- Android szakmai topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Littoral
aktív tag
Más:
Most már csak a Telenor van alternatív szolgáltatás nélkül. A T-mobile a Blue Mobile-al, a Vodafone a Tesco-val igyekezne.
Sejt valaki valamit a Telenor szándékairól ezekkel kapcsolatban? Vagy marad a csendes szublimáció 30, 31, 70 irányban? -
Littoral
aktív tag
Nem értem, hogy miért ekézitek az online rendszert, nincs azzal semmi baj (ha van is, nem tudom, mert úgy két hete nem tudok belépni), úgyszintén a telefonos ügyfélszolgálattal sincs. Én például ma reggel egy számlareklamáció miatt hívtam fel a remek IVR-rendszert, mert az egy db MÉG náluk lévő számunkkal kapcsolatban helytelen adatokról értesítettek.
...ügyintéző kapcsolása: 0-ás gomb. Azonosítás: telefonszám, csillag gomb.
Itt szétkapcsolt a vonal úgy, hogy nem én bontottam.
Másodszor:
...ugyanez.Nekem jó, ha nekik is. Majd lelevelezik a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz Landsmann #13199 üzenetére
Ebből a remek felsorolásból kimaradt egy, amit szerintem mindenképpen be kéne vezetniük: a jelszó jelszó. Azaz: csak akkor azonosítanak ezzel az ezerféle jelszóval, ha a master-jelszót is megadod, ami azt bizonyítaná, hogy tényleg a tieid azok a jelszavak.
Ami emögött lehet, az az a törekvés, hogy minél kevesebb ember jusson el a az alapbeállításokon eladott, tehát esetenként érdektelen, az adott személy vagy készülék bázisán teljesen fölösleges, viszont pénzbe kerülő szolgáltatások lemondásáig. No komment.
Sajnos a huszasnál eltöltött tizensok év után a tapasztalataimból ezt a következtetést kellett levonnom róluk. -
Littoral
aktív tag
válasz alba-regia #15085 üzenetére
Annak alapján, ahogy például velem (el)bántak, minden erőlködés nélkül el tudom képzelni, hogy van a hívásmegszakításokra egy algoritmusuk, amit tetszés szerinti értékkel töltenek fel. Csak gondoljunk bele: havi 1 millió hívás megszakad szigorúan "technikai" okokból, az a 2,5-es kapcsolási díjjal számolva... Te - mivel benne voltál egy beszélgetésben - nyilván visszahívod azt, akivel beszéltél. Így csináljunk egy hívásból kettőt.
A baj az, hogy az ember ilyet minden csodálkozás nélkül el tud képzelni róluk most már. Ahogy írtam feljebb is: előbb-utóbb megtanulod gyűlölni őket. -
Littoral
aktív tag
válasz Vangelis #20227 üzenetére
Beszélj percenként 5 forintért! *
Kihagyhatatlan ajánlatunk: rendeld meg a PERCCSOMAG 80 szolgáltatást, és beszélgess kedvedre: hálózaton belül 80 percet adunk Neked!
A szolgáltatás egyszeri díja 400 Ft, és az aktiválástól számítva 7. nap éjfélig használható fel.-- itt a Tovább lehetőségnél folyamatosan resetel a telefonom, amit egyébként soha nem szokott (évek óta), itt egymás után 4 alkalommal. Soha nem fogom megtudni, mi ez, és nem is tudom megrendelni emiatt. Az összes többi menü működik rendesen, ez nem.
Ez olyan tipikusan pannonos
-
Littoral
aktív tag
-
Littoral
aktív tag
A visszaellenőrzésről:
Utoljára, amikor ennél a ... szolgáltatónál aktiváltam saját részemre egy célirányos prepaid kártyát, a következő történt: regisztráltam a nagyanyám címén (50+ kilométer tőlem) a saját nevemen.
A mama már 10+ éve eltávozott közülünk, a házát is eladtuk. A családnak arra a címre még érkeznek levelek igen ritkán, amelyeket az új tulajdonos félretesz, és átad egy családtagnak, aki egy harmadik földrajzi helyen él. Így mégis a saját nevemen volt egy olyan kártya, amihez egy teljesen offsite cím volt rendelve. Mivel ezek a küldemények nem könyveltek, így ettől jobban nem követhetők vissza.
Ezzel nem volt más a célom, minthogy megvizsgálni azt: meddig lehet elmenni ebben a témában. Hát lehetett, sőt, még tovább is, de ezt már nem írom le, mert nem akarok ötleteket adni, amúgy meg nem bűnöző vagyok, sőt. -
Littoral
aktív tag
válasz kiskornel #20872 üzenetére
Pannonos topic, mi élne benne...?
A feltöltésekről: nem mindegyikhez jár vásárlási keret (főleg az alacsonyabb értékűeknél), sőt, a vásárlás helyétől is függ. Ami standard: a 3.000 Ft-os feltöltés bizonyosan ennyivel emeli a vásárlási keretedet, ha azt univerzális egyenlegnek nevezzük, akkor is.
Ja, és a fenti linken szereplő "kedvezmény" nem egyenlő a hitelkerettel vagy annak a növekedésével. Mindez persze a feltöltőkártyára érvényes, régebben, amikor még volt előfizetésem, a hitelkeret alapból 10e volt, a harmadik hónap után. Ez ma már nem biztos, hogy így van.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz kiskornel #20890 üzenetére
A lényeg, hogy ha automatánál, saját márkás üzletben vagy banki online felületen töltesz mondjuk 3.000 Ft-al, akkor a vásárlási kereted is növekszik annyival, amit persze le is telefonálhatsz, sms-ezhetsz, vagy penny pincher-éknél láthatóan nehezen, de le is parkolhatsz. Valami állandóan változó logika szerint a kisebb, illetve a nagyobb feltöltéseknél nem érvényesül az egyenleg vásárlási kerete, de a 3K-nál mindig, a fentiek szerint.
Nemrég _kaptam_ egy tízezer forintos feltöltést, ami pl. nem növelte a vásárlási keretemet, de járt hozzá valami 1.000 Ft hálózaton belül lebeszélhető kedvezmény. Innentől az egyenlegértesítő felér a Háború és béke terjedelmével ugyan, de nehezen azért lehet követni, hogy miről van szó.Csak egy rövid sztori, a teljesség ígérete nélkül: hazai szerencsejátékot szervező egyik cég sms-rendszerében egy hibát fedeztem fel (évekkel ezelőtt). Ennek a feltárásához új kártyát vásároltam, és amikor a vásárlási keretről érdeklődtem, akkor is azt mondta a bemutatóüzletben az eladó, hogy csakis háromezressel töltsem, ha ezt szeretném, az mindig tartalmaz vásárlási keretet. Mondjuk aztán a játékszervező cég simán lerázott, amikor felmutattam a nyertes játékról szóló sms-t, de sajnálatos módon nem volt anyagi eszközöm a pereskedésre, a részvételi feltételeket meg hamar megváltoztatták ezután. C' est la vie.
Szóval 3e.[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Két rendkívüli fióktevékenységről értesítettek a napokban a postafiókjaim kezelői: a G-mail arról, hogy Észtország-ként, az Outlook.com pedig arról, hogy Izland-ként azonosított IP-címekről léptek be, és hogy akkor most mi van. Pedig mindösszesen annyi volt, hogy a telenoros mobilinternetet használtam, telefonon megnéztem az e-mailjeimet. Tévedés kizárt, mindkét alkalommal én voltam az elkövető.
Ezt csak érdekességként írom -
Littoral
aktív tag
válasz x1port #25890 üzenetére
Részlet a társaság válasz-közleményéből:
Az ÁSZF-ben valóban szerepel egy 1000 perces limit, ami felett társaságunknak elvileg lehetősége lett volna forgalmi díjat számlázni, de ezzel a lehetőséggel a Telenor nem élt
Nekem elsősorban Lenin és a labdázó gyerekek esete jutott erről eszembe.
-
Littoral
aktív tag
válasz SG3rg0 #26237 üzenetére
Nyilván van valami algoritmusuk a kipróbálók számára, amivel még véletlenül sem alakíthatnak ki rossz véleményt a szolgáltatásról, amíg a próba tart. A repülőgépes aranyköpés jut eszembe, hogy ha a fekete doboz elpusztíthatatlan anyagból készül, akkor miért nem csinálják abból a repülőt is?
Nem lebeszélni akarlak, próbáld ki. Nekem a szolgáltatással lefedett terület a piros alapon E-betűre elég, az stabil és megbízható minden próba nélkül is. -
Littoral
aktív tag
Tegnap délután, ~6 óra körül Szolnok belvárosa: a mobilnet meg sem moccan. Semmit nem töltött be.
Mondjuk a frizurám ettől tartós maradt... -
Littoral
aktív tag
A szokásos két-három módosító pdf után lehet, hogy rendben lesz. Mindig csökken a színvonal, ez OK, de ez már tudatlanságra vall a részükről, nem is figyelmetlenségre.
-
Littoral
aktív tag
válasz csernak75 #26871 üzenetére
Ez a válasz pl. engem is érdekel (club1), mivel a másik topicban, ahol az ott honos szolgáltatónak a saját szolgáltatásai területén megjelenő folyamatos balfogásait említettem meg (ezt-azt személyesen is átéltem), ezt válaszolta(d):
Gondolom nem Telenor-os vagy, mert annál ez is jobb...
De, jelenleg telenoros vagyok, mivel az én élőhelyemen hibamentes, folyamatos szolgáltatást nyújt. Ettől függetlenül azt mondom, hogy egy céget, a stílusát és az üzletmenetet a struktúrát alkotó emberek jellemzik leginkább (többek között a hozzáértésükkel és a személyesen hozzáadott plusszal), ezzel a dologgal ennél a társaságnál az én személyes véleményem szerint jelentős kihívásokkal küszködnek (pc megfogalmazás). Volt velük néhány vitám, többnyire én jöttem ki - hogy úgy mondjam - győztesen, a felém irányuló szívatási szándékot azóta _minden_egyes_adandó_alkalommal_ viszonzom az éppen illetékes hatóságnál, itt-ott-amott, szerintem nem érte meg nekik, de én se' tudhatok mindent.
Ugyanakkor volt már a másik két társaságnál is előfizetésem, mégis ez a "szolgáltató" maradt meg, az összes szemétkedéseikkel együtt. Az is igaz, hogy a kezdeti - ha jól emlékszem - 16 kártyából mára összesen 2 db maradt, de ezt kizárólag maguknak köszönhetik.
Szóval lehet, hogy a Telenor műszaki rendszere szakértő szemmel kínai, meg gagyi, meg stb, talán a "vakok között a félszemű is király" alapon mifelénk mégis ez adja a megbízható szolgáltatást telefon téren.
Minden másra ott a --> szenvedés és a találgatás. Tudnék olyan dolgokat leírni, amitől a semleges olvasónak is vértolulása támadna - no nem derék alatt, bár jó pénzért mindent -, viszont az alap dolgokat >>>_itt_<<< maradéktalanul hozzák.
Nem szeretném, ha a védelmükben írt hozzászólásnak tűnne a mostani - csak arról van szó, hogy a vakok között a félszemű is...
-
Littoral
aktív tag
A Telenor vezérigazgatója interjút adott "Mobil lefedettségben Magyarország a régión belül nincs lemaradva" címmel.
Kedvenc részem, a végén:
A Telenor mikor lesz hivatalos viszonteladója az iPhone-nak? Várható ez?
A bemutató tegnap volt, de a részleteket még nem ismerjük, nem tudom, mikor lesz elérhető a piacon, de az Apple ismert arról, hogy megválogatja a piacokat.
Vagy inkább a viszonteladókat...
-
Littoral
aktív tag
Eger, 8:20
-
Littoral
aktív tag
Eger (eléggé külső kerülete) 2014-12-28 12:18
Ping 68 ms, Down: 7,56 Mbps, Up: 1,76 MbpsTegnap este a Down 2-vel, az Up 0-val kezdődött.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Úgy fogsz járni, mint én régebben.
Egy másik szolgáltatással játszották ugyanezt: szerintem nem működött egyáltalán, szerintük jó volt. Később: szerintük jó (nálam továbbra sem), viszont már kikapcsolnák a kérésemre, de nem tudják... Én elkezdtem ennek a nem működő izének a havidíjával kevesebbet fizetni, majd ők három hónap múlva felfüggesztették a számomat úgy, hogy a panaszomra semmit nem reagáltak. A felfüggesztés napján reggel hét körül (!) hívott egy rendkívül taszító hangú nőstény a központjukból, azzal, hogy "most már úgysem tudnám kipróbálni, ha jó lenne, fizessem be az elmaradt díjat, aztán kivizsgálják".
Később befizettem a reklamált "tartozást", majd egy év múlva erre az összegre, plusz az ún. törvényes kamataira végrehajtót küldtek rám (csak ismétlésképpen: az egy évvel azelőtt a bemutatótermükben befizetett összegre). Csak egy büntető feljelentést az üzletben - az általuk kiállított befizetési bizonylatot felmutatva - meglebegtetve és tértivevényesen a központjukba küldve tudta visszavenni az arcukat. Azóta vágom őket, ahol hibát találok úgy, hogy én fizetem a szolgáltatást, ők meg képtelenek biztosítani.Kedves és hozzáértő emberek dolgoznak náluk minden szinten, az összes rendszerük is tökéletes, nem értem az itt elégedetlenkedőket...
-
Littoral
aktív tag
válasz x1port #28819 üzenetére
Lehet, én használom azt a szolgáltatást, amit nyújtani képesek. A telekom FB-oldala - ahogy már írtam régebben - állandóan tele van olyan panaszokkal, hogy éppen mi hol nem működik, mi és hol lett elcseszve a központi rendszerben. Érdemes lenne egy automatikus azonnali választ rendszeresíteni a telekomnál minden fb-hozzászólónak: "sajnájjukhogykellemetlenségért-stb.".
A Vodafone nekem nem alternatíva, így marad a Telenor, a focis módszerrel: sárga lap, utána piros, valamelyik hatóságnál. -
Littoral
aktív tag
válasz x1port #28823 üzenetére
Én folyamatosan bombáznám őket a problémával, a sorok közé elrejtve a tarifakedvezmény (vagy a számodra megfelelő megoldás) lehetőségét, stb. Ez a 0,02 már ilyen zseb felé nyúlós állapot, valóban, mondjuk sokat tenni a folytonos jelzésen túl nem tudsz, maximum sok-sok utolsó figyelmeztetés egy későbbi sárga lap felvillantásával.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Eger, most:
Ping: 36ms, Down: 25,64 Mbps, Up: 3,52 Mbps
-
-
Littoral
aktív tag
Ez a "vedd meg az egész kartont, még ha csak kettő kell belőle, akkor is" szellemében született, enyhe felülárazással. Az én jelenlegi csomagomat úgy nagyjából itt kiválasztva (azért ügyeltek arra, hogy egy-az-egyben ne lehessen) 700-1.000 Ft-al drágább lenne, ha összeraknám.
Viszont úgy tűnik, hogy nagyobb mennyiségnél jobban megéri. Akinek persze nem kell... -
-
Littoral
aktív tag
Így kell velük egyébként. Én ennek az összegnek a néhányszorosánál járok, és a fennhéjázó, lerázó attitűd a _szolgáltató_ részéről különös módon megváltozott figyelmes, korrekt irányba. Nem mondom, hogy élvezem a helyzetet, de van az a pont, ahol az emberben elpattan a húr, és égő fáklyával ballag be a benzinraktárba.
-
Littoral
aktív tag
A barbárok éjszakája után:
A Telenor Magyarország segíteni szeretne azon ügyfeleinek, akik a merényletek időpontjában Franciaországban tartózkodnak, hogy kapcsolatba léphessenek szeretteikkel vagy segítséget kérjenek. Ezért a Telenor minden francia hálózatot használó magyar ügyfele számára ingyenessé teszi a hívásfogadást és a Magyarországra és Franciaországba irányuló hívásokat november 13. 20 órától november 15. 20 óráig bruttó 10 ezer forint értékhatárig.
-
Littoral
aktív tag
Ha jól elolvasod, akkor a hatályba lépés dátuma: 2015.11.15. Hajnali kettőkor biztosan nem árulják még, egyébként meg a szokott helyeken...A Praktikum +Net Expressz XS tarifacsomagról akkor már:
- beszéd mindenhova: 40 Ft
- kapcsolási díj: 0 ft
- havidíja nincs
- adatforgalmi számlázási egység: 0,01 Mb
- elsőre 20 Mb-ot tartalmaz, majd feltöltésenként jár hozzá mennyiség
- lassítás-leállás: a meglévő mobil internet csomagnak megfelelően (dokumentum 34. oldala) lassít vagy leáll.
- 400 Ft a kezdőcsomag ára, csak újként vásárolható.Személyes vélemény: a percdíj kissé alacsonyabb pozicionálása esetén ~ versenyképes lehetett volna a Blue Mobillal, így legfeljebb házon belül alternatíva.
Nem tudom, hogy volt-e ilyen, de most ez a csomag követi az XS-t: Praktikum +Net Expressz XXL, ezt tudja, versenyképesség szempontjából nem jöhet szóba, én pl. nem értem a létjogosultságát:
A Praktikum XXL kiegészítő szolgáltatás tartalmazza:
- HiperLike szolgáltatás, korlátlan hálózaton belüli belföldi beszélgetés, 98 perc hálózaton kívüli belföldi irányba érvényes lebeszélhetőség
- havi díja nincsen, de az XXL-csomag ára havonta 5.000 Ft (két hónapig ingyen, aztán automatikus)
- a csomagba foglalt perceken túl horror percdíjak (41,50 és 51,50) és 14 Ft kapcsolási díj
- adatforgalmi számlázási egység: 0,01 Mb
- lassítás-leállítás: mint az előzőnél
- 9.990 Ft a kezdőcsomag ára, csak újként vásárolható. -
Littoral
aktív tag
válasz aprokaroka87 #37509 üzenetére
Nem. Az ugyanis minek kapjon internetet, aki egyébként elő sem fizet rá? A cikk valójában arról tájékoztat, hogy "A Telenor december 24-én kapcsolja le a számlálókat, és karácsony végéig egyik Hipernet-ügyfélnél sem számolják majd az adatforgalmat.",
valamint
"A szolgáltató tájékoztatása szerint az ajándék időszakban bonyolított adatforgalom nem terheli az előfizetési adat-kereteket".
Akinek van, annak nem számolják az adatforgalmát, akinek nincs - annak se...
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz aprokaroka87 #37511 üzenetére
Ez valami új akkor, hiszen a meghirdetés az aktív adat-előfizetéssel rendelkezőknek szól. Ihol-e a Telenor honlapjáról:
Mire vonatkozik az ingyenesség?
Az ingyenes internethasználat érvényes internet szolgáltatásokra, adatkeretet tartalmazó tarifacsomagokra, valamint internet tarifacsomagokra is. Amennyiben az előfizetőnek nincs semmilyen aktív internet szolgáltatása, nem aktiváljuk a szolgáltatást, azonban ha december 26 előtti időszakban megrendeli valamely csomagunkat, rá is automatikusan érvényes lesz az ingyenesség december 24. és 26. között.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Mivel nincs differenciálva az ajánlat, úgy gondolom, hogy igen. Én valójában csak a hvg-idézetre idéztem a Telenor ajánlatát.
-
Littoral
aktív tag
válasz kicsi83 #37873 üzenetére
Ez ettől sokkal komplikáltabb. Előfordulhat - mint ahogy velem is, többször írtam már -, hogy a követelésüket megfizetve egy év után ugyanarra az összegre + a "törvényes kamataira" végrehajtót küldenek rád, és csak a dokumentált ügytörténettel, meg persze a helyi rendőrőrsön tett feljelentéssel lehet "könnyen" tisztázni az esetet, mondjuk akkor meglepően gyorsan megjavul a nyilvántartásuk, mondhatni varázsütésre. Erre és a hasonló helyzetekre van kitalálva a "bízz Istenben és tartsd szárazon a puskaport" mondás. Bármely szolgáltatónál alkalmazható.
Ami a kérdésed lényegére a válasz: miután kifizetted az általuk követelt összeget, egy idő múlva - ha nincs a fentiekhez hasonló interakció - könyvelt küldeményként kapnod kell egy pár soros tájékoztatást, amelyben értesítenek arról, hogy levettek a feketelistá(k)ról. Ha nincs ilyened, akkor talán valaki hibázott: te, mert elkeverted a levelet, a szolgáltató, mert nem küldte ki. Azt persze nem tudom, hogy tíz+ éve megvolt-e ez az értesítési rendszer, vagy ez csak valami új módi. Elképzelhető, hogy ilyen régi ügynél az van, amit leírsz, de valószínűleg ezen az általad említett nyomtatványon is dokumentálni kell, hogy megtörtént a befizetés.
-
Littoral
aktív tag
Tényleg csak az érdekesség kedvéért kérdezem, tudatában annak, hogy ha minden így marad, attól még holnap megvirrad, a gyárak termelnek, stb., de valaki bennfentes esetleg tudja-e, hogy a Telenor Facebook oldalának - tényleg cuki, meg minden - karácsonyi borítóképe még a nyár előtt megváltozik?
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz Viktor0610 #39302 üzenetére
Nekem pl. nem villódzik, LG L65 4.4.2 Android.
De az sms-kód teljesen változó módon érkezik: hol jön, hol nem, attól sem függ, hogy milyen régen léptem be, stb. Az új verzió telepítése óta az első alkalommal sms-kódot kért, azt követően nem léptem be kb. két hétig, az akkori belépéskor meg nem kért már kódot (mind a 2x otthoni wifin ment a dolog).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN