Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vangelis

    nagyúr

    válasz pamesz #108309 üzenetére

    Amikor anno utána jártam:
    KEDVES ÜGYFELÜNK!

    Hivatkozással társaságunkhoz 2016. augusztus 30-án, elektronikus úton érkezett panaszára, amelyet a készülék garanciális cseréjével kapcsolatban nyújtott be, az alábbiakról tájékoztatjuk.

    Őszintén sajnáljuk, amennyiben ügyfélszolgálatunk munkájával, ügyintézőink stílusával, ismereteikkel nem elégedett! Vállalatunknak fontos, hogy minden téren magas színvonalú szolgáltatást biztosítson előfizetőinek, ezért folyamatosan azon dolgozunk, hogy ügyfeleinknek minőségi és udvarias kiszolgálást nyújtsunk.

    A gyártó, vagy a gyártói szerviz csereengedélyt állíthat ki, jótállásban történő javítás során a termék javíthatatlansága esetén. Ezen csere engedélyek Telekom üzletekben érvényesíthetők.

    A csereutalvány beváltásnál kettő lehetőség adott:

    1: értékegyeztetéses csere: az S4 készülék vásárláskori kiskereskedelmi ára alapján, az aktuális kiskereskedelmi árlistában szereplő nem drágább készülékekből;

    2: visszavásárlás: az ügyfél által eddig kifizetett készülékár (teljes összeg vagy részletfizetés esetén a kezdő-, és további befizetett részletek).

    Megállapítottuk, hogy a cseréhez az ár: 158 556 Ft, tekintve, hogy több mint másfél évvel az első megjelenés után vette az S4 készülékét, amikor már nem volt csúcskategóriás (voltak újabb, jobb modellek).

    [ Szerkesztve ]

    @@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

Új hozzászólás Aktív témák