- Légies iPhone halvány színei
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Bővebb Google-támogatást kap sok Garmin óra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Azonnali navigációs kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
félisten
válasz
fokukac #36763 üzenetére
Az 1,3-as, főleg az újabb, 16 szelepes Suzuki motor kicsit túl erős lett a kicsi Swifthez, épp ezért is volt nagyon kedvelt - no meg mert talán a legolcsóbb, normálisan motorizált autó volt az akkori kínálatban. Utóbbi tényt mondjuk ellensúlyozta a korlátozott komfort, és a korához (értsd: ahhoz a korhoz, amikor még forgalomban volt) képest már súlyos biztonsági hiányosságok. Mindehhez hozzátartozik egyébként, hogy egy iserősünk, aki Németországba jár ki egy ugyanilyen motorral szerelt Ignissel, nemigen mer 110-120-nál gyorsabban jönni az autópályán (zaj, stabilitás, biztonság és fogyasztás ürügyén), és így is igen büszke magára, ha 8l/100km alatt marad a fogyasztása, szóval azért az sem mindegy, hogy milyen autóba pakolják a kis gyöszt.
p
-
Viszlát
addikt
válasz
fokukac #36747 üzenetére
Arra lennék kíváncsi, hogy egy Suzuki (Swift 1.3, 1.6?) körülbelül milyen fogyasztást produkálna szerinted ilyen átlagkörülmények között:
~ 550 km autópálya óra szerint 148, GPS szerint 144 km/h-val
+
~ 70 km BP, dugóhegyek, araszolás, egyéb nagyvárosi közlekedés
+
~ 110 km vidéki napi közlekedés, ugorjunk el a Tescoba, rövid, tagolt utak -
válasz
fokukac #36717 üzenetére
én is ezen a véleményen vagyok, sosem kellene iphone
most lett csereérett a htc desire telefonom, de alig-alig találtam a helyére másikat. a nagy álom nexus 4 itthon szintén rettenetesen túlárazott, és a htc 8x-ért sem akartam kifizetni majdnem 100k-t.
így végül racionális megoldásként választottam a htc desire x-et 10k + 12*1300 ft-ért
aztán ha hazajön unokatesóm a nyár folyamán az usából, vagy valamelyik ph-s kolléga addig, akkor még 40k-ért simán továbbadhatom a telót, így már alig kell ráfizetni a google készülékére
más:
már nem emlékszem melyik topikban volt felháborodva egy kedves kollega azon, hogy a kormány tönkretette a magyar termelőket. vettem a vásárcsarnokban epret, külföldit (780 huf/kg) és magyar termelőit (1680 huf/kg), kíváncsi vagyok, hogy a kormány a hibás, vagy az, hogy az eladási ár nincsen összhangban a kínált minőséggelmost nincs kedvem megkóstolni, de később leírom a tapasztalatokat.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
fokukac #36692 üzenetére
Nálunk hétköznap 30-40 percenként járnak a buszok, adott vonalakon, de vannak szakaszok ahol 3-4 óránként van 1 busz. Hétvégén naponta 3-4 megy, de néhol 1 oda, 1 vissza egész nap. (Megyeszékhely lennénk vagy mi)
Kiemelkedő a munkanélküliség, zárják be az üzemeket, rohamosan öregszik a város, a fiatalok költöznek el, tele vanci.. megélhetési kisebbséggel, már igazából csak ők vannak az utcán, különösen mióta Ózd kiemelten nehéz környékéről költöztetik be őket állítólag. Kiemelkedően alacsonyak a fizetések. Korlátozott a boltok kínálata... Stb.Szóval panaszkodunk? Panaszkodunk?
-
Tim82
félisten
válasz
fokukac #36599 üzenetére
Nehéz elhinni, hogy egy látszólag kaotikusan működő metróhálózaton közlekedve bárki is időben eljut a munkahelyére, ennyi.
A magyar metrónak annyi az össz előnye, hogy sűrűbben jár (+ egy vonal fix végállomások között közlekedik, nincs 3-4 leágazás stb.), amúgy minden másban a londoni a jobb.
-
parandroid
félisten
válasz
fokukac #36559 üzenetére
"You think you've got problems, what are you supposed to do if you are a manically depressed robot? No, don't bother to answer that, I'm fifty thousand times more intelligent than you and even I don't know the answer. It gives me a headache just trying to think down to your level."
Ja, tessék nekiállni a könyvnek is. Illetve készült egy 6 részes BBC-s minisorozat is még valamikor az őskorban, az is alapmű.
p
-
csapos2
addikt
válasz
fokukac #36507 üzenetére
Hát ... öööö...
Az ingyenességről csak annyit tudok, hogy az antennán nem állítottam semmit és eddig voltak csatornák a beltérivel. Ebből gondoltam én - egyszerű porban járó - hogy majd így is fog menni. DVB-S tuti megy neki, a DVB-S(2) (amennyiben ez a HD csatornák vételére lenne alkalmas) nem annyira tuti, de végül is nekem nem létszükség a HD, csak szerettem volna ha, meg talán, na meg mégis, de annyira nem izgat...
Az aktiválás része nem rossz gondolat, de erről konkrétan tudom, hogy nem lehet gond, mert a hangolás során az első lépések között kell kiválasztani a bemeneti jel forrását és ott lehet megadni neki a szatelitet.Szóval ennyit tudok a felvetett kérdéseidre válaszolni. És sajnos én sem értek hozzá.
Milan elvtárs: A szamár az nem nyúl, és az öszvér meg nem mókus, de egyik sem tud biciklizni hajnali fénynél a teraszkorláton. Hogy ityeg másrészről?
Na akkor ha ilyen erős a hozzánemértés, akkor azt mondja meg nekem valaki, hol tegyem fel a kérdésem.
-
EQMontoya
veterán
válasz
fokukac #36484 üzenetére
Csal trollkodtam, no offense.
Amugy a BKV buszok tenyleg nagyon gazosak, 7-173 vonalon is jarnak neha olyanok, hogy mar a tavoli latvanyuktol hangosan jajjgat a novenyzet.
Emlekszem, amikor volt a BKVsztrajknemdo'gozunk fesztival par eve, lehetett figyelni, hogy tisztult a levego. Ugyanis az emberek zome benzines autoba ult at (mar aki ugye autoba ult), es annak meg az egy fore vetitett kibocsatasa is jobb volt, mint a bkv buszoknak. -
Viszlát
addikt
válasz
fokukac #36431 üzenetére
Azt hiszem tavaly szüntettek meg mindenféle korlátozást, nincs számukra tilos terület. Apám jókat "mulat" ezen, mert annyi eszük már nem volt, hogy az oké, hogy odaállhat, de a megközelítéshez továbbra is megkülönböztető jelzést kellene használni, amit nyilván nem tesznek meg. Ha valakinek sok ideje van és nem fél a retorziótól, lehetne ezekre vadászni, bár értelme valszeg nem sok van eredmény tekintetében.
Azért vannak ezek, mert nem szakértők alakítják a dolgokat, hanem gazdasági vezetők, szépen fogalmazva. Emlékszem még a 2010-es első nagy változtatások előtt elküldték a tervezetet faternak, hogy véleményezze, lett is belőle két hónapnyi munkával kb. 600 oldalnyi elemzés, aztán elintézték egy egysoros válaszlevéllel, hogy sajnos már késő, korábban kellett volna beadni. Azóta egyrészt nem küldik a tervezeteket, másrészt ha küldenék is, max tüzelő lenne belőle...
Egyébként az egész ott kezdődik, hogy évről-évre ugyanazzal a hazugsággal/csúsztatással indokolják a tényt, hogy a rendőri állomány tulajdonképpen lassan mást sem csinál, csak sebességet mér...
-
gaborbol
őstag
válasz
fokukac #36412 üzenetére
Okostelefon-ingyenwifi barmelyik sarkon szinte van, meki -kavezok-boltok stb
Skype:
Unlimited landlines Hungary $6.99/month.
Calling landlines and mobiles 60 min/month 20.8¢/min $12.49/monthMobilon felhivom oket, hogy mikor lesznek gep kozelben, es onnan mar a gepet hivom tok ingyen vidoval.
-
bobsys
veterán
-
-
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
fokukac #36404 üzenetére
Elhiszem hogy ez a kategória elég rossz. Páromnak kellene, hogy az anyjával aki 500m-re lakik tudja tartani a kapcsolatot. Telefon sokba lenne, átmenni meg nem mindig tud hozzá.
Nekem is volt rendes PMR rádióm, (legalábbis minőségibb) airsoft-ozáshoz használtam, 2km-et simán lefedett úgy hogy egy nagy erdőben játszottunk.
-
ClayMore
aktív tag
válasz
fokukac #36368 üzenetére
tárcsáz vagy hívják. felveszi vállához rakja.
közben egy kézzel az előre a kézmosós térrészben a kefére nyomott fogkrémmel elkezdi mosni a fogait a másik kezével meg intézi a slagolást.
slagolás kész. becsomagol.
éés már mehet is köpni a kézmosós részhez. ahol mancsot mos (ha épp akar) és ha akarja lerakja közben a telót.
simple as that.
-
Tim82
félisten
válasz
fokukac #36354 üzenetére
Nem vagyok szakértő.
A tabletem egy HP Touchpad, ami alapvetően nem droid-os cucc, csak van rá CM. Az ICS változat van fent, ami némelyik alkalmazásnál (Opera Mobile pl.) egyszerűen újraindul. A JB ennél stabilabb rá.
ToBeY: arra gondoltam én is, szerintem oda nem fogsz tudni mappát tenni.
-
bobsys
veterán
válasz
fokukac #36351 üzenetére
es vegyel fel egy wife-beatert hozza ugy lesz az igazi
-
Tim82
félisten
válasz
fokukac #36351 üzenetére
Mi van, újabban Android-gurunak számítok?
ICS csak a tabletemen van, de bug-os, megy helyére hamarosan Jelly Bean. Amúgy meg nem vagyok nagy mókolgató.
Mellesleg azt sem tudom, mit ért ToBeY "menü" alatt. A Menü gombra felugró alkalmazáslistát? Szerintem oda nem fog tudni mappát kitenni.
-
parandroid
félisten
válasz
fokukac #36336 üzenetére
Ez a huszonpár fok teljesen kellemes, bár élek a gyanúperrel, hogy az azonos hőmérséklet mellett más a hőérzet ott, mint itt. Farmerben-pólóban/ingben mászkálok a héten, de egy kardigánt, pulcsit azért célszerű, ha az ember magánál tart, ha elmegy a nap, és fúj a szél, akkor azért hűvös van még.
p
-
parandroid
félisten
válasz
fokukac #36330 üzenetére
Jelentem megjött, még nem esik, de nem sokon múlik, viszont tegnap óta 10 fokot esett a hőmérséklet - most olyan 14-nél tartunk. A hétvége itthon ülős lesz, úgy látom, jövő héten meg visszajön a jóidő. Kíváncsi vagyok, hogy ez hozzátok is odaér-e.
p
-
Pisztillus
senior tag
válasz
fokukac #36255 üzenetére
Na igen, csak az akkor korszerű(nek számított) nagypaneles pályának nem alapoztak rendesen alá, ezért azok össze-vissza süllyedtek, amit utólagos beton alápumpálással próbáltak javítani - a villamos mindenfelé való imbolygásából látható, milyen sikerrel. Másrészt a panel vályújában lévő gumiágyat meg a vasalását nem cserélték amikor kellett volna, így nincs ami kellő erővel tartsa a vágányt - na ná, hogy a hőtágulás hatására már ugrik is kifelé. Ha a pálya a kellő időben mindig megkapta volna azt a gondoskodást, amit igényel, lassújelek max. csak a váltóknál lennének. Mára az egykori gyorsvillamost már csak sétavillamosnak lehet hívni...
Tim: Ugrándozott az már tavaly is, meg azelőtt is. (Mentem át párszor gyalog a hídon emiatt).
Fehérholló: Önmagában ezzel még nem volna baj, mert azt mindenki tudja, hogy meg kell csinálni (úgy az említett szakasz felújítását, mint a hosszabbítást). Csak ha haladni is akarnak vele, akkor már május végén neki kellene kezdeni, hogy ne az utolsó pillanatban kelljen összecsapni... Amiből a jelenlegi állás szerint nem sok minden lesz. Mert az oké, hogy az EU adja rá a pénz igen nagy részét, de emiatt aztán igencsak határidős a dolog, az ehhez kapcsolódó járműbeszerzéssel együtt.
-
Tim82
félisten
válasz
fokukac #36253 üzenetére
Igazából nem tudom, hogy nem a CM-frissítés oldotta meg valahogy a fekete képernyő-bug-ot nálam. Amúgy számomra ez volt gyakorlatilag az egyetlen bosszantó dolog. Még azt kellene megnéznem, hogy a Skype végre hajlandó-e használni a BT headset mikrofon-részét.
Ami a tördelést illeti, kezdek visszaszokni a fektetett módban lévő böngészésre.
Meg amúgy elég gördülékeny, jó felhasználói élményt adó most az SGS, ma reggelig nem is volt semmi különösebb gondom vele. (Igaz, ritkán hallgatok vele zenét, főleg BT-vel.)
Egy dual sim-es telefon persze amúgy is jól jönne (egy telefonos használatú sim + egy mobilnetes sim -> az utóbbival meg hotspot-ként tudnak ezek már működni).
Ja, ja, az 1-es "gyorsvillamos" szövegre én is emlékszem, sőt, ha jól rémlik, a Népliget-Lágymányosi híd közti szakasz még jóval később épült ki. Viszont szerintem tavaly még messze nem voltak ilyen gondok vele, pedig akkor is nap mint nap jártam vele (illetve láttam rá a sínekre a melóhelyről
).
-
Tim82
félisten
válasz
fokukac #36250 üzenetére
Pár napja frissítettem CM-et is, meg Opera Mini-t is. Igaz, hogy hülye a tördelés, de az engem legjobban zavaró bug-ot javították (ha megnyitottam mellette pl. Gmail-t, mert emailem jött, majd abból kiléptem, Opera Mini helyett fekete képernyő fogadott -> ezt csak az Opera Mini teljes leállításával (folyamat kilövésével) lehetett megoldani).
Facebook app helyett meg lehet, hogy lassan FriendCaster-re kellene átállni, az pl. nem akar pofátlanul a telefonom összes funkciójához engedélyt kérni. Régen Seesmic-et használtam, de azon kb. csak falat lehetett megnézni, ha kaptam üzenetet, annak megnézése már túlmutatott az app képességein.
Btw, az Árpád híd pesti hídfőjénél már megint betett ez a kegyetlen ítéletidő az 1-es villamosnak. Közröhej, hogy ha meghaladja a 20 Celsiust a hőmérséklet, már villamospótló busz kell + locsolják a síneket.
Winner_hun: no problem, megoldom máshogy, csak gondoltam, ha már úgyis fizetek érte, akkor szívesebben ismerősnek.
-
fokukac
nagyúr
válasz
fokukac #36161 üzenetére
Na, ma reggel is volt minden, mi szem-szájnak ingere.
-Már az első sarkon volt 3 méter magas furgon, amitől semmit nem látni.
- a második sarkon volt jobbkezet meg nem adó taxis
- a harmadik sarkon volt az út (kereszteződés) közepén bámészkodó, és közeledtemtől halálosan megrémülő néni (de nem indult volna el a járda felé)
-volt elsőbbségadás nélkül elém, de ijedtében a szűk utcában végül a szembesávba bekanyarodó pickup terepjáró (a vele szembejövőnek biztos nem volt őszinte a mosolya - a terepjáró megállt, majd fél percig állt középen, majd felállt a járdára átlósan, mint aki jól végezte dolgát)
-volt a szűk utcában az 5,5 méter hosszú, 15 milliós Januárral, merőlegesen, de orral (!) és nem tolatva parkolni próbáló 65 éves playboy
-volt egyirányú utcába szembe bekanyarodó telefonáló autós (láthatólag egy másodpercre elbizonytalanodott, amikor meglátta a behajtani tilos táblát, de aztán folytatta útját)
-volt pár tucat hangyaként imbolygó biciklis, bár igazából nincs is gond velük még kora reggel
-azért most is volt gyerekkel az első kosárban a szembesávba (neki bal oldalra) átlósan áttérő biciklis nő, aki a szembesávban folytatta az útját, és ettől még a közelgő szembejövő trolibusz látványa sem ijesztette el
-volt aluljáróban kerekesszékkel letámadó csöves
-szutykos, az orrom előtt ajtót becsapó, hatalmas fehér füstöt okádó 40 éves villamospótló ikarus, amit amúgy 3 sarokkal később gyalog beértem és lehagytam
-volt egyirányú utcában szembe hajtó biciklis horda (10, gyaníhatóan turista bérbiciklivel a Parlament felé a Falk Miksa utcában), bár ők legalább a jobb oldalon mentek
-4-5 építési területen bicikliző a Kossuth téren
-ezek után találkoztam még egy járdaszigetre feltolató építkezési IFÁ-val is
-volt taxis, aki ugyan engem nem engedett át az úton, de a tőlem 4 méterre álló csajt igen (értsd, előttem állt meg)
de legalább a csajok szépek voltak meg csinosak.
és végre kereszthuzatot csináltam az irodában, a fázós nők meg le vannak ejtve. -
bobsys
veterán
válasz
fokukac #36217 üzenetére
Kedvenc lufigazdasagod kovetkezo tortenete kovetkezik. Ma megyek es nyitok egy szamlat a ceg credit unionanal ket okbol. Az egyik, hogy latjak a dolgozoi recordomat igy majd a hazhitel felvetelenel jol fog jonni, meg olcsobb mint mondjuk a Citi a masik pedig, hogy van naluk ugynevezett Certificate Secure vagy Share Secure loan. Vagyis adok a banknak $1000 amibol o visszad $900 es $1000 kozti osszeget es ezt szepen visszatorlesztem az kamatokkal megemelve amikor meg vegeztem visszadja az ezresem
. Mert kell az a rohadt credit history
-
Tim82
félisten
-
bobsys
veterán
-
Tim82
félisten
válasz
fokukac #36174 üzenetére
ezt hívják moral hazard-nak, aminek a várható (Számukra csekély) hatásai, az önzéssel együtt tükröződnek a viselkedésükben is.
Egyszerűen az erősebb kutya b.szik, mert megteheti, a kisebb meg ne ugráljon.
Szerintem általában a normálisabb társadalmakban alkalmazott törvények, szabályok éppenséggel ezt szorítanák vissza (ezek közé értve akár a KRESZ-t is). Azt hiszem, mindannyian nagyon rosszul járnánk, ha ez a "természetes" elv nem lenne korlátozva valamennyire. Elvileg felegyenesedtünk, meg a tenyerünkkel szembefordítható hüvelykujjunk van annak következményeivel együtt, meg megkülönböztetjük magunkat az állatvilágtól. Elvileg.
A politikában amúgy a kormányzó párt(ok) éppenséggel pont az "erősebb kutya..."-elven kormányoznak jelenleg, legalábbis a belpolitika ezt mutatja, de ez már végképp off.
Újra mondom: nem a véleményeddel van gondom (mert szerintem is van alapja), hanem azzal a nagyívű általánosítással, amivel minden bringásra ráhúzod azt. Ennyi erővel én is mondhatnám, hogy minden autós idióta, a saját tapasztalataim alapján. Persze, nyilván egyszerűbb feketében-fehérben gondolkodni.
-
Tim82
félisten
válasz
fokukac #36172 üzenetére
nyilván nem felmentés az autósoknak, hogy őket megvédi a vas.
de nyilván ezért lehetnek könnyelműbbek, ha csak a saját veszélyeiket nézik.Azért érzed ezen belül az ellentmondást, gondolom. Remélem.
(Nem, nem lehetnek könnyelműbbek, nekik sem szabad csak azért, mert az ő testi épségük némileg jobban van védve. Hogy is van ez - "With great power comes great responsibility"?)
Tartom azt is, hogy az arányokkal kapcsolatban kicsit elfogult vagy, onnan a kormány mögül. (Nyilván én is, így nyeregből nézve az összképet. Csak épp nekem kábé nincsen olyan ismerősöm, aki bringás létére pl. zenét hallgatva közlekedne, sisak nélkül stb., gondolom, neked is csak felelősségteljes autós ismerőseid vannak.
)
-
Tim82
félisten
válasz
fokukac #36169 üzenetére
De! És itt jön a különbség - őket megvédi a vas. Meg ha másik autónak mennek neki, azokat is.
Számomra ez még mindig nem felmentő körülmény az idióta autósoknak sem.
De amúgy nem piszkálnálak a témával, ha nem mindig azzal indítanál, hogy minden bringás barom.
(Az is igaz, hogy az én ismeretségi körömben főleg olyanok vannak, akik legalább 5-6 éve bringáznak, többé-kevésbé rutinosak, az életformájuk része, sisakot hordanak stb. ...)
-
syberia
veterán
válasz
fokukac #36164 üzenetére
Kicsit vitatkoznék, amerre én szoktam menni ott van bringaút (Hűvösvölgy és onnan kifelé főleg) és ezen a szakaszon pont az autósok nem képesek betartani a kresznek azt a szabályát hogy a főúttal párhuzamosan haladó kerékpárúton elsőbbség illeti meg a biciklist (és gyalogost) a mellékutcából kanyarodó autóssal szemben. Fogják magukat és simán keresztbe állnak a bringaúton, sokszor úgy hogy el sem lehet férni mögöttük. A piros lámpáról annyit hogy amikor autóval közlekedem, megszámolni nem tudom hányszor mennek át autósok a teli-piroson, meg páran szeretnek száguldozni...azt aláírom hogy sok szabálytalan bringás van szabadlábon a városban, 1:1-re saccolom az arányt a szabálytalan autósokkal.
-
Tim82
félisten
válasz
fokukac #36164 üzenetére
Ezt tutira lejátszottuk már egyszer. Elég annyit mondanom, hogy a szabályosan közlekedő bringásokra nem figyelnél fel. Ami az elszeparálást illeti, teljesen egyetértünk, én pl. ha lehet, dedikált bringasávban közlekedtem (meg fogok, amikor végre eltolom javíttatni a bringát, mert végre találtam viszonylag közel szervízt), mert kiverne a hideg víz attól, hogy autók között cikázzak. Még akkor is, ha ez plusz időt jelent (pl. munkahelyre kb. 1 óra volt anno az út, mert a Belvárosban még nem volt normális, összefüggő bringaút, így inkább a Hungárián-Városligeten-Dózsán-Kassákon mentem).
Megfordítom a dolgokat: én az autósok felelősségérzetében nem bízom, egészen jogosan. Nyilván sorolhatnék jó pár példát, de pont igyekszem tartózkodni az összes autós / az autósok 90%-a idióta, felelőtlen stb. jellegű általánosításoktól. Én - jelenleg gyalogosként - minden nap látok 30-as sebességkorlátozást simán leszaró, lakótelepen 60 km/h-val száguldozó autósokat (akik persze beletépnek a fékbe a túl későn észrevett traffipax előtt
), vagy olyanokat, akik éppenséggel fél kézzel kormányoznak, fél kézzel telefonálnak. Számomra ezek egy kategóriába tartoznak a kapucnis/fülhallgatós bringásokkal. De ez általános itthoni közlekedési morál-probléma, nem pedig bringa- vagy autóspecifikus.
(Amikor a Margithíd felújítása ment, akkor amúgy 10-ből 1 bringás volt hajlandó a figyelmeztető táblát figyelembe venni és leszállni a nyeregből, áttolni a kerékpárt, a többi meg inkább cikázott a gyalogosok között a szűk gyalogos közlekedési sávban. Én azon is ki tudtam akadni.)
-
Viszlát
addikt
válasz
fokukac #36161 üzenetére
Azon a környéken rengeteg anomália történik, barátok laknak a Katona-Hollán sarkán és akárhányszor látogatom őket, mindig van valami balhé. Egyszer meg belémrongyolt egy bringás a Tátra-Katona sarkon, mert azt hitte, hogy a biciklisekre nem vonatkoznak az egyenrangú kereszteződésben alkalmazandó elsőbbségi szabályok (ezt így szó szerint beismerte).
-
válasz
fokukac #35903 üzenetére
elég ritkán vezetek a belvárosban, de tegnap eszembe jutott ez a hsz-ed... annyira figyelmetlen szinte kivétel nélkül az összes szerencsétlen biciklis, hogy hihetetlen. nem tudom miért gondolják azt, hogy rájuk nem vonatkozik a kresz. cikáznak a kocsik között a pirosnál, természetesen gondolkodás nélkül át is tekernek rajta. hihetetlen. egykettőre igen csak szívesen ráhúztam volna a kormányt.
-
Mulderpapa
aktív tag
-
Tim82
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tilos a politizálás!
- iPhone 12 64GB - fehér Garanciális 2026.01.07
- szinte új HP E24m G4 full HD 1920x1080 IPS monitor- rejtett Webkamera - nagy hangszóró - USB-C
- NEC MultiSync EA275WMi 27" képátló/ AH-IPS panel/2560x1440 (WQHD)/ A- kategória nagyon apró hibával!
- új aktiválatlan iPhone 16 128GB black fekete független 1 év Apple garancia
- szinte új iPhone 16 Pro 256GB black titanium fekete titán független Apple 3 év garancia adapter
- ismét elérhető 3db - Sennheiser MOMENTUM 4 fejhallgatók
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Quadro FX 570 eladó
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest