Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ubyegon2

    nagyúr

    válasz dse #108090 üzenetére

    Nálam is így volt, képtelen voltam megcsinálni, aztán a chat által megadott számon nagy nehezen sikerült, az App írja is, hogy minden OK, kiírja, hogy 359 napig érvényes, a webes felületen meg ott a sárga csík, mint ha nem is egyeztettünk volna. Az ÜSZ csak nyekergett, hogy sajnos a rendszer kicsit mostanában használhatatlan! :W

    Másik Dominomat külföldre menet előtt feltöltöttem, hogy tudjak adatot venni, ha elfogy, visszaigazolta a Tkom, de az összeg sehol! Többszöri megkeresésemre is hülyének néztek, hogy biztosan rossz számot írtam be! Végül emailben csatoltam a képet a saját visszaigazolásukról és kértem, hogy derítsék ki hol az összeg! Nemsoká kaptam egy levelet, hogy a rossz számra utalt összeget visszaküldték a számlámra!

    Egyszóval annyira idióták, hogy hiába nem írtam azt, hogy én rossz számot adtam meg, ott a kép is erről, mégis úgy kezelték a reklamációmat, mintha úgy lenne, ahogy ők próbálják rám erőltetni, hogy én vagyok hülye. :(((

    Valami nagyon komoly gond van a Tnél minden szinten.

    Gyakorlatilag hiába egyeztettem az adatokat időben, bármikor kikapcsolhatják azt a számot. :(( :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák