-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibko8
senior tag
Sziasztok tudom annyira nem autó specifikus kérdés de hát ha vannak itt már tapasztaltabbak akik már mindent kipróbáltak.
Melyik ablaktörlő lapát ami leginkább bevállt ami egyáltalán nem kezd el csikozva törölni egy hónap után szemerkélő esőben sem. Az sem gond ha évente kell cserélni. Persze egy emészthető áron legyen
Egyébként 4-es cliohoz keresekLada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
rob210
Topikgazda
válasz bLaCkDoGoNe #85042 üzenetére
Ahhoz neked nem villamossági szerelő fog kelleni, ha valóban az ütközésérzékelő jelez.
Mivel lett kiolvasva?
Illetve nem parkolta le valaki a kocsit?
Mikor hogy jött elő a hiba?
Renault power
-
atosan
veterán
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz bLaCkDoGoNe #85042 üzenetére
Szia,
Nem lehet hogy a kormanyban lévő légzsák átvezeto szalag kábel a rossz? Azt esetleg nem nézte a szerelő?
Megane 2 nel szokott ez tipus hiba lenne, Megane 1 et annyira nem ismerem, de sztem egy kaptafa...Jajjj Rob ezert tuti meg agyal, hogy egy kaptafara veszem a Megan1 et a 2-vel
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz atosan #85039 üzenetére
Szia,
Ott maga a hátsó csatlakozó (vampirfogas) lehet meg égve, vagy a túlfeszültségtol megtagulva.
Nálam az megoldotta, hogy ezeket a vampirfogakat osszebb nyomtam, valamint az izzó foglalatot megtakaritottam acetonnal.
Rosszabb esetben csatlakozo, vagy izzo foglalat csere a megoldas. -
bLaCkDoGoNe
veterán
Sziasztok,
tudtok esetleg ajánlani jó autóvillamossági szakembert Budapesten? Egy 2001-es 1.6-os Megane-ban világít elkezdett világítani a légzsák lámpa. Eleinte felvillant-elaludt hosszabb-rövidebb időre, most már állandóan. A szerelő kiolvasta, állítólag a jobb és bal oldali első ütközésérzékelők jeleznek (az autó nem ütközött, nem volt törve soha). Az ülés alatti csatlakozókat megnézte, azok állítólag rendben vannak, de azt mondta, hogy el kellene vinni egy autóvillamossági szakihoz a további hibakereséshez.
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
mycso
Topikgazda
Szia, az 1.6 dci-vel kapcsolatban nagyon szélsőségesek a vélemények a megbízhatóságát tekintve.
Vannak vélemények, mi szerint romhalmaz, de vannak mi szerint a jó motor.Annó picit beleástam magam a témába:
Elvileg ez váltaná a 2.0dci-t, ami egy roppant megbízható és minden szempontból egy eltalált motor. Így nagy reményeket fűztek minden téren az 1.6 dci motorokhoz.Viszont kis utánajárás után, a fogyasztása nem jó, a teljesítménye papíron szép, de élőben messze nem hozza a 150lovas 2.0dci tudását sem és egyre több olaj/vízevős példánnyal találkoztam. (2-3 éve nálam is felmerült és akkor megpróbáltam körbejárni ezt a motort)
Kétféle létezik belőle, szimpla és dupla turbós.Ez egyébként, lehet csak az első példányokra igaz és azóta már javítottak valamit a konstrukción, de én nyugodt szívvel nem ugranék bele.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
atosan
veterán
Sziasztok,
Megane 1/2 kombi, K4M, 2000 év.
Ugye típus hiba a bal hátsó lámpa. Egyszer csak fékezés közben az irányjelző gyors kattogásba váltott. Ok, gondoltam izzó valamelyik. Egyiket sem láttam hibásnak, de azért kicseréltem. Most már csak néha vált fékezés közben gyors üzemmódba a balra indexelés. Tegnap sötétben indultam, észrevettem, hogy a közép konzol (fűttés állítás stb) nincs megvilágítva. Lehet összefüggés? Okozhatja biztosíték? Azokat még nem néztem.Maine Coon
-
3L1T3
addikt
Tudnátok pár pro/kontrát mondani erről a típusról? Nem nagyon ismerem a Renault autókat.
köszi
RENAULT Talisman Grandtour 1.6 dCi
[link]“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
angyalpc2
aktív tag
1.2-es 8 szelepes clio2-be milyen akksi kell? (légkondizni is szoktam)
kerestem hivatalos számot de nem találtam
Jelenleg Tesco 55Ah 420A indító (döglik meg napokon belül..6 évig bírta Ca-Ca aksi)
Exide-re gondoltam
Exide 12V 55Ah 460A jobb+
Esetleg:Exide Premium 12V 53Ah jobb+ EA530Esetleg más?
-
Nordik
őstag
válasz grizlisandor #85029 üzenetére
-
gooool
őstag
válasz Kronos3000 #85032 üzenetére
Nem minden cikkszámhoz rendelik hozzá a megfelelő szinonimákat amikor felrögzítik.
Lehet, hogy egy ideiglenes beszerzési forrásból van, úgy meg nem töltik az idejüket ilyesmivel, ha utána úgyis inaktív lesz.
Ettől függetlenül mind ugyanaz, csak másként bevételezve.Nordik be is másolta, amit en kifejtettem.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
lsebestyen
addikt
válasz grizlisandor #85029 üzenetére
Az árból és a beszállítási időkből.
-
Nordik
őstag
válasz Kronos3000 #85026 üzenetére
Ez mind ugyanaz, csak más a beszerzési forrás. Válaszd a legolcsóbbat.
-
rob210
Topikgazda
-
Kronos3000
senior tag
Denso K20PRU, [ilyen sokféle] is létezik, nem is gondoltam volna, és az ajánlások között sem a Thalia 1.4 16v sem a Clio hasonló nem szerepel. Akkor melyik lenne nekem az igazi, persze lehet hogy én nézek rosszul valamit.
Wasabi...
-
malz
csendes tag
válasz rob210 #85019 üzenetére
Hát már a hozzászólásod előtt vettem is 4 Denso gyertyát. Halkabb is lett az autó meg adott sebességnél mintha kevesebbet is forogna a motor. Tényleg nem való ebbe semmi csilli villi drága gyertya. Köszönöm szépen a segítséget mindig tanul az ember nem mindig a drága a jobb.....
-
Bass
addikt
válasz rob210 #85022 üzenetére
Akkor meg volt a tuning is egyben ,most már akkor 59le is lehet 🙂 Nem tudom mi lehet de nem mindig jön elő ez a kelepelés. Nem baj megjött ma a fűtöradiátor a hétvégén csere akkor átnézem mi lehet,honnan jöhet a hang.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
rob210
Topikgazda
Nem baja nem lehet.
Mikronokról beszélünk, a szelepeknél meg miliméterekről.
Csak erősebb lesz picit, ez a tuningműhelyekben is alap, előbb módosítják a fejet, a veztengelyeket a dugatyúkat etc.etc.A hang nem tudom mitől lehet, főleg mivel nem tudom milyen hang.
Honnan, mikor, hogyan.Renault power
-
Bass
addikt
válasz rob210 #85020 üzenetére
Azt mondták h nem volt baja így csak 'tisztították" így gyári méretet javasoltak. Lehet h ez miatt van néha 3gy egy pillanatra dizeles hangja? Ha a kompresszió változott volna akkor nem kellene mindig valami bajának lenni?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
rob210
Topikgazda
Equiem volt a gyári gyertya csak jelzem, soha nem jött ki egyetlen renault sem ngk gyertyával.
A renault nem áll szerződésben az NGK-val!!!!!
Cseréld ki mielőbb.
Ezekbe a motorokba nem szabad iridium gyertyát tenni.
Eladták neked a drága szart ez van, sajnálom.Renault power
-
grizlisandor
veterán
Köszi, jól forog a gép, az én off márka VW 1.6 benzin 5 sebességes váltóval 130 km/óránál már 4000-ret forog.
Közben megtaláltam youtuben is a D4FT RPM értékeket.
Szerintem elengedem az 5 sebességes váltóval szeret autókat, találtam a topikban egy hozzászólást, hogy jó lenne egy 6. fokozat a Twingo RS-be. -
Bass
addikt
Sziasztok
Clio 2 még mindig,kész a hengerfej használjuk de néha "dízeles" darálós,recsegős? hangja van más tünete nincs,pöccre indul jön megy,még talán kicsit dinamikusabban mint a hf probléma előtt.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
malz
csendes tag
válasz rob210 #85000 üzenetére
Szia!
Hivatalos Renault szervízben ngk bpr6eix mondtak nekem hogy ez van bent gyárilag a K4m 838 motorokban. Január óta van meg az autó. Vettem is bele ilyen gyertyákat de annyira nem tetszik indulásnál mintha rántana, mintha nem tudnék szépen elindulni vele egyesben. Érdemes lenne sima általad javasolt gyertyát beletenni iridium helyett? -
lajo
senior tag
válasz grizlisandor #84966 üzenetére
Szia,
A 103 lóerős D4FT Clio 3 3000-res fordulaton megy 130-at, ha ez segítség.[ Szerkesztve ]
-
Benir8
senior tag
-
Bass
addikt
válasz rob210 #84999 üzenetére
Mentem vele most kb 20km-t ,a fűtésre menö csövek forrók viszont fűtésem kb a nullával egyenlő lehet igazad van viszont két fura dolgot vettem észre ha felénél a hőfok mutató kb 2-3 pöttyel feljebb megy bekapcsol a venti és látványosan visszaáll középre eddig nem tűnt fel h a mutato mozgott volna kb stabilan közép felett 1 pöttyel állt és a venti sem tűnt fel h ment volna. A másik h picit a friss olaj mint ha vizes lenne,lehet attól h a régiből maradt benne és majd eltűnik vagy ismét hengerfejes lesz?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingatlanos topic!
- Microsoft Excel topic
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- AliExpress tapasztalatok
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Apple notebookok
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Opel topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...