- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Rekord vékony lesz a Z Flip7 is
- Fotók, videók mobillal
- Íme az új Android Auto!
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
KamuMazsola
őstag
válasz
#79335424 #43493 üzenetére
Kétkártyás mobilt használok, de ezt tudod is. A flottás topikban már Laller is majdnem panaszkodott, hogy jött valami bújtatott költség, amit a flotta szerinte mégis jogosan felszámolhat. Száz szónak egy a vége, kb a flottás árakat tartanám reálisnak a civilek részére, ez lett volna a mondanivalóm lényege. Ja és magam akarom a szolgáltatásokat megrendelni, lemondani, nem közvetítőn keresztül.
-
-
tomp
félisten
válasz
#79335424 #43379 üzenetére
Tudom. Az egyik családtagom mesélte is. Se net, se telefon, se tv nem volt.
Mihez képest? Hát fél évente van egy minimum 1hónapos hibám.
Lehet resetelni kellene a teljes telefonszámhoz tartozó adatbázist? Azaz megszüntetni a komplett előfizetést mindennel együtt és újra beállítani a szolgáltatásokat?Viktor0610
Jaaa az más.De azért pár dolgozónak kellene szednie valamit. Az ember hiba miatt megy be dühösen és ha látja az illető, hogy nincs hűsége rögtön mondogatja a hűséget. Miért? Oka van, hogy egy régi tarifát használ az ember hűség nélkül... Miután elmondtam miért nincs és nem lesz hűség(ha már kérdezte) azért lefagyott a mosoly...
Az egyik 3betűs nagy kábelcégnél most volt szintén hibám. 3napon múlt, hogy 1hónapig tartott az elhárítás. Mikor volt a mostani hibám előtt hiba? Talán 2éve. De akkor egy komplett kerület leállt fél napra. Előtte mikor volt? Soha. Stabil mindig minden. Kötbért soha nem kértem tőlük csak most. NMHH sem volt. Aláírtam velük 2évet? Alá, mert nálam megbízhatóan szolgáltatnak. A hűség kötést én kezdeményeztem nem ők.
-
Acheron
őstag
válasz
#79335424 #43314 üzenetére
Jogos
Én sem szeretem (van talán 6 - 8 éve, hogy utoljára szolgáltatótól vettem telefont). Ellenben mivel lassan huszonéve vagyok "Pannonos", megszokásból is nehéz váltani, ha meg úgy is maradok, miért ne használjak ki esetleges előnyöket? Ahogy mondják: ha adnak, fogadd el, ha ütnek, szaladj el -
TODI1111
veterán
válasz
#79335424 #43299 üzenetére
Akkor elmondom még egyszer:
Senki nem tombol az idegtől a frissítés elmaradásától csak érdeklődés van.
Eredeti kérdés:"...... nincs itt véletlen valaki aki értelmes magyarázattal tudna szolgálni, hogy a kedves szolgáltató miért tesz magasról a készülék frissítésekre. "
Pontosan azért kérdeztem itt mert ez egy fórum és gondoltam esetleg van itt olyan fórumtárs mint Viktor0610 (ha jól tudom ő telenoros) és tudna esetleg választ adni erre az egyszerűnek tűnő kérdésre.
Gondolom már ő is olvasta a kérdésem, de mivel nem tudja a választ így inkább bölcsen hallgatott mintsem olyan felesleges kérdéseket tegyen fel mint te (minek az, mit vársz tőle?)A másik két szolgáltatónak sincs külön bevétele a dologból mégis kiadják a frissítéseket.
-
TODI1111
veterán
válasz
#79335424 #43295 üzenetére
Ne haragudj,de te meg vagy áldva ezzel a biztonsági frissítéssel. Amikor a gyártó kiadja a frissítéseit akkor általában a saját szoftverét is csiszolgatja a "motorháztető" alatt csak mellette beleteszi a google újabb biztonsági frissítését is mert vállalta, hogy ameddig a terméktámogatás tart addig azt is a lehető leggyorsabban elérhetővé teszi a felhasználóknak.
khorvat Nem várunk a telenortól csodát, egyszerűen csak tudni szerettük volna, hogy miért nem foglalkozik a szolgáltató a frissítésekkel.
Ez volt a beszélgetésünk egyszerűnek tűnő kérdése:
"...... nincs itt véletlen valaki aki értelmes magyarázattal tudna szolgálni, hogy a kedves szolgáltató miért tesz magasról a készülék frissítésekre. "
A kérdésre továbbra sincs válasz csak egyéb kérdések és javaslatok (Minek az,mit vársz tőle,miért nem romolsz?) Én a frissítést megoldottam úgy ahogy te is( most éppen a nougatot tesztelem) de vannak olyan emberek akik nem akarnak ilyen dolgokkal foglalkozni és hozzáteszem nem verik a falba a fejüket az idegeskedéstől csak egyszerűen érdekli őket, hogy miért nem nyújtja azt a szolgáltató ami "jár" nekik?
További szép napot és jó hétvégét nektek. -
-
khorvat
senior tag
válasz
#79335424 #43282 üzenetére
S7-et nem ismerem, de S5-ön volt már KNOX és attól, hogy PAN rom helyett XEH hivatalos ROM került rá nem ugrott a KNOX és a garancia sem, annál is inkább mert azóta hardver hiba miatt garanciába már kellett is cseréljék a telefont és nem volt gond, hogy XEH ROM volt rajta.
-
TODI1111
veterán
válasz
#79335424 #43269 üzenetére
Semmi különös csak a kíváncsiság, hogy miért tesznek rá magasról. Bár halkan hozzáteszem, hogy a google nem hobbiból adja ki a biztonsági frissítéseket a samsung pedig nem magának csiszolgatja a szoftvert (nem a látványos grafikai elemekre gondolok hanem a motorháztető alatt lévő dolgokra) hanem a felhasználók megelégedésére.
-
Roland-87
aktív tag
válasz
#79335424 #43222 üzenetére
Nem tűnik úgy mert minden hasít egy ideig aztán bedugul, nagyon úgy fest hogy ez a Huawei eszköz hibás, a speedtest szerint 60 megás a netem, a Youtube FullHD 60fps is megy tökéletesen egy ideig, szép lassan dugul be, eleinte minden jó aztán ahogy telik az idő úgy lassul be minden majd elkezdődik az hogy az oldalak se jönnek be vagy csak félig aztán már mindenre időtúllépés hibát dobál, ki kellene próbáljam másik eszközzel is de nincs szóval nem tudom mi lehet a baj, olvastam olyat hogy simkártya hiba is csinál ilyet, ez igaz?
-
-
Prien
addikt
válasz
#79335424 #42703 üzenetére
Ez az egyik dolog.
A másik pedig, hogy a szolgáltatás fizetős, ha még az adatforgalomért is fizetni kellene vagy felszámolnák (ami ugyanaz,mintha fizetnénk érte), akkor pedig azért vizsgálódna az NMHH, hogy kétszeresen húzzák le az ügyfeleket egy szolgáltatáson belül...A Mindig TV-ről csak az jut eszembe, hogy "Néha Tv". Egyszer kellett volna nagyon, amikor VB döntő volt (közszolgálati csatornán) , de hát ...elfelejtett működni. A Telenor MyTV viszont működött. Szóval minden szolgáltatónak a saját háza előtt kellene sepregetni, nem a másikat bemószerolni, mert többet/jobbat talált ki.
-
-
KTU
addikt
válasz
#79335424 #41954 üzenetére
De 3500Ft-nak a feléből megvan, hűség nélkül,
és nem csak írogathatnak, hanem mehet a duma is VoIP-on.De gondolom a biztonság kedvéért megakarja tartani a mostani GSM számát.
Szóval azt bele egy másik, akár butatelefonba (vagy dual sim),
az adat meg a mostani, gondolom, okos telefonba. -
zoli62
addikt
válasz
#79335424 #41809 üzenetére
Én is inkább a kutyát használom monilinternetre, szerintem pontosabban mér. Amúgy meglepően jó a Telenor LTE hálózata, a partnerüzletben simán, papírmunka nélkül kivágták a kártyámat nanoméretűre, szóval fejlődnek az utóbbbi időben, mióta pár éve felmondták az előfizetésemet, és a napokban még a Facebook tiltásomat is feloldották. Lehet, hogy új szelek fújnak náluk?
-
zoli62
addikt
válasz
#79335424 #41805 üzenetére
Szerintem sem használom ki, de most a flottában van kötelező 1 GB adatforgalom.Ha már itt tartunk, és nem akarok átmenni Android alkalmazások topikba, az miért van, hogy a Call Meter 3 G pontatalanul mér? Ma volt a fordulónap, mindent beállítottam, amit szoktam, de sokkal több forgalmat mér, mint kellene, még ha a tegnapit, meg azelőttit is hozzáadom. A hívások idejét jól átszámolta, miután ma beállítottam a mai fordulónapot.
-
zichie
senior tag
válasz
#79335424 #41774 üzenetére
A screenshot június 30-án készült, azóta javították a hibát, mert nekem a héten gond nélkül működött az újra megrendelés. Az érvényességi idő nem járt le, de a mobilnet elfogyott, így újra meg kellett rendelnem, hogy legyen netem, ami sikerült is. Ugyan azt a csomagot kaptam: 35 perc + 35 sms + 175 MB.
-
darvinya
titán
-
asdf_
veterán
válasz
#79335424 #41723 üzenetére
Ha van itthoni netcsomagja, akkor odakint megabyte-onkent 19 ft-ert ott a standard eu dijszabasos net, azon a telenor appal beklikkelni boven jo, pont abba a kb. 19 ft-ba fog kerulni (ha egyaltalan szuksege van megrendelni barmit is, ha nem esz nelkuli netfuggokent tolja az ember, a terkepet meg mondjuk mar elore letolti itthon offline terkepkent egyetlen nap rohogve megoldhato barmi csomag nelkul is a megabyte-onkenti dijazassal, de ennek persze elofeltetele, hogy az ember ismeri a telefonjat, a hasznalati szokasait, tisztaban van vele, hogy mi mennyit fogyaszt, nem klikkel felre, a google play-en ki van kapcsolva az automatikus frissites, a levelezoje nem tolti le automatikusan a mellekleteket, meg hasonlok, ha fingja sincs ezekrol es esz nelkul tolja a netet, akkor rendeljen csak csomagot melle, mert ra fog kefelni).
-
-
válasz
#79335424 #41597 üzenetére
Somatom:
A netes aktiválás nekem is eszembe jutott, de a rendszerek jelenleg úgy működnek, hogy a posta vissza kell szállítsa az aláírt szerződést a netshopos rendeléseknél.
Talán jövőre lesz változás.Prien:
Nincs információm erről. De nyilván dolgoznak rajta, ha tomp is bejelentette.snooze:
Miután a program ki is került a windowsos áruházból, kérdéses, hogy meddig marad egyáltalán működőképes a program. -
válasz
#79335424 #41594 üzenetére
Hát az a különbség, hogy a polcról levett kártyát neked kell aktiválni, nem kell várni az aláírt szerződés visszaérkezésére, feldolgozására, míg a neten rendelt kártyánál ezek megvannak.
Nem ismerem a (külföldi) konkurencia eljárásmódját, de -gondolom- ott is így megy. -
4Grider
félisten
válasz
#79335424 #41563 üzenetére
Ilyen munkaerővel ma Magyarországon képtelenség lenne feltöteni a szolgáltatók ügyfélszolgálatait. Ha nem tünt fel, tele van az ország funkcionális analfabétákkal, a munkahelyek pedig még csak most kezdenek rájönni, hogy a képzett/hozzáértő munkaerőt hogyan lehet megőrizni. Jó szöveg az, hogy csapatépítés/munkahelyi környezet/családbarát munkahely, stb, de ha max. 150e nettót tudok adni a beosztottamnak, aki 30-40%-al többért bárhol másutt el tud azonnal helyezkedni, akkor akármit csinálok, előbb-utóbb el fog menni. Több pénz munkabérre és közterhekre pedig nem fog egyik pillanatról a másikra a föld alól előteremni.
-
-
4Grider
félisten
válasz
#79335424 #41259 üzenetére
Mielőtt valaki félreérti: A DPI a Fidesz flottája és a Telenor hálózatán működik.
Ha nem tudsz flottába bejutni akkor így jártál. Magyarországon a publikus internet-csomagok jellemzően még mindig drágák, alig találni egy-egy olyan csomagot, amivel rendes otthoni vezetékes net kiváltható, korlátlanság pedig erősen korlátozottan fedezhető fel bennük. Azért a Home csomagok már közelítenek az átlagos havi vezetékes internethasználati szokásokhoz. -
4Grider
félisten
-
4Grider
félisten
válasz
#79335424 #41239 üzenetére
"Eddig nem is hallottam olyan routerről, amiben ne lehetne fix IP -ket osztani. Ha nincs fix IP, akkor hogyan lehetne pl. forwardolni?"
Marha egyszerűen, a DHCP beállításainál adsz mondjuk egy 20 IP címből álló pool-t, ezt fogják használni azok az eszközeid, amiknek nem kell fix ip. A subnet maradék kb. 230 IP címét pedig be tudod állítani 230 eszközödön fix ip címként. És ezekre már tudsz pl. port-forwardot is állítani a routeren, mivel fix ip-t állítottál rajtuk...
-
Harkovz
aktív tag
válasz
#79335424 #41239 üzenetére
Én is ezt használom. Ingyen megkaptam. Én azért sem akartam MiFit mert a Vodáshoz az volt és nem igazán bírják azok a folyamatos üzemet. Egyre többször lefagyott, újra kellett indítani stb. Erre meg kábellel is lehet csatlakozni. Igaz nekem a tv is tud WiFi - t de mióta ez van kábellel kötöttem össze.
-
-
#79335424
törölt tag
válasz
#79335424 #40802 üzenetére
Katasztrófa ez a Telenoros ÜFSZ. Tegnap felhívtam őket a problémával. Azt mondta az ember, hogy nem érti, hogy miért dobott hibát a MyTelenor. Ő látja az ajánlatot, és meg is tudná rendelni. Megrendelje? Mondtam, hogy most már hagyja a fenébe. Elsején van a fordulóm, úgyhogy fordulós lemondással kérek 2GB Deezer csomagot (vagyis, 100Ft -ért kapok 2GB -ot arra az egy napra), majd elsejétől kérem a havi 1GB -os csomagot.
Ma délelőtt 11 -körül nézek egy YT streamet. Eccer csak kimerevedik a kép és ennyi. Hibafeltárás: nuku net. Hívom az ÜFSZ -t. Azt mondja a hölgy, hogy a régi csomagomat deaktiváltta a rendszer (11 -kor???), az új viszont még nem aktiválódott. Na, mondom jól látja, ez a probléma. "Ez nem probléma, mert az ÁSZF szerint 72órát vállalnak a csomagok aktiválására." Viccel, hölgyem? A probléma az, hogy nincs netem. Ha nem lenne probléma, akkor most nem beszélgetnénk. De, számoljunk egy kicsit! Ha minden hónapban türelmesen kivárnám a 72 órát, akkor éves viszonylatban több, mint egy hónapig nem lenne netem, pedig az a hónap is ki van fizetve.
-De, ez nem így van, mert a gyakorlatban ez nem 72 óra.
-Nagyszerű! Akkor mennyi? Másképp kérdezve, mikor lesz netem?
-Azt nem tudom megmondani, mert az ÁSZF szerint 72 óra.........
Áááááááááá!!!!!
De, esetleg manuálisan törölheti, és újraaktiválhatja a csomagot. Engedélyezem? Naná, hogy engedélyezem! Kb. egy perc múlva volt netem.
Nem a problémán húztam fel magam, hanem a hozzáálláson. Hogy lehet erre azt mondani, hogy nincs semmilyen rendszerhiba? Egyáltalán, egy ilyen szolgáltatásnál hogy lehet 72 órás határidőt leírni? Jó, hogy nem 72 napot írnak! -
taip
senior tag
válasz
#79335424 #40768 üzenetére
3 baráti számnak hívják, de talán elég egyet megadni, hogy éljenek a kedvezmények.
Viszont fontos, hogy csak a régi Praktikumos csomagokra érvényes, az új MyTalk és társaira nem!
-
-
válasz
#79335424 #40683 üzenetére
Köszönöm a választ, Viktor0610 Neked is
Nem szeretnék az adott országban SIM vásárlással küzdeni és keresem a legolcsóbb megoldást, hogy a leveleimet el tudjam olvasni.
Ha rendelek a MyTariff M tarifámhoz egy EU roaming csomagot plusz hozzá egy 500 MB-s kiegészítő jegyet, akkor 180 percet tudok telefonálni, 600 MB-ot netezni és ingyen fogadom a hívásokat? Mindezt 3500 Ft-ért, mindenféle egyéb díj nélkül?
Elnézést, de ezer éve nem mobiloztam külföldön, ezért vagyok kicsit értetlen -
-
-
-
darvinya
titán
válasz
#79335424 #40179 üzenetére
Értem mi akar mondani, de én nem tudom megrendelni!
ha 3000Ft a 2GB+Deezer havidíja, de te a fordulód előtt két héttel rendeled meg, akkor csak 1500Ft -ot fizetsz a 2GB -ért.
De nekem addig nem engedi a megrendelést, míg nincs 3000Ft a számlámon amit levon.
Időarányosság ez után csak visszafizetés lehetséges, de az nincs Telenor-nál. -
darvinya
titán
válasz
#79335424 #40165 üzenetére
Kártyásként nagyon nem jó Deeezzzzzír, mert egyben levonja, nincs időarányos izí.
Addig 15 napig meg semmi lehetőség, hogy ne bukjam a felét.goop
Jó is lenne az ingyen net, de perc/SMS-t kenjék a hajukra, mert nem használok ilyen GSM szolgáltatást.
Rólam nem húznak 300-500%-os haszonkulcsos perc/SMS díjakat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Thinkpad X13 Gen2i 13.3" FHD+ IPS i5-1145G7 16GB 512GB NVMe gar
- Gyakorlatilag új, GARANCIÁLIS (2026.12.23-ig!) Asus ROG Strix G16 (G614JV) gamer laptop RTX 4060-nal
- Switch OLED piros-kék, 2025. novemberig Alza garis, dobozával és minden tartozékkal
- Eladó! MSI mag 360r-v2 komplett cpu hűtő (Csomagküldés az árban)+vezérlő
- NEOS BAZÁR számtek kellékek, kábelek, tartozékok, egerek
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- AKCIÓ! ASROCK H310CM i5 9600K 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3050 8GB DeepCool Tesseract SW 500W
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3060- 3070/ Hp EliteDesk 800 mini, micro PC-Számla/garancia
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest