Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz Vangelis #39676 üzenetére

    Azért pontosítsunk: nem 1430-nak (nekem), hanem 1430-on. :D
    Annak idején, mikor bevezették a 80-as számokat, pont az én kérésemre tette be egy másik fórumtársunk a figyelmeztetést az akciók menüpontnál, hogy "kapcsoljuk telefonos ügyfélszolgálatunk Ön által választott menüpontját", bár nincs sok hatása.

    sarkanyolo2
    Már a változtatás előtti években sem lehetett üzleteket elérni, hanem egy háttércsoport fogadta a hívást, és ugyanazon rendszerből kérdezte le a készletet, mint most a 1430-on.

    lugosi
    Azért szüntették meg ezt az egészet, mert sokan akkor telefonáltak, ha kifutó vagy készlethiányos telefont akartak venni, és már bejártak 1-2 üzletet, sikertelenül. Ezek után kaptak egy címet, ahol akadt még egy-két példány, de mire odaértek, elkelt. Aztán persze reklamáltak.
    De Te csak értetlenkedj nyugodtan, hiszen nyilván jobban tudod...

    Emlékszem, a szerviz elérést először még meghagyták, de 1-2 hónap után azt is levették, mert elvétve keresték a szervizt, készletre voltak kíváncsiak.

    A 1430-on is csak a nyomás hatására lett bevezetve a készletlekérdezés, de mára felesleges telefonálgatni, meg kell rendelni azonnali átvételre.

    [ Szerkesztve ]

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák