- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Íme az új Android Auto!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
adalbert1
veterán
válasz davenport #92271 üzenetére
Ez elég kemény story - és csodálkoznak, ha az ember már nem bízik senkiben.
Ja, az Opel azóta is sz.rt bármilyen választ adni arra az ügyemre, mikor az egyik márkaszervizben 10W40-et raktak a Z16XEP motorba, szóval ügyfélközpontúság és probléma kezelés 0 (most ahogy ezt írtam, fel is húztam magam újra rajta, és írtam nekik egy mailt, hogy többet semmilyen terméket/szolgáltatást nem veszek igénybe tőlük)
Alapvetően nem ringatom magam tévhitekbe, hogy más márkánál nem ez lenne, ami zavaró, az az, hogy nagyságrendileg kisebb értékű termékek gyártói/forgalmazói sokkal ügyfélközpontúbbak, sokkal jobban érdekli őket a márka jó hírneve (legutolsó pozitív tapasztalatom, hogy a Samsung ügyfélszolgálat közbenjárt, hogy az edigi negyedik alkalomra adjon már ki egy általuk is elfogadott garanciajegyet, pedig az csak egy 200k alatti árú telefon volt).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Tőzsde és gazdaság
- PlayStation 5
- Windows 10
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- iPhone topik
- SSD kibeszélő
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest