- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz
Kolondrum #31797 üzenetére
Tényleg nem bántásból mondom, de én túráim során egy motoron se láttam ilyen kütyüt, pedig egy nagy külföldi út során bőven lenne értelme, mégse használ ilyet senki.
Ártani nem árt, használd egészséggel, remélem soha nem lesz rá szükséged éles helyzetben!Nekem még benzin szint mutatóm sincs, vagyis van csak rossz. Lenyomtam 10 ezer km-et külföldön úgy, hogy csak akkor jelez a műszer, ha 1 liter van a tankban ami szinte semmire nem elég.
Szerencsére eddig mindig megúsztam, egyszer volt necces szitu, amikor benzingőzzel jutottam el a kútigAz albán túrára mindenképpen megcsináltatom.
Akit érdekel, annak közlöm, hogy a korábban belinkelt ALBÁN TÚRÁRA már csak 1 üres hely van!
Mizsala és én megyünk -
fattyu
veterán
válasz
Kolondrum #31729 üzenetére
Érdekes dolog ez. Nagyon jó motor volt. DE
Nem cserélném el a mostanira az a helyzet. Ugyanannyi power van a mostaniban de másfélszer annyi köbcmből, kevesebbet forog. Vagyis tovább él... Nyomatékosabb.
Magyarországkompatibilisabb a futóműve.
Az injektort hiányolom egyedül azóta is.
Szerk: a hetes ninjáról hiányzik az a széles fejidom. Nem fagyott volna jégtömbbé a kezem mult héten...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Kolondrum #31687 üzenetére
Köszi Zsolti!
Azt hiszem, marad az izzó, nem vagyok meggyőzve...
(#31689) Archer: Az eredeti izzósnál mindenképpen fényesebbet szerettem volna. Gyárilag 10W-osak az izzók, és a gyári búra alá sajnos nem férnek be a 21W-os autós égők, csak a kisebb gömbfejű. Foglalat az ugyanaz. Keveslem a fényét nappal...
-
ujskodas
tag
válasz
Kolondrum #30667 üzenetére
Dögunalom!: se egy kátyú, se egy oda nem illő bucka, se kavicsfelhordás, se sárátfolyás, sehol javított rész felszórva apró zúzalékkal!
Amúgy a balos kanyarokat - szerintem - nem valami jó íven veszi. Vagy én nem? Igaz nem néztem végig, mert idegesített az indexnyomkodás. Minek nyomkodni, nincs visszajelzője? -
canniball
nagyúr
válasz
Kolondrum #30669 üzenetére
Akkor koncentrálj a leszokásra!
bob.zxr!
Én nem is bírtam végignézni.Daywalker!
Ahogy Symbi is mondja, ott a leírásban: "The motorcycle is a Suzuki GS500, built in 2004, restricted to 25 kw / 34 hp"A zindex meg ha akarna sem tudna kint maradni, hiszen (az érthetetlen nyomkodást leszámítva) nem is használja...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Kolondrum #30665 üzenetére
Ezt az érzést én 50 éves fejjel ismertem meg, egy vacak 125-ös kis mocival, de tényleg nagyon jó. Bele fogok gebedni, ha hamarosan nem jön az igazi tavasz...
Már most a nyári túrákat szervezem, gyűjtögetem rájuk, és a még hiányzó túrafelszerelésekre a pénzt. Csak a zasszony meg ne tudja, mert kinyír!
-
#25954560
törölt tag
válasz
Kolondrum #30663 üzenetére
gyakorlatilag fuggoseget okoz. szigoruan nezve ezt is be kene tiltani
radtor az erzes h csavarogni kene, felkapod a kocsi kulcsat, leszaladsz az autoert, aztan rajossz h nem ez kell. visszarohansz, beoltozol, kozelitesz a motorhoz, mar vigyorogsz, bizseregsz. beroffented, felrantod a bukot, kesztyut es bekes fordulaton kicsattogsz a foutra vagy barhova. aztan figyeled a vizhomerot es a gazreakciot es amikor mar ugy gondolod h bemelegedett, alig varod h kihuzasd vegre. nem muszaj 5.-ben 180-nal, szorakoztato 2.-ban gyorsulni is. aztan keresed a kanyarokat.
ennel a palyazas azert jobb egy kicsivel, mert akkor mar elotte erzed az elegedettseget h ki fogsz menni palyara es az dejo lesz.
a turazas ugyanez, elore lehet orulni annak h talalsz valahol egy uj tocsat, latsz ismeretlen helyeket, stb.
roviden ilyesmi. -
fattyu
veterán
válasz
Kolondrum #30661 üzenetére
mit nem értesz. lázadás adrenalin sebesség gyorsulás lassulás. A vezetés öröme. az hogy olyan teljesítményt kapsz meg ami autóval elképzelhetetlen kb bérből és fizetésből élve.
Meg az amit a jeremy mondott az sl black tesztje előtt. A motorosok folyton mennek csak ugy. csak hogy rajta lehessenek és menjenek. Nagyon nagyon kevés autó váltja ezt ki. A motorból meg kevés nem.
-
polimorf
tag
válasz
Kolondrum #30559 üzenetére
Amennyiben az Esztergomi hídra gondolsz, azon a részen csak a Párkányi strandot ismerem.
Ami látványosság az Bansá bystrica fölött kezdődik, az alacsony és mégfeljebb a magas Tátra. Ott viszont rengeteg látnivaló van sok szép szerpentinnel, tűrhető utakkal. De az nem 50km hanem egy egész napos vagy 2 napos kiruccanás, attól függően mit szeretne az ember megnézni, nehéz a választás mert számtalan gyönyörű látnivaló van pl. barlangok, kilátók, tavak, felvonós hegycsúcsok stb. stb.
Mi is készülünk tavasszal haverokkal egy 2 napos motoros túrázásra. Azért 2 naposra mert több mindent szertnének megnézni a Magyar motoros haverok ami nem fér bele 1 napba.
De sajnos a hídtól 50km-en belül csak síkság van ott meg én nem tudok látványosságról. -
polimorf
tag
válasz
Kolondrum #30557 üzenetére
Az utak minősége csak egy picit jobb mint Magyarban, de itt is vannak kátyúk sajnos.
Egyébként az alacsony és a magastátra is gyönyörű. Sok látnivaló van a Tátrában, barlangok, felvonók, tavak, szerpentinek, stb.
De ott már nemigen tudnak magyarul, viszont az eurót elfogadják. A kaja finom és viszonylag elfogadható áron van. A szállás kb. Magyar árak. -
vendingo
veterán
válasz
Kolondrum #30471 üzenetére
Abban az évben, amikor megvettem a motort, még a wc-re is azzal mentem. Volt olyan hétvége, hogy céltalanul belepakoltam 1000+km-et.
Év végére meguntam a motorozást, azóta csak a túra köt le, vagy ha van konkrét terv, ami legalább 300-400km.
Túrázni viszont imádok, a világ végére is elmennék, kilométer nem számít. -
zsolt19900
őstag
válasz
Kolondrum #30432 üzenetére
nem a leengedésével van a baj, hanem hogy miért nem volt képes megkérni azt a kedves rokonát, akinél tárolja, hogy ugyanmár nézzen rá 1-2 hetente vagy bakolják fel a francba
&rew: az a baj, hogy tettszik, és pl azt az árkülönbözetet amivel a többiek többe kerülnek, ráköltöm akkor legalább tudom, hogy igen ez meg az meglett rajta csinálva, bikakábellel nem lesz gond, mert új akkut vesz bele azt ígérte, de a gumikérdésen vagyok nagyon nagyon felmérgesedve és elszomorodva.... és amúgy az olajcserére én is gondoltam, akár ott helyben indulás előtt, de ha az olajszakik itt azt mondjátok, hogy 1 év alatt normális tárolás mellett nem lehet rossz az olaj (olyannyira, hogy a próbakör erejéig jó) akkor azt nem cserélném le ott rögtön.... a távolság is az ő javára játszik, mivel 1 órára vagyok kb. tőle
szerk: itt van még egy hasonló darab árszint közel azonos, csak kereskedőtől van, és tipp toppnak néz ki, "csupán" a fékkar vége hiányzik, most vagy sikerült úgy elborulnia, hogy volt rajta bukókeret cső stb. és a gyári indexek meg oldalidom meg tükör egyáltalán nem szenvedett semmi kárt, vagy pedig fel lett szépen építve az az oldala szépen, kivéve a deknit, mivel azon volt bukócső
és ne értsetek félre, nem a kínálat legalját céloztam meg, csupán ezek olyan árfekvésű gépek, amikre rátudom költeni azt amit rá kell(het)
-
ujskodas
tag
-
vendingo
veterán
válasz
Kolondrum #30276 üzenetére
Én meg pont ellenkezőleg szoktam lenni. Sokszor voltam olyan szituban, hogy gyengébb géppel lehet otthagytam volna a fogamat. (persze nálam is volt olyan szitu, hogyha erősebb gépen ülök, akkor több butaságba belementem volna)
Erős géppel lehet lassan menni, de gyengével többel nem.
Persze mindent meg lehet szokni. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Kolondrum #30230 üzenetére
Na ezek után zárnám ki azt a boltot a gumikeresésem listájáról... ....vannak még épp elegen rajtuk kívül is.
Ez a kedvencem több, mint 10 éves gumit újként árul. Igaz, legalább feltünteti a DOT-számot. Ja, és újkori, teljes árán, természetesen...
(2003. 39. hét)
-
vendingo
veterán
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Kolondrum #30214 üzenetére
Valóban ez lesz a szemléletbeli különbség: aki tényleg "messzire" megy, annak az "oda-visszaút" szükségtelen rossz, amit lehetőleg autópályán, a legrövidebb idő alatt szeretne megtenni. Nekem az "oda-visszaút" is a "kirándulás része", ha tudnék sem akarnék gyorsan menni. Mondjuk nem is tervezek annyira nagy utakat.
-
-
Polemius
senior tag
válasz
Kolondrum #30171 üzenetére
Ha jól számoltam össze így hirtelen, akkor 125e körül.
De eleve számolok jó pár pótórával, szóval valószínűleg közelebb lesz a 150-hez.Amit leírtál, az megerősíti, hogy nem baj az, ha nem egyből 600+ gépre ülök. Bár fentebb meg az ellenkezőjét olvashatom.
De van GS500 is az iskolának, majd jól kipróbálom a tanfolyamon. -
Polemius
senior tag
válasz
Kolondrum #30166 üzenetére
Hogyan gondoltad és hogyan lett?
Egyébként épp az adatlapodon is szereplő gs500-at néztem, hogy ha nem 250 körülivel kezdek, akkor azt sokan megbízhatónak és kezelhetőnek tartják.
(#30164) vendingo
Igen, tudom hogy ha kicsit veszek, 1-2 év múlva lecserélem. Pontosan erre gondoltam, hogy 1-2 év alatt lesz már valamennyi rutinom, és kialakul az is, hogy milyen való alám. Ezt értettem kezdő/tanuló motor alatt, de azt hiszem ez ki is derült fentebb. -
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Kolondrum #30108 üzenetére
Én mindig lassan botorkálok, mivelhogy nem megy jobban!
A lemosáshoz semmi ingerenciám nem volt, hót retkesen toltam be a helyére. Majd valamelyik nap, ha nem lesz túl hideg. (Holnap-holnapután Debrecenbe megyünk kocsival anyámhoz - öcsémékhez, így majd talán hétfőn). A tankját viszont rendesen teletöltöttem. -
Daywalker
addikt
válasz
Kolondrum #30054 üzenetére
Szerintem ha szépre és nem mellesleg jóra akarod, akkor nem ártana a villát kiszedni, akkor alaposan meg lehetne csinálni, ha már a kormánynyakat nem akarod szétszedni (mellesleg ott alul a házban van egy csapágy is, nem tudom ott mennyire jó lángot használni - nem értek a hegesztéshez ilyen szinten). Ha egy idomos motor lenne még megérteném, hogy nem akarod kiszedni, na de itt minden szabadon van...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- HIBÁTLAN iPhone 11 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2132
- Huawei MatePad Pro / Wi-fi/ 12 RAM 512GB / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest