- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
válasz
forceberg #87512 üzenetére
Helló
Kompletten kivéve mind a 4, majd a gyújtáskapcsoló elfordít/felkapcsol. Mind a 4 felizzott.
Én minden indítás előtt rápumpálok, mert levegős az üzemanyag rendszer. Nem lehet megszüntetni, a földön nincs olyan gen1, 1.5 Delphi dci ami ne lenne levegős.
Igen a linkelt videó +6 fokban készült.Ami számomra fura a történetben, hogy ha jó idő van odakint +10 felett, akkor nincs hiba.
Pedig akkor is levegős az üzemanyag rendszer, és ugyan az a Delphi teljesít szolgálatot ami előtte.Beszéltem az Atilex Kft-vel. Ők szívesen bevizsgálják az üzemanyag rendszert, de csak azt, mivel nincs műhelyük az egész autóval nem foglalkoznak. A cr rendszert melegen padolják, ami nálam azért gond, mert olyankor nincs gond.
Nem tudom, mit tegyek. Ti hova vinnétek? -
t.imi
addikt
válasz
forceberg #87643 üzenetére
Szíj nyekereg. Hidegen különösen fülbemászó hangja van. Be is van repedezve, ma néztem. Illetve most volt rá alkalmam.
Motorfék szintén a nyomásszabályzó szelep csere után jelent meg.
Itt is lehet véletlen egybeesés.
[kép]Jó márka lehetett, ha ennyit kibírt
@#házi a legtöbb szerviz, szánalom...Hogy hívják ezt a hossztartót v mi a bánat?
Benne figyel az anya, drót tartja a védő lemezt.
Lehet olcsóbb lenne kifúrni és szegecsanya + húzó.
Már 3 csavar makkant meg
[kép] -
t.imi
addikt
válasz
forceberg #87641 üzenetére
Múltkor az acélszalagos leszedővel nem fértem hozzá, potom 4 óra alatt le is jött kötöződrót, awab bilincs, sok krvnyddal. Ezzel a csövet is hozzá számítva, volt fél óra.
Öröm, boldogság.Átlag 20%, pillanatnyi konkrétan 90km/h sík út 6. és 5-5.5 körül. Ami messze nem volt ennyi. 110-nél 4-5 helyett 6-7 között időnként.
Ez a nyomásátalakító szelep csere óta, bár simánlehet0 összefüggés a kettőközött.
Legalább eltűnt a lyukas kipufogó hang ami állandóan jelentkezett, ha megkergettem pályán.
Ja, és lett motorfék. Régivel M0 7 út utáni lejtőn 108-ról 112-116 körül értem le, most 90-94.
Bár, ma helyi úton 4ben 60-ról 76-ra kúszott fél, ami régi szeleppel sem fordult elő.
Soha nem néztem menet közben. Kiplung ki eszembe sem jutott
Napi 38 oda és 38 vissza. Zsámbék - M1- M0 - campona.Hótálca...magas peremű gumiszőnyeg. Lábtartót is védi, pedálok alá is belóg. Kevesebb kosz jut a kárpitra.
[link]
Napellenző? Szélvédő felső részére egy fólia csík, vagy mire gondolsz? -
t.imi
addikt
válasz
forceberg #87638 üzenetére
Az, közben lemásztam aknába. Nagy kárt nem tettem, egyelőre úgy néz ki.
Nem időjárás függő. Szerintem az még a porlasztós, szívócsövet a zárhídhoz v a kipufogó csonkhoz rakom időben volt.
Illetve ennyire kb kizárt.
"A" útszakaszon pillanatnyi 3 liter, másnap 6-7. -1 - +1 fok, vagy 10/14 fokban is.
Tankolásnál is augusztus, szeptember, október, novemberi ~4.6-ról 5.6. Pedig sokszor nem volt tavaszias idő 10, 11. hóban reggel.
Ugyanaz a tempó és útvonal.
Tankolás is ugyanott, ugyanaz. Havonta 1x 5. sebesség 130-140 között 6-8 km 3300rpm körül, kicsit kiégetni a koszt.Robi nagy nehezen ki tudta "diagolni" , ott is van valami b+.
Nem csatlakozik, csatlakozás után rögtön 1 henger nincs kapcsolat a porlasztócsúccsal, aztán az abs-szel, stb.
Először fékpedál kapcsoló, jövőhéten gázpedál csere.
Ezeket már májusban mondták l.
Utána villamossági, e mi a bré felderítésére.Kapott 4 hótálcát, jön küszöbvédő és ablak légterelő előre, hátra, az sokat fog kis lelkén segíteni
-
t.imi
addikt
válasz
forceberg #87636 üzenetére
Ez siemens vdo, szintén nem teteje a porlasztócsúcs gyártanak.
Tankolás: OMV 80%, Auchan a maradék 20.
Feljebb írtam ha jól emlékszem, nyomasszabályzó szelep csere után elszabadult a fogyasztás úgy 30-50%-al.
Ekkor került újra asztalra a csúcs kérdés.
Már kezd visszaállni, időnként emelkedik még 20-30%-ot.Más
Szedem le az olajszűrőt, 3 ágú yato magával húzott egy kemény műanyag csövet.
Ez honnan jöhetett le?
[kép]
Itt találtam egy likat, de elég koszosnak tűnik.
[kép]Nehogy már kiteker, beteker, hová jutna a világ
-
t.imi
addikt
válasz
forceberg #87631 üzenetére
Jó eséllyel. 19' vettem, már ott szólt a szerviz, hogy 1. henger nem az igazi. Robi nézte tavaly, talán szelepfedél cserekor, hogy @# olajos a csúcs, ráadásul kettő.
Héten diag nála, ha jól emlékszem 0.83-1.17 között voltak a korrekciós értékek. Plusz sípol, fütyül, vinnyog néha a magasnyomású is. -
-
Predator2
addikt
-
Predator2
addikt
válasz
forceberg #87501 üzenetére
Csak a halál biztos.
Szerelők szerint rendben van az izzítás. Tesztelve, mérve, cserélve.
1.5dci 82HP 2004-es.Milyen gondot okoz a hosszabb izzítás? Miért nem lehet kivitelezni?
A dupla izzítás sem oldja meg a gondot 100%-ban, csak javít rajta. Dupla izzítás nélkül : [link] -
Bass
addikt
válasz
forceberg #87336 üzenetére
Szia első gazdás magyar 1.5 dci 200e km futással 2007-s a tulaj sajnos meghalt és kb 2 évig ritkán használta a felesége majd eladta mert nem volt rö szükség.Kultúrált igaz 1.5 dci hangja volt aztán jött a javasolt csapágy csere ,aztán a hibás szerelés miatt a motorcsere amit egy kóköny csinált igen lassan és utólag kiderült h kókány módon is. Haverom nem egy autó zseni elhisz mindent amit mondanak neki ,ő csak fizetett majd egy millát.
-
Predator2
addikt
válasz
forceberg #87250 üzenetére
Helló
Nagyon jó a kérdés, nem vagyok biztos benne de szerintem nem.
Viszont ez lett volna a következő kérdésem.
A jobb eleje kopog. Szerelő átnézte, szilenteket, gömbfejet stb cserélt, majd elvittem lengés csillapító mérésre, illetve futómű állításra. Sajnos a hiba nem szűnt meg, a műszeres vizsgálat során minden rendben volt, egy kicsit állítottak az első futóművön.
Érdemes azt is cserélni? Ha igen akkor milyen kerüljön bele?
Volt kuplung cserélve az autón 2017-ben. Utána amikor tekertem a kormányt kattant/pattant egyet, visszavittem majd valami csavart meghúztak amitől megszűnt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #87119 üzenetére
Szerintem jobb az 1.6, de az rideg tény, hogy fenntartani drágább, mert szerelhetetlenebb.
Ez a srác is úgy jutott el hozzám , hogy 5 szerelő felröhögött amikor mondta mit akar.
Ez van, de ha össze van rakva akkor sokkal kultúráltabban jár sokkal egyenletesebb a gyorsulása és valahogy az egész konstrukción érezni, hogy nagyon meg van tervezve. De az biztos, hogy egy 10 forintost nem tudsz beleejteni. -
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #87089 üzenetére
Ejj de sokat dolgozott már ez a lehúzó, azóta.
De itt most konkrétan azt hittem eltörik valamelyik lába.
Nagyon nehezen jött le.
A végén már nem mertem tekerni, nehogy átszakadjon a menetesorsó, nekiálltam gumikalapáccsal "rezegtetni" és így pattant le a 4-5 ütésre.
Olyat szólt, hogy a párom kijött a házból, hogy mi volt ez. -
mycso
Topikgazda
válasz
forceberg #87017 üzenetére
Diaggal nem néztem így nem tudom, hogy az mit írt volna rá, azért cseréltem, mert már 6 évesek voltak.
Kiszerelés után lett megnézve, 2 nem működött.
Kinézetre volt ramaty állapotban a gyújtó része totál elszíneződve mindegyiknek. Illetve ha még egy évet várok vele, akkor már csak gépműhelyben szedik ki, az egyik így is szépen megtekeredett...picit már be voltak gyógyulva.Egyébként jele nem volt, indult, jött-ment.
-
rob210
Topikgazda
-
Xantomas
őstag
válasz
forceberg #86916 üzenetére
De, igaz, ha épp nem felejtettem el, akkor VIF-fel. De annak nem kellene kiválnia, pláne nem a szűrőben. Max valamivel reakcióba lépni, amit a kutakon adnak hozzá.
Tavalyig használtam Mannol DPF tisztító adalékot, meg 33-33-33 víz-alkohol-karbamid oldatot, de az ebbe a szűrőbe már nem jutott.
-
imyourfriend
őstag
válasz
forceberg #86661 üzenetére
Lehetne akkor még jobb is a fogyasztásom, ha a legjobb hatásfokon üzemelne a motor. Nem is ez a lényeges, teljesen elégedett vagyok vele, azért nem dőlne össze a világ amennyiben jobb lenne. Mikor még 200 forint volt a benzin literje, az ember szemethunyt a fogyasztás felett mondván ok eszik amit eszik ki lesz fizetve nem egy egetrengető dolog. Az inkább a barátságtalan, hogy hozzátesznek a fogyasztáshoz csakhogy a gyártó megfeleljen bizonyos előírásoknak ezenfelül felnyomták az üzemanyag árát is. Úgy jön le a fogyasztó kell megfizesse ezen környezetvédelmi dolgok betartatásának árát, gondolok itt a DPF-re ami már jópár éve velünk van, biztosan egy jó dolog, de egy fojtás is egyben. Attól nem is beszélve rengetegen használunk még kétütemű gépeket odahaza no azok adnak a környezetnek rendesen.
Ár/érték arányban jobbnak ítélem a Meganet amit hajtottam mint az Octaviat, bár nem tudom milyen használtpiaci árat képviselhet 2006 grandtour 330k-val, 180-nál volt motorcsere gyanítom nem éri el az 1 milliós értéket azon pozitívum ellenére sem, hogy nem rohad, lengéscsillapítás fék szinte új rajt. Van benne rádió légkondi batár nagy csomagtartó, ami az igényeimet le is fedi egyedül a tempomat ami hiányzott (emellett tetszik a navi is az Octaviaban de nem létfontosságú), a Megane azért nem megy a háztól.
Fogyasztás oldalról, jó érzés lenne amennyiben nem áldoznának be bizonyos dolgokat, inkább alakíttassák át a vénebb szekereket melyek közül van extrémen környezetszennyező. Emellett bizonyára nem csak én, más is korlátozná a fogyasztási dolgokat egy adott számhoz, pl. vegyes fogyasztás ne mehessen 8 liter fölé (hasraütés szerűen), a gyártó oldja meg! +1-2 litert elpazarolnak bizonyos helyzetekben, mondani se kell 1 millió autónál ez már nem kis tétel és senkinek sem tűnik fel, mert megszokta hogy annyi amennyi.
S amennyiben itthon korrekcióval tudnak javítani rajta, akkor bizonyára a gyártó is tud róla mely nem egy kellemes dolog.
-
Xantomas
őstag
válasz
forceberg #86614 üzenetére
Megfogom, ezen ne múljon
Biztos vagyok benne, hogy keveset mondtam egy terheltebb szituban, de azért 80, mert arra a hőmérsékletre üzemszerűen felmelegszik az agy pár perc alatt.
Fűti a motor a tengelyen keresztül, a gumi súrlódása miatt a felni az agyat, alulról kapja a meleget az aszfaltról, plusz ugye a tárcsa, egy minimálisabb fékezéssel.Lehet vele baszakodni, de valsz egy préssel, két ellendarabbal, lemezből könnyebb kihúzatni, ha több darab kell. Perverzeknek meg ott az eszterga.
másik:
anno találtam egy doksit, amiben benne van, hogy kell az update list rádiót átállítani másik lokációra, másik autó típushoz, de megint nem találom. :S
Valaki? -
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #86594 üzenetére
Azért a megane megeszi a 8 litert ha tetszik ha nem.
Nekem most a clio a kis turbós motorral 6.5 el elvan.
Pedig euro 3 helyett euro 5.
Tudom, igen nem összehasonlítható, mert 400ccm az 400ccm.
De egyenlőre jó választásnak tűnik, még ha bejátszik egy turbó felújjtás akkor is szimpatikusabb , dinamikában pedig nincs különbség, csak más vezetést igényel. -
gooool
őstag
válasz
forceberg #86365 üzenetére
Ez a nemet majd magyar kozeposztalybeli gondos tulaj altal karbantartott benzines csigas D4F motor.
Tenyleg elkepeszto egy technika, hogy ez igy minden aldott nap kerdes nelkul ment...mehet ra a nagyobb turbo.
Rob:
Lekotelezel!
Es ahogy latom, ma Te sem unatkoztal... -
Llew
senior tag
válasz
forceberg #85916 üzenetére
Azért 200e km szerintem nem olyan sok, hogy onnan már csak a csodában lehessen remenykedni.
Olyan 20e km/év vagy felette.
#85918 LamerGyuri
Ezt hogy érted? Tudom, hogy itthon senki nem szereti a 200e-nél többet futott mindegy hány éves autót.A kérdés arra vonatkozott, hogy a néhány ténylegesen, vagy inkább hihetőbben ~400e km körüli futású autókban, motorokban mennyi lehet még? Mennyi egy ilyan motor tervezett, várható élettartama, normális karbantartással? 5-6-700e?
-
CriticalHit
addikt
válasz
forceberg #85365 üzenetére
K9KT764D046108, 2008.06. Diesel, 1461 78KW (104,6hp)
A Renault oldalán ezt találtam [link]. Cikkszám: 8200768927. Ezen a másik oldalon azonban ugyanez a cikkszámú szűrő csak a 2008. 09-től gyártott 1,5 DCI modellekhez jó: [link] Megfogadtam, hogy nem megyek többet a márkaszervizhez. Ha törik, ha szakad meg kell hogy találjuk a megfelelő szűrőt ehhez a szegény, nagyon különleges modellhez. -
domper2015
senior tag
válasz
forceberg #85200 üzenetére
A fedélzeti komputer egy kissé optimista.
A tankolásnál elég könnyen kalkulálható a fogyasztás, nincs céleszközöm adatok kinyerésére.Tegnap kínomban levettem a töltőlevegő nyomásérzékelőt egy kis tisztításra, ma Debrecen-Hollóháza-Debrecen volt az útvonal, az átlagfogyasztás 5,73 l / 100 km.
-
-
-
Somatom
veterán
válasz
forceberg #84917 üzenetére
De, mire cserélnéd? Az újabb autóknak újabb emissziós követelményeknek kell megfelelniük. A 2l mostanság inkább 1,5l, ugyanakkora kasztniban. Kisebb motor, nagyobb fordulatszám, rövidebb élettartam.
Én nem vagyok villanyellenes, tudnék ésszerű kompromisszumot kötni. De, az Espace reális utódja egy Galaxy hibrid lehetne. Csak benzinessel társítható, pár Km -t tud csak villannyal és konnektorról nem tölthető. Igazi minek autó.
Mindezt úgy, hogy a tologatható/kivehető ülésekről eleve le kéne mondanom, mert az felejtős az újabb egyterűekben. -
tresh
veterán
válasz
forceberg #84877 üzenetére
Nem biztos hogy, megértettük egymást vagy lehet én fogalmaztam félreérthetően.
Mivel a porlasztóknak gyakran meglehetősen kis tüzelőanyag mennyiségeket kell befecskendezni, így fontos, hogy azok szállítási (befecskendezett tüzelőanyag mennyisége) megegyezzen.
Az porlasztók (injektorok) mennyiségének korrekciójához (IMA) az injektorok gyártása során minden egyes injektorról mérési adatot rögzítenek, amelyeket az injektorra egy adatmátrix formájában írnak fel. Ezeket az információkat a EDC porlasztó párosítása során az EDC-ben tárolják. Majd az EDC ezekkel az értékekkel korrigál minden porlasztóhoz tartozó befecskendezési adatokat.
Azonban ezek az értékek a motor élettartama alatt változnak, minek kiküszöbölésére az EDC a következő korrekciókat használja:
Nullmennyiség-kalibrálás,
Mennyiségi kiegyenlítés szabályzása
Mennyiségi középérték adaptálása.
Tehát mindet korrigálja (lehet túl mezein írtam)Ezért ha valaki nekem azt mondja hogy, egy alapjárati korrekciós értékből 100%-ra megmondja hogy, 4 vagy 5 vagy 6 hengernél melyik porlasztó a rossz akkor az egy félistenMert az EDC(csúnyán ECU)folyamatosan korrigál a megfelelő befecskendezési és minőség véget. Simán lehet hogy valamelyik alapjáraton jó, de terhelésnél már nem tudja azt a mennyiséget/minőséget szállítani, tehát az is rossz.
A régi TDi-knél könnyebb volt ezt akár egy alapjárati korrekciós érték alapján megmondani de CR-ennél már jóval összetettebb. Nekem ezek a tapasztalataim nem egy nem kettő diesel szétborítása és összerakása után. De hülyegépészként szívesen veszek bármi építőjellegű kritikát. Mert tanulni nem szégyen.
-
tresh
veterán
válasz
forceberg #84865 üzenetére
A többi henger működését "hozzárontja" a rosszhoz?
Inkább próbálja korrigálni (ezért látod korrekciósértékként a diagon) pl ha az egyik injektor többet vagy keveset szállít (kopott, nem megfelelő a porlasztási képe, becsepeg) . Tehát adott nyomáson nem tudja a kellő üa mennyiséget szállítani akkor az ecu a többi injektoron próbálja ezt pl több üzemanyag befecskendezéssel korrigálni. Így a motor járása stb egyenletes marad és nem cseszi szét pl a kettőstömmegűt stb.. Ezek a korrekciós értékek borzasztóan minimálisak. Így mindig mind a 4 értéket kell nézni és s szerint vizsgálni amelyik injektornál eltér nagyon valószínű az lesz a ludas, de nem zárja ki hogy még egy pl ne lenne határértéken és javítást igénylejen. Jellemzően az a jó ha, a 4 érték közel teljesen azonos. Minél közelebb van a szám a 0-hoz annál jobb
[link] << egy példa mérés,hiba megállapítás
dCi-nél főleg az első geneseknél 1.5 nagyon "hisztisek" a jó üzemanyagra+ a 20-30k km-kénti gázolajszűrőre.
-
t.imi
addikt
válasz
forceberg #84655 üzenetére
Omv / prémium, Auchan / prémium. Shell prémium 1x volt, na az kőkemény xar. Nálam.
Első kettő állandó. Típus függetlenül produkálja. 550ft-ossal is xar néha, máskor sima Auchanossal meg tökéletes.
Ebből gondolom hogy nem az üzemanyag a bibi. Kivéve Shell. Ott volt 3 henger ment, "utógyújtással" állt le, vagy 8-at tekert mire beindult. Előtte, utána nem jelentkezett.
Az indítás 1x pöc roff, máskor meg 3-4x megtekeri, mióta megvan (2019.01 óta) jelen van. -
Xantomas
őstag
válasz
forceberg #84644 üzenetére
Nem tudom.
Nem fakezű. Inkább csak elkapkodta, beletört a régi, oszt ideje már nem volt rá, hogy kikapja a komplett lámpát, és kirázza belőle, és inkább ellinkelte.
Valsz amúgy nem is lett volna belőle baj, ha nem szorul be, és feszítette volna a magasságállító mechanikát. (Kivéve, ha nem veri le a foncsort) -
Xantomas
őstag
válasz
forceberg #84640 üzenetére
De. A figyelmetlen, munkával végtelenül leterhelt, nagyobbnál nagyobb arcú szakik. Ő nagyon erősek tudnak lenni, de leginkább kapkodnak, mert a szalag egyre gyorsabban jön. Bedarálja őket is teljesen a hazai autóállomány állapota.
Ezen a lámpás szerelős bulin felbuzdulva, én is belepakoltam egy komplett Osram - Neolux LED szettet a lámpáimba (nem, nem kellett érte fizetnem, ennyire krőzus azért nem vagyok, de a három féle h7-es szettnek, a ködlámpába való 2 féle h11, indexbe p21, w5w helyzetjelzőbe, h1 a távolságiba). Kíváncsi vagyok, mikor fog belémkötni rendőr, vagy valaki.
Egy rövidebb mérés után, egy személyes tapasztalat: sokkal jobban látni vele, vetítési képpel semmi bajom.
A Neolux h7-es szettje bőven elég. Kisebb a fényárama mint az original h7-es halogénnek, de mivel a szem jobban komálja a hideg fényt, erősebbnek érezni. A szembejövőknek is jobb. Ez amúgy a 2021-es Osram XTR vázába rakott, 2019-es változatnak a LED-je, csak olcsósított márkanévvel.
Az Osram XTR meg brutális. Eszetlenül erős, szerintem konkrétan nem való közútra. -
lsebestyen
addikt
válasz
forceberg #84581 üzenetére
Csodálkoznék ha a következő ~8 évben lenne bármiféle kitiltás...Anno az M4 metróvonal támogatásához volt kötve a dugódíj bevezetése, aztán az mikor volt. Pedig az semmi nem lenne a dízel tiltáshoz képest.
Pedig én támogatnám, mindkettőt.
Ma is egy büdös dízel Carisma mögött mentem, rendesen tartottam a távolságot, de még így is bejött a bűze.
-
t.imi
addikt
válasz
forceberg #84556 üzenetére
Gyári ELF, pontos típust ne kérdezd
9000km ment eddig bele, aztán jön a 210-es szerviz.
Nekem nincs M2, Ignis van 360-al és szebben jár. Hidegen "huzatva" meg különösen, melegen meg változó hangokkal. ércesebben jár, mondta szerviz is. De hogy miért, mitől...?
Start-Stop nincs, FL előtti (?), napi 40 oda, 40 vissza pályán, lámpa bekapcsolva.
Ez volt téma már nálam tavasszal, töltés jó volt, menet közben nem mértem azóta sem. -
t.imi
addikt
-
Nordik
őstag
-
mycso
Topikgazda
válasz
forceberg #84157 üzenetére
Mert bár sokan mondják, hogy nem km-ert, hanem állapotot veszünk, azért ez nem teljesen ilyen egyszerű. Nagy futás = több használat (pl. lámpák, futómű alaktrészek, ablakemelők, önindító, ilyesmi, amiket nem is gondolna az ember)
Nekem 9 évesen járt 360k km-nél és bizony rengeteg dolog "elhasználódott benne" pl: a szélvédő 4 éves korára úgy nézett ki, mint amit szétflexeltek (jó 250k km-nyi autópályázás)
Nagyjából egy része ugyan az mint nálad (első ablakok, generátor, klíma kompresszor, szalag kábel, kipufogó tartó) + önindító, fényszóró csatlakozók, hátsó lámpa kontakt + panel szétégés, EGR visszavezető cső repedés, résolaj csövek szétmálása, ilyesmi.
Stabpálcák félévente, tompított izzók fél-1 évente, helyzetjelzők félévente csere....
Ajtó behúzók hámlása, ajtóban az összes kapcsolóban behalt a világítás, stb.
Jah, meg a gyári fej, ami mínuszokban nem kapcsol be, csak ha tápot lehúztam egy picit róla.No meg ugye egy másik szegmensből: turbó, kuplung, lendkerék, hengerfej...
Viszont amire büszke vagyok pl. a gátlók gyáriak voltak még és jók (pedig az 5 évnyi ültetőrugó biztos adott annak is), illetve az ülések nagyon szépen megőrizték a formájukat, se szét ülve, se szakadás, a kormányt és az ajtóbehúzókat leszámítva az egész beltér egészen jó állapotban volt.
-
lsebestyen
addikt
válasz
forceberg #84113 üzenetére
Igen, én arra gondoltam. Kérdeztem a gumist még tavasszal, h az mehet-e rá, és erre jött a fenti válasz. Hogy pontosan mit mondott már nem emlékszem, csak arra, hogy nagyon lebeszélt róla. Mondom biztos azért, mert a gumisok alapból nem szeretik a négy évszakost, de aztán mondott párat, és végül egy Vredestein Quatrac lett (off topik autón).
Én még nem tettem fel a télit.
Lehet nem is fogom, alig használom az autót. Nézegetem a felniszetteket aprón, de nem értem mi kerül 4db húsz éves rozsdás acélfelnin 20k-ba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- EAFC 25
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Formula-1 humoros
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
- További aktív témák...
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3043, 94% Akkumulátor
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R9 3900X / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest