- Mindenki Z Fold7-et akar
- One mobilszolgáltatások
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
golyós
addikt
válasz
diablo1984 #45503 üzenetére
Igen kezdett csörögni, meg a hangja is sportos volt.A vizsgán alámentünk, nem találtunk lukat, ott mondták, hogy valószinüleg a katalizátor meg fog halni.
Ma reggel kiszáltam a kocsiból, az asszony ment vele tovább és ő hívott fel, hogy rángatba kocsi, traktoros hangja van, nincs ereje stb.
Elsőre gyújtás-gyertya hibának tünik, bár a katalizátor is rángat ha haldoklik.Este 9re ér csak haza a feleségem, akkor tudom megnézni én is. -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #45487 üzenetére
Mármint mi a max? Felni mérete? a 15"? Vagy gumi mérete?
-
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #45487 üzenetére
Köszi szépen a gyors választ!
Akkor ezek szerint ha koszos, akkor az csak azt jelenti, hogy idővel a kicsapódott olajgőzre rátapadt a por. Érdemes letisztítani valamivel, vagy felesleges?Remélem hogy nem önindító hiba lesz.
Nálad milyen gyakran jelentkezett az indítási hiba? -
rwin5
őstag
válasz
diablo1984 #45425 üzenetére
Vissza kéne rakjam, vagy nincs sok funkcionális értelme?
-
berbatov2
senior tag
válasz
diablo1984 #45459 üzenetére
En csak azt nem ertem miert tunt el a hiba....
-
Skizz
addikt
válasz
diablo1984 #45444 üzenetére
Mondjuk laguna2 dpf-re is befecskendezest irt.. Ki lett szedve azota kuss van.
-
mihione
őstag
válasz
diablo1984 #45436 üzenetére
Igen az lesz majd de gondoltam addig hatha tudtok valami okosat
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #45425 üzenetére
Nekem a Thaliaba ugyan így néz ki az ajtó kapcsoló gumi takarója.
-
gkawka
tag
válasz
diablo1984 #45400 üzenetére
Na ja, mikor másfél éve néztem a valódi kormánybőrözésre helyet és csupa 20k-s ajánlattal találkoztam akkor futottam bele és adtam neki egy esélyt. Természetesen közelében sincs a minőség, de a lemállott kemény gyári műanyaghoz képest mennyei már ez is. És teszem hozzá hogy nem csúszik és télen sem fagy úgy hozzá az ember keze.
A 20k-t meg azóta többször ráköltöttem fontosabb dolgokra, mint önindító, új akksi, meg mind2 oldali ablakemelő halála... -
gkawka
tag
válasz
diablo1984 #45392 üzenetére
-
gkawka
tag
válasz
diablo1984 #45392 üzenetére
Fényallergiás halott marha
Akkor lövök képet, megpróbálom nem elfelejteni
Jah, még annyit h elsőre felvarrni durván másfél óra volt, de a vége felé már elég gyorsan ment, a második kormány azonnal már flottul ment volna : )
-
gkawka
tag
válasz
diablo1984 #45387 üzenetére
Egyenesen csájnából, természetesen nem valódi bőr és nekem kellet felvarrni, de már több mint egy éve tökéletes arra amire vettem. Link
Neten lehet youtube videót megnézni h mire kell figyelni a varráskor.
Ha évente cserélni kellene, mint ahogy nem kell, akkor is megérte volna : ) ha nem felejtem el majd lövök képet a végeredményről. -
motoflug
őstag
válasz
diablo1984 #45369 üzenetére
Talán a fékekkel kapcsolatban volt valami, hogy ABS jeladóval együtt cserés, de nem akarok hülyeségeket beszélni, nepitelet sem annyira vészes egyébként. Meg még talán az elektronikai nyűgökről lehet hallani.
-
mihione
őstag
válasz
diablo1984 #45364 üzenetére
Eddig ennek is feljebb volt,de eltort a rugo es sikerult szerezni bele masikat,csak ez rovidebb joval,viszont ami durva h kenyelmesebb
-
mihione
őstag
válasz
diablo1984 #45361 üzenetére
Hat ha ugy van inkabb letepem ahogy megallitanak :'D
-60/45 elvileg de sztem hatul tobb joval.
Koszonom!Aztan bizok benne h nem csesztetnek erte. -
mihione
őstag
válasz
diablo1984 #45358 üzenetére
Teljesen jol vilagit,es siman latszik az index.Ez egy atlatszo folia egyebkent csak a fenytores szinezi meg.
-
speedydb23
senior tag
válasz
diablo1984 #45356 üzenetére
Nem beszélve arról, hogy véleményem szerint ízléstelen is ez a fólia.
Nekem pont, hogy az jön be, amikor "kristály" üveg lámpa van elől, és semmi torzítás.
-
ninjago
tag
válasz
diablo1984 #45338 üzenetére
Ez úgy szokott kattogni, miint egy mágnes szelep vagy mi. De nem folyamatosan.
-
ninjago
tag
válasz
diablo1984 #45329 üzenetére
Szerintem nem az a kütyü az. Délután lefotózom majd
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #45273 üzenetére
Semmi mindenkinek van valami hasfájása, egyszóval az lesz mint tavaly, én fel is adtam soha többet nem szervezek talit, ha lesz megyek, de szervezni és felvetni nem fogom többet a dolgot.
-
Criminal017
őstag
válasz
diablo1984 #45257 üzenetére
Értem, köszi. Lehet, hogy a nagy motorcserénél azt is kicserélték, de ha megyünk a szokásos szervizes utunkra, mindenképp megkérem, hogy nézze meg.
Német autó vs francia. Hát igen, egy Mégane után volt szerencsém egy kicsikét üldögélni egy Astrában és egy Golfban (ismerősé). Nem kellene, kényelmetlen.
-
válasz
diablo1984 #45257 üzenetére
A hengerkopással gondolom már az olajat is eszegeti, nem?
(#45258) mycso : Laguna 3 GT a M3 GT hátsólámpájával
-
Criminal017
őstag
válasz
diablo1984 #45255 üzenetére
Megint kopognom kell, de eddig nem volt cserélve tudtommal. Mennyibe fáj egy olyan? És mit kéne észrevenni, ha megpusztul/elromlik stb?
A kormányösszekötő rudat mondják még, hogy érik a cseréje, kb. 50 rugó.
-
Criminal017
őstag
válasz
diablo1984 #45251 üzenetére
Az micsoda?
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #45248 üzenetére
J astrák lennének jó áron, jól felszerelve és viszonylag fiatalok, viszont másfél évig egy 110 lovas 1.7cdti kombihoz volt szerencsém (céges). Egy dolgot megtanított az az autó, hogy saját részre olyat soha.
(#45249) forceberg: jogos, azért is vajúdom, hogy mi tévő legyek ( a 4-es megán viszont nagyon brutál és nagy is)
mod.: illetve azért is próbálom alaposan megfontolni és a legjobbat kihozni a dologból, mert ilyen összegnél már nagyon nem mindegy, hogy mit veszek. A legjobbat szeretném kihozni a projektből.
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #45246 üzenetére
Én meg pont fordítva vagyok, ha teljesen újat vennék, akkor csak turbó benzin.
Próbáltam mazdát, CX3 (ez is bejövős volt....amíg ki nem próbáltam). Ebből kétezres skyactive szivóbenyás van, 150 pacis. Azt hittem, hogy jó lesz, de nagyon nem. Szörnyen buta az a motor, bár alsó tartományban kb. úgy viselkedik, mint valami kis turbódízel, de utána halott.
Egy ilyen 1.6 szívó megánban idegállapotban lennék állandóan (tudom miről beszélek, fateromnak 1.6 107 lovas megane 1 ph2 van és vezettem annó nagyon sokat, tetszett is, amíg meg nem éreztem a dízel ízét)mod.: igen, még a kombi is a kitételek között van, csak az lemaradt. Viszont vannak olyan kivételek, ahol feladtam volna, ez a fekete 3-as a kivételek közé tartozott volna.
mod2: illetve mostanában van egy furcsa perverzióm az automata váltósok iránt is: [link]
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #45242 üzenetére
Nekem ez tetszik, de ő disel füstös
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #45239 üzenetére
Ennél erősebbet szeretne abban szinte biztos vagyok.
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #45237 üzenetére
Május óta keresgélek, ezt nem nevezném pikk-pakk -nak.
Bár komolyabban, csak kb. másfél hónapja.Mondjuk közben volt egy olyan terv is, hogy új autót veszünk, de sajnos nem jó számokat mondtak a kereskedésekben. Főleg a renaultnál elég vastagon fogott a cerka. Amit elég jelentős kedvezménnyel adtak az a K astra lett volna, azon még picit gondolkodóban vagyok, de próbálom meggyőzni magam, hogy nem kell új autó.
mod.: amit linkeltél kiesik a kosárból. Vannak hogy is mondjam, elég különös igényeim (vagy is lehet nem különös, de ezek kellenek):
- tempomat
- tolató radar
- ülés fűtés (erről akár lemondanék)
- xenon (erről is lemondanék, mert ritka, bár lagunánál meglévő opció)
- eső/fény szenzor
- nagy navi (valami nagy kijelzős csuda)
- szabad kéz / kulcs nélküli indítás
- dupla digit klíma
- megane minimum 1.6dci, laguna pedig 2.0dci (150ló -tól)
- évjárat 2013 utánimondjuk ezek az alap dolgok amik kellenének, meg még esetleg van 1-2 apróság. Így viszonylag szűk a kör.
Megane-ból még esetleg EZ bent lehet a kalapban, bár számomra ez is kompromisszumos.
Amúgy EZ volt a kiszemelt, amit elvittek.
-
Adonimus
senior tag
válasz
diablo1984 #45222 üzenetére
Meglett, az állástol beállt. Az olajtol azonnal megjavult.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #45173 üzenetére
Nem a lámpánál folyik. Szétkaptam az egész csomagteret, minden burkolatot kiszedtem, és meglett honnan jön be. Legalábbis a csomagtérbe. De hogy abba a vájatba honnan megy be azt nem tudom.
Nemsokára rakok fel képeket.
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #45177 üzenetére
Holnap az enyémben is ki lesz cserélve a váltóolaj. Kiváncsi vagyok mennyi jön ki belőle
-
rwin5
őstag
válasz
diablo1984 #45177 üzenetére
Azt honnét lehet tudni, hogyha a váltóolaj kevés? Mert nekem elvileg ereszti valahol nagyon minimális szinten, de az első nagyszervíz alkalmával cserélték (pár hónapja), de nem akarok hiánya miatt valami komolyabb bajba belefutni
-
balazs1022
őstag
válasz
diablo1984 #45163 üzenetére
Az egy egesze jó ár. Nekem se szerelte drágán. Csupan 20000 volt csak a szerelés ezen felül csak az alkatrészekert kellett fizetni. Meg nem probalgattam az autot. En is arra gyanakszom h a kipufogóban maradt olajat nyomja még ki.
Még kb 40km-et mentem vele. Azt nem mondta h milyen allapotbanávan a motor. A hajtokar csapágyat viszont kopott volt. A réz színű retegig kopott. Főtengelynek semmi baja. A delphi befecskendezot hibáztatja a szerelo. H lehet megneznimh jo-e? -
balazs1022
őstag
válasz
diablo1984 #45159 üzenetére
Hát már belefaradtam... Nem akarom az autó arat rakolteni. Most már csak a motor felújítás maradt. Am se sokan vallaljak a dci-k felujitasat..
-
Skizz
addikt
válasz
diablo1984 #45149 üzenetére
Műszaki idén májusban lett csináltatva neki.
Azt megmondom őszintén, nem tudom hol van.
Na majd meglesen élőben először, aztán folytköv..
-
Skizz
addikt
válasz
diablo1984 #45147 üzenetére
Na akkor a műszerfal kérdés nem nagy cucc....
Viszont ez az, mi van, ha eredetvizsgán széttárják a karjukat?
-
Skizz
addikt
válasz
diablo1984 #45145 üzenetére
És esetleg 2002-es Megane I mennyire lehet szívás? 1.4-es, 95 lovas, klímás. Motorcserés volt, elméletileg 40e-rel ezelőtt motorral együtt motorvezérlő elektronika, vezérlés, kuplungszett cserélve volt. Most bevallottan van egy cserés toronycsapágy (abból 25 a sachs), meg huncutkodik a műszerfal - ez utóbbi nem tudom mit jelent, élőben még nem láttam. Mi tud azon tönkremenni?
Ja, motorcsere nincs a forgalimba bevezetve, állítólag így ment át már a 2. műszakin, csak a papírok vannak meg róla, minden, ami kellett. Ehhez nem értek, nem tudom, mi a menete. Elvileg 12 ezer egy új törzskönyv azt cső. (?)
-
WunderKinder
aktív tag
válasz
diablo1984 #45140 üzenetére
Az ESP-sekben az ESP is tud vicceskedni, nekem is kb 70%-ban megy, amúgy meg reklamál érte aztán magától megjavul 1-2 hónapra. A széthulló elektromos ablakok meg a PH2-ben is megvannak, csak azok még fiatalabbak, de az eleje már kezdi. Komplett szerkezetet lehet hozatni Németországból olcsón, csak az ablakrögzítő klipszeket kell kicserélni benne gyárira.
Teljesen véletlenszerű helyeken jönnek elő a kontakt hibák, de általában orvosolhatóak csak meg kell locsolni kontaktspray-el a csatlakozókat. A tempomatos kormányátvezetők is hullanak, a simák érdekes módon nem. Az oldallégzsákok meg a gázpedál csatlakozóját érdemes bekötni fixre, mert azok a még a többinél is rosszabbak. A nem automata klímásoknál a klímavezérlő is gyenge pont.
Ezek saját tapasztalatok 4 Lagunáról (2001 1.8, 2002 1.8, 2005 2.0, 2004 1.8 mind kombi).
Ja és ami a legidegesítőbb, mindben nyekereg a vezető űlés. Erre ha van valakinek tartós megoldása az érdekelne. -
Skizz
addikt
válasz
diablo1984 #45140 üzenetére
Hát ez nem hangzik jól.. :S Mindenestre köszönöm!
-
Skizz
addikt
válasz
diablo1984 #45138 üzenetére
IDE motorról én is hallottam, de ez vajon az...?
A nyűglödő elektronika általában komoly problémát okoz, vagy együtt lehet élni vele? Mi szokott megzavarodni, klímapanel, vagy komolyabb?
-
Sly189
senior tag
válasz
diablo1984 #45126 üzenetére
Sajnos ahonnan venném a másik autómat, ott nevetséges áron számolnák be.
Már gondolkoztam azon is hogy megtartom, és használom ezt is azt is... de az kicsit sok lenne
Inkább odaadom ennyiért. Sajnos a piaci ára ezeknek 600 000 ft tól kezdődik, és senkit nem érdekel az hogy milyen felni, mi van megcsinálva rajta, stb, lesz@rják az emberek -
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #45067 üzenetére
Ezt jó tudni.
Hogy a renaultban miért mondták azt, hogy csak jövőre. Bár lehet erre értette, hogy nálunk.
Mondjuk mondhatta volna, hogy egyébként már létező dolog.Basszus, már a magyar renault honlapon is fent van, csak még nem kapható. [link]
-
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #45051 üzenetére
Nem úgy értem a lustaságot, hogy lassú volt, ment mint az Isten nyila, hanem hogy lassan pörgött fel.
-
Sanyi19
őstag
válasz
diablo1984 #45022 üzenetére
Passz, megnézem majd mennyire tud mozogni. De ennek nem kellene így gondolom.
-
Doki16
addikt
válasz
diablo1984 #45022 üzenetére
Tekintsunk el ettol. Ennyire, hulye aki visszaporgeti. Leinformalhato amit meg is fogunk tenni egy renault szervizben.
A kerdes iss valtora es az 1.2-es benzinmotorra iranyult. Adtam el en is 55-el 7 eves C4-et. Nem volt tekerve, uj kora ota nalunk volt.
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #44996 üzenetére
Megtörtént.
Tényleg nagyon egyben van és nagyon szép. -
rwin5
őstag
válasz
diablo1984 #44996 üzenetére
ilyen szerelőaknát milyen pénzösszegért lehet kivitelezni?
amúgy szép a verda nagyon, felni az nagyon bejön rajta
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #44983 üzenetére
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #44985 üzenetére
Ideje már használni is, nem csak szerelni
Te is vezetsz egy excel táblát amin fel van írva mi mennyibe került meg a munkadíjak stb. ?
Én igen, és akárhányszor összeszámolom felakad a szemem -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #44983 üzenetére
Akkor nyugodt szívvel mehetsz nyaralni.
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #44963 üzenetére
hátsó hídat is kicseréltem, mondanom sem kell, magam elég kínlódás volt a dolog, főleg, mert a fékekkel a híd van vagy 50 kiló, és nem úgy mozog, ahogy jól essen! érdekes, hogy a legnagyobb szívás az egyik fékcső összecsavarásával volt, mert nem akart bekapni a menet és szarul is lehet hozzá férni, kb 40 percet csesztem el csak azzal, a másik oldali 5 perc sem volt. továbbá a lengéscsillapító szilentje sem akarta az igazat, nem akart rácsúszni a csonkra, szintén az egyik oldali csak, azt egy óránál is tovább bővöltem, a másik oldali szintén kb 5 perc volt....
eredmény: a segge a hátsó tengelynél kb 8-10 cm-el került fentébb, teljesen arányos az új rugós elejével, a csomagtartó az eget nézi, az asszonynak mellig ér a csomagtérajtó kacsafarka!
majd holnap tolok fel képet róla, jelentős a diffi a volt és jelenlegi állapot között!
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #44969 üzenetére
Visítós így is amit akarok alá. Egy DOTZ Freeride CB60-at néztem.
De az 6.5Jx15 ET38 ugye. Az oldal szerint 6Jx15 ET36 ugye a max. Szóval nem tudom hogy a méretben az a fél mennyire jelent sokat, hogy alá fér-e faján meg ugye az ET36 helyett az ET38. De holnap úgy is több utam van egy felnist megkérdezek kíváncsiságból.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #44967 üzenetére
Mert itt azt írják hogy ET 32-36 az amit a felfüggesztés elvisel és 13-tól 15"-ig lehet hivatalosan alá pakolni a felnit.
Ezért kérdeztem hogy monjduk egy 15"-os de EZ38-as felni mennyire megfelelő-e.
Amúgy 15"-os felnire a 185/55R15 82H gumi ajánlott az oldal szerint.
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #44950 üzenetére
turbó kicserélve, kissé halkabb lett, alul nyomatékosabb(mostmár 40-50 között is elbírja az 5öst és nem rángat), mellékhatásként talán jobban kormol, bár a régivel nem pörgettem 4000fölé a fordulatot, az első tesztnél olyan kormot nyomott, hogy tiszta vw-snek éreztem magam, de kiverte magából és 4000 körül jön egy kis szürkés cucc belőle, bár azt sem kell elfelejteni, hogy katalizátor sincs a kicsikében, az sem fog semmit....
gumik is rajta a verdán, holnap a hidat cserélném kifelé, ha érzem majd magamba az erőt....
-
golyós
addikt
válasz
diablo1984 #44952 üzenetére
Jaj, bocs lemaradt.
2000 évj. 1.6 16v ScenicKözben az első része megoldódott.
Kicsi feleségem lenullázta a számlálót . -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #44942 üzenetére
Az keményen fogja tartani a seggét.
Neked gyárilag tárcsafék van hátul?
Csak azért kérdezem, mert tudtommal a laguból volt dobos meg tárcsás is hátul, viszont a kombi mind tárcsás.
Nehogy azzal is szÍvj, hogy át kell alakÍtani mindent. -
Predator2
addikt
válasz
diablo1984 #44945 üzenetére
Nem, csak az általatok linkelt oldal szerint kell bele 3-3,1 L olaj. Így vettem 4L-t , hogy biztos elég legyen.
1L megmaradt, mert 3,1 literes űrtartalom a teljesen üres váltóra vonatkozik.
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #44941 üzenetére
ezt a hidat vettem meg, és mivel kombi, valszeg még kissé keményebb is lehet a torziója, ami nem árt, mert ha a vonóhorgot használnám, jó lenne, ha nem húznám a seggét a földön....
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #44934 üzenetére
Na cserés lesz a híd?
Nem tudom sajnos egyesen még nem cseréltem a II-eshez speckó szerszámok vannak, de ha leszerelt hídban cseréled akkor ott sincs szükség a speckó cuccokra, akkor simán cserélhető.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #44920 üzenetére
Akkor minden rendben.
végre egy normálisabb gyártó. Bezzeg a 2002-es Skoda Fabia-ba meg van cserélve a negatív meg a pozitív...
-
hokari
csendes tag
válasz
diablo1984 #44875 üzenetére
Tényleg jól néz ki!
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #44891 üzenetére
A STOP és a SERV közötti ledről beszélek. Na mert az a helyzet hogy a központi zár valamiért nem megy. De a led az villog akkor is ha a kocsi be van zárva, akkor is ha nyitva és ha jár a motor akkor is de piszok gyorsan.
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #44875 üzenetére
Ejj de bitang jól néz ki az a felni, gratula illik az autóhoz.
-
asdf74
tag
válasz
diablo1984 #44847 üzenetére
Persze az vilagos, de ha mar ra volt kotve a computerre kitoroltek a hibat. Koszi az infot, keresek olyan szerelot aki vmilyen iranyba el tud indulni es nem csak annyit mond hogy ennek ezer baja lehet. 😃
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #44847 üzenetére
+1
Az izzító gyertyás hiba nem íródik vissza, csak amikor izzítani akar(padló gázon, vagy hideg indítás utáni után izzítás), attól még fennáll... Ezzel kezdeném. 4 új izzitó gyertya és a kábelköteg ellenőrzése.
A hibakód törölgetés nem javítás.
szakadás állandó Mit nem lehet ezen érteni? Aki nem tudja, miként működik az izzító rendszer, az nem fogja tudni megjavítani.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #44712 üzenetére
Akkor neked hamarosan egy jó kis móka lesz beiktatva az autód életébe.
Két torziós vagy egy a lagu?
Nekem ebben a meganeban két torziós rúd van oldalanként.
Azaz az erősített futóműves. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #44694 üzenetére
-
nbl2
senior tag
válasz
diablo1984 #44704 üzenetére
Elfelejtettem visszadugni a levegő csövet az alapjárati motorra ezért csinálta ezt.
Köszi a segítséget.
-
nbl2
senior tag
válasz
diablo1984 #44704 üzenetére
De került szerintem.
Az nagy baj?
Hogyan szabaduljak meg tőle? -
AthlonXP
őstag
válasz
diablo1984 #44690 üzenetére
Köszi szépen, akkor megnyugodtam!
Bár eléggé ijesztő a dolog, mert azt hittem tegnap, hogy leáll az autó alattam, aztán annyi.
Elég fura dolog ez, de ha azt mondod ez nem hiba, akkor okés. -
LamerGyuri
senior tag
válasz
diablo1984 #44662 üzenetére
Nem mértem; szereltem.
Szétkaptam mindkét hátsó lámpát, égők kivesz, átnéz, amit lehet, letakarít, összerak, örül
Köszi a tippet! -
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #44662 üzenetére
Test lesz az
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #44614 üzenetére
Kimondhatjuk szerintem, hogy a futóműben szinte mindent párban kell cserélni, különben nem lesz egyenes futás, eltérő lesz a fékerő, vagy egyébb turpisságok, mint kerékkopás, etc. Etc.
-
-=Tiger=-
tag
válasz
diablo1984 #44533 üzenetére
3 éve úgy beállt a klímakompresszorom, hogy bedarálta a szíjjat is. Nem is értem hogy állhatott be csutkára menet közben...
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #44535 üzenetére
Mindig elfelejtem, hogy neked is dieseeled van.
De egyébként nem hagyott nyugodni a dolog felhoztam az elnyűtt szÍjtárcsát és nem volt igazam.
De gyanús is volt nekem, azért néztem meg.
Szét tud esni a két fél azaz nincs összeprofilozva!!!Majd teszek fel képeket is, leffotóztam mindent.
Konkrétan van egy "gumiszalag" ami a két fém rész közé be van sütve pici mélyedésekkel megtámogatva a szÍjtárcsa anyagában.Szét is kaptam itt fent.
Ezeket a képeket rakom majd fel.Egyszóval rosszul mondtam szét tud esni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #44533 üzenetére
Nem tudod fixálni és a vízpumpát nem ez hajtja, hanem a vezérműszíj a lagunánál is.
Ha ez szétmegy akkor "csak" klíma és generátor nincs ami éppen elég. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #44531 üzenetére
Csak elforog nem tud szétesni egymásba van profilozva a két fél.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #44527 üzenetére
Ehh feltöltötték a klÍmát hűt fűt minden jó, egy baj van a klÍma terhelésére elszakadt a vulkanizált gumi a két fém rész között.
Elforog a tárcsa nem gyóóó.
De már ki is cseréltem nem volt nagy vasz isz dasz.SzÍj le csavar ki tárcsa le tárcsa fel csavar be szÍj fel.
Tudtam, hogy már ki van repedezve a gumiágy, de, hogy pont most hagyja el magát azt nem hittem volna.
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #44521 üzenetére
Köszi az infót, legalább már tudom
Váltóolajra nem tudsz választ véletlen mi lehet a különbség? -
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #44519 üzenetére
Akkor benne marad és úgy takarítom, alá nem megyek ezért az biztos
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
diablo1984 #44409 üzenetére
Nekem nem érne annyit, hogy rázzon tőle a motor és csökkenjen a kompresszió és idővel a motort cseszné szét.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
diablo1984 #44403 üzenetére
+1
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #44293 üzenetére
152969 volt 2010.06 hóban, 6 évvel később meg 152e.... tipikus hülyék, legalább a szervízkönyvet ne fotózták volna le....
(#44294) Josi : képen mintha 171ezer km-t mutatna az óra, de tré a kép, a szervízkönyvből sem látszik semmi. de 8kilóért 2.0dci, ami nem tűnik lehasználtnak, nem biztos hogy rossz vétel!
-
Josi
aktív tag
válasz
diablo1984 #44293 üzenetére
Onnan kezdve, hogy 2 km van benne, bármi gond lehet vele.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
diablo1984 #44285 üzenetére
Ki lett centírozva 2 hónapja.
Eddig két gumit néztem ki
Nokian Line
a másik
Falken SN 832ha jól tudom régebben beszéltetek a Nokian-ról, hogy az nagyon jó gumi.
-
berbatov2
senior tag
válasz
diablo1984 #44153 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
Nem tudom szabad-e ilyet ha nem majd a topicgazdát kérném, hogy törölje.
Ezt az autót nézegetem már pár napja.
Baja kicsit messze van, hogy lyukra fussak a kocsival. Ezért mindenképp telefonon próbálnék minnél több infót összeszedni az autóról.
Mit kellene kérdeznem az autóról mindenképp?
Illetve, ha van valaki itt a környékről, megérne nekem pár sört ( whiskyt, stb ), ha rákukkntana, hogy érdemes-e foglalkozni az autóval.
-
speedydb23
senior tag
válasz
diablo1984 #44195 üzenetére
Klíma kapcsolásakor indulni kell a ventillátornak is, ezt én is most tudtam meg amikor átvizsgáláson volt a kocsi... Nekem pont ez a gond, hogy nem indul be a venti, ezért nem is használhatom a klímát ameddig ezt nem csináltatom meg...
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #44195 üzenetére
Így van a ventilátor a klíma hűtőjén is áthúz, mert egymás mögött vannak.
Mind a két érzékelő vezérli a klímát. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #44188 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #44185 üzenetére
De nem is swaggal.
Pont ez a bajom. -
kisninja
őstag
válasz
diablo1984 #44156 üzenetére
Még rugózik azért, de megemelve tehát ha lóg a kerék simán tudok felfele mozgatni nem nyomja úgy ahogy régebben. Közben a vezető ülésnél is eltörött jobb oldali sínnél az a csúszkás valami. Az cserélhető ?
-
Tosee
őstag
válasz
diablo1984 #44161 üzenetére
Igen jó helyen van a rugó tehát nagyon nem lehet mozgatni! A tányéron van egy kis perem a rugó végének és az ott is van benne!
-
nrbx
tag
válasz
diablo1984 #44158 üzenetére
-
nrbx
tag
válasz
diablo1984 #44069 üzenetére
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #44150 üzenetére
Csippan olyankor egyet és nem áll át, marad ilyen fél frekvenciás
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #44128 üzenetére
Sajnos a környékünkön ezek mennek. Pest messze van törött rugóval is hozzánk.
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #44124 üzenetére
Jol mondja sajnos a kolléga. Rokonnak szintén csereérett és a szerelőtöl 70k-s ajánlatot kspott új hátsó hídra.
-
kisninja
őstag
válasz
diablo1984 #44122 üzenetére
Renault megane classic torzíós fos...
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #44112 üzenetére
Pedig nem agysebész mutatvány öreg szakik szokták csinálni.
Azt hittem te ezt ismered.Hosszú csavarhúzó kell hozzá, én nekem van egy amivel mást nem is csinálok.
RászorÍtod a lapos fejet a generátorra, a füledet pedig ráteszed a nyélre, olyan mint egy sztetoszkóp
Így ha kezd vagy már csapágyas valami jobban hallani, lokális a morgás, vinnyogás.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 27UP850NP-W - 27" IPS LED - 3840x2160 4K - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Számlás!Windows 10 Pro 11 Pro,Windows 10 Home 11 Home, Office 2016,2019,2021 ,Vírusirtok,Mac
- BESZÁMÍTÁS! Asus Maximus VIII Hero i7 6700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Zalman i3 NEO 700W
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest