugyanezt csináltam, csak Z14XEP-el. Mai napig senki sem mondott a dologra semmit. Azóta meg ugye nyiregyen a 2 Opel megette egymást, szóval minden kuka. Szopó. Az a gond, hogy marha régen volt, szóval így 15 év elteltével verni a tamtamot már felesleges. Nyilván ha a mai koromat meg felkészültségemet nézem addig verem a pultot, amíg ketté nem törik.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
stickermajom
addikt
válasz Luck Dragon #92279 üzenetére
Akkor úgy mondom a merítés alja.
-
válasz stickermajom #92278 üzenetére
“Slepp”?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
stickermajom
addikt
válasz adalbert1 #92277 üzenetére
A csodás Opelnek fél évébe telt átírni a forgalombahelyezés dátumát a saját rendszerülben, amit elírt a márkakereskedés egy évvel. Még én voltan hülyének nézve, hogy miért sürgetem őket.
Gombos szervizügyileg már tavaly leszerepelt nálam, most a Gyulai sem volt sokkal jobb. Tényleg már csak a slepp maradt itthon. Nulla ügyfélközpontúság, nulla szakértelem. -
adalbert1
veterán
válasz davenport #92271 üzenetére
Ez elég kemény story - és csodálkoznak, ha az ember már nem bízik senkiben.
Ja, az Opel azóta is sz.rt bármilyen választ adni arra az ügyemre, mikor az egyik márkaszervizben 10W40-et raktak a Z16XEP motorba, szóval ügyfélközpontúság és probléma kezelés 0 (most ahogy ezt írtam, fel is húztam magam újra rajta, és írtam nekik egy mailt, hogy többet semmilyen terméket/szolgáltatást nem veszek igénybe tőlük)
Alapvetően nem ringatom magam tévhitekbe, hogy más márkánál nem ez lenne, ami zavaró, az az, hogy nagyságrendileg kisebb értékű termékek gyártói/forgalmazói sokkal ügyfélközpontúbbak, sokkal jobban érdekli őket a márka jó hírneve (legutolsó pozitív tapasztalatom, hogy a Samsung ügyfélszolgálat közbenjárt, hogy az edigi negyedik alkalomra adjon már ki egy általuk is elfogadott garanciajegyet, pedig az csak egy 200k alatti árú telefon volt).[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Magnum_ #92273 üzenetére
Megragadta a lényeget. Bár ugye most akkor tartania kell magát a 3F szabályhoz is, tekintettel a Peugeout frigyre. A legjobb, hogy a csaj írta az FB-n, hogy Gombos apu és a fia most őt fenyegeti perrel.
@(#92274) farkas-j Itt olvasok ilyesmiket, szép sztori lehetett az is[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
Szada85
aktív tag
válasz farkas-j #92274 üzenetére
Nem lennék meglepve, ha kiderülne, hogy nem egyedi, és nem is feltétlen csak Opel specifikus esetröl van szó… Akkora svindlik lehetnek a világban, csak néha 1-1 ilyen borul (Il Ferro pl., most ez), és akkor visszhangot kap a dolog pár hétig, aztán megy minden tovább.
-
senior tag
Nem a hangulatkeltés miatt, hanem az első mondat ami szép: "Május 16-óta nem hivatalos Opel-márkakereskedés az Opel Gombos"
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
senior tag
-
M3aN
senior tag
válasz davenport #92266 üzenetére
Kinagyítva látszik az 5 év / 150 000km periódus.
Általános tájékoztató volt, de nálam az A16XER-ben is ez a márkaszerviz szerinti periódus, viszem is jövő hónapban. Vezérlés mellett okoskereket én nem cserélek (semmi hangja sincs), ellenben vízpumpát és váltóolajat igen. -
Petyyyyy
addikt
ACHTUNG!
Csak kinyitnám a témaösszefoglalót...!
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Tikakukac
titán
válasz ricsi8800gt #92257 üzenetére
Kísértetiesen emlékeztet ez anyám problémájára. Háááát csörög a kocsi, de már úgy, hogy Ford dízelhez képest is hangos. De a csere csak anyagban 80k minden sallanggal és az esetleges munkadíj.
Szokásos válaszom: lehet járni gyalog meg bringával is, akkor nem lesz lánccsere, okoskerék csere, meg úgy kb. semmilyen csere
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
athomi
veterán
válasz ricsi8800gt #92255 üzenetére
Több szerelőt is megkérdeztem, ha nem régi a szíj és nincs sok benne, akkor nem kell cserélni, mehet vissza.
-
senior tag
Ha már okoskerékről van szó, a cseréje egybeesik a vezérléscserével, vagy attól teljesen független? Azaz ha vezérlést cseréltetek, és még nem traktorozik akkor hagyjam, vagy érdemes azzal együtt cseréltetnem?
Azért is lenne érdekes, mert azon gondolkodom hogy előrehoznám a vezérléscserét a jövő évi szervizen, amikor a kocsi 6,5 éves lesz, és 100.000 kilométer körül lesz benne. vagy megbízhatok az A18XER motornál előírt 10 év/150.000 km előírásban, és várjam ki azt?
No money, no honey.
-
Magnum_
nagyúr
válasz ricsi8800gt #92255 üzenetére
Szerintem azt nem kell.
INA gyart okoskereket.
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz ricsi8800gt #92252 üzenetére
2db van, olyan 40-50k/db + munkadij + egy olajcsere.
Ebayes linkre volt itt pelda nemreg, a ketto talan 200eur.
I humbly and respectfully decline™
-
athomi
veterán
válasz ricsi8800gt #92250 üzenetére
Erre már korábban is panaszkodtál, az okoskerék kopása okozza. Ez magától nem fog javulni, csak romlani.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz ricsi8800gt #92250 üzenetére
Inditasnal? Okoskerek volt mar cserelve?
I humbly and respectfully decline™
-
ricsi8800gt
addikt
Olyan kérdésem lenne ezzel a traktorozo hanggal kapcsolatban a H Astrám rövid ideig csinálja olyan 2 másodperc de nagyon hangosan aztán szépen el csitul,gondolom csere èret a dolog,zavaró nagyon
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
-
Noys187
tag
válasz Petyyyyy #92245 üzenetére
Ezt egy sokat latott ismeros mondta, hogy laza a szíj es beleer a boritasba... de ezek szerint tevedett... Amugy pont most olvasgattam utána, es en is a szijra bukkantam, viszont Bárdiban lehet kapni pl lancot is :O... Akkor viszont mi adhatja ki azt a hangot? A feszítő?
Huawei Mate 20 Pro/ Opel Signum 04' Z32SE
-
Noys187
tag
Sziasztok!
2004-es, 3.2 V6 Signum-nal gazelvetelnel jobb elolrol daralo, femes csorges/zorges hallhato...
Lanc lesz cseres igaz?
Koszi szepen elore is!
Udv: NorbiHuawei Mate 20 Pro/ Opel Signum 04' Z32SE
-
K Norbi
addikt
válasz stickermajom #92240 üzenetére
Hmmm annyira nem.
Én elvagdostam az összest, tettem be közé 10cm plusz vezetéket. Megforrasztottam
Leszigetelószalagoztam.
És megkentem zsírral
Kész.
Vékony az a szar gumi amibe van a vezeték, és szó szerint letépi a szigetelést a vezetékről.
És elszakad.
Szerintem amin nincs még elszakadva a vezeték.
Bekeni zsírral nem szakadna el.Lehet profibban is javítani. [link] [link]
de mivel nem a saját autóm.
Nem ástam bele jobban magam[ Szerkesztve ]
-
ntomka
nagyúr
-
stickermajom
addikt
H Astrában a hátsó ajtó kábelkötegének javítása mekkora szívás? Zárni még zár, de az ablak nem működik.
-
odorgg
addikt
Lehet fel kell hagynom az otthoni szereléssel, mert most sikerült úgy néz ki egy jó/korrekt szerelőt találni
Vezérlés csere 3 éve 70000 volt régi szerelőnél, munkadíjjal, alkatrésszel (ina szett+vízpumpa).
A mostani meg intézte a vezérlést (megint ina szett vízpumpával), + mondtam neki hogy az olaj cserét is oldja már meg, mert esedékes, és a benzin szűrőt is cserélje már ki. A szűrőket + olajat vittem, így a végösszeg 45000Ft lett, munkadíjjal, amiben bent a vezérlés szett ára isVégül toronycsapágy+szilent cserét is neki kellett megcsinálni, mert légkulcsal jöttek csak le a lengéscsillapítók végéről a csavarok. Ezt 10000Ft-ért prezentálta úgy, hogy én vittem az alkatrészt, de futómű beállításra is ő vitte el, ami benn az árban.
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
Zabagep
csendes tag
Sziasztok! Addott egy C Corsa 2006-os évjárat, 1.3 cdti. Nemrég került hozzám, viszont előtét ellenallas bajos. Hozott az előző tulaj a mai napon egy ujat. A kérdésem az lenne, hogy neki merjek erős amatőrként bele építeni, vagy túl sok bontással meg meloval jarna? Keresgéltem neten, de semmi ertelmes leirast vagy videot nem talaltam. Van esetleg valakinek erre valami leirasa? Köszi elore is!
-
Mészike
aktív tag
Sziasztok!
Műszakira ment volna a kocsi (2003-as Meriva), viszont kiderült, hogy a kormány bölcső el van rohadva -> cserélni kell(ene), de sehol nem talál hozzá a szerelő, ami jó lenne bele. Hol érdemes keresgélni?
-
Taktoj
aktív tag
válasz mohabá 007 #92233 üzenetére
Köszi a gyors választ
Az élet olyan, mint egy doboz bonbon. Sosem tudhatod, mit veszel ki belőle.
-
Taktoj
aktív tag
Sziasztok, astra f 2001 1.4 8szelepes gyertyacsere kor mekkora a nyomaték amivel még kell húzni
Az élet olyan, mint egy doboz bonbon. Sosem tudhatod, mit veszel ki belőle.
-
-
saiyajin
senior tag
Köszönöm a válaszokat! Első körben akkor megérdeklődöm az Opelnél, mennyi lenne egy új kulcs. Ha nagyon drága, akkor lehet más alternatívát keresek.
"I don't even close my fuckin' eyes when I sneeze"
-
Szada85
aktív tag
Köszönöm srácok a kedves szavakat!
Néhány hét múlva újfent talpunk alá vesszük a métereket hasonló mennyiségben, akkor egy kellemes hazalátogatás keretében.
Egyúttal felvetném a lehetöségét, hogy igény szerint szervezödhetne egy, a korábbiakhoz hasonló autós-beszélgetös találka is esetleg az augusztus 8-9 napok valamelyikén...
-
Magnum_
nagyúr
-
-
Szada85
aktív tag
A gépsas ismét bizonyított, 7 nap alatt összesen cirka 2500 km-t csellengtünk vele, végigmentünk Európa második leghosszabb alagútján az Alpokban, sérülések nélkül túlélte az olasz és francia közlekedési káoszt, és végigcsapatta a monacói grand prix nyomvonalát.
Körrekord nem lett, élmények viszont annál több. -
Tikakukac
titán
válasz saiyajin #92212 üzenetére
Attól függ. Ha van van miből enni a jó végén akkor márkaszerviz. Ha néha nézni kell az árakat a boltban: random kulcsmásoló. Ha a garast nagyon kell verni: veszel OPCOM-ot, amit úgyis fogsz előbb-utóbb meg kulcselektronika és másolsz egy szárat mellé. Bumm, 16k alatt megvan.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diegho
nagyúr
válasz Luck Dragon #92213 üzenetére
Bármelyik valamire való kulcsmásoló meg tudja csinálni a kulcsot, amit csak fel kell tanítani, amit egy független szerviz is meg tud csinálni, de vannak kimondottan kulcsmásolással foglalkozó szakik is. A különbség a márkaszervizhez képest csak az árban van, ami kb a fele.
-
válasz saiyajin #92212 üzenetére
Gratulálok , üdv közöttünk . Nos új kulcsot maga az Opelt mondanám. De ez én vagyok.
Biztosan van olyan megoldás is hogy rendelnek kulcsot majd az eredetit lemásolták , meg haver fel tanítja egy láda sörért.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
saiyajin
senior tag
Sziasztok!
Úgy alakult én is Opel tulaj lettem egy 2007-es H Astra kombival, így gondoltam beköszönök, biztos lesz alkalom adtán pár kérdésem. Egyelőre nagyon friss a dolog (tegnap óta), szóval ismerkedünk. Lenne is egy kérdésem: kulcsot hol, hogyan és mennyiért tudok csináltatni? Sajnos csak egy kulcsom van hozzá.
"I don't even close my fuckin' eyes when I sneeze"
-
Sanki
addikt
válasz mohabá 007 #92206 üzenetére
40-es torx.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz cszolee79 #92164 üzenetére
A feltett képen számozással jelöltem a nevüket. Ezen a 3- as cső, a PCV – Pozitív forgattyúház szellőztető rendszer (kartergáz visszavezetés a motorblokkból)
Állításod: "…3-as a cső ami a karterből jön fel (ez megy tovább az 1-esbe a szelepfedélen belül.)..."
Ezek szerint a motorblokkból a 3 as PCV-csőcsonkon a szelepfedélbe visszavezetett kartergáz az 1 es szívógyüjtő csőcsonkon vezetődik a fojtószelepházon lévő szívógyüjtő csőbe, azaz, az 1 es a PCV .... Majd saját magad cáfolod is: " … Akkor 2-es mégiscsak a PCV lesz…" Ha ez az állításod igaz lenne, nem lenne elvezetése az alapjáraton keletkező kartergáznak. Most akkor 1-es, 2-es, esetleg X?
A valóság az, hogy a bevezetett kartergáz keveredik a szelepfedélben lévő kartergázzal, és nem csak az 1- esbe megy, hanem a 2- esbe is, és a fojtószelep állásától függ melyik csőcsonkon vezetődik el
"… Ha belefújsz a 3-asba akkor az egyesen jön ki a levegő. És viszont…"
Hát nem. Bármelyik csonkba befújsz, az összes többin is jön ki levegő, sőt, ha kihúzod az olajszintellenőrző pálcát, ott is jön ki a levegő, még az is szelel.Ez a szelepfedél egyszerűen működik, olyan mint egy zárt doboz, aminek van egy bevezető, és két kivezető csonkja. A csonkokat a fröcsögő olajtól egy speckó burkolat védi, így biztosítva, hogy a csonkokhoz csak kartergáz jusson.
Mint már korábban is írtam: …A szelepfedélen lévő vékonyabb kivezető csövön az alapjáraton keletkező kartergáz vezetődik el a fojtószepepházba, a fojtószelep alá. A vastagabb kivezető csövön a szívógyüjtő csőbe áramlik a kartergáz, ami a fojtószelepházra bilinccsel van rögzítve. Mivel a folytószelep nyitva van, nem akadályozza a kartergáz áramlását a szívókamrába. Ha a fojtószelep nyitva van, az alapjárati kartergáz elvezetés nem működik. A 3-as vastag csövön bevezetődik a motorblokkban keletkezett kartergáz, ami szabadon keveredik a szelepfedélben keletkezett kartergázzal, és vezetődik el.Mégegyszer, és utoljára: a PCV- nek a szelepfedélből nincs külön elvezetése, visszavezetés a szelepfedélbe csak a nyomáskülönbség megszüntetés miatt szükséges.
Részemről e témában ennyi.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
FoLey-v
addikt
válasz ricsi8800gt #92090 üzenetére
Nekem Q8 Formula Special G Longlife 5W-30 olaj van benne és nincs probléma vele.
Castrol Magnatec volt a volt Golf 4-ben az kicsit hangosabb volt a motor vele,de Mobil 1-et beletettem halkabb lett.• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB • Iphone 11 Pro Max 64GB •
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Elektromos cigaretta 🔞
- Witcher topik
- Honor Magic V2 - origami
- Ryzen 5800x
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Android szakmai topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Escape from Tarkov
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest