- Vivo V40 5G - az első benyomás fontos
- Hová lett 1000 mAh?
- Fontos fejlesztéssel érkezik a Galaxy A17 5G
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Magisk
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Új hozzászólás Aktív témák
-
trec12
addikt
Ez a magánszemélyeknek flotta módi tudtommal csak nálunk divat amúgy is és a magas árak szülte torzó. Megint csak ott tartunk, hogy ha lenne normális korret árverseny......Ilyen Netfoneokból kéne még akkor legalább kettő, három...Ha már megszűnik a flottásdi akkor remélem ez a cél. Bár a kisebb árak kisebb áfát geneálnak ami ugye nem érdeke állambácsinak...
-
#76055552
törölt tag
A Rockmobil csak Telekom hálót használ
Inkább óvatosan az ilyen kijelentéssel, volt itt a fórumozók között meglepetés, amikor rákérdeztem a vodás hálózatra-addig mindenhol az volt akommunikáció, hogy telekomos hálót használ a netfone.
Fel kell rakni egy cellmappert a telefonra, és ott látszódni fog a CID-ből, hogy melyik szolgáltató toronyrára csatlakozik a SIM.Visszatérve a telefonos anomáliára: nekem volt TMH-s samsungom, amiben nincs vodafone VoLTE profil (digi, tnor, tkom van). A voda automatikusan bekapcsolta a VoLTE-t, mert érzékelte a rendszerünk az IMEI szám alapján VoLTE támogatott készülékem van. Aztán mivel a TMH-ban nincs voda VoLTE profil a hívások eltüntek az "éterben"...csak jöttek az SMS-ek.
Lecseréltem a TMH-t XEH-ra, és utána szépen bejöttek a VoLTE hívások, vagy leváltott 3G-re a telefon. -
Lewzke
őstag
Nekem nem hivatalos eszközöm volt és bekapcsolva maradt a VoLTE, nem volt más eszközben. (Helio P60 SoC, full dualsim lte, dualsim volte s mégis "nem támogatott") Nehéz volt őket rávennem bekapcsolni, de sikerült. Egy évig használtam így a Telenorral gond nélkül, csak elegem volt abból hogy minden bitet úgy fizetsz mintha valami arany lenne, így most Netfone van. Őrület, hogy alig tudnak adni 4GB-ot egy hónapra becsületes áron a nagyok.
-
juve600
nagyúr
az volt benne az érdekes hogy januártól -augusztusig nem volt gond vele csak utánna
amikor itt beléptem a Netfone-hoz akkor arról volt szó hogy a Telekom hálózatát használják,most meg kiderült hogy Vodafone-t is, és nekem a korlátlan +4GB volt ,pont amire azt írta NFT2 kolléga hogy Vodafone-s
hozzá kell tennem hogy NFT2 kolléga maximálisan korrekt volt velem,segített, sim kártyát cseréltünk meg mindent de nem lett jó
feleségemnek szintén korlátlan+4gb csomag és nála nagyon-nagyon ritkán jön elő a hiba,ő most is NETFONO-os
-
NFT2
junior tag
Összetett kérdés ez. Teljesen megértem amit leírtál, mint ügyfél nézőpont, bár csak az ügyfelek egy részét érdekli vagy érinti ez a kérdés, a másik oldalt esetenként éppen összezavarhatja.
A mi nézőpontunk: a legfontosabb, hogy Netfone szolgáltatást árulunk, nem a hoszt szolgáltatók brandjére akarunk felülni. Az hogy, melyik hosztra tesszük, elsődlegesen üzletpolitikai kérdés. Másodsorban logisztikai-termékfejlesztési kérdés, mivel pl a Rockmobilt csak Telekomos kártyákon tudjuk kiadni. Ha egy viszonteladónknál vásárolsz, ott is Telekom kártyához jutsz.
A "Netfone szolgáltatás" értékesítése miatt nem tervezünk a hoszt szolgáltatóról információt adni a honlapon, ez a szerződésben sem szerepel, erre amúgy kötelezettségünk sincs.
A tapasztalat az, hogy akinek fontos a hálózat, az a szerződéskötés során rákérdez, és ott ezt tudjuk egyeztetni.
Az is lehetőség, ha valóban nagyon gyenge a térerő pl a lakóhelyeden vagy a munkahelyeden, de tudod, hogy a másik hosztnak viszont jó, és egyébként ki tudjuk adni másik hoszton is, akkor megtesszük, itt mondjuk egy SIM csere költség lesz.
Dióhéjban ennyi:-), az ajándéktól még nem estél el. -
MolnárPéter
aktív tag
"És az ügyfél tudjon előre - még a döntése előtt -, hogy melyik hálózatra (minőségre) szerződik."
No igen. Nálam sem mindegy melyik szolgáltató hálozatát használja a Netfone. A Telekom/Telenor párosnak rém gyenge a hálózati jelerőssége, a net sebessége 1-2 MB/s az esti csúcsidőben, a Vodafone teljesen rendben van. Én a Rockmobilt (alap 3000 Ft-os csomag) szerettem volna, de mivel Telekomos, sajnos nem fogok rá előfizetni.
Ezúton is köszönöm még egyszer NFT2 korrekt tájékoztatását! -
csibor
addikt
Természetesen, ezért maradok. Ettől még a pénz az pénz. Voda is próbált visszacsábítani 5K/ 5gb nettel, de nem véletlenül hagytam ott őket. Amit látok időnként 5K kőrül, nem korlátlan beszélgetés 200-300 perc 5-6gb net. Ezért jegyeztem meg, lassan lehetne több net a csomagban.
-
jose999
senior tag
Én ezt nem értem. Van itt olyan, aki nem olyan egyedi előfizetői szerződést kapott, mint amire akart szerződni? Nem hinném... Neten kiválasztottam, felhivtak, egyeztettünk telefonon, kaptam emailt, amiben az állt, amit kértem és amit mondtak is, hogy kapom... Azóta sem változott...
-
4Grider
félisten
Gondolom a minisztérium ezzel foglalkozó részénél valamit félre érthetnek:
https://www.magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas/megrendeles-es-szerzodeskotes.html -
4Grider
félisten
Amit írtam, azt mint fogyasztóknak értékesítő webáruházakat üzemeltető írtam. Addig számonkérhető vásárlási szerződés nem jön létre, amíg élő embertől a vásárlási ajánlatoddal kapcsolatban visszajelzés nem érkezik. Ezt nem az újjamból szoptam, az EU-s fogyasztóvédelmi direktíva része. Ellenkező esetben a webáruházaknak olyan termékeket is napi szinten át kellene áraznia, amikből az országban egy darab sincs és a külföldi gyártóknál napi árasak. Megszűnne egy csomó termék weblapon történő megrendelésének lehetősége, ráadásul árfelhajtó hatása is lenne.
-
onetwo
tag
Ijj te kemény Don Józsi!
Az legyen, hogy maradsz ahol vagy! Neked is, de főként a netfone-nak.
Mifféle inger az, hogy valaki rendel egy pizzát csak azért hogy majd visszadobja mert kevés a hús rajta? Korábban szóltál... nem fogadták meg a tanácsod, és? Minden ez, csak nem jóindulat! -
4Grider
félisten
Keménykedhetsz, de tudod:
1. Weboldal bemutatja a választékot (felhívás ajánlattételre)
2. Vásárló megrendel egy terméket/szolgáltatást (vételi ajánlatot tesz)
3. Weboldal elfogadja a vételi ajánlatot/elküldi a szerződést (ezzel jön csak létre a számonkérhető vásárlási/szolgáltatási szerződés)Ha 3-ig nem jutsz el, mire keménykedsz...
-
NFT2
junior tag
Megújult a honlapunk, jól látjátok, nekünk nagyon tetszik
Csomagstruktúra is átalakult, a legózás elindult, össze lehet állítani a 100 perces és a korlátlan beszédet, illetve a különböző adattartalmakat kínáló csomagvariációkat.
A 100 perces csomagot kifejezetten azért vezettük be, mert erre érkezett a legtöbb kérés az érdeklődők részéről, reméljük a gyakorlatban is beválik.
A honlapnak ez az első verziója, hamarosan jön a frissítés, ahol pl a hiányolt részletesebb csomag tartalmak is megjelennek.
A 100 SMS továbbra is benne van a korlátlan beszélgetést tartalmazó csomagjainkban, viszont a 100 perces csomagok nem tartalmaznak benne foglalt SMS-t.
A társkártya a honlapra egyelőre nem került ki, de elérhető továbbra is.
A RockMobil egy külön márkánk, így nem kell, hogy azonos legyen az ajánlatunk, de ott is várható változás, a Netfone-nál történtekhez hasonlóan.
Fontos, hogy a meglévő ügyfeleket nem érintik a módosítások, és új ügyfeleink továbbra is hűség nélkül csatlakozhatnak hozzánk. -
MadMancs
veterán
Nekem ezt írja:
Tisztelt Ügyfelünk!
Mobilvàsàrlàsi kérését nem tudjuk teljesìteni, mert e-matrica termékre korlàtozàs van beàllìtva Mobilvàsàrlàs szolgàltatàsàn. A be
àllìtàs megvàltoztatàsa kapcsàn érdeklödjön a 1250-es ügyfélszolgàlati szàmunkon.
Üdvözlettel: NetfoneMiután bekapcsoltattam mobilvasarlas.
Előtte ezt irta:
Tisztelt Ügyfelünk!
A Mobilvàsàrlàs szolgàltatàs az Ön szàmàra àtmenetileg nem elérhetö. A szolgàltatàs müködéséröl kérjük, érdeklödjön a 1250-es ügyfélszolgàlati szàmunkon.
Üdvözlettel: Netfone -
4Grider
félisten
-
NFT2
junior tag
-
T 1000
aktív tag
Szó szerint ezt írták nekem vissza a facebook csoportban: "A szolgáltató mi vagyunk, A Netfone Telecom! Az csak egy technikai, és a szolgáltatás lefedettségér és műszaki minőségére vonatkozó információ, hogy a Telekomtóól bérelünk szabad kapacitást, de a mi előfizetőnk leszel. Nem flotta vagyunk! "
-
4Grider
félisten
Telekom ÁSZF 5/a Domino melléklet 1.8.2-es pont a Vodafone-val veszi egy csoportba hívásirány tekintetében a Netfone Telecom Távközlési és Szolgáltató Kft. 70-es és 31-es számait. A 30-as számok csak a Telekomnál vannak megemlítve, de ott a Netfone nincs, csak a Mol és Blue mobile.
-
Ksix
tag
Itt voltam akkor is, és én is az egyesek közé tartozom. Mindig minden nagyobb szolgáltatónál benne van az ÁSZF-ben és a mellékleteiben az összes lehetséges csomag/opció/minden. Ott nincs olyan szerződés, amiben olyan dolgok vannak, amik nincsenek benne az ÁSZF-ben is, és „csak rád” vonatkoznak. Ha mindenki más így csinálja, ők miért nem? Nyilván van oka, beleírhatnák az ÁSZF-be, de nem teszik, miért? Lehet, hogy ez így teljesen szabályos, fogalmam sincs az ÁSZF-ekre vonatkozó rendetekről, de én sem tartom megnyugtatónak a dolgot. Ja, és az ÁSZF-ek kapcsán pl. az is megnyugtató valamennyire, hogy azokat látja, és remélhetőleg ellenőrzi is az NMHH. Ami viszont nincs benne az ÁSZF-ben, csak a szerződésben, azt nyilván nem is tudja ellenőrizni.
Nem, szerintem a Telekom, meg az összes többi szolgáltató pont arra példa, hogy nincsen semmi bizonytalanság, mert az ÁSZF-ben benne van minden, ha elolvasod, nem érhet semmi meglepetés. Persze nem mondom, hogy könnyű olvasmány.Igen, úgy értem, hogy a hűség alatt 19 Ft, és hogy csak az alatt biztos. Lehet 19 Ft utána is, akármeddig, csak arra már nincsen biztosíték, a szolgáltatón múlik. Igen, határozatlanná alakul, ami azzal jár, hogy már mindegy is, hogy mennyi a percdíja, mert simán felmondhatja a szolgáltató, ha már nem akarja annyiért adni.
Nem, nekem se nem megnyugtatóbb, se nem közérthetőbb. Minden szolgáltatónál benne vannak a pontos díjak a szerződésben is, és ugyanazok a díjak vannak az ÁSZF-ben is. Ez közérthető. Az, hogy a te szerződésedben van egy díj, az ÁSZF-ben meg valami teljesen más, az nem az, elég csak ezt a fórumot megnézni, hogy hányan nem értették ezt.
Van egy rossz hírem, mert igazad van a törvényváltozással, csak éppen nem úgy változott. Így már a hűség alatt sem biztos az a 19 Ft. Eddig ugyanis korlátozva volt a szolgáltató egyoldalú szerződésmódosítása, most már úgy tűnik, hogy nincs.
Eszr. 27. § (4) „… A határozott időre kötött előfizetői szerződés egyebekben az Eht. 132. §-ában foglalt rendelkezések, feltételek szerint módosítható egyoldalúan.”
Eht. 132. § (2) „Az általános szerződési feltételek lehetővé tehetik az előfizetői szerződésnek az egyedi előfizetői szerződésre kiterjedő szolgáltató általi egyoldalú módosítását.”
Azaz, ha holnap kijavítja a Telekom az ÁSZF azon bekezdését, hogy „A Szolgáltató a határozott idejű Előfizetői szerződést nem jogosult egyoldalúan módosítani” arra, hogy ha bármikor úgy tartja a kedve, akkor jogosult egyoldalúan módosítani, akkor ez 30 nap múlva hatályba fog lépni, és onnantól bármi lehet a 19 Ft-ból. Persze attól a jogodtól, hogy emiatt azonnal felmondhasd a hűség alatt is a szerződést, attól nem tud megfosztani. És nyilván attól, hogy valamit megtehet a szolgáltató, nem feltétlenül fogja megtenni, szerintem itt egyéként a hűség lejárta után is 19 Ft marad a percdíj, amíg csak létezik a csomag.Mi az a lényeges elem, ami a Netfone szerződésben benne van, és bármelyik másik szolgáltatóéban nincs? Szerintem nincs ilyen. (De nem tudom biztosra, mert pl. a Telekommal ellentétben, nem rakják ki a szerződés minden elemét a weboldalra, mi ez, ha nem bizonytalanabb helyzet?) Nem az a megnyugtatóbb, ha mindenhol (szerződés, ÁSZF) ugyanaz az információ szerepel? Neked egyértelmű, hogy itt miért van a kettő között különbség?
Az meg, hogy kinek mi lényeges, az elég változó. Szerintem lényegi infó az is, hogy a „korlátlan” szolgáltatásoknak mi a korlátja, ez pl. benne van a szerződésedben? Vagy az, amit még sehol máshol nem láttam, hogy ha hajnal 3-kor bekopogtatnak azzal, hogy meg szeretnék nézni a telefonodat, akkor köteles vagy ezt lehetővé tenni? -
Lindus20
friss újonc
Értem. Nagyon tetszik ìgy is. Az se zavar 6 honap lesz a törlesztő a telonak es nem 12 vagy 24 hónap. Igazaból nem vagy nagy lottos de neha eszembe jutt akkor szoktam feladni. Meg youtubozni szoktam azert is fontos a korlatlan net ha nem vagyok otthon.
Meg ami tenyleg meglepo volt hogy megrendeles utan emailbe szerzodest is kuldtek kitoltve es atlehetet mindent benne normalisan nezni. Most csak varom a hivasukat a szobeli megerositeshez. -
Lindus20
friss újonc
-
Lindus20
friss újonc
Felreérteted. Telekom voda es telenor... 24 ho szerzodes plusz vesszel telefont a kartyad melle. Havidijad telo nelkul pl 10.000 de teloval mar 12-13 ezer es ez melle meg jon a havi reszlet ha ugy veszed a telot. Soha se ertetem miert kell plusz penzt felszamolni. En meg ma adtam le a rendelest es annyit irtam hogy teljesen korekt minden szempontbol nem ugy mint ezzek. Itt ha telefont veszek elofizu melle a havidijam nem lesz 2000-3000Ftal tobb mint mas szolgaltatonal es csak a reszletet fizetem ki havidij mellett. Mas szolgaltatonal van havidij plusz kihozzod a telot meg ra rak 2-3ezret es plusz meg kulon a telo reszlet. Na ezert sokszor inkabb maradtam kartyas mert szerintem kicsit tulzasba esnek. Ezert orulok epp ratalaltam mer reg keressek jot es korrektet.
En most arra voltam kivancsi ha kernek is kaukciot mennyit szoktak kerni.
-
Lindus20
friss újonc
Reszletre kertem. Na de nagyon korrekt eddig minden. Elege tetszet hogy szerzodest kikuldtek hogy atnezzem benne mindent. Ez teljesen korrekt. Vodafonet egy eletre megutaltam... allandoan plusz netet kellett rendelni anno. Pikk pakk lement. Ami meg nem tetszet plusz telefon dij felvan szamolva a havidjhoz az mellett plusz reszlet dija. Itt lattom nincs ami korrekt. Igy azert kerdeztem hogy mennyi kaukciot kerhetnek el hogy ugy osszak szorazak fizunal.
-
Ksix
tag
„Csak az akciós mellékletből tudsz-e egyértelmű választ adni? … Az akciós mellékletből nem derül ki egyértelműen,… a mellékletet, de nincs benne válasz”
Ez magyaráztam az előbb is, hogy ezek a dolgok nem az akciós mellékletben vannak, mert nem ott van a helyük, hanem a törzsszövegben. Hiszen hűség nem csak a 16-os akcióra van, hanem készülékvásárlásra, kábel tv szolgáltatásra, otthoni internetre is. Nem fogják ezerszer külön leírni mindegyiknél, hogy az adott szolgáltatás esetén hogyan működik a hűség, mert teljesen ugyanaz a helyzet vele az összes Telekom szolgáltatás esetén.
Tehát a válaszom nem, csak az akciós mellékletben nem lehet megtalálni az egyértelmű választ a kérdésedre, de mondom mégegyszer, nem is ott van a helye, hanem a törzsszövegben, az összes szolgáltatásra egységesen vonatkozó általános szabályok között.„Megnéztem a törzsrészt is. Semmi eligazítást nem ad az előző kérdéssel összefüggésben.”
De, ad, ÁSZF 50. oldal:
„A Szolgáltató a határozott idejű Előfizetői szerződést nem jogosult egyoldalúan módosítani az Előfizetői szerződés időtartama, alapvető díjszabása (rendszeres díjak, különösen előfizetési díj, forgalmi díj), megszüntetésének jogkövetkezményei vagy a szolgáltatásminőségi követelmények célértéke tekintetében sem módosítani, kivéve …”
Azaz itt van a helyes válasz a kérdésedre, hogy 19 Ft. Akármikor azonnal megszűntethetik a 16-os akciót, de az a már megkötött szerződéseket nem érinti. Az új ügyfelek nem tudják onnantól igénybe venni, de akinek még él a hűsége, az még 19 Ft-ért telefonál.De, mert mindig van egy de, ahogy ott látszik az ÁSZF idézetben, ott van egy „kivéve”, ami miatt, ha nagyon akarja a Telekom, akkor meg tudja tenni, hogy mégis 37 Ft legyen a már meglévő hűségszerződéseseknek is, a 19 Ft helyett (persze valószínű utólag jól megbüntetnék érte). Ekkor lép viszont érvénybe, a szintén ugyanazon az oldalon, lejjebb található pont:
„Amennyiben a módosítás az előfizető számára bármilyen hátrányos rendelkezést tartalmaz – így különösen, ha a szolgáltatás díja emelkedik, módosul a kínált csatornák összetétele vagy a szolgáltatás tartalma – az előfizető az értesítéstől számított 45 napon belül, azonnali hatállyal, további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott időtartamú előfizetői szerződést.”
Azaz rosszabbul akkor sem járhatsz, ha mégis megemelik, mert onnantól már téged sem köt a hűség, azonnal felmondhatod a szerződést, nem vagy köteles 37 Ft-ért telefonálni még hónapokig.
És ezek nem csak a Telekomos hűségszerződésekre érvényesek, hanem minden hírközlési szolgáltatóra, mert ezeket alapvetően törvény írja elő, nem maguktól ilyen rendesek a szolgáltatók. -
Ksix
tag
„Viszont az a kérdés, hogy ez a melléklet szerves része-e az egyedi előfizetői szerződésnek. Szerintem nem.”
Szerintem tévedsz.És van a mellékletnek is jogi relevanciája. Lásd ÁSZF 7. oldal:
„A mellékletek a jelen ÁSZF szerves részét képezik, így a törzsrész és a mellékletek együttesen alkalmazandóak.”
A hűséges kérdésedre meg nyilván nem az akciós mellékletben van a válasz, hanem az általános részben, a hűségnél, mert az vonatkozik az akciókra is, meg a nem akciókra is, felesleges lenne mindegyiknél külön-külön leírni. Pont ettől egyértelmű a szabályozás, hogy nem függ az egyes akcióktól. -
T 1000
aktív tag
Ha visszaolvasol láthatod, hogy én sosem írtam azt, hogy jogszabály ellenes. Én azt írtam: "Összegezve elhiszem, hogy ez akár még törvényes is lehet, de semmi képen nem jövőbe mutató". Az hogy nem jövőbe mutató meg azt jelenti, hogy ha én most korrekt és ügyfélbarát szolgáltatóként ügyfeleket szeretnék megnyerni magamnak, akkor nem ezt a megoldást választanám, mert ez inkább riasztó, mint bizalom keltő. Biztos én vagyok szűk látókörű, és van rá értelmes magyarázat, miért jó egy új szolgáltatónak, ha az ÁSZF-be 20 000,-FT-os előfizetői díjjal riogatja az embereket.
-
T 1000
aktív tag
Látom nem érted mi a problémám, mivel nem akarod érteni. Leírtam, hogy ez még akár törvényes is lehet, de nem jövőbe mutató. A gondom pont az, ami írsz "Viszont csak az adatvédelmi szabályzatot fogadod el, valamint az ÁSzF-et."
Ha én a Netfone-nál dolgoznék, biztosan sürgetném az ÁSZF megváltoztatását, hogy a valódi díjak szerepeljenek benne, de biztos csak én vagyok olyan hülye, hogy egy szerződés megkötése előtt tájékozódok. Ja, mégsem, van rajtam kívül legalább még egy hülye: [link]Had idézzek: "
Ami elég furcsa, az az ÁSZF, mert abban aztán minden van, mint a búcsúban. Mindenféle csomag leírása, kivéve azok, amik fenn vannak a honlapon. Abban vannak olyan vicces díjak a 6-os pontban, mint 12,8 ezer forintos belépési díj meg havi 400 forint flottakezelési díj. Bár nekem az a gyanúm, hogy az valami másra vonatkozik, bár akkor hol van a rendes ÁSZF?
Szóval érdekes lehet az ajánlat, de azért előtte kérdezd meg, vannak-e valami rejtett költségek a havi fixen kívül."Nem leszólni akarom a Netfone-t, valszeg én is belépek ha meggyőződtem mindenről, de pl. az apósomnak is ajánlottam, őt is beviszem és nem szeretném megszivatni magunkat.
-
T 1000
aktív tag
Hááát, ebbe most ne menjünk bele, de volna néhány pont, ami kérdéses. Egyrészt a honlapot nézve nem látom hogy ezek promóciós árak, ezek sehol nincsenek feltüntetve. Nem látom hogy ezek az árak (tekintettel arra, hogy hűségidő nélküli szerződésről beszélünk), meddig érvényesek? Egy hónapig? 10 évig? Visszavonásig? Milyen egyéb költségek vannak, pl roaming, külföldi hívások díjai, kaució? stb..... A 4gb-os csomaghoz az van írva "Fizetendő díjcsomag tarifa havidíja e-Pack kedvezmény nélkül 4494 (Ft/hó), Csomaghoz tartozó internet opció havi díja 10 486 Ft (Ft/hó), ez e-pack kedvezménnyel csökkentve is 14 480 Ft!!!. Vagyis amikor rányomok a Megrendelem gombra, akkor én ráutaló magatartással ezt fogadom el, és ekkor még nincsen szó egyéni előfizetői szerződésről!!! Megadom az összes adatom, telefonszámom, nyilatkozok, stb. Jogilag semmi nem köti a Netfone-t, hogy nekem az ÁSZF-nél kedvezőbb díjakat számítson fel! Összegezve elhiszem, hogy ez akár még törvényes is lehet, de semmi képen nem jövőbe mutató......Én pl. már végigmentem a megrendelési folyamaton, de a vége előtt kiléptem, mert a feleségem jogász, és minderre felhívta a figyelmem.....
-
-
kilesz77
csendes újonc
Meglévő ügyfélként kezelünk így már, a kauciótól el tudunk tekinteni, viszont a kollégák valószínűleg kérni fognak bankszámlát, közüzemit.
Fel tudod adni a webes megrendelő felületen is, válaszd hogy már regisztrált ügyfél vagy, lesz egy SMS azonosítás, majd le tudod adni a megrendelést, így azonos ügyfélszámra kerül. -
kilesz77
csendes újonc
Igen, NFT user mellett én ugrok be néha:-) Az ÁSZF módosításunkban sajnos egy hiba folytán került bele a számhordozási díj feltüntetése. Természetesen nem kérünk egyetlen csatlakozó ügyféltől sem díjat azért, hogy eddig használt számát áthozza, az ahogy írod is egy díjmentes megoldás kell legyen, ezzel teljes mértékben egyetértünk.
Korábban kérdés-észrevétel volt, ezért itt is írom, hogy az adatok egyezése esetén pár nap alatt lemegy az egész számhordozási folyamat, szóval mindenkit bátorítok arra, hogy tartsa meg a számát, úgy jöjjön hozzánk.
Köszönöm, hogy jelezted ezt az anomáliát, javítjuk az ÁSZF-et. -
martonl
senior tag
Én arra gondolok, hogy marketing hívások futhatnak a számra emiatt. Nyilván nincs a dolognak túl nagy esélye, de mégiscsak láthatóvá válik így egy szám a tudakozóban annak ellenére, hogy esetleg az előfizető ezt nem akarja. Erre gondolok adatvédelem miatt, még ha nem is az ő neve szerepel a szám mellett, de akkor is megjelenik a szám.
Meg ugye ergo most majdnem pontosan tudjuk, hány mobil előfizetőjük is van. Ez meg inkább az ő üzleti titkuk kéne, hogy legyen, szerintem.
-
martonl
senior tag
"Egy számot a Telekomtól a Netfone elhordozott az előfizető nyilatkozata alapján. Az elhordozás miatt az előfizető korábbi, a Telekomnak adott nyilatkozata érvényét vesztette, azaz a Telekom köteles volt a személyes adatokat onnan törölni. Beírta helyette a Netfone-t, mint szolgáltatót. Na, hogy ezt miért tette a Telekom, az nekem rejtély.
"
Na ilyet nem hinném, hogy akárki megtehet. Vagy az előfizető adatait adja meg a rendelkezésének megfelelően, vagy "nem szerepel, vagy titkos"-ként szerepelteti. De hogy harmadik fél adatait megadja a telefonszám mellé, az nonszensz. Ezt csak a telefonszám tulajdonosának jóváhagyásával lehet megtenni, én úgy gondolom.
-
4Grider
félisten
A bluemobile virtuális szolgáltató. Természetesen más a kapcsolata a Telekommal, mint a Netfonenak.
Nem publikus tarifáról írsz folyamatosan, miközben a cég egyetlen publikus felületén csak nem publikus ajánlatok szerepelnek? Nem érzed ezt ellentmondásosnak?
Van egy határozott idejű szerződésed, ami a melléklete alapján határozatlan időtartamra jött létre. Ez is szép. -
zzola
titán
Ha egy ÁSZF-et nem tudnak összehozni, akkor mégis mit várhat el az ember? ÁSZF-ben említ belépési díjat, annak mértékéről sehol nem írnak többször.
Előfizetés előre kifizetett díjakkal?
Plusz nem kell, hogy egyezzen a véleményem bárkiével is.Persze ettől még lehet jó! Meglátjuk, mik lesznek a felhasználói tapasztalatok itt...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AliExpress tapasztalatok
- Vivo V40 5G - az első benyomás fontos
- Hová lett 1000 mAh?
- Házimozi haladó szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Fontos fejlesztéssel érkezik a Galaxy A17 5G
- Gyúrósok ide!
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest